mt10 - Koniecpolski by mototramp
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP2839

[Info] ^ @

Tradycyjna / Mala
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2010-06-08
Ost. log: 2011-08-04 [ :-) ]
Trudnosc: 40%
Teren: 40%

Atrybuty: # Mozna zabrac dzieci; # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Potrzebna lopatka;


N 54 27.347
E 19 38.094
(54.45578 19.63490)
Polska
3.8: Piaski
9.2: Nowa Pasleka
9.9: Klejnowko Pgr
10.3: Klejnowo
11.6: Frombork

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

hetman na krancu kraju

Stanislaw Koniecpolski herbu Pobog (ur. 9 lutego 1591[1] , zm. 11 marca 1646) ksiaze (od 1637), hetman wielki koronny od 1632, hetman polny koronny od 1618, kasztelan krakowski od 1633, wojewoda sandomierski od 1625, starosta zarnowiecki od 1611 i wielunski od 1607. Syn wojewody sieradzkiego Aleksandra. Jeden z najwiekszych wodzow I Rzeczypospolite j. Zwyciezca spod Martynowa (1624), Hamersztynu (1627), Trzciany (1629), Ochmatowa (1644). Wedlug spisanej w 1635 r. relacji Karola Ogiera, francuskiego dworzanina krola Wladyslawa IV, Koniecpolski ogromna odznacza sie i niefrasobliwa poboznoscia i na sztandarze swym ma wizerunek Najswietszej Panny. Caly tchnie mysla o rozgromieniu niewiernych narodow, z ktorymi czesto walczyl. (...) Ogromna jest jego potega w Rzeczypospolite j i najwieksza po potedze krola, od ktorego raz ustanowiony, nie moze byc juz z godnosci zlozony. (...) Oprocz tego jest kasztelanem krakowskim, dzieki ktoremu to tytulowi jest pierwszym miedzy swieckimi senatorami Rzeczypospolite j, albowiem arcybiskupi i biskupi ida przed swieckimi...[2] . Nieco powagi i dostojenstwa odbierala mu za to wada wymowy w chwilach zdenerwowania mocno sie jakal, nie potrafil wypowiedziec niektorych slow. Mawiano stad, iz Pan Stanislaw wprzod uderzy, nim wypowie. Skrzynka umieszczona na koncu polskiej czesci mierzeji wislanej. Polecam spacer brzegiem morza. Uwaga! Teren przygraniczny, przekraczanie granicy zabronione. Uwazaj na patrole Strazy Granicznej. Po odlozeniu skrzynki zamaskuj ja dobrze. Chodzenie po wydmach jest zabronione i karane mandatem! Pozdrowienia dla przemilej Pani Straznik! :-)


