Samolot patrzy by Mikoskay224
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP15B4

[Info] ^ @

Tradycyjna / Mala
Zarchiwizowana
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2008-12-18
Ost. log: 2012-04-01 [ ]
Trudnosc: 40%
Teren: 40%

Atrybuty: # Szybka skrzynka;


N 52 12.698
E 20 56.863
(52.21163 20.94772)
Polska
4.1: Warszawa
4.4: Opacz Kol.
4.8: Zlota Kurka
5.6: Blizne
5.9: Rybie

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Maly, szybki cache z samolotem do obejrzenia.

Moja pierwsza, prosta skrzynka typu mikro. Kiedy ja odnajdziesz, zrozumiesz skad jej nazwa. Do podziwiania spory samolocik - podobno TU-134A - choc zeby obejrzec go w calej okazalosci trzeba troche pokombinowac. Wokol lezy troche smieci, ale gdzie w Warszawie smieci nie ma? 31.01.2010: Skrzynka reaktywowana za mnie przez lavinke! Wielkie, wielkie dzieki! :)


[Wpisy w logu] ^ @

2012-04-01 [] czarkowaty :: Skrzynka zostala zarchiwizowana.
2012-03-27 [] 123456789 :: prosze serwis prosze o sprawdzenie
2012-02-03 [ :-( ] 1swierszczu :: skrzynki brak :( jednak wazniejszy dla Nas byl sam samolot :) niestety nie dalismy rady dostac sie do srodka
2012-02-03 [ :-( ] kowsiu :: Keszyka nie ma, ale sam Tupolew sprawil nam wiele radosci:) Niestety nie mielismy jak wdrapac sie do srodka, moze kiedys uda sie tu wrocic:) Dzieki!
2011-11-15 [ Kom ] ola&pawel :: My dzisiaj natchnelismy sie na grupe okolo 10 z AT.
2010-06-01 [ :-) ] smok6 :: Przy poprzednim podejsciu jakis dziadunio delektowal sie obok skrzynki jakims trunkiem. Dzis udalo sie podjac mimo komarow i pokrzyw po pas
2010-05-22 [ :-) ] legokid :: Znaleziona z ekipa z Torunia podczas sobotniego lupienia keszy w Wa-wie. Komary, chaszcze, w tle samolot - w tej kolejnosci zapamietam ta skrzynke.
2010-05-22 [ :-) ] zaboja :: Znaleziona podczas wypadu do Wawy torunskiej ekipy: Wrzos, Oscar9999, legokid i ja.
2010-05-22 [ :-) ] Oscar9999 :: Znaleziony podczas weekendu w Wa-wie torunskiej ekipy keszerskiej. Troche bylo przedzierania przez krzaki i wystajace druty- dopiero potem zauwazylismy sciezke biegnaca obok :)
2010-05-22 [ :-) ] Wrzos :: Znaleziona podczas najazdu na Warszawe keszerow z Torunia. Sklad ekipy szukjacej: legokid, Oscar9999, Wrzos i zaboja.
2010-05-21 [ :-) ] orqan ::
2010-05-11 [ :-) ] bar7ek :: Znaleziony, bez wymiany. Uwaga na pokrzywy do kolan i tradycyjny polski syf w okolicy.
2010-04-29 [ Kom ] smok6 :: Akurat jakis pan przy skrzynce popijal trunek
2010-04-18 [ :-) ] tec777 :: kordy wskazuja troche inne miejsce , ale chwila i znaleziona; fajnie wylookane miejsce
2010-03-07 [ :-) ] tATO :: t Z rana pojechalem do Martus po Garfielda, a ona na to, ze jedzie na keszowanie po kolei. No to niby mialem jechac do sklepu, ale tak po drodze zgubilem sie w drodze do sklepu na szlajanie sie kolejowe. Po Dworcu Wschodnim wskoczylismy w okolice Zachodniego. A zaczelismy wlasnie tutaj: pod samolotem. A pozniej gdy lezlismy na skuske przez tory do ula to widzielismy z nasypu na tym samym placu jeszcze kilka innych ciekawe obiekty, np. 2 autobusy przegubowe. Sie policja umie bawic :)
2010-03-07 [ :-) ] czarkowaty :: Z Coza Tylko wpis
2010-03-07 [ Kom ] meteor2017 :: Aaaa!!! Znalazles moja lopatka, co ja zgubilem 22 stycznia :-D myslalem ze ja zgubilem 2-3 kesze wczesniej i nawet sprawdzilem tamte lokacje... od tej pory pilnuje, by po uzyciu wkladac lopatke do plecaka, a nie do kieszeni.
2010-03-07 [ :-) ] coza :: Zanim zdazylismy sie nacieszyc widokiem tej pieknej maszyny Kasia juz trzymala kesza w reku. Przyznac sie, kto zgubil w okolicy miejsca ukrycia kesza lopatke z drewniana raczka? Jak cos to jest do odebrania u nas.
2010-03-07 [ :-) ] martus :: Fajna ciekawostka Kiedy bylismy tu latem z r00t7 to okolica wygladala jak busz, a teraz tak tu pusto co ciekawe, komputer ktorego uwiecznil wowczas r00t7 (zdjecie w jego komentarzu) dalej tam siedzi, choc w nieco gorszej kondycji dziekujemy lavince za reaktywacje
2010-03-07 [ :-) ] r00t7 :: tym razem sie udalo :) keszyk ladnie siedzi na miejscu. Jak tu jest dziwnie pusto zima :D razem z martus i tATO
2010-03-06 [ :-) ] etna&mars :: Rzeczywiscie noca miejsce robi wrazenie. Mozna powiedziec, ze "Samolot ma oczy" ;-). Dzieki i pozdrowienia. Ania i Marcin
2010-03-03 [ :-) ] Johnny224 :: No wreszcie udalo sie. Bylem tu juz chyba ze 3 razy. Teraz zrobilo sie bardzo lyso.
2010-02-22 [ :-) ] meteor2017 :: Noca ten samolot jeszcze bardziej patrzy niz za dnia... bo jest oswietlony stojaca obok latarnia.
2010-02-05 [ Kom ] Mikoskay224 :: Super! Wielkie dzieki! :)
2010-01-31 [ :-) ] lavinka :: Skrzynka zainstalowana programem zamiany skzynek nano na mikro ;) Dorzucilam komando kroliczki, co by go bronily przed dzikimi zwierzetami. Keszyk przykryty kawalkiem kory i kawalkaiem muru. edit: To sobie zrobie znalezienie "w nagrode" za reaktywacje. Mam nadzieje,ze M. nie bedzie miec nic przeciwko ;)


[Tipy] ^ @

Dziupla.


[Obrazki] (tu) ^ @

Nasz tytulowy bohater
Spoiler dla opornych


[Najblizsze] ^ @

0.2: OP06D6 Ordon tez
0.6: OP027B Forty Twie
0.6: OP23D2 Opuszczona
0.8: OP039B Smutne Mie
0.8: OP0657 F-16 baza
0.8: OP14C3 Ul
0.8: OP235E Bunkier na
0.8: OP2360 Ostatni se


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Nasz tytulowy bohater
Spoiler dla opornych

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@