II Staszowskie Keszowanie by MasterGraba
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP42BA

[Info] ^ @

Wydarzenie / Bez pojemnika
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2012-06-29
Ost. log: 2012-07-14 [ ]
Trudnosc: 20%
Teren: 20%

Atrybuty: # Mozna zabrac dzieci; # Dostepna dla niepelnosprawnych; # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Miejsce historyczne; # Dostepna tylko pieszo; # Dostepna rowerem;


N 50 33.200
E 21 13.000
(50.55333 21.21667)
Polska
1.3: Staszow
3.6: Rytwiany
3.8: Stefanowek
4.2: Podmaleniec
4.3: Dobra

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Nazwa spotkania: II Staszowskie Keszowanie Miejsce: Staszow i okolice Dlugosc spotkania: 72 godziny Obecnosc: !!! OBOWIAZKOWA !!! Start spotkania: 29 czerwca 2012 roku Zakonczenie spotkania: 1 lipca 2012 roku W programie miedzy innymi ogniska, II edycja konkursu znanego z SK z nagrodami i wiele innych. W tym roku tak jak w poprzednim wspieraja nas Osrodek Sportu i Rekreacji w Staszowie, Klub Sportowy Korab Staszow, Kolo Grodzkie PTTK w Staszowie, Stowarzyszenie Bezpieczny Powiat Staszowski. Ponadto do grona naszych partnerow dolaczyly Miasto i Gmina Staszow oraz Gmina Rytwiany. Glowna baza i miejsce ognisk II Staszowskiego Keszowania to kompleks Jezior Golejowskich w Staszowie. Wspolrzedne wskazuja na OW Wilga. Jest to miejsce stanowiace dobra baze wypadowa do atrakcji, ktore warto odwiedzic w swietokrzyskim. Wiecej informacji o rezerwacji ponizej. Plan Spotkania Piatek 29 czerwca: od rana przyjazd, zakwaterowanie, rozbicie namiotow itd przez uczestnikow spotkania 8:00 opublikuje moja skrzynke The Black Mailbox ale bedzie ja mozna zaliczyc dopiero po zmroku (skrzynka nocna) 18:00 oficjalne rozpoczecie spotkania na OW Wilga w Golejowie po rozpoczeciu spotkania rozpoczecie pierwszego z ognisk Sobota 30 czerwca: od godziny 9:00 rejestracja uczestnikow i druzyn na II Staszowski Konkurs Keszowy 10:00 rozpoczecie II Staszowskiego Konkursu Keszowego (wiecej o konkursie nizej)(w rozpoczeciu bedzie uczestniczyc prawdopodobnie honorowy patron spotkania Burmistrz UMiG Staszow oraz inni zaproszeni goscie ktorzy wspierali organizacje spotkania) 16:00 zakonczenie II Staszowskiego Konkursu Keszowego 18:00 rozpoczecie drugiego z ognisk Niedziela 1 lipca: 11:30 ogloszenie wynikow i rozdanie nagrod II Staszowskiego Konkursu Keszowego okolo 18:00 rozpoczecie trzeciego z ognisk (czesc z was na pewno zostanie dluzej niz tylko do niedzieli) Rezerwacja Miejsc Noclegowych: Nasza glowna baza jest Osrodek Wypoczynkowy Wilga ktory nalezy do jednego z naszych partnerow - Osrodka Sportu i Rekreacji w Staszowie. Mozna juz dokonywac rezerwacji do czego zachecam, bo oblozenie w sezonie jest w okolicach 100%. Ceny sa niskie, ale warunki rowniez (ale w domkach nie bedziecie chyba spedzac za duzo czasu ;) ). Oczywiscie mozna rezerwowac noclegi w innych miejscach (w Golejowie jest kilka osrodkow), jesli kogos interesuje cos o wyzszym standardzie to najlepiej narpiew skontatowac sie ze mna (kontakt do mnie na dole strony). W Wildze mozna rowniez rozbic namiot. Pelny cennik podaje ponizej. Rezerwacje prosze dokonywac telefonicznie pod numerem telefonu 15 864 54 84 (od poniedzialku do piatku do godziny 15:00) lub 510 623 807 (codziennie w rozsadnych godzinach). Prosze ponadto dodawac, ze chodzi