Ruiny Zamku Szlacheckiego by marvet
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP41DE

[Info] ^ @

Tradycyjna / Mala
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2011-10-06
Ost. log: 2017-07-10 [ :-) ]
Trudnosc: 80%
Teren: 60%

Atrybuty: # Wez cos do pisania; # Miejsce historyczne; # Wymagany dodatkowy sprzet;


N 50 41.594
E 20 26.259
(50.69323 20.43765)
Polska
0.5: Morsko Gorne
1.2: Sobkow
1.3: Wola Kawecka
1.5: Morsko Dolne
2.4: Brzezno

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @


[Wpisy w logu] ^ @

2017-07-10 [ :-) ] Mysza. :: Razem z mundoriginal Dziekowka ;)
2017-07-09 [ :-) ] mundoriginal :: Dzieki keszowaniu zaczalem zastanawiac sie nad uprawianiem wspinaczki xD Bez wpisu do loga bo spontaniczny wypad, ale geokret ktory poniewieral sie w aucie zaladowany ;) TFTC!
2016-09-11 [ :-) ] roburoz :: Ladna skrzyneczka i piekne miejsce. Dziekuje i pozdrawiam.
2016-07-28 [ :-) ] Gimbus :: Zalegly wpis z przed roku. #tftc
2016-06-03 [ :-) ] izabela91 :: Z trudem ale sie udalo :)
2016-06-03 [ :-) ] Karollo28 :: nie bylo latwo ale, dalem rade z izabela91 :D
2016-03-28 [ :-) ] Abstrachuje ::
2016-02-24 [ :-) ] Wiolaaa17 :: Troche sie nameczylismy, aby znalezc. Miejsce swietne!
2016-02-14 [ :-) ] kstanio89 :: znaleziona wlozylem luske
2016-02-14 [ :-) ] thomas_dekker :: Znaleziona In: muszelka Out: moneta
2015-11-07 [ :-) ] Robcon :: Spoko ruiny i w koncu troche gimnastyki. Szkoda, ze ktos stracil zapal do odbudowy... Kesz podjety z Iza w drodze do Muszyny. Dzieki.
2015-10-24 [ :-) ] * Gacekk :: Znaleziona wraz z akimg i Phoebe. WOW jak ujrzelismy ruiny zamku wylaniajace sie z mgly w ciemna noc. Do tego krzyki chyba lisa potegowalo wrazenie WOW. Male doswiadczenie na skalka pozwolilo mi szybko dostac sie do kesyny.
2015-10-24 [ :-) ] * Phoebe. :: Co za klimat podejmowania tej skrzynki po zmroku, we mgle, gdzie w poblizu brak nawet jednego swiatelka... Podczas przedzierania sie przez chaszcze na azymut, ruiny w mglistej otoczce doslownie wyrosly na naszej drodze. Miejsce zrobilo na nas tak niesamowite wrazenie, ze w podziece skladamy dary:p Dzieki!
2015-10-24 [ :-) ] * akimg :: Znaleziona podczas wesolej, dwudniowej wycieczki z Gackkiem i Phoebe :) Podejmowana noca, podczas gestej i klimatycznej mgly. Naprawde, o tej porze dnia i przy takich warunkach atmosferycznych , obiekt wywarl na nas tak ogromne wrazenie, ze jak go tylko dostrzeglismy, jednoczesnie zastyglismy na dobrych kilkanascie sekund. Ekscytacja zmieszana z przerazeniem. Obiekt troche pozwiedzalismy, po czym tradycyjnie po kesza wyslalismy Gackka.
2015-09-12 [ :-) ] olilouka :: Szybko i sprawnie. Dzieki!
2015-09-12 [ :-) ] Krykiet :: Ekspresowa skrzynka w znanym miejscu, dzieki.
2015-08-25 [] marvet :: Dziekuje za wymiane pojemnika, ktory juz dawno powinien byc wymieniony z mojej strony... Nowy rozmiar: MALA.
2015-08-22 [ :-) ] makotka :: Zamkowo, wycieczkowo, razem z kojoty, Bartosz Budyn i Adamem Adamsem. Dzieki!
2015-08-22 [ :-) ] kojoty :: Ruiny ciekawe - tak jak lubie najbardziej - na zapomnianej wiosce, w krzakach stoi sobie wielowiekowa budowla w stadium rozkladu, ale stoi... Troche pokrzyw, ale z dojsciem problemow nie bylo o tej porze roku :) Nastepnie zabralismy sie za przeszukiwanie "pieciu". Najpierw przetestowalism y cyrkowy numer z zywa drabina (kojoty) i akrobatka (b.budyn) - co w tym przypadku okazalo sie byc calkiem wystarczajace do przeszukania... jednak szczescie dopisalo nam dopiero za drugim, powtornym przeszukaniem "pieciu", bo za pierwszym b.budyn wziela kesz za smiec! Jako ze nie wypada aby tak piekny zamek mial kesza w takim pojemniku dorzucilismy malego klipsiaka (wiec teraz rozmiar kesza to MALA), a oryginalny pojemnik po "tik-takach" jest nadal do wgladu w srodku :) Dziekujemy za zaprezentowanie tego pieknego miejsca i nieco adrenaliny przy podejmowaniu! Zdobyty ostatniego dnia zamkowej supertrasy tych wakacji z makotka, a.adams i b.budyn.
2015-07-29 [ :-) ] aneczka100+JB :: O tej porze roku dojscie do ruin sucha noga, ale trzeba uwazac, bo Swietokrzyskie wolne od barszczu nie jest. Emocjonujaca (to odczucie, gdy peka cos na czym opierasz caly swoj ciezar) wspinaczka po scianie przy dzwieku bocianiego klekotu dobiegajacego z gniazda na najwyzszym punkcie ruin. Keszyk byl odlozony maksymalnie gleboko, co niepotrzebnie zwiekszylo ryzyko. TFTC
2015-07-28 [ :-) ] parparlajla ::
2015-07-28 [ :-) ] fr1man666 :: Skrzynka znaleziona w moje urodziny! Dobrze zabezpieczona, fajnie ukryta.
2015-07-28 [ :-) ] s0czewa ::
2015-05-31 [ :-) ] jusjus :: znaleziona ze stalym skladem: bertisz, Asiulka89 i Michal
2015-05-31 [ :-) ] Asiulka89 :: Dobre miejsce, chociaz troche ciezko przebrnac przez mokre zarosla. Znaleziona z jusjus i bertiszem.


[Tipy] ^ @


[Obrazki] (tu) ^ @


[Najblizsze] ^ @

1.4: OP61FC Kirkut
2.0: OP807H Z wysokieg
3.2: OP87H9 Wolanie o
5.0: OP3A6D Kosciol w
5.1: OP86B8 Miejsca kr
5.4: OP801G Miejsca kr
6.3: OP629B rozparcelo
6.5: OP629A willa sena


[Tam] (online) ^ @

Obrazki

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@