Aleja Bluesa by Matej147
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP2D0B

[Info] ^ @

Quiz / Mala
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2010-09-22
Ost. log: 2017-06-09 [ :-) ]
Trudnosc: 60%
Teren: 40%

Atrybuty:


N 53 7.890
E 23 9.466
(53.13150 23.15777)
Polska
0.9: Bialystok
3.9: Zawady
4.5: Zascianki
4.8: Kleosin
5.4: Olmonty

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

...czyli wielka klawiatura

Kto powiedzial, ze Bialystok to stolica disco polo? Pewnie mial troche racji... Ale czy wszyscy wiedza, ze Bialystok to tez stolica... bluesa? Bialystok, jako miasto w ktorym do dzis odbywa sie najstarszy festiwal bluesowy w Polsce, a takze miejsce gdzie dzialaja takie zespoly jak Kasa Chorych, Devil Blues, Bracia i Siostry, 48 Godzin, Formacja Fru czy The Hardworkers, z powodzeniem moze okreslac sie mianem ,,Stolicy Polskiego Bluesa". Natomiast Aleja Bluesa ma byc najwazniejszym, oprocz cyklicznych imprez muzycznych, symbolem bluesowego dziedzictwa Bialegostoku. Aleja Bluesa to pomysl, ktory pojawil sie jesienia 2007 roku. Jego realizacja stala sie mozliwa przy okazji obchodow Roku Bluesa w Bialymstoku. Obecnie na gigantycznej fortepianowej klawiaturze znajdziemy 12 tablic z nazwiskami najslynniejszyc h artystow oraz osob zwiazanych z muzyka bluesowa. Aby zas znalezc skrzynke trzeba troszke pokombinowac. Wspolrzedne wskazuja poczatek samej Alei. Dokladne polozenie skrzynki poznacie po rozwiazaniu prostej zagadki. N 53 7.ABC - test z podstawowej wiedzy o bluesie ;) A - miesiac urodzin Ojca Polskiego Bluesa B - drugie imie Ryszarda Riedla (liczba liter) C - rok wydania pierwszej plyty zespolu Dzem (ostatnia cyfra) E 23 9. DEF - dotyczy samej alei ;) D - ilosc latarni wzdluz alei E - liczba kobiet jakie znalazly sie w alei F - numer bloku przy alei (dodac do siebie obie cyfry) A jesli myslicie, ze to wszystko, to juz wyprowadzam Was z bledu ;) W skrzynce znajduje sie karteczka z fragmentem pewnej piosenki. Jej tytul, pisany WIELKIMI LITERAMI, jest haslem do logu. Milego szukania, sluchania i ogolnie zapoznawania sie z muzyka bluesowa :)


[Wpisy w logu] ^ @

2017-06-09 [ :-) ] Mateusz 7 :: TFTC Razem z wisnia, .
2017-05-13 [ :-) ] wzorowy. :: Szukalismy az znalezlismy.
2017-05-13 [ :-) ] michalczuk :: Keszowanie z Blekitna 6 Team TFTCPS. Godzin nie pamietam wiec pisze 12:00
2017-05-13 [ :-) ] Blekitna 6 Team :: Blekitnej wycieczka po goscinnym Bialymstoku w towarzystwie sympatycznych lokalnych keszerow. Dziekujemy za pokazanie miejsca i ciekawa historie. TFTC!
2016-12-25 [ :-) ] Plebek :: Podczas spaceru z Fibi. I nawet trafilem wykonawce od razu, taki ze mnie maniak bluesa ;)Dzieki!
2016-08-31 [ :-) ] konstancik :: urlopowe keszolapanie z Wallsonem, dziekujemy!
2016-08-31 [ :-) ] wallson :: Zdobyta z Olga (konstancik) ;) TFTC
2016-08-13 [ :-) ] zajc7 :: Swietna aleja. No i trzeba czytac ze zrozumieniem :) tftc
2016-07-06 [ :-) ] RoDaJJ :: Spacer od plytki do plytki i skojarzenia utworow umilily nam podejmowanie skrzynki. Wpis podczas sluchania 'hasla', dziekujemy !
2016-07-02 [ :-) ] Whatever :: Znaleziony w wesolym skladzie podczas Bialostockiego weekendu :) Dzieki i pozdrawiam.
2016-07-02 [ :-) ] Tisia :: Spacer z wiekszym skladzie zakonczony sukcesem! :) i sama radosc ;) Dzieki piekne :)
2016-07-02 [ :-) ] Nannette :: Czytalam sobie opis juz podczas obiadku, poniewaz slaskie mocno bluesowe wiec trzeba bylo zglebic temat ;) dzieki !
2016-07-02 [ :-) ] rubin :: ciekawe, spacerniaczek :) swietny weekend w wesolym skladzie. Dzieki za kesza.
2016-05-10 [ :-) ] marmagi :: Tabliczki poogladane, pojemniczek namierzony - zalogowany. Dzieki za zalozenie keszyka. Pozdrowienia z Koszalina.
2016-04-30 [ :-) ] Mario&Monia :: Mily spacer po Bialostockich keszach wraz z Agatha, Polcia, Szymankiem, Miskiem oraz Kajtkiem. Szybko poszlo, dzieki
2016-04-26 [ :-) ] Yugo :: to byla szybka improwizacja z Mo~ :)dzieki!
2016-04-26 [ :-) ] harajukumayi :: sama sie trudzilam, a wystarczylo wpuscic na aleje Yugoslave, opowiedziec o wskazowkach, i bam, skrzyneczka znaleziona
2016-01-01 [ :-) ] Harry_Hole :: blusa graly moje zeby z powodu zimna :P fajniutka podpowiedz! Dzieki za chwile radosci z keszem, pozdrawiam!
2015-12-20 [ :-) ] Posejdon :: Na wesolo i bluesowo w niedzielne popoludnie. TFTC. Pozdrawiam
2015-10-14 [ :-) ] mimi29 :: Znaleziona, dzieki.
2015-09-04 [ :-) ] Taiffun :: Znaleziona z Phoebe.
2015-08-12 [ :-) ] Szymek Krusz ::
2015-08-03 [ :-) ] sagarmathaa :: Znaleziona :3
2015-07-03 [ :-) ] Cwir :: Tu sie dalem troche zrobic w konia. Rzucalem skojarzeniami z poprawa wygladu na lewo i na prawo i nic. Do tej pory nie wiem, dlaczego mialem swiecic po krzaczorach... W kazdym razie po malej podpowiedzi udalo mi sie poprawic wyglad. :) Oj, keszyk sie bardzo SOLIDNIE trzyma. :) Keszynka podjeta w milym towarzystwie Phoebe. :)
2015-06-18 [ :-) ] youngbolec ::


[Tipy] ^ @

A+B+C+D+E+F=32 Cyfry moga sie powtarzac. Drzewo.


[Obrazki] (tu) ^ @

Aleja Bluesa


[Najblizsze] ^ @

0.1: OP6A50 Wielka Syn
0.1: OP2CD0 Wielka Syn
0.1: OP2A05 Bialostock
0.2: OP30CB N*002 Zimo
0.2: OP5637 Lodz 1925
0.2: OP2C97 $11_Cerkie
0.2: OP3EC8 Pies Kawel
0.2: OP38AA MZ07 KW PZ


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Aleja Bluesa

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@