o II Staszowskie Keszowanie, Geocaching lub po prostu Zlot. Wszelkich informacji dotyczacych zakwaterowania udzieli wam mila Pani pod wskazanymi numerami telefonow. Cennik OW Wilga: Wynajem domkow letniskowych w sezonie letnim (od 24.06 do 31.08) cena za dobe a) 2-osobowy 35 zl b) 3-osobowy 45 zl c) 4-osobowy 65 zl d) 4-osobowy z umywalka 90 zl e) 5-osobowy z pelnym wezlem sanitarnym 150 zl f) 6-osobowy 100 zl poza sezonem istnieje mozliwosc negocjacji cen max. o 20 % 2. Wypozyczenie kompletu poscieli a) pobyt do 5 dni 7 zl/komplet b) pobyt powyzej 5 dni bezplatnie 3. Wynajem miejsca campingowego cena za dobe a) ustawienie namiotu 8 zl b) nocleg w namiocie 5 zl/osoby c) ustawienie przyczepy 12 zl d) nocleg w przyczepie 5 zl/osoby e) korzystanie z przylacza elektrycznego 5 zl/osoby 4. Korzystanie z natrysku a) dla mieszkancow osrodka 5 zl/osoba b) dla pozostalych klientow 7 zl/osoba 5. Korzystanie z toalety a) dla mieszkancow osrodka bezplatnie b) dla pozostalych klientow 1 zl/osoba 6. Parking a) dla mieszkancow osrodka bezplatnie b) dla pozostalych klientow 5 zl/pojazd 7. Wynajem rowerow a) 1 godzina 5 zl b) 1 dzien (max. od 9.00 do 21.00) 35 zl c) 1 doba 40 zl d) kazda nastepna doba 20 zl e) 1 tydzien 150 zl f) kask 2 zl/dobe g) fotelik dla dziecka 2 zl/dobe h) kaucja dowod +100 zl lub 400 zl 8. Wynajem kijow do Nordic Walking a) 1 dzien (max. od 9.00 do 21.00) 5 zl b) 1 tydzien 25 zl c) kaucja dowod lub 50 zl II Staszowski Konkurs Keszowy Konkurs na wzor tego z poprzednie edycji W tym roku prawdopodobnie wystartuja nie 2 jak w zeszlym ale 3 kategorie: * piesza * rowerowa * zmotoryzowana Konkurs polegac bedzie mniej wiecej na tym, ze w dzien konkursu zostanie opublikowane kilkanascie (prawdopodobnie 10-15) nowych skrzynek ktore beda skrzynkami konkursowymi (podobnie jak skrzynki z SK1 beda zarejstrowane na oc.pl). Konkurs rozpocznie sie w sobote o godzinie 10:00 , wtedy uczestnicy konkursu (nie kazdy musi brac udzial , wiec jak ktos nie bedzie chcial to nie bedzie zadnego problemu) beda mogli sciagnac GPXy ze skrzynkami oraz otrzymaja tak jak w poprzedniej edycji ich papierowa wersje. Obszar konkursu zostanie podzielony na 3 strefy: stefa I - dostepna od poczatku konkursu dla zarejestrowanyc h w kategorii pieszej, oraz po okreslonym czasie dla rowerzystow (po 1 godzinie czyli o 11:00) oraz zmotoryzowanych (po 2 godzinach czyli o 12:00) strefa II - dostepna od poczatku dla zarejestrowanyc h w kategoriach pieszej oraz rowerowej, dla zmotoryzowanych po okreslonym czasie (po godzinie czyli o 11:00) strefa III - dostepna od poczatku dla wszystkich Strefa I bedzie najmniejsza, a w jej centrum znajdowac bedzie sie miejsce startu konkursu (prawdopodobnie OW Wilga), strefa II bedzie pierscieniem wokol strefy I, a strefa III pierscieniem wokol strefy II Prawdopodobnie punktacja bedzie podobna jak podczas I Edycji Konkursu, ale bedzie tez mozna zdobyc "dodatkowe punkty". Skrzynki beda rozne poziomem oraz troche bardziej rozrzucone niz podczas I SK wiec mysle, ze szybkosc dotarcia do skrzynki wcale nie bedzie tutaj decydujacym czynnikiem. Punkty za znalezienie skrzynel: FTF 20 pkt STF 15 pkt TTF 12 pkt 4 miejsce i dalej 10 pkt Klasyfikacja z zeszlego roku: W kategorii pieszo-rowerowe j klasyfikacja wygladala tak 1. Grupa Uposledzonych Nawigacyjnie 135 pkt (1x FTF, 4x STF, 1xTTF, ogolnie 10 skrzynek) 2. Kosynierzy z Polanca 124 pkt (1x FTF, 2x STF, 2xTTF, ogolnie 10 skrzynek) 3. Druzyna A 120 pkt (3x FTF ogolnie 9 skrzynek) 4. 