Lesny Wigwam by Majorka636
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP3EA8

[Info] ^ @

Skrzynka nietypowa / Duza
Zarchiwizowana
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2011-08-31
Ost. log: 2015-11-17 [ ]
Trudnosc: 40%
Teren: 20%

Atrybuty: # Szybka skrzynka; # Mozna zabrac dzieci; # Wez cos do pisania; # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp;


N 51 21.394
E 18 54.540
(51.35657 18.90900)
Polska
1.4: Kurowek
1.7: Ochle
2.0: Kamyk
2.2: Pradzew
2.7: Grabowie

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @


[Wpisy w logu] ^ @

2015-11-17 [] :: Skrzynka zostala zarchiwizowana.
2015-11-17 [] :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna.
2015-08-05 [ :-) ] kylevessPL :: Dobrze, ze tu przyjechalem
2015-05-05 [ :-) ] Kasztan14b :: Skrzynka znaleziona w fatalnym stanie logbok jak i cala reszta sa przemoczone, wpis jest ledwo widoczny poniewaz kartki sie doslownie rozklejaja. wymagany serwis a miejsce super:)
2015-05-05 [] Kasztan14b ::
2014-03-30 [ :-) ] MarcinCDMC :: Kesz odnaleziony bez problemu. Pojemnik zostal wymieniony, trzy miliony workow foliowych zamienione na jednego strunowca. Logbook tez zostal wsadzony w nowego strunowca, poprzedni podziurawiony. Niestety nie bylo czasu na suszenie zawartosci.
2013-05-12 [ :-) ] luckyluke13 :: Odnaleziona sprawnie. Pomimo uszkodzonego pojemnika, zawartosc w dobrym stanie. Miejsce urokliwe i dobrze znane. Wymiana GK.
2013-04-04 [ :-) ] budget-lodz :: Kesz zlapany z Plebkiem podczas calodziennej trasy, wszystko zasypane sniegiem ale jakos sie udalo ;-) Pojemnik pekniety, konieczna wymiana i serwis. In: GK TFTC
2013-04-04 [ :-) ] Plebek :: Na trasie z Budgetem. Pojemnik pekniety, serwis na wiosne konieczny, dorzucilismy worek, choc to nic nie pomoze, chodzilo tylko zeby wrzucone krety daly rade. Niech nastepni jak moga zabiora ze soba jakis pojemnik na zapas, bo zalozycielka juz zakonczyla dawno temu keszowanie:) Dzieki pozdrawiam!
2012-08-21 [ :-) ] RIFek :: Swietny klimacik. Pudeleczko peknieta wiec w srodku troszke wilgotno. Na szczesie logbook w doskonalym stanie. Lecz przed zima dobrze by bylo wymienic pojemniczek. Dzieki za keszyk.
2011-11-04 [ :-) ] ElSor :: Nie wiem jak to mozliwe ze wczesniej nie umialem jej znalezc - poprostu standardowo schowana jak 90% innych "lesnych". Dzis na szczescie nie bylo nikogo w okolicy wiec spokojnie moglem dokonac wpisu. NT PS wg definicji skrzynka ma rozmiar maxymalnie normalny bo na oko 1l (Normalna - orientacyjnie 1-3 litrow - pojemniki wieksze od tych na kanapki) TFTC
2011-11-03 [ Kom ] ElSor :: Skoro jest skrzynka to mozliwe ze w najblizszy weekend podskocze ponownie i ja tym razem znajde Dzieki za szybkie sprawdzenie
2011-11-01 [ Kom ] :: Skrzynka jest. Sprawdzone dzisiaj.
2011-10-30 [ :-( ] ElSor :: Niestety nie dane mi bylo za sosna znalzec rzeczy z hinta ani samej skrzyneczki. Specjalnie tez nie kopalem poniewaz kolo wigwamu spoczywalo kilka osob - tylko przeszedlem sie 2x, noga obmacalem ziemie i do auta.
2011-09-25 [ :-) ] PrzemoTeam :: jessst moj pierwszy FTF in: GK i podkladki do piwa out: zel pod prysznic i certyfikat PrzemQo


[Tipy] ^ @


[Obrazki] (tu) ^ @


[Najblizsze] ^ @

6.0: OP85K7 Bunkier
6.4: OP0CDC Widok z Gr
7.7: OP56D7 Wieza cisn
8.3: OP4C50 Na Kuznicy
9.4: OP85H0 Akademia W
11.3: OP802W LZS Chrzas
13.9: OP82UG Skrzynka D
17.3: OP1A1B Drzewo z N


[Tam] (online) ^ @

Obrazki

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@