Pod torami kolejki bieszczadzkiej by Wojtek1121
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP0089

[Info] ^ @

Tradycyjna / Normalna
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2006-09-11
Ost. log: 2011-07-19 [ :-) ]
Trudnosc: 20%
Teren: 40%

Atrybuty:


N 49 19.105
E 22 6.697
(49.31842 22.11162)
Polska
3.5: Komancza
4.2: Radoszyce
5.2: Turzansk
5.7: Smolnik
6.2: Rzepedz

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Zakopana plytko

Jedno z najpiekniejszyc h miejsc widokowych zarowno z gory jak i na dole przelom Oslawy pod Duszatynem.. Obejrzyj zdjecie abys nie zniszczyl torowiska.Lopat ka wskazuje miejsce zakopania skarbu.Skarb dozwolony od lat 18.


[Wpisy w logu] ^ @

2011-07-19 [ :-) ] Gucio292 :: Znaleziona. Dziekuje
2011-07-19 [ :-) ] SPGM1903 :: Piekne miejsce i przewrotna historia tej kolejki. Dzieki koledze Gucio292 znalazlem jej lokalizacje i dziekuje, ze zlokalizaliscie je, Panowie, w tym, nie innym miejscu. oblecialem wprawdzie caly most (lacznie z miedzylaczeniam i), ale znalazlem. Jedno z piekniejszych miejsc w tym rejonie. Dzieki :) mam tylko jedna uwage: worek foliowy jest mocno zuzyty, lecz sama skrzynka - wzorowo izoluje sie od wilgnego otoczenia. IN: ksiazeczka karate sportowe, gra LiveForSpeed S2 OUT: naboj (wczesniej znalezlismy tez uszkodona luske z prochem :P)
2011-07-16 [ :-) ] * wasek224 :: Z Kasia na plecach :) i aniamala. Cudowne miejsce, dojscie i widoki. Wracalismy do Duszatyna mocno zarosnietymi torami. Super. Dla takich doznan czlowiek rusza w Bieszczady :) Pozdrawiam i dziekuje za kesz :)
2011-07-16 [ :-) ] aniamala :: dojscie do kesza przez 4 brody (choc ostatni pokonany mostkiem kolejki), krzadyle i stromizne z malym dzieckiem (dzieki Pavel224 za nosidelko!) jest super sprawa, po drodze bieszczadzkie maliny smakuja wysmienicie :) "czarcie zarcie" w barze w Duszatynie uratowalo nam brzuszek glodomora Kasi :)
2011-07-08 [ :-) ] Rydzol :: Pierwsza dzisiejszego dnia. Za takie skrzynki kocham geocaching :) Moglbym tam setki razy przechodzic a nie zobaczylbym tak pieknego i ciekawego miejsca. +3 Dzieki
2010-09-21 [ :-) ] smok6 :: Dzieki za pokazanie pieknego miejsca. Skrzynka fajnie schowana, choc zjazd po blotku w dol przyspozyl mi sporo adrenalinki
2010-09-05 [ :-) ] dominix :: Dobrze i ciekawie umiejscowiona ;) Znaleziona i zaliczony spacerek przelajowy ;) gr. BOBIK
2010-08-30 [ :-) ] grupa_zubra :: dobra skrzynka :):) lokalizacja piekna. Do znalezienia nie potrzeba dodatkowych sczegolow :) in- luska out- breloczek
2010-08-19 [ :-) ] Tymon :: Zaliczona w stalym skladzie :) Bez wymiany
2010-08-19 [ :-) ] ideacarton :: Zaliczona w stalym skladzie :) Bez wymiany
2010-08-19 [ :-) ] Wrzos :: Nic tylko tam wrocic miejsce super. Po sasiedniego kesza juz sie nie wybralem bo doczytalem ze jest tam lekkie zamieszanie a i fotki nie mialem. Podziekowania za kesza.
2010-08-18 [ :-) ] Max36 :: Byla mala zagwostka ,niemniej skrzynka b.przyjemna :) DZS.