[Wpisy w logu] ^ @

2011-08-04 [ :-) ] * LiM Team :: Maszeruje na koniec polski, zadowolony ze zadupie, ludzi nie ma, szybko pojdzie i wogole rewela plaze. Przylazimy... a tu jakas parka rozlozyla sie przy samym keszu... no normalnie mysle sobie"szkoda ze recznika to na siatke nie polozyli i o slupek sie oparli.". No ale nic to ide oblukac a moze ktos ze swoich... lico znajome ale jako ze golasy na plazy wszystkie takie same i jakos mnie tez nie rozpoznal jeden z golasow, no to lukam czy czy aby cech charakterystycz nych dla naszej choroby nie maja. no ale nie... Zona mi podpowiada: to moze idz ich przepros ze ty tylko do slupka na chwilke i zeby nie zwracali na ciebie uwagi. Odpowiedz: siedz i sie opalaj ;). czas leci... plan sie sypie.. ide na wydme... a za wydma stoi straz graniczna i kiwa raczka do mnie, to ja blyskawiczny w tyl zwrot i spowrotem na plaze... no nerw mnie bierze... moze to jednak swoi?? wyciagam wydruki ze stronki, klade tak zeby widzieli... nic.... Zona mi mowi: sluchaj widzialam ze cos wepchneli do slupka, jakas folie... moze jednak nasi?? no to rzutem na tasme: wyciagam gps i ostentacyjnie zaczynam nim machac.... wkoncu.... udalo sie.... nastapilo rozpoznanie... tak tak toz to wilq_bb towazysz juz 2 wspolnych keszowan. ;) Pozdrawiamy
2011-08-01 [ :-) ] greenlejdi :: Jako, ze wilq juz opisal cala zabawna historie, dolaczam sie tylko do pozdrowien dla cierpliwych z LiM Team;-DDzieki za kesza w fajnym miejscu;)
2011-08-01 [ :-) ] * wilq_bb :: Koniec polski...i dluzsza historyjka Po dluzszym spacerku wzdluz brzgu z Greenledji pojelismy kesza (tzn ona podjela), a ze slonczeko ladnie swiecilo tego dnia to wygdnie sie rozlozylismy na piasku obok kesza - bo przeciez kto bedzie na tyle "inteligentny, zeby na koniec polski dreptac.... Lezymy, opalamy sie... i widze, ktos jakby znajomy, ale nie mozliwe...tutaj ..nie ma szans - spokojnie "blokujemy" dostep do kesza, a rzeczony czlowiek spokojnie raz, drugi przechodzi obok niecierpliwie.. .no jego prawo...dopiero jak gps-a wyciagnal juz bylem pewny, ze to swoj - pozdrowienia dla LiM Team :D
2011-07-28 [ :-) ] malezlo :: Skrzynka zdobyta podczas pieszej wycieczki z Krynicy Morskiej. out : naszywka z misiem in :guma
2011-07-27 [ :-) ] Zywcu :: Znaleziona podczas urlopowej wycieczki z Olafkiem i Ala. To byla bardzo dluga wyprawa wzdluz plazy. Podobalo nam sie i widzielismy ruski samolot! Dzieki za skrzynek, Zywieckie pozdrowienia!
2011-07-24 [ :-) ] Nickiel :: Znaleziona...po djeta na fotografa... TFTC
2011-07-21 [ :-) ] ejdrian313 :: Znaleziona podczas, wyjazdu wakacyjnego. Bardzo fajna
2011-07-18 [ :-) ] * Wtk00 :: Dzieki za kesza! IN: Bursztyn
2011-07-18 [ :-) ] drzea :: Jak to daleko z Piaskow, uff. Lepiej jednak bylo sie wybrac rowerem. Piekne widoki od strony plazy, ktora jest malo uczeszczana i zasobna w spore bursztyny. Dzieki za skrzynke !
2011-07-09 [ :-) ] henwie :: Odnaleziona w czasie rodzinnego keszowania z brajan74 i SlaMar78.
2011-07-09 [ :-) ] brajan74 :: Wszystko idealnie, pogoda, miejsce i rodzinny spacer ze SlaMar78 i henwie. Jedyne 5,2 km plaza - dla zdrowia bezcenne Dziekujemy!
2011-07-09 [ :-) ] SlaMar78 :: Odnaleziona w czasie rodzinnego keszowania z brajan74 i henwie. Byla to swietna wyprawa podczas slonecznego dnia. Dzieki za dluuuugi spacer.
2011-07-06 [ :-) ] bengenmik :: Znalazlem ja na szybkim wypadzie do Piaskow z mama i Magda. out: kropelka in: spinka do wlosow
2011-06-27 [ :-) ] * bogobig :: Do granicy spacer lasem, powrot plaza. Udalo nam sie dolaczyc do grupy kolonistow i pod obstawa Strazy Granicznej dotarlismy do przeoranego pasa granicy. Na deser szukanie kesza gdy kolonia juz sobie poszla. Dzieki za kesza.
2011-06-12 [ :-) ] Wrzos :: Zaleziona razem z Kawka podczas weekendu spedzonego na Mierzeji Wislanej. Bardzo fajna skrzyneczka znaleziona podczas rodzinnego spaceru na koniecposlki. Pozdrawiam!!!
2011-05-03 [ :-) ] gregman79 :: z keszbanda w skladzie: Madzia i Mahomet out: medal
2011-05-02 [ :-) ] henio z zona Zofija :: znaleziona
2011-03-12 [ :-) ] pawelko :: Witam. Wpis 12:30. Kiedys juz tu bylem - latem, po inna skrzynke, ale tamta przepadla. Obecna bardzo fajna, swietnie ukryta - nie na wydmie - gratulacje! +3 Out zawieszka, in 2 zl Polski Sierpien 80. Na plazy sporo bursztynu - jeszcze nigdy tyle nie widzialem. Wiecej na foto, w tym jedyne co po zimie pozostalo. Dziekuje za skrzyneczke. Pozdrawiam.
2010-12-11 [ Kom ] mototramp :: Prosba: Jesli ktos ma zimowe zdjecia okolicy kesza bardzo prosze o zamieszczenie. Dzieki! Pozdrawiam, Krzysiek.
2010-12-11 [ :-) ] koshack :: koshack i Malenstwo Piekne miejsce. Warto bylo isc mimo sniezycy na poczatku podrozy. IN : labradoryt OUT: nic
2010-12-11 [ :-) ] Naftas :: Naftas w towarzystwie Koshack i Malenstwo. Fajnie jest zobaczyc miejsce gdzie konczy sie Polska i UE a zaczyna Imperium Radzieckie. Polecam ta skrzynke zwlaszcza zima. Po drodze na plazy widzielismy na wpol zjedzona (chyba) sarenke.Troszke zal biedaczyska. Ciekawe kto ja zjadl. In: nothing Out: nothing
2010-09-12 [ :-) ] fosgen61 :: DZIEKI za zaciagniecie mnie tutaj . Prawdziwy KONIEC . Panowie z SG w ilosci dwoch byli tak mili i pstrykneli mi fotki dla potomnych.
2010-08-22 [ :-) ] vipol :: Mewy po tamtej stronie jakies wieksze xD Zabralem GK.
2010-08-20 [ :-) ] brasia :: Zrobilismy zdjecie rosyjskim mewom :) out: figurka klockowaIn: GK Wilk, kropelka
2010-08-10 [ :-) ] strzyka :: znalezione razem z rausaushaus


[Tipy] ^ @

Skrzynka zakopana plytko (a wlasciwie przysypana) w metalowym slupku widocznym na spojlerze.


[Obrazki] (tu) ^ @

ten rejon
przestrzegaj zakazow
tu szukaj


[Najblizsze] ^ @

4.3: OP3AF0 wtk00: Baz
8.9: OP1356 Z widokiem
9.8: OP120C Spacerkiem
11.2: OP1B2E 11,7 km
11.4: OP0BF5 O OBROTACH
11.4: OP3B0D wtk00: Wzg
12.9: OP0BF0 Wielbladzi
13.3: OP0BDB Swiety Kam


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
ten rejon
przestrzegaj zakazow
tu szukaj

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@