Przepust by Steiner
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP2B07

[Info] ^ @

Tradycyjna / Mala
Zarchiwizowana
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2010-08-09
Ost. log: 2015-12-27 [ ]
Trudnosc: 20%
Teren: 40%

Atrybuty: # Mozna zabrac dzieci; # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp;


N 52 25.065
E 20 38.661
(52.41775 20.64435)
Polska
0.8: Kazun Polski
0.8: Sady
2.2: Kazun Nowy
3.1: Grochale Nowe
3.1: Kazun Bielany

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Plyniemy w dol kanalku Wojtka

Skrzynka ukryta przy przepuscie w wale ktory laczy kanal Kazunski z Wisla (jej rozlewiskami wlasciwie) Prosil bym o ostroznosc przy podejmowaniu skrzynki poniewal grunt to w wiekszosci sliskie blotko i trzeba uwazac zeby sie nie skapac...trzeba takze uwazac na rybakow Sam keszyk znajduje sie po drugiej stronie walu, zakopanyna glebokosci ok. 10 cm przy drzewie ( fotka nr 1) Prosilbym o solidne zakopywanie poniewaz po mocniejszym deszczu woda moze sie podniesc i wymyc skarb.


[Wpisy w logu] ^ @

2015-12-27 [] Steiner :: Skrzynka zostala zarchiwizowana.
2013-07-24 [ Kom ] Pyrak :: Bylem w tamtym miejscu pod koniec maja, Kesza na 99.9% nie ma, prosze o serwis
2012-08-14 [ :-( ] burak :: niestety wyglada jakby wsiaklo, ale na pewno to nic nie wiadomo :D
2012-08-14 [ :-( ] Ranwers :: Kesz poszukiwany razem z Wredna Bestia oraz Burakiem podczas wypadu poza miasto. Wrylismy sie znacznie glebiej niz 10 centymetrow, ziemia zreszta byla w tm miejscu niedawno wzruszona, ale kesza nie znalezlismy.
2012-08-14 [ :-( ] WrednaBestia :: Kopalismy ale po wkopaniu sie na glebokosc znacznie wieksza niz 10 cm nic nie znalezlismy ..
2012-08-08 [ :-) ] BAZYLEK :: We wspolnym wypadzie z Mototrampem autem do Modlina po raz ostatni chyba i okolic na zaliczanie skrzynek. Potwierdzam, z tym ze ja znalazlem, bo ja kopalem i kopalem.
2012-08-08 [ :-) ] mototramp :: Co i gdzie wycinali? Wszystko jest na miejscu, zarowno drzewo jak i kesz.
2012-07-24 [ :-( ] Markoviak :: Juz 3 podejscie i nic ;
2012-03-25 [ :-) ] Rudy_Mistrz :: Fajowy kesz , dzieki za pokazanie miejsca
2012-03-25 [ :-) ] osil ::
2012-03-25 [ :-) ] :: Dzieki
2011-12-28 [ :-) ] Kasakasa :: po reaktywacii
2011-12-28 [ :-) ] ZalewHK :: reaktywacja...
2011-12-21 [] Kasakasa :: Nie ma....
2010-08-29 [ :-) ] PUG II BIELANY ::
2010-08-29 [ :-) ] tec777 :: DZISIAJ BLOTKO TAKIE SOBIE WIEC NIE BYLO PROBLEMU;
2010-08-14 [ :-) ] jaculo :: Mozna wjechac do kanalu, uwazajcie wiec na tym blocie.
2010-08-10 [ :-) ] tATO :: W ramach wspolnej wyprawy z Czarkowatym, Coza i ZYRem. Liczylismy na FTF, ale niestety. Zabralem portfel, wrzucilem 2 breloki i naklejke. Bardzo dziekuje za kesz.
2010-08-10 [ :-) ] czarkowaty :: Bez problemu. Tylko wpis
2010-08-10 [ :-) ] coza :: Fajne, zaciszne miejsce, z miejscem do zaparkowania.Mu sielismy pocieszyc sie STF-em.Dzieki za kesz.
2010-08-10 [ :-) ] zyr :: Tak po cichutku na FTFa liczylismy. Ale sie przeliczylismy :) Miejsce jakby stworzone dla wieczornych wizyt nastolatkow w samochodzie rodzicow :)
2010-08-10 [ :-) ] Drzazga :: Trzeci ;) Mysle sobie ze pykne po pracy i lykne pierwszy, a tu juz elita sie wybrala i po zawodach ;) Oczywiscie jasne spodnie, jasne buty, jasna koszula...Uwali lem sie jak swinia... Ale mimo ze drzewo to fajno.
2010-08-10 [ :-) ] Dragon :: Pierwszy:) ach jakie mile uczucie


[Tipy] ^ @


[Obrazki] (tu) ^ @

Widok z walu
Szesc blota stop...


[Najblizsze] ^ @

0.6: OP020A Kanal Kazu
0.8: OP465E WYSPA 8
1.0: OP452E WYSPA 2
1.2: OP28A3 ZYRGOR
1.2: OP4658 WYSPA 1
1.2: OP4659 WYSPA 3
1.2: OP2FB2 MOOOST
1.2: OP5252 Tajemnicze


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Widok z walu
Szesc blota stop...

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@