Smigiem Migiem - Bedekkk by Bedekkk
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP30AA

[Info] ^ @

Tradycyjna / Mikro
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2011-01-16
Ost. log: 2011-06-27 [ :-) ]
Trudnosc: 20%
Teren: 20%

Atrybuty: # Szybka skrzynka; # Mozna zabrac dzieci; # Dostepna dla niepelnosprawnych; # Wez cos do pisania;


N 51 7.010
E 16 54.985
(51.11683 16.91642)
Polska
3.7: Krzeptow
5.4: Mokronos Dolny
5.6: Keblowice
5.7: Smolec
6.1: Samotwor

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Odlotowa skrzynka

Moj pierwszy kesz w 2011 r. ;) Skrzynka iscie odlotowa ;) Kesz znajduje sie w okolicach restauracji Orle Gniazdo. Bardzo dobre jedzenie i przyjemne tereny do relaksu w cieple dni ... Nazwa bez problemu naprowadzi Was na cel poszukiwan ale samo znalezienie kesza powinno Wam zabrac troche czasu ;) Kesz zawiera certyfikat w wersji mikro x 3 i 20 eurocentow. Jakies male drobiazgi sie do srodka zmieszcza. Milej zabawy. UWAGA : Zabrac cos do pisania lub jesli ktos ma chec to niech pozostawi jakis maly piszacy przedmiot w srodku. Pozdrawiam i udanych lowow [Link]