9 Druzyna Wedrownicza 75 pkt (1x FTF, 1x STF, ogolnie 7 skrzynek) 5. Alfa 62 pkt (1xTTF, ogolnie 6 skrzynek) W kategorii zmotoryzowanej klasyfikacja wyglada nastepujaco: 1. Opolskie Rulez 141 pkt (3xFTF, 1xSTF, 4xTTF, ogolnie 10 skrzynek) 2. WilQ_bb 112 pkt (2xSTF, 1xTTF, ogolnie 10 skrzynek) 3. toitaknieja 82 pkt (1xFTF, 1xTTF, ogolnie 7 skrzynek) Jak dojechac do Staszowa? Na spotkanie wybiera sie bardzo duzo osob, tym ktorzy maja zamiar przyjechac wlasnym srodkiem transportu nie trzeba chyba tlumacz jak dojechac do Staszowa ;) Czesc z was na pewno bedzie chciala skorzystac z komunikacji zbiorowej. Niestety do Staszowa nie jezdza pociagi osobowe. Alternatywa jest tutaj PKP chociaz nie ze wszystkich regionow mozna dojechac do Staszowa bezposrednio. Ci ktorzy beda chcieli wybrac sie do Staszowa pociagiem najlepiej zrobia wysiadajac w Kielcach a pozniej przesiadajac sie w busa (dworzec firmy przewozowej Orlik Bus (N 50? 52.550' E 20? 37.040') znajduje sie kilkadziesiadt metrow od dworca PKP (przejscie pozdiemne) Rozklad jazdy busow firmy Orlik Bus: Kielce - Staszow: 07:25 17:15 09:45 05:40 14:50 13:30 11:35 12:40 15:50 18:30 Kielce - Polaniec (przez Staszow): 19:30(L) 14:25(L) 09:25(L) Mam rowniez dobra wiadomosc dla osob mieszkajacych we Wroclawiu, Opolu i Czestochowie PKS Staszow od 1 czerwca uruchamiac ma nowa linie, z tego co wiem to plan trasy ma wygladac mniej wiecej tak: Wroclaw odjazd 7:00 przez Opole, odjazd 8:52 przez Czestochowe, odjazd 11:19 przyjazd do Staszowa 15:00 (nie wiem czy bedzie sprzedaz internetowa, ale jesli tak to polecam z niej skorzystac - bedzie to gwarancja ze nikt nie zabierze nam miejsca i bedziemy mogli dostac sie bez problemow na SK2 :) ) Podczas spotkania spotkac bedzie mozna takie OWNy jak: Knockout zalozona przez MasterGraba (OP415B) Skrzynka Krupiera zalozona przez MasterGraba (OP435D) Bytom (Projekt PL - uzupelnienie) zalozona przez sebastian (OP4040) Katholische Volksschule V - own cache zalozona przez sebastian (OP3995) Godzina piata, minut trzydziesci zalozona przez sebastian (OP389A) Po prostu zalozona przez sebastian (OP302E) Buty Sebastiana zalozona przez sebastian (OP296A) Plecakowy kesz LiM Teamu zalozona przez LiM Team (OP2A79) Lejdis Finger zalozona przez Cichy (OP2DF7) Zywa Szopka zalozona przez Cichy (OP22C8) ...czwarta nad ranem. zalozona przez Nannette (OP28E6) Szmira zalozona przez Nannette (OP233F) 2 beers or not 2 beers zalozona przez Cebulka (OP25D8) Rzut beretem. zalozona przez Wrzos (OP423C) Art_113 Wrog u bram zalozona przez art_noise (OP34F1) (niepotwierdzon e) Skrzynka Mobilna zalozona przez Bedekkk (OP33BA) BEDEKKK zalozona przez Bedekkk (OP33BA) Jesli zamierzasz przywiesc swoja skrzynke OWN Cache, Nietypowa, Mobilna itp to napisz o tym w logu lub do mnie w jakis sposob (kontakt nizej) Kontakt do organizatora W razie jakichkolwiek pytan prosze dzwonic lub pisac. Chetnie odpowiem na wszystkie pytania, rozwieje wszelkie watpliwosci i udziele wskazowek na tyle na ile bede umial. tel: 693 527 707 (plus) gg: 5517165 (pisz nawet jak niedostepny) email: cz_graba@vp.pl lub mastergraba@gma il.com Zachecam wszystkich do przybycia, z pewnoscia BEDZIE SIE DZIALO !


