Czeslaw Milosz [I?PL] by miklobit
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP39F0

[Info] ^ @

Tradycyjna / Normalna
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2012-05-28
Ost. log: 2016-11-13 [ :-) ]
Trudnosc: 40%
Teren: 40%

Atrybuty: # Mozna zabrac dzieci; # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Dostepna rowerem;


N 50 47.907
E 18 23.797
(50.79845 18.39662)
Polska
0.4: Osiecko
2.2: Laki
3.1: Kocury
3.4: Kadlub Wolny
3.9: Lesna

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

I love PL

O skrzynce: Na wspolrzednych. Czeslaw Milosz: Polski prawnik i dyplomata, poeta, prozaik, eseista, historyk literatury, tlumacz; w latach 1951-1989 na emigracji, do 1960 we Francji, nastepnie w Stanach Zjednoczonych; w Polsce do 1980 oblozony cenzura; laureat Neustadt International Prize for Literature (1978) i Nagrody Nobla w dziedzinie literatury (1980). Wiecej informacji u zrodla. Skrzynka jest czescia projektu I Love PL. Do zdobycia finalu jest potrzebne haslo umieszczone na logbooku - nie zapomnij go zanotowac !


[Wpisy w logu] ^ @

2016-11-13 [ :-) ] kaukingi :: Niby standardowa skrzynka- troche zeszlo zanim ja znalezlismy- faktycznie podpowiedz znaczy wiecej niz w pierwszej chwili mogloby sie wydawac. Dziekujemy
2016-09-24 [ :-) ] KEISOR :: MILO i SZybko. Dzieki.
2016-09-24 [ :-) ] Dallas :: Srednio juz kojarze miejsce, wiec znaczy ze bylo klasycznie szybko i sprawnie. Dzieki
2016-07-01 [ :-) ] crazy_baby :: Pod keszem miejsce zgadania z Degiem, z ktorym mialam rozpoczac przygode z tym projektem. W oczekiwaniu na kolege zajadanie sie w jagodowym raju, caly las nimi pachnal, cos wspanialego. No ale nie na owocki tu przyjechalam wiec kesza tez trzeba bylo podjac. Troche sie miotalam ze znalezieniem az w koncu sie udalo. ladnie zabezpieczony keszyk i prawie niwidzialne maskowanie. Dobrze sie zaczyna :)
2016-07-01 [ :-) ] deg :: Z Crazybaby szybko i sprawnie. Dzieki
2015-12-27 [ :-) ] malpeczka159159 :: Szybko i przyjemnie TFTC!
2015-08-06 [ :-) ] Dezerter :: Kto rano wstaje, bedzie dlugo keszowal, a wieczorem padnie na pysk ;) Poszlo sprawnie, ale w ktoryms momencie przestalem zwracac uwage na wskazania "szczalki" i polazlem na nosa - i slusznie. Dziekuje.
2015-04-19 [ :-) ] ToLdi :: Znaleziona.
2015-04-19 [ :-) ] Urbex Bamber :: Szybko i sprawnie.
2014-07-15 [ :-) ] janzow :: Usmiechal sie do nas, wiec poszlo blyskawicznie, TFTC
2014-07-15 [ :-) ] Holka :: Rzeczywiscie nisko :)
2014-07-14 [ :-) ] PJ_Team :: LegoWojtas+PJ_T eam - operacja [I?PL]. Dojazd rowerowy do skrzynki dostarczyl mocnych wrazen. TFTC :)
2014-07-14 [ :-) ] legowojtas :: Wspolny atak z PJTeam, szybka akcja przed nadchodzacym zninacka zmrokiem, TFTC!
2014-07-12 [ :-) ] Tacitus Inquisitores :: Szybko zlokalizowana, dobrze schowana. TFTC
2014-04-13 [ :-) ] kazio i lila :: Rowerowy spacerek po serduszku,dziek i za kesza.
2014-03-29 [ :-) ] norbinorek :: szybko znaleziona na kordach , pomimo ryzykownego miejsca skrzynka jest sucha w srodku dzieki
2014-02-20 [ :-) ] Cichy :: Przedostatnia skrzyneczka z "niedobidkow" na serduszku. Bardzo przyjemny spacer tej zimy (wiosny) Sloneczko pieknie przebijalo sie przez gestwine drzew, w nie dalekiej odleglosci slychac bylo efekty pracy drwali. Samo podjecie kesza trwalo okolo 30 sekund od przybycia na kordy. Skrzynka podobala mi sie. TFTC Pozdrawiam
2014-02-08 [ :-) ] Nannette :: Drugie gryzienie serducha z Rubinem;) Pogoda zupelnie nie zimowa, cos jak wiosna pelna para, albo nawet chlodne lato. Dzieki wszystkim ze projekt;) Nie myslalam, ze az tak nisko;) Bardzo starannie przygotowany kesz i trzyma sie swietnie.
2014-02-08 [ :-) ] rubin :: Gryziemy serducho wraz z Nann po raz kolejny. dzieki a kesza.
2013-10-13 [ :-) ] atena.pl :: Drugi dzien bojowy na projekcie, poszlo gladko i sprawnie, dziekuje
2013-10-13 [ :-) ] Driver :: I?PL - dzien drugi :)Szybko i sprawnie :)Dzieki wielkie :)
2013-09-14 [ :-) ] busiq :: Mimo niepewnej pogody to sobotni rowerowy wypad na czesc serucha z ElSorem ;] Przerwa na jedzonko przy okazji znaleziona :D
2013-09-14 [ :-) ] ElSor :: Rowerowo z Busiq'iem. Znaleziona podczas posilania sie jagodami. TFTC
2013-09-14 [ :-) ] idem :: Krotki spacerek. Jeszcze zostalo troszke grzybow po porannym przeczesywaniu przez grzybiarzy Dzieki
2013-08-31 [ :-) ] Whatever :: znaleziona podczas lupienia projektu na bis. Dzieki.


[Tipy] ^ @

Nisko. Maskowanie lesne.


[Obrazki] (tu) ^ @


[Najblizsze] ^ @

0.6: OP39F1 Tadeusz Go
1.2: OP39F2 ORP Blyska
1.4: OP39EE Maanam [I?
1.9: OP39F3 Maszt radi
2.0: OP39AF Miroslaw H
2.6: OP39AE EURO 2012
2.6: OP39F4 Adam Micki
2.9: OP39F5 Jelonek Ro


[Tam] (online) ^ @

Obrazki

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@