mushin64 - Kolorowo Pod Sufitem - mini by mushin
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP30D8

[Info] ^ @

Quiz / Mikro
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2011-01-26
Ost. log: 2011-08-10 [ :-) ]
Trudnosc: 80%
Teren: 40%

Atrybuty: # Mozna zabrac dzieci; # Wez cos do pisania; # Przyczepiona magnesem;


N 54 21.756
E 18 39.697
(54.36260 18.66162)
Polska
1.3: Gdansk
6.7: Mokry Dwor
6.7: Przejazdowo
8.1: Borkowo
8.5: Wislina

Dodatkowe wpty:
54.34985 18.65300 :: Etap: 0: Punkt wirtualny : Bazylika Mariacka - Wniebowziecia NMP 54.35227 18.65182 :: Etap: 0: Punkt wirtualny : Bazylika Sw. Mikolaja 54.34587 18.64638 :: Etap: 0: Punkt wirtualny : Kaplica Sw. Anny 54.35418 18.64715 :: Etap: 0: Punkt wirtualny : Kaplica Wieczystej Adoracji 54.35708 18.65048 :: Etap: 0: Punkt wirtualny : Kosciol Sw. Bartlomieja 54.35452 18.65230 :: Etap: 0: Punkt wirtualny : Kosciol Sw. Brygidy 54.35802 18.65073 :: Etap: 0: Punkt wirtualny : Kosciol Sw. Jakuba 54.35397 18.65108 :: Etap: 0: Punkt wirtualny : Kosciol Sw. Katarzyny
[Opis] ^ @

Spacer po gdanskich kosciolach - wersja mini, dla turystow

Zapraszam na spacer po gdanskich kosciolach. Aby rozwiazac quiz i znalezc cache, trzeba bedzie przyjrzec sie ich sklepieniom. Niniejszy cache jest skrocona wersja skrzynki mushin63 - Kolorowo Pod Sufitem. Stworzony zostal specjalnie z mysla o osobach, ktore odwiedzaja Gdansk i nie maja czasu i mozliwosci odwiedzenia wszystkich obiektow. Wybrane zostaly koscioly, ktore znajduja sie w centrum oraz powinny byc otwarte przez wieksza czesc czasu. Przyporzadkuj sklepienia (A-H) do kosciolow (1-8). Wykonaj proste obliczenia: x=(A+B+C)*(D-E) -F-G+H y=(-A+B-C+D)*(E -F)*(G+H)+D z=(A+B-C)*(D-E) +F+G+H+G t=(A+B-C+D)*(E- F)*(G-H)-F Pojemnik mikro magnetyczny znajduje sie pod wspolrzednymi: N 54 x.y E 18 z.t W rogu, na wysokosci 1,5 metra. Dziekuje koledze Chat Noir, ktorego krakowska skrzynka zainspirowala mnie do stworzenia podobnej w Gdansku.


[Wpisy w logu] ^ @

2011-08-10 [ :-) ] MTW :: Dzis podjeta tylko wersja mini (wspolrzedne duzej wersji juz wyznaczone, ale czasu dzis za malo). Aczkolwiek cos pokrecilem, bo wyszlo mi przesuniecie kilkudziesiat metrow - jak u jednego z poprzednikow. Ale droga dedukcji cel osiagniety. TFTC P.S. Sprawdzilem jeszcze raz obliczenia i okazalo sie, ze zle policzylem. Teraz wyszlo idealnie. Nastepnym razem uzyje Excela.
2011-07-10 [ :-) ] r00t7 :: Kesz znaleziony razem z martus podczas trojmiejskiego odpoczywania ;) my tam kazdy kosciol odwiedzili dla zdrowia a nie z oczami przed kompem ;) bardzo fajny quiz :) Milo sie spacerowalo. ps: ptaszki dodatkowo zamaskowaly keszyne :)
2011-07-10 [ :-) ] martus :: Koscioly zdobywalismy zarowno z wersji mini jak i full - nie bedziemy sie przeciez ograniczac do wersji dla turystow :P Po przedostatnim podwojnym kosciele wyznaczylismy sobie koordy, ale skrzyneczka musiala poczekac do dnia nastepnego abysmy ja podjeli. Robienie tego w niedziele w czasie gdy jedna msza sie konczy, a druga zaczyna, nie jest dobrym pomyslem :) W koncu jakos dalo rade. Co ciekawego skrzynka ma na sobie ptasie guano [czy to moze zamierzone maskowanie? ;) ], wiec nie obeszlo sie bez uzycia chusteczki ;) oczywiscie daje +3, rekomendacja pojdzie do pelnej wersji :)
2011-06-13 [ :-) ] masakrator92 :: znalezione juz jakis czas temu, ale nie bylo czym sie wpisac...
2011-05-01 [ :-) ] * etna&mars :: Zagadka rozpracowana w domu, analizujac wszystkie dostepne materialy zrodlowe. Bardzo nam sie oba zadania podobaly (zarowno to dla lokalsow, jak i to dla nas - przyjezdnych) i stad gwiazdka. Widac, ze golebie ustawicznie "poprawiaja maskowanie", stad kolejnym znalazcom przydadza sie rekawiczki. Dzieki i pozdrowienia. Ania i Marcin
2011-03-05 [ :-) ] zyr :: Zagadka przyjemna. Przydala sie do rozwiazania wiedza zdobyta wczesniej i archiwa zdjeciowe z poprzednich bytnosci w Gdansku. Odemnie znakomita. Rzecz dziwna. Musialem jakis blad popelnic jednak w spasowaniu, bo oba kesze wyszly mi z przesunieciem jakichs 30m. Postaram sie rozgryzc gdzie zrobilem babola.
2011-03-05 [ :-) ] wuzet :: znaleziona z zyr-em i raczej dzieki niemu, ja troche pomagalem przy szukaniu cecha.
2011-02-09 [ :-) ] harpus :: Dzieki za pretekst do spacerku po pracy :) Po final oczywiscie - obiekty zaliczone wczesniej :) nigdy jakos nie zwracalem uwagi na sklepienia - mam nadzieje, ze teraz nie wejdzie mi to przez ta skrzynke w krew:) THX
2011-02-09 [ :-) ] Qbacki :: wiecej napisze jak zrobie wersje max ;) a tutaj jedynie powiem, ze: a) fajnie ze jest ta wersja mini, wlasnie z mysla o przyjezdnych. b) gdy kesz sie pojawil i zobaczylem ze to Mushina, to zanim wszedlem zobaczyc o co chodzi, juz sie wystraszylem. Znane sa bowiem jego quizy. I wtedy pierwsza mysl jaka mi przyszla patrzac na nazwe, nie wiem czemu, to "miec nierowno pod sufitem" :P Ale nie taki diabel straszny... ;) dzieki za kesza :)
2011-01-31 [ :-) ] Chester :: Od momentu publikacji kesz wydawal mi sie bardzo ciekawy, totez weekend zarezerwowany byl na zwiedzanie kosciolow. Lubie kesze ukazujace nowe oblicza architektury. Sam nigdy bym nie wpadl na pomysl zwiedzania kosciolow pod tym kontem. Dlatego serdeczne dzieki za impuls! Dwa dni i mamy koordynaty. Teraz czeka nas wycieczka po final(y). I bingo! Skrzynka rewelacja! Ocena max. ! Mala dygresja: warto by bylo podac godziny otwarcia "malo dostepnych" kosciolow (nie wszystkie sa otwarte non stop) ale zostawiam to autorowi. Bo moze to ma byc celowe utrudnienie - wowczas rozumiem. Mowa o sw. Bartlomieju
2011-01-31 [ :-) ] Kika :: Piekny pomysl na zwiedzenie gdanskich kosciolow i mily gest wzgledem przyjezdnych keszerow - a dla nas radosc bo 3dniowe wedrowki zaowocowaly podwojnym keszem. Dziekujemy i pozdrawiamy Esema i Maliniaka, z ktorymi kilkakrotnie krzyzowalismy trase;)
2011-01-30 [ :-) ] tanczace fasolki :: Dwie w jednej. Proponujemy zmiane miejsca ukrycia finalu, zagrozenie ze strony pociskow ptak-ziemia jest ogromne.
2011-01-30 [ :-) ] Maliniak :: znaleziona o 00:30, 30.01.2011 wraz z esemem piekny sobotni spacerekpo gdanskich kosciolach, zakonczony nocnym zdobywaniem finalow :) wielkie dzieki - za zmotywowanie do ruszenia sie i przejscia po kosciolach, ktore znajduja sie, w sumie, na niewielkim obszarze a obliczenia w drodze, bo cieply czolg jeszcze stal ;) dzieki wielkie :) wersja krotsza robiona wraz z dluzsza - co bedziemy sie patyczkowac ;)
2011-01-30 [ :-) ] esem :: Koscioly odwiedzone w dzien, keszyk w nocy.Wersja mini zrobiona tuz po wersji Full ;) Wyliczenia zrobione po drodze, bo sie Maliniakowi ftf'a na czolgu zachcialo... :D:D Fajny spacer, super zdjecia. Wierzyc sie nie chce - ale w jednym z kosciolow bylem po raz pierwszy...Pozd rowienia dla Kiki i Chestera, Badajacych Sufity ;) Dzieki za znakomity kesz (a nawet dwa)!
2011-01-27 [ :-) ] * Highlander :: FTF o 17:30 :) Jako rodowity Krakowianin postanowilem sie najpierw przymierzyc do skrzynki dla turystow, a co! Zabawa wysmienita. Na poczatku chcialem pogooglac kilka sufitow, ale szlo opornie i uswiadomilem sobie ze lepiej wybrac sie zza biurka w teren. I to byl strzal w dziesiatke - ta skrzynke trzeba robic w calosci w terenie. Swietna nauka historii architektury i poznanie kilku nowych zakamarkow. Swietny pomysl z nieprzypisaniem kosciolow do konkretnych waypointow. Wg mnie najlepsza skrzynka quizowa w centrum Gdanska. Ciekawostka: Logbook ma inna nazwe skrzynki :) Mialem niezly ubaw jak sa przeczytalem.


[Tipy] ^ @


[Obrazki] (tu) ^ @

A
B
C
D
E
F
G
H
1
2
3
4
5
6
7
8
mapka


[Najblizsze] ^ @

0.2: OP24AB H10 - Baro
0.2: OP30D7 mushin63 -
0.3: OP24A9 H9 - Duche
0.5: OP24A8 H8 - Princ
0.7: OP1FFB mushin50 -
0.7: OP2112 mushin52 -
0.7: OP229A KANAL II
0.9: OP1B8B Sciezka os


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
A
B
C
D
E
F
G
H
1
2
3
4
5
6
7
8
mapka

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@