[Wpisy w logu] ^ @

2012-07-14 [] Ranwers :: Tez tam bylem, nie tylko piwo pilem i swietnie sie bawilem! Spotkanie przygotowane nie tylko swietnie, ale tez profesjonalnie! Osobiscie nie podobal mi sie osrodek - za duzo ludzi, o wypadzie nad osrodkowe jezioro nawet nie pomyslalem przez to - fajniej bylo by tylko w zlotowym gronie przy jednym z okolicznych jeziorek. Bardzo podobalo mi sie rozdanie koordow i opisow na kartkach, ale przydala by sie do tego jeszcze mapka z naniesionymi keszami - wtedy mozna szybciej zdecydowac o kolejnosci. Same kesze "konkursowe" - bardzo fajnie przygotowane, fajnie bylo je znalezc, ale kilkukrotnie odciagaly nas od ciekawych keszy "stalych", bo czas... Gdyby nie to ograniczenie czasowe pewnie znalezlibysmy wiecej keszy lokalnych po drodze... Bo po powrocie do osrodka wlasciwie myslelismy juz o integracji :) Sama integracja - bardzo przyjemna :D Mialem okazje pogadac z kilkoma... forumowymi adwersarzami :P z ktorymi to osobiscie z piwkiem w reku znacznie lepiej mi sie rozmawialo - bede to bardzo pozytywnie wspominal, kiedy wszyscy znowu zamienimy sie w obroncow czci i wiary na forum ;-) Troche wstyd nieudanej proby podjecia 4. nad ranem (swoje szyszki rzucalem w poczuciu dobrze spelnianego obowiazku w cel wskazany przez samego organizatora :P ), na szczescie humor poprawilo zdobycie 5. 30 nad ranem, chociaz juz na resztkach sily (ale to dla tego, ze poprzedniego dnia wstalem o 4.30 :P ) Podsumowujac: bardzo ciesze sie, ze na spotkanie przyjechalem, jezeli bedzie mozliwosc, to za rok przyjedziemy znowu, a kazdego niezdecydowaneg o bede do wypadu namawial :D
2012-07-12 [] sebastian :: Super spotkanie, wielkie dzieki organizatorom, oraz wszystkim, ktorzy przyczynili sie do wspanialej atmosfery tego zlotu przede wszystkim Oli z rodzina i Wojtkowi. Brawo Zlot bede dlugo wspominal, bowiem pierwszy raz zdarzylo mi sie zasnac przy keszu, dwie nieprzespane noce i dwukrotne podejmowanie skrzynki "Godzina piata minut trzydziesci zrobily swoje"... Kolejnej nocy tez podjalem 5:30 Do zobaczenia za rok Pozdrawiam serdecznie i dziekuje - Sebek
2012-07-11 [] Okrzyk :: Spotkanie jak na moj gust bylo doskonale, MG wielki szacun! :) Pobilam moje wszelkie rekordy w ilosci zbieranych keszy, a samo spotkanie bylo moim 100 keszem. Przyczynili sie do tego root7, Martuska, Chinczyk, Sebastian, Bedekkk, Czary-Mary, rubeus, darkmoorzy, jabco i sumer-pl! Dzieki, ze moglam Was poznac. Za rok jesli nic sie nie zmieni chetnie dolacze raz jeszcze! :)
2012-07-10 [] Nornick :: Fajnie bylo. Strasznie mi sie podobaly zawody, skrzynki dobrze przygotowane, a zabawa przednia. Nawet nie udalo sie nam - mimo staran - zajac ostatniego miejsca. Organizatorowi gratuluje udanej imprezy i dziekuje za wlozony wysilek, a uczestnikom dziekuje za swietna zabawe. Dzieki!
2012-07-07 [] Kasperek :: Bylem z rodzicami i ciocia przez wszystkie 3 dni.Bylo fajnie w przyszlym roku znowy przyjedziemy.Dz iekuje Kacperek
2012-07-06 [] namarie :: I ja tam bylam, po keszach lazilam, a co widzialam i slyszalam w logach umiescilam.. Wielki dzieki za spotkanie! Bylo rewelacyjne i bardzo nam sie podobalo. Spotkalismy sporo strasznie fajnych osob i moze nawet zaczniemy czesciej jezdzic na eventy.. No i przede wszystkim wielkie dzieki dla Master Graby za zorganizowanie wszystkiego! Co do komentarzy przedmowcow: 1) nam ta forma wyscigu skrzynkowego bardzo sie podobala. To bylo takie... inne, niz zawsze, a przez to ciekawe. Co najwyzej mozna by na przyszlosc np. bardziej rozrzucic w roznych kierunkach najblizsze skrzynki piesze - wyscig bedzie ciekawszy, bo teraz to w zasadzie wystarczalo zrobic petelke. 2) Jestem absolutnie ZA karteczkami a nie plikami. Raz, ze byly wtedy rowne szanse, a nie wygrywal ten, co mial lepszy sprzet. Dwa - ogarniecie i sprawne wprowadzenie danych (w odpowiedniej kolejnosci) tez bylo czescia zawodow, a nie dostalo sie od razu gotowca.. Trzy - przypominalo stare czasy, zanim kazdy mial smartfona i gdy na skrzynki z takimi wlasnie papierkami biegalismy. Jeszcze raz dzieki za przednia zabawe! Juz mamy ochote przyjechac za rok.
2012-07-06 [] WrednaBestia :: Dzieki wszystkim za spotkanie :) to byl bardzo fajnie spedzony weekend. Dla mnie osobiscie miejsce spotkania czyli Osrodek Wilga byl troche za bardzo zatloczony ale na szczescie nie przyjechalismy tam zeