PSZCZOLKI by marass1111
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP3EFF

[Info] ^ @

Multicache / Normalna
Tymczasowo niedostep
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2011-09-03
Ost. log: 2015-10-10 [ ]
Trudnosc: 60%
Teren: 40%

Atrybuty: # Szybka skrzynka; # Mozna zabrac dzieci; # Wez cos do pisania; # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Miejsce historyczne; # Dostepna tylko pieszo; # Dostepna rowerem;


N 52 24.277
E 17 3.657
(52.40462 17.06095)
Polska
1.6: Swarzedz
2.2: Zalasewo
3.0: Jasin
3.1: Gruszczyn
3.5: Garby

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Skansen Pszczelarski

Witam wszystkich !!! To moja pierwsza skrzyneczka wiec postanowilem umiescic ja w miejscowosci, w ktorej mieszkam w najbardziej charakterystycz nym miejscu Swarzedza - Skansenie Pszczelarskim. Na terenie parku o powierzchni 4,5 ha miesci sie Skansen Pszczelarski - najwieksza w Europie tego typu ekspozycja plenerowa. Wystawa zawiera min. zbior uli figuralnych, barci i narzedzi zwiazanych z pszczelarstwem. Co roku pod koniec sierpnia organizowane sa tutaj imprezy "Miodowe Lato". W sasiedztwie Skansenu stoi palacyk mysliwski - obecnie Hotel "Pod Lipami", gdzie zmeczeni keszerzu moga odpoczac lub sie posilic. Polecam tutaj rodzinne niedzielne obiady w rozsadnej cenie. Na terenie parku znajduje sie starodrzew skladajacy sie z lip i debow i wlasnie w jednym z takich drzew swoje miejsce znalazl keszyk!!! W keszyku certyfikat pierwszego znalazcy. Wspolrzedne doprowadza Was na parking przed wejsciem do parku. Namiary z dokladnoscia ok. 10m nie sprawia trudnosci, gdyz spojler jest bardzo charakterystycz ny. Wystarczy sie rozejrzec i ... znajdziemy mala "skrzyneczke" z namiarami na kolejny etap!!! Trzeba zabrac z soba cos do pisania (podane kordy). Etap posredni znajduje sie na kordach. Jest to pojemnik z podpowiedzia foto. W odnalezieniu pomocny bedzie spojler. Koncowy kesz znajduje sie w centralnej czesci parku. Spojler z etapu posredniego umozliwi odnalezienie skarbu. Tutaj prosze o maksimum konspiracji bo moga Was zauwazyc: obsluga hotelu i restauracji ("na fajce"), zwiedzajacy, ochrona i mila, aczkolwiek ciekawska strasza Pani mieszkajaca po sasiedzku Podjecie kesza nie wymaga ingerencji w obiekt i z pewnej perspektywy jest on nawet widoczny. Odkladajac uwazajcie, zeby nie wepchnac go za gleboko bo wpadnie i przepadnie Powodzenia Osoby niepelnosprawne beda potrzebowac pomocy przy podjeciu kesza "finalowego". Zapraszam goraco do zwiedzania i spaceru zwlaszcza cale rodziny. W kasie skansenu mozna kupic miodek (ten z % takze ). UWAGA: Wejscie na teren Parku po zmroku jest mozliwe ale grozi konfrontacja z pracownikami ochrony. W dzien nikt za bardzo nie interesuje sie spacerowiczami ale wieczorem ochrona jest nad wyraz czujna!!! Podaje takze godziny otwarcia muzeum i skansenu (dla chetnych - ale polecam): Godziny otwarcia Muzeum wraz z oddzialami zamkniete jest dla zwiedzajacych w nastepujace dni: 01.01.,Wielka Sobota, Niedziela Wielkanocna, 01.11., 11.11., 24-26.12., 31.12. oraz wszystkie poniedzialki z wyjatkiem Poniedzialku Wielkanocnego Muzeum czynne oprocz poniedzialkow: w sezonie zimowym (01.11 - 31.03): wt. - pt.: 9.00 - 15.00 sob. - niedz.: 11.00 - 15.00 w sezonie letnim (01.04 - 31.10): wt. - sob.: 9.00 - 17.00 niedz.: 10.00 - 17.00 Wycieczki prosimy zglaszac telefonicznie lub pisemnie tel./fax 0-61 651 18 17 03.11.2011r. Pojemnik startowy zostal wymieniony na nowy, gdyz poprzedni zaginal podczas prowadzonych w okolicy prac ziemnych . Zmienilo sie miejsce ukrycia pojemnika startowego, foto spojlera oraz podpowiedz kodowana. 13.07.2012r. Rozwiniecie multaka o kolejny etap, zmiana miejsca ukrycia pojemnika finalowego, zmiana opisu, podpowiedzi kodowanej oraz foto. Zalecane szukanie w ciagu dnia.


[Wpisy w logu] ^ @

2015-10-10 [] marass1111 :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna.
2015-08-02 [ :-( ] me_who1337 :: 9- brak pierwszego etapu
2015-07-14 [ :-( ] masloo5000 :: chyba ze zle szukamy
2015-07-14 [ :-( ] johnyn :: Brak pierwszego etapu wiec nie moglismy isc dalej
2014-06-28 [ :-) ] mkaziczek :: zdobyta w czasie wesela jako gosc weselny
2014-06-10 [ :-) ] PatyPiwo :: Tyle razy przejezdzalismy kolo Skansenu, ale jakos mijalismy niechcacy wiedzac, ze mamy sie tu zatrzymac na multaka. Potem czlowiek chce zawrocic, ale jak?! "Ech Kochanie, jak bedziemy wracac z pracy sie wjedzie i tak jest po drodze do domu, bedzie wiele okazji" I tak o to w ten sposob minal rok. Teraz zaliczony za drugim podejsciem, bo wczesniej natrafilismy na wesele i nas wyprosili mowiac :" Teren zamkniety". Raczej tym razem nie bylo przeszkod i gladko poszlo. Dzieki. :D
2014-04-26 [ :-) ] Liriela :: Sobote z @Zablem postanowilismy wykorzystac i powycieczkowac sobie keszersko-rower owo-blotno. Swarzedz padl byl celem. Pierwszy keszyk dzisiejszego dnia i od razu deszcz. Ale, ale - godzina taka, ze przysiasc i pobiesiadowac milo by bylo - zatem pod daszek, nalesniki na stol, ekhm, podloge i wszamano-czekam y na koniec opadu. Dzieki za pokazanie miejsca :) A skrzyneczka w pieknym zapachu sobie siedzi :)
2014-04-26 [ :-) ] Zabel :: Pierwsza skrzynka na dzisiejszym rowerowym keszowaniu w tym fyrtlu :) Jak tylko znalezlismy z Liriela pierwszy etap, to sie rozpadalo, ale na szczescie udalo nam sie schowac w calkiem fajnym schronieniu tuz przy etapie drugim :) Dzieki za pokazanie miejsca :)
2014-04-24 [ :-) ] aszanti3 +1 :: Znaleziona w towarzystwie ZgorKoni . Przy okazji zwiedzilismy caly park, lecz nie udalo nam sie juz dostac do muzeum :)
2014-04-24 [ :-) ] ZgorKoni ::
2014-04-24 [ :-) ] marcinord :: Super keszyk szukanie i wyjmowanie finalu prawdziwa zabawa w detektywa. Wielkie Dzieki Za Kesza (WDZK nowy skrot se wyslilem )
2014-04-17 [ :-) ] miron13 :: Bylo fajnie, slonko grzalo, jedynym problemem byl ogrodnik. Razem z dwoma innymi Cichociemnymi.
2014-04-17 [ :-) ] * Cichociemni :: Jaka szkoda, ze tak fajny multi ostatni raz zostal znaleziony ponad rok temu. My bylismy, znalezlismy, wszystko fajnie :) Oby przetrwal jak najdluzej
2014-04-06 [] marass1111 :: Skrzynka gotowa do szukania. Powodzenia!
2013-11-14 [] marass1111 :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna.
2013-08-10 [ :-( ] RoDaJJ :: Pszczolki na calym swiecie maja problem, gina bez przyczyny. Pech chyba i w Swarzedzu. Pierwszego etapu nie ujrzelismy, drugi znaleziony ale finalu tez nie znalezlismy.
2013-07-11 [] marass1111 :: Skrzynka gotowa do szukania. Powodzenia!
2013-05-01 [ Kom ] harpus :: Za dwa tygodnie ma sie pojawic szklany ul... :) Nam sie nie udalo go zobaczyc:( pzdr
2013-04-30 [] marass1111 :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna. Zaginal etap posredni.
2012-09-16 [ :-) ] dptak :: Bardzo przyjemny multak, rodzinny w ciekawym miejscu. Etap posredni dosc wysoko, a final dosc nisko, choc wole zbierac grzyby niz zagladac do uli , to najpierw zajrzelismy po kolei do kazdegoTFTC
2012-07-14 [] marass1111 :: Skrzynka gotowa do szukania. Zmiana opisu, rozwiniecie multaka o kolejny etap. Powodzenia!
2012-06-10 [] marass1111 :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna.
2012-06-09 [ :-( ] brasia :: Pierwsze podejscie nieudane, nawet pojemnika poczatkowego nie znalazlem - okazalo sie, ze BF miala nieaktualne dane. Dzis drugie podejscie, pojemnik poczatkowy znaleziony, final w oczekiwanym miejscy niestety nie. Po konsultacji z poprzednim znalazca i nastepnie z autorem wiem, ze kesza nie ma :(. Aczkolwiek pszczolka i tak znaleziona w OP5182
2011-11-28 [ :-) ] kamus1560 :: Tu bylo ciekawie przed znalezieniem troszke gwozdzi sie po wbijalo w reke gdyz zaczelam szukac w zlym miejscu,ale juz pozniej namierzona final poszedl szybko:)
2011-11-27 [ :-) ] klikon56 :: Startowa skrzyneczka chwile mi zajela ,gdyz szpar tam troszke jest a i spoilerowi sie nie przygladalem dokladnie - mimo tego pare chwil pozniej mialem juz ja w rekach i dalej w poszukiwanie kolejnej z ktora poszlo juz rewelacyjnie i zostala namierzona za pierwszym podejsciem


[Tipy] ^ @

START - kapelusz POSREDNI - szukaj w drzewie podpowiedzi (spojler) FINAL - szukaj w "obiekcie"


[Obrazki] (tu) ^ @

Start
Etap posredni - pierwszy plan
Ciekawostka
Barc wislana z XV w.


[Najblizsze] ^ @

0.4: OP434F MMS - MOBI
0.9: OP4323 SWARZEDZKI
1.0: OP6BE3 Granica Po
1.1: OP52B5 BRAUEREI S
1.3: OP4328 SWARZEDZKI
1.3: OP432D SWARZEDZKI
1.3: OP6141 Kilometr Z
1.4: OP4313 SWARZEDZKI


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Start
Etap posredni - pierwszy plan
Ciekawostka
Barc wislana z XV w.

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@