[Wpisy w logu] ^ @

2011-06-27 [ :-) ] DaW :: znaleziona szybko, latwo i przyjemnie. ale tylko dlatego, ze zainteresowalem sie pewnym podzespolem miga i chcialem go doglebnie poznac. inaczej trzeba sie naszukac. in: muszelka out: balwanek
2011-06-24 [ :-) ] goofiePL :: szybko i przyjemnie.... chyba intuicje mam po mamusi xP smigiem migiem podjeta paczka TFTC
2011-06-24 [ :-) ] bbb_pl :: Znaleziona wraz z Goofie[PL] Dla Goofie, poszukiwania na 2 minuty :)Nie zdazylem nawet zaczac szukac :) Bez wymiany,TFTC! Pozdrowienia!
2011-06-23 [ :-) ] banan88 :: Super zabawa:) super miejsce:P no trade
2011-06-23 [ :-) ] patrynia88 :: Znaleziona:) in: balwanek zawieszka out: kostka polecam:)
2011-05-09 [ :-) ] mdziadek78 :: Znaleziona. Polecam. Bez wymiany.
2011-04-29 [ :-) ] P&A :: Naszukalismy sie dobry kwadrans, ale sie udalo. Bardzo fajne miejsce, polecam. OUT: nic in: szklany kamyk. TFTC!
2011-04-16 [ :-) ] BaniakA :: Znaleziona popoludniem podczas powrotu z pracy :) Kurcze fajny ten mig myslalem ze to kupa blachy a to naprawde caly samolot ze wszystkimi szczegolami, hydraulika, instalecjie... harosza maszyna :P Polecam odwiedzic. Bez wpisu do logu zapomnialem pisadla :/ Pozdrawiam
2011-03-15 [ :-) ] * MardoQ :: Kiedys jak spotykalem sie z kolezanka co mieszka niedaleko to chcialem ja zarazic geocachingiem, ale jakos mi tego miejsca nie pokazala. Super restauracja kiedys sie tam z rodzina wybiore (jak dzieci podrosna). Sporo szukania bylo, zakamarkow duuuza ilosc. IN kostka OUT zeton
2011-03-07 [ :-) ] Brudas8725 :: Skrzynka znaleziona !!! Ale gdyby nie okorzec i jego spoiler to bylo by ciezko DZk
2011-02-27 [ :-) ] kociruch :: Naprawde DOBRZE schowany kesz :) taki z cyklu wkur**ajacych. Juz chyba znam podwozie mysliwca na pamiec. Wyjeta przez Zos. Dzieki za kesza.
2011-02-14 [ :-) ] spid3 :: Znaleziona. Fajne maszynki te samoloty. In - hokeista. Out - 2 zl (stare). Dzieki :)
2011-02-08 [ :-) ] sebastianj :: Znaleziona ekspresowo in-moneta out-moneta
2011-02-08 [ :-) ] lupi :: Znaleziona ;) No no niezla maszyna szkoda, ze juz nie poleci. Keszyk szybko namierzony. Dzieki ;)
2011-02-08 [ :-) ] * wedge :: Tym razem znaleziona prawie natychmiast podczas wyprawy z sebastianj. Mozna powiedziec ze trafilismy na nia MIGiem bez wymiany + ode mnie rekomendacja za pomysl
2011-01-23 [ :-) ] Magda.lena :: Troche sie naszukalam ale udalo sie :) in smycz out nic dzieki i pozdrawiam :)
2011-01-23 [ :-) ] toom12 :: Znaleziona, niezly latawiec:) Dzieki bez wymiany
2011-01-22 [ :-( ] wedge :: Niestety nie znaleziona - zabraklo czasu a i zimno doskwieralo. Mozliwych miejsc ukrycia sporo wiec trzeba troche czasu poswiecic na weszenie no chyba ze ma sie fart. W sumie znalezlismy kilka miejsc tak fajnych na ukrycie ze geba sama sie smiala ale skrzyneczki w nich nie bylo. Mysle ze jak juz uda sie znalezc cache'a to dostanie on rekomendacje.
2011-01-18 [ :-) ] miklobit :: Pod pretekstem obiadu w restauracji znalezlismy sie kolo skrzynki. Skrzynke wyhaczyla Szpilka po dosc skrupulatnych poszukiwaniach. Pojemnik w opisie jednak bym zmienil na mikro. Nawet Geocoin'a nie udalo mi sie wcisnac do srodka - weszla tylko jego srodkowa wkladka ( moze robic za zeton do wozka w sklepie ). Ogolnie miejsce z bardzo dobrym klimatem...
2011-01-17 [ :-) ] rodzerone71 :: 'Znaleziona o 16.10 :) Miejscowka swietna,pogoda trafila sie wysmienita i ladnie sie prezentuje Mig - 21.Jak dorarlem na miejscowke to juz sie ktos krecil przy miejscu ukracia,chyba to ty Andi61 byles spokojnie poczekalem az najdziesz kesza.Niezla przygoda. 'Zabralem TTF-a 'Dzieki za kesza Pozdrrr...
2011-01-17 [ :-) ] Andi61 :: Znaleziona. Taka pogode na poszukiwania jak dzis trudno sobie wymarzyc! Ciekawe miejsce - niedaleko (Graniczna ) juz wiele razy jezdzilem, ale nigdy w to miejsce nie trafilem. Dziekuje pomyslodawcy za mozliwosc "odkrycia" kolejnego miejsca we Wroclawiu. Dzieki za STF - pierwszy w tym roku:) Pozdrawiam. P.S. Nastepnych prosze o jakis sprzet piszacy:) - moj dlugopis byl za duzy.
2011-01-17 [ :-) ] cresca1one :: brak olowka ;( nie doczytalem ze trzeba go zabrac.. w zwiazku z brakiem wpisu pozostawiam stfc w srodku.. pozdro!
2011-01-17 [ :-) ] Okorzec :: ftf g.13.10! :) swietna skrzynka z niespodzianka, przynajmniej dla mnie bo nigdy tu nie bylem. Chyba sezon rowerowy sie zaczal wiec tym bardziej. Mozna sobie w spokoju i w okolicznosciach przyrody odpoczac przy keszu i wlasnie to robie :) wyjalem tylko certyfikat, 2 jeszcze czekaja. Ogolnie warto przyjechac :) Przygotowany olowek niestety zostal w domu..Wielkie dzieki, 1y rowerowy kesz w tym roku, pozdro!


[Tipy] ^ @


[Obrazki] (tu) ^ @

Orle Gniazdo
mig 21


[Najblizsze] ^ @

0.9: OP3236 Wysokie na
1.6: OP2EAF Spacerek -
1.8: OP1BFF Park Tysia
2.1: OP2D20 Ale wal -
2.2: OP2C0C Darmowy Ho
2.4: OP21AB Imprezowa
2.6: OP3238 WKS - Bede
2.9: OP3819 Tower - Be


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Orle Gniazdo
mig 21

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@