Praska krowa by mizzen
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP08AE

[Info] ^ @

Tradycyjna / Normalna
Zablokowana przez RR
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2007-11-05
Ost. log: 2009-07-18 [ Kom ]
Trudnosc: 60%
Teren: 60%


N 52 14.933
E 21 1.920
(52.24888 21.03200)
Polska
3.1: Zlota Kurka
4.0: Warszawa
6.6: Zabki
9.7: Zielonka
10.0: Marki


[Opis] ^ @

z serii "ginace zabytki"

Dla zainteresowanyc h, nazwa ulicy pochodzi od targow bydla i koni, jakie odbywaly sie tutaj do poczatkow XX wieku w kazdy piatek. W tamtym okresie ulica byla znacznie dluzsza, ale z czasem przedsiebiorcy przenosili swoje fabryki w inne rejony Pragi, co zaowocowalo uszczupleniem Krowiej o nascie numerow... Kamienica przy Krowiej 6/8 w ktorej schowany jest kesz powstala w roku 1903, o czym informuje data na scianie szczytowej. W budynku miescila sie fabryka wyrobow metalowych Zagornego i Ogorkiewicza. Zabudowanie zostalo strawione przez pozar rowno 100 lat pozniej, wiosna 2003. To tyle, co udalo mi sie wygooglowac :) Stan budowli podobnie jak w przypadku Kamienicy na Spokojnej zmusza mnie do zrzeczenia sie odpowiedzialnos ci za to co moze Wam sie przytrafic w czasie bobrowania. Praktycznie w kazdej klatce czesciowo brakuje schodow, podlogi usiane sa dziurami i zawalami przez co BARDZO LATWO O WYPADEK. Skrzynia zakitrana jest na samej gorze, na poddaszu, z ktorego sufit zniknal dawno temu dajac pole do popisu roslinnosci wszelakiej Zeby dojsc na szczyt, trzeba niestety czesto zmieniac klatki, poniewaz tak jak pisalem w kazdej z nich brakuje poszczegolnych partii schodow. Ewentualne watpliwosci rozwieja dwa Spoilery. Skrzynia jest calkiem obszerna, prosze uwazac bardzo przy wyciaganiu i powrotnym chowaniu, aby nie przepadla w czelusciach komina, w ktorym sobie siedzi :) W srodku ksiazka w ramach akcji bookcrossing - ciekawy jestem jak daleko zawedruje. Dodatkowo jak zawsze troche przeroznych gadzetow na wymiane, w tym od towarzyszki Julii, ktora zechciala sie ze mna wybrac na ta wyprawe ;) Usmiecham sie ladnie do pierwszego znalazcy o torbe dla kesza, poniewaz brak mu dachu nad glowa a ja nie mialem przy sobie zadnego worka. Podobnie ma sie sprawa z olowkiem :/ Photorelacja z wyprawy.