2010-08-10 [ :-) ] * Pavel224 :: ...bardzo odludne miejsce a wyjatkowo urokliwe... polecam i dziekuje autorowi za pokazanie takich wlasnie Bieszczad :)
2010-08-05 [ :-) ] easypro :: Piekne miejsce :] Poszukiwania z GR. BOBIK
2010-08-05 [ :-) ] KacKillers :: Znaleziona na trasie Grupy BOBIK. Piekne widoki, oby wiecej takich miejsc!:)
2010-08-04 [ :-) ] sabol72 :: Bez wymiany. Ubogi kesz, malo gadzetow. Po szybkim wstawaniu czesci teamu trzydniowy bol glowy Za niski most lub brak kasku.
2010-06-29 [ :-) ] czestmir :: Z arbuzzowa. Miejscowka pierwsza klasa:)
2010-06-29 [ :-) ] arbuzzowa :: Znaleziona wraz z Czestmirem podczas wedrowki do Cisnej. Urocze miejsce!
2009-08-31 [ :-) ] So51 :: Znaleziona wraz z sebciu36:) Faktycznie cudowne miejsce do mycia garow:P Mozna sie przejsc po potoku lub starym torowisku bieszczadzkiej ciuchci:)
2009-08-31 [ :-) ] sebciu36 :: Znaleziona z urocza so51. Tzn... ona myla gary, a ja szukalem ^^ Lokalizacja rzeczywiscie piekna i miejscowka godna polecenia. Szkoda tylko, ze cache taki pusty... in: pinokio i stempelek out: zlote 2 zlote
2009-08-19 [ :-) ] Arjano :: Piekne miejsce, odnalezione wieczorem. Lubimy poruszac sie sladami Wojtka. Pozdrawiamy Bozka i Arjano
2009-08-15 [ :-) ] dziubek12 :: Urocze miejsce. Razem z Malymi Odkrywcamy plus ekipa..... in - zlote 2 zlote out - kolorowe karteczki :)
2009-08-02 [ :-) ] Darko :: W pierwszej chwili dokopalismy sie prawie "do korzeni" filara po drugiej stronie :)) Skrzyneczka byla prawie pusta. Zostawilismy srodke chlodzacy dla doroslych, a wzielismy sobie monete. Do kamienia nie doszlismy bo bylo zbyt duzo ludzi w tamtej stronie, a i tu krecilo sie pare osob moze rowniez z naszego kregu. Znaleziona przez Darko, Domino
2009-07-19 [ Kom ] hajduki :: W tej skrzynce bylismy dwa lata temu. Tym razem przechodzilismy tedy po drodze do skrzynki "pod kamieniem w Oslawie". Postanowilismy zajrzec do skrzynki, i to co zastalismy wkurzylo nas. Mozna powiedziec, ze skrzynka (jako pudelko) w idealnym stanie, w srodku sucho, ale niestety pusta (jedynie dziennik i olowek). Odkryta 15 razy, wiec to wstyd ze teraz jest pusta, powinna byc pelna skarbow. Drodzy odkrywcy stosujcie zasade: zostawiam w skrzynce conajmniej tyle ile zabieram, bo z biegem czasu skrzynka pustoszeje, albo zostaja jakies smieci. Niestety mielismy ze soba jedynie piwo do sasiedniej skrzynki, ale jesli bedziemy w okolicy to cos do niej wrzucimy. Pozdrawiamy zalozyciela.
2009-05-01 [ :-) ] stary_pop :: Pierwsza skrzynka znaleziona z detalem w Bieszczadach. Przespacerowali smy sie torami kolejki do Duszatyna.


[Tipy] ^ @


[Obrazki] (tu) ^ @

Pod filarem
Most z torami koleki i chowajacy.


[Najblizsze] ^ @

2.2: OP00AA Duszatyn 5
2.7: OP146F Most kolej
4.2: OP03E6 Jeziorka D
4.5: OP0087 Lotnisko S
5.1: OP00B3 Gora Kamio
5.4: OP2BE6 Cmentarz W
5.7: OP10EB Chryszczat
5.9: OP00B0 Pinus silv


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Pod filarem
Most z torami koleki i chowajacy.

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@