Mlynek do kawy by Mooo
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP227B

[Info] ^ @

Inny typ skrzynki / Mikro
Tymczasowo niedostep
Ocena: 1.6 (3 gl)
Ukryta: 2009-12-15
Ost. log: 2010-10-28 [ ]
Trudnosc: 60%
Teren: 40%

Atrybuty:


N 54 21.300
E 18 38.600
(54.35500 18.64333)
Polska
0.2: Gdansk
6.4: Mokry Dwor
6.8: Borkowo
7.3: Kowale
7.3: Przejazdowo

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

skrzynka mikro, magnetyczna. Nie sugerowac sie wspolrzednymi.

"Kopulasty gmach Teatru Miejskiego, podobny do niedorzecznie powiekszonego mlynka do kawy. Chociaz przy galce kopuly brakowalo mu owej korbki, by w wypelnionym co wieczor do ostatniego miejsca przybytku muz i kultury zemlec na okropny srut piecioaktowy dramat wraz z aktorami, kulisami, suflerka, rekwizytami i mnostwem kurtyn." (fragment powiesci Güntera Grassa "Blaszany Bebenek") Odpowiedzi nie znajdziecie w zadnych mapach Po prostu stancie po srodku w wiatrolapach Niechaj od Hero i Lise wzrokow Oddziela was mniej wiecej 5 krokow Oblicze swe zwroccie prosto w strone kas A kolejna podpowiedz juz w bliskim zasiegu od was Szukajcie w drzwiach, ktorych sie nie otwiera Przynajmniej od pamietnej premiery "Wesela"


[Wpisy w logu] ^ @

2010-10-28 [] :: Automatyczna archiwizacja - 9 miesiecy w stanie "Tymczasowo niedostepna"
2010-10-19 [ Kom ] Grazka :: Ze tak zapytam znowu: kiedy reaktywacja?
2010-01-25 [ Kom ] Grazka :: Kiedy odwieszka?
2010-01-15 [ :-) ] mushin :: Ufffff, nareszcie! Oj, latwo nie bylo... Wiele podejsc, podejmowanie ostatecznego pojemnika tez wymagajace... Dzieki autorce za pomoc!
2009-12-31 [ :-) ] * mwer :: Swietna skrzynka, Mooo gratuluje debiutu!
2009-12-22 [ Kom ] Grazka :: Gad: popatrz dokladnie na stronke - sam stwierdzisz, ze opis jest najzupelniej wlasciwy
2009-12-20 [ :-) ] gad :: Dosyc ciekawie pomyslana, zwlaszcza z zabawa w ..., ale nie qumam do czego jest potrzebne te haslo?
2009-12-19 [ Kom ] Grazka :: Dronka: Tak wiec zapewne DAMY RADE
2009-12-17 [ Kom ] Dronka :: Grazka poczekaj na starogardzkie wsparcie ;) razem lepiej nam idzie ;>
2009-12-17 [ :-( ] Grazka :: Nie znalazlam, choc bylam NAWET pod sufitem (lewitacja ...) pomiedzy 17sta a 18sta ...
2009-12-17 [ :-) ] Qbacki :: Dzieki keszowi, az wstyd sie przyznac, ale dopiero po wielu latach tu wrocilem ;) Bardzo przyjemny, aczkolwiek chyba troche pechowy keszyk. Od wczoraj widze ze srodek sie zmienil, reklamy przestawione, a i cos przy drzwiach robiono, bo jakies kable zamontowano. Niemniej oba kesze sa, finalowy podjety o 13.40. Dzieki :) No szkoda Mushin, ale co sie odwlecze... ;) pozdro ;)
2009-12-17 [ Kom ] mushin :: Szukalem ponownie i ponownie nie znalazlem. Qbacki - obserwowalem Wasze poszukiwania z bezpiecznej odleglosci. Mialem do Was zagadac jak juz skonczycie, ale po wyjsciu dosc sprawnie sie oddaliliscie, a nie chcialem Was z biegu atakowac :) Mysle, ze jeszcze bedzie okazja do spotkania.
2009-12-16 [ Kom ] Mooo :: Kesz z podpowiedzia rzeczywiscie znikna (!). Niedawno podlozylam nowy. Wiec od jutra ponownie mozna szukac.
2009-12-16 [ Kom ] Qbacki :: ano nie znalazlem ;) choc prawie na sufit wlazlem :P pozdro Mushin, szkoda ze nie zagadales ;)
2009-12-16 [ :-( ] mushin :: Nie znalazlem skrzynki... Podobnie jak i poprzednicy (zielona czapka mikolaja) :) Czy typ skrzynki to na pewno multicache, a nie quiz?
2009-12-15 [ Kom ] Grazka :: Szybka jestes - od projektu do realizacji tylko mgnienie oka - bedzie z Ciebie dobry keszer! Pozdrawiam!


[Tipy] ^ @

Obiekt pilnie strzezony, monitorowany i czesto uczeszczany


[Obrazki] (tu) ^ @


[Najblizsze] ^ @

0.1: OP1816 esem04 - C
0.2: OP29BC masakrator
0.2: OP2DA9 Kindertran
0.3: OP246A H20 - Punk
0.4: OP1A1C Harcerski
0.4: OP226F p9 - Pomni
0.4: OP2334 Zieleniak
0.4: OP2521 Madison


[Tam] (online) ^ @

Obrazki

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@