[Wpisy w logu] ^ @

2009-07-18 [ Kom ] mizzen :: Dobrze ze zglosiliscie ten problem, wyglada to rzeczywiscie fatalnie. Niestety nie bede mial mozliwosci zmienienia lokalizacji skrzynki w ciagu najblizszych paru miesiecy. Poki co nie bede jeszcze archiwizowal - zmieniam status na czasowo niedostepna do momentu zapoznania sie z aktualnym stanem calego terenu. Pozdrawiam, mizzen.
2009-07-17 [ :-( ] elthorn :: skrzynka nie znaleziona,- brak podlogi.   miejsce skrajnie niebezpieczne-p odloga sie rusza i jest masa dzior. proponuje zawieszenie skrzynki lub przesuniecie miejsca ukrycia winny rejon budynku
2009-07-07 [ :-( ] czarkowaty :: Ja musze sie przyznac do nie znalezienia do tego wydaje mi sie ze miejsce znalazlem ale podloge wcielo. Znalezione miejsce
2009-07-03 [ :-) ] r00t7 :: znaleziona.   budynek w coraz gorszym stanie :/
2009-05-07 [ :-) ] trzciniak85 :: Interesujace miejsce, przypadkiem robiac zdjecia sie tam wybralem.
2009-01-13 [ :-) ] cichy rasta :: fajne i klimatyczne miejsce lecz brak rekomendacji przez klatke i caly ten syf
2008-08-15 [ :-) ] Red Cat :: Jakis kretyn rozwalil skrzynke i zszabrowal, to co sie udalo zebralismy z Aniolem ogarnelismy miejsce, ale straty sa spore.
2008-07-23 [ :-) ] Zeratul :: Tak, a obok lezala butelka po krwi :) Fajne miejsce, ale miejsce ukrycia skrzynki jest bardzo widoczne. Gigantyczna kupa rupieci zwalona na jedno miejsce w rogu wyglada podejrzanie.
2008-07-20 [ :-) ] grabasz44 :: Miejsce faktycznie interesujace i przypadkowy przewodnik tez okazal sie bardzo przydatny. Uraczyl nas opowiescia o dziewczynie ktora zlamala tam noge przelatujac przez oslabiony pozarem strop... Klimatu dodala zkrwawiona klatka schodowa zasypana ceglami... ;-) A tak 100% na serio - miejsce faktycznie bardzo klimatyczne, ale rownie bardzo niebezpieczne. wybralismy sie tam na szczescie w srodku dnia (a nie jak zazwyczaj wieczorem), a i tak stapalismy bardzo ostroznie. Glownie dlatego, mimo sympatii dla miejsc, nie przejdzie mi przez gardlo tudziez klawiature rekomendacja... sorry...
2008-07-20 [ :-) ] Margolcia :: uwieeeelbiam takie miejsca!! rzeczywiscie niebezpiecznie, ale trafilismy na lokatora na dzien dobry i pokierowal nas na wlasciwa klatke schodowa, ktora udalo nam sie dojsc do samego konca. powiedzielismy, ze przyszlismy robic zdjecia, a nie wzielam aparatu, wiec musze tam jeszcze wrocic, co by nie bylo, ze pana parszywie oszukalam gdyby nie fakt, ze wszystko sie sypie, bylaby rekomendacja no trade    
2008-05-29 [ :-) ] Amik :: heh wszystko nice :)
2008-05-15 [ :-) ] QLogic :: Skrzynka znaleziona. Tylko wpis. Zabawa fajna :D Natomiast musze przestrzec, ze kamienica jest naprawde w oplakanym stanie. Na kazdej kondygnacji stropy powyginane, grozace zawaleniem. W klatkach schodowych brakuje przede wszystkim schodow na parterze, ale jest jedna prowadzaca z piwnicy az na sama gore. Na strychu, czyli tam gdzie ukryta jest skrzynka w wielu miejscach strop jest pozarywany. Absolutnie trzeba patrzec pod nogi i chodzic tylko po w miare pewnym podlozu, bo mozna wyladowac pietro nizej, albo i w piwnicy od razu...
2008-05-10 [ :-) ] xerathin :: Po kilku nieudanych probach w koncu odnaleziona. Jednak spoilery to nie taka zla rzecz.
2008-05-04 [ :-) ] szannaj :: Jak sie rozejrzec to mozna znalezc pewna klatke schodowa prowadzaca na sama gore - piekne widoki. Mamy wrazenie, ze w logbooku sa wpisane 3 czy 4 osoby, ktore znalazly skarb przypadkiem :) IN: euromoneta OUT: zeton makro
