Gizycko-obwodowa by szwagier10
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP0C3C

[Info] ^ @

Tradycyjna / Mala
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2008-04-09
Ost. log: 2017-09-22 [ :-) ]
Trudnosc: 40%
Teren: 60%

Atrybuty:


N 54 2.445
E 21 45.345
(54.04075 21.75575)
Polska
0.9: Gizycko
2.3: Piekna Gora
2.6: Antoniowo
3.3: Sulimy
3.4: Wilkasy

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Na obwodnicy Gizycka jest most, na ktorym mozemy spotkac mase wedkarzy. Skrzyneczka schowana w gornej czesci mostu...idac z dolu trzeba sie wdrapac po kamieniach...id ac gora -nic prostrzego. Najlatwiej dojechac na ulice Gen. Orlicz-Dreszera i tam spokojnie dzialac. Haslem do logu jest podanie w postaci liczby szerokosci kanalu


[Wpisy w logu] ^ @

2017-09-22 [ :-) ] Kupperinho :: Znaleziona z Doti i Agnieszka :)
2017-09-13 [ :-) ] Psikiszek :: Po drugiej stronie kanalu mlodziez piwko pila, ale jak tylko mnie zobaczyla to sie zaraz zmyla. Mam nadzieje ze nie jestem tak odrazajacy tylko akurat im sie zloty trunek skonczyl. Po wpisie moglem obejrzec sobie przeplywajaca zaglowke, co prawda na silniku, ale zawsze.
2017-09-09 [ :-) ] Paprotka :: Zlapane w trakcie nocnego spaceru po miescie. TFTC!
2017-09-09 [ :-) ] Sobralia :: Sama skrytka zdobyta szybko, ale dojscie do niej troche trwalo. TFTC
2017-09-09 [ :-) ] RainbowRocks :: Wiecej zajelo wejscie na most i przechodzenie przez ulice niz szukanie skrzynki. Znaleziona z Paprotka i Sobralia przy okazji udzialu w Twierdzy. TFTC!
2017-09-09 [ :-) ] Zabik :: Tftc
2017-09-09 [ :-) ] Klon :: Znaleziona, dzieki.
2017-08-30 [ :-) ] tomandflo :: Wybralem sie z kajaka, na bosaka... Tak sie nie uczcie ! duzo szkla, bo jakas miejscowa ekipa rozbija butelki. Pewnie z mostu leca. Kesz fajny, badzcie ostrozni. TFTC
2017-08-18 [ :-) ] Our_Way :: Znaleziona bezproblemowo na wakacyjnym wyjezdzie. TFTC :)
2017-07-09 [ :-) ] MSZU :: Dzieki wielkie za kesza.
2017-07-05 [ :-) ] GFS :: Najpierw niebezpiecznie przez ulice, ale o wiele szybciej i bezpieczniej przejsc pod mostem. Dziekuje za kesza z fajnym widokiem na spory ruch na kanale. Dziekujemy.
2017-07-03 [ :-) ] Terian :: Przyjemny spacer do kesza wzdluz kanalu pelnego plywajacych jednostek mniejszych i wiekszych. Potem tylko chwila wspinania sie, spacer wzdluz ruchliwej drogi, myk i kesz znaleziony
2017-05-23 [ :-) ] K@chu :: Kesz podjety oczywiscie razem z niezastapionym geokeszerem barrtekkTFTC! :)
2017-05-21 [ :-) ] barrtekk :: Znaleziona razem z K@chu i Krzychem podczas popoludniowego wypadu na Gizycko :) Dzieki za kesza :)
2017-05-05 [ :-) ] Marunio45 :: Znaleziona podczas wycieczki rowerowej po pieknych Mazurach. Dziekuje za pokazanie ciekawego miejsca .
2016-08-20 [ :-) ] asiazio92 :: Znaleziona, na spontanie wiec obuwie niezbyt odpowiednie ale dalismy rade :) dzieki !
2016-08-09 [ :-) ] inacomito :: :) kotel dorzucony
2016-08-07 [ :-) ] Benek! :: Znaleziona razem z coreczka, bylo troche wspinania. Wrzucilismy geokreta bo pusto bylo. TFTC
2016-07-24 [ :-) ] Krystek :: Kesz podjety w letnie popoludnie, podczas jednodniowego wypadu do Gizycka, prawie juz na sam koniec pobytu w tym miescie. Zeby nie bylo zbyt latwo to czekalo przejscie pod mostem i wspinaczka. Przy brzegu kanalu, prawie przy samym moscie czesto cumuja lodzie i jachty, wiec mozna natknac sie na publike. Ale publika nie przeszkodzila mi w podjeciu kesza. Robilem swoje - grzebalem w miejscu ukrycia a potem wpisywalem sie do logu. Miejsce opuszczalem juz gora - przez barierke na most. Tak najlatwiej. Dzieki za kesz / TFTC!
2016-07-15 [ :-) ] dami112 :: Znaleziona na wczasach w Gizycku.Dzieki!
2016-06-28 [ :-) ] oscar11 :: Szybki kesz. Dzieki!
2016-06-11 [ :-) ] Seamair :: Pierwsza proba nie po tej stronie mostu ;) Ale pozniej sie udalo.
2016-05-10 [ :-) ] Rydel :: Dzieki za kesza :)
2016-05-07 [ :-) ] zolza87 :: TFTC
2016-04-16 [ :-) ] Witold Kliza :: Militarny duet chelmskiego Ducha- Bielucha.TFTC.P ojemnik bardzo ubogi.


[Tipy] ^ @

szukaj dwoch studzienek i grzeb na laczeniu gruntu z mostem


[Obrazki] (tu) ^ @

most
widok z cache
spoiler


[Najblizsze] ^ @

0.6: OP0597 ted_v15_Gi
0.9: OP1203 mushin25 -
1.1: OP12E5 LOVEBOX -
1.2: OP14FF 06.Coobe -
1.2: OP0F96 mushin14 -
1.2: OP57D6 mushin76 -
1.2: OP0DD3 04.Coobe -
1.3: OP0F93 mushin13 -


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
most
widok z cache
spoiler

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@