2008-04-08 [ :-) ] Marciak :: Szczesliwie znaleziona ;) razem z nizej wpisanym sie Aniolem. in- misiak out-zolwiomysz  Male sprawozdanie zdjeciowe:[Link ] [Link]- Marciak, Aniol i znalezisko.[Lin k]- pole bitwy.
2008-04-06 [ :-) ] Aniol :: Zdobyta razem z Marciakiem - ktora mam nadzieje zamiesci krowia fotorelacje cachingowa ;) Z mojej strony: Out - wisniowka In - lampa elktronowa i fiolka z zielonym luminoforem z ruin Banku Polskiego, tajemniczy kluczyk Zawartosc skrzynki zapakowalem w wodoodporny woreczek na gotowke i przewiazalem sznureczkiem. Razem z Marciakiem zabezpieczylism y cache przed opadem w dol i opadami z gory + gustowne maskowanie :) Obiekt rzeczywiscie niebezpieczny.. . ale nie po takich sie lazilo ;)
2007-12-19 [ Kom ] Johnny224 :: Bylem tu, ale zrezygnowalem z poszukiwan cache'a. Wydaje mi sie, ze pewien dopuszczalny poziom zdrowego rozsadku zostal przekroczony. Tu na Opencaching nie ma zadnej kontroli jakiegos supervisora, czy innego reviewera, jak na GC, ale czy to oznacza, ze skrytki mozna zakladac w calkowicie dowolnych miejscach? Ja wiem, obiekt wydaje sie bardzo atrakcyjny z punktu widzenia zabawy geocachingowej, ale jak sie bedzie czul autor, gdy nawet mimo ostrzezen na stronie, typu "wchodzisz na wlasne ryzyko", cos przykrego sie jednak wydarzy.   I dlatego, holdujac zasadzie, ze przegrywac trzeba umiec, odpuscilem, co i innym mimo wszystko radze.
2007-11-22 [ :-) ] makos :: znaleziona, ale zima mocno nie polecam, szczegolnie jak spadnie snieg i bedzie lezal na resztkach tego "dachu". Krowami nie handluje, no trade
2007-11-10 [ :-) ] Mela :: Mizzen, bilam sie z myslami, czy zarekomendowac ta skrzynke. I doszlam do wniosku, ze nie bede :( Bo choc obiekt kiedys byl piekny i dzis sklania do refleksji - jest tam po prostu niebezpiecznie. NIe dosc, ze budynek jest spalony, to jeszcze jest regularnie zalewany woda. stropy powyginane, wszystko sie wali... Mimo to, warto obejrzec to miejsce, choc wlazenie na strych, a raczej to, co z niego zostalo- to ryzyko, ktore niech kazdy podejmuje na wlasna odpowiedzialnos c. Dotarlismy z Olgierdem po kompletnej calej klatce schodowej od strony kanalku praskiego.
2007-11-10 [ :-) ] olgierd :: Skrzynka dorwana zostala na deser nocnego Geocachingu. Razem z Melunia dla ktorej  - reszta ekipy juz sie wykruszyla . Poszlo wlasciwie bez zadnych problemow. Szlismy trzecia klatka schodowa ktora jest w calosci. Budyne k musial byc kiedys bardzo ladny - szkoda go troche...   Miejsce jak na moj gust jest baaardzo niebezpieczne. Co do rekomendacji to tak samo jak Mela. Dlugo sie namyslalem.
2007-11-05 [ Kom ] olgierd :: Hee    Pamietam, ze kiedy szukalem razem Zyrem, a w asyscie Meli "Pieciu piw" , padlo pytanie ; "to kiedy idziemy tam zalozyc kesza?"  Coz, kto pierwszy ten lepszy. Moja obecnosc przy tej skrzynce gwarantowana
2007-11-05 [ Kom ] mizzen :: Pelna photorelacja z wyprawy znajduje sie TUTAJ. Zapraszam.


[Tipy] ^ @


[Obrazki] (tu) ^ @

Widok od ul. Okrzei
Zalana sloncem...
...
Dolne partie budynku.
...
Suon :)
Wejscie glowne.
Widok z miejsca ukrycia kesza.
W prawym gornym rogu.
Dumny zdobywca xD
...


[Najblizsze] ^ @

0.1: OP0511 Port Prask
0.3: OP094B Urzad skar
0.3: OP0CF0 Podatek wo
0.4: OP1D73 Synagoga
0.5: OP132C PRUJ MU FL
0.5: OP13DC Pierwszy c
0.5: OP1673 Na skale n
0.6: OP0242 Most Slask


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Widok od ul. Okrzei
Zalana sloncem...
...
Dolne partie budynku.
...
Suon :)
Wejscie glowne.
Widok z miejsca ukrycia kesza.
W prawym gornym rogu.
Dumny zdobywca xD
...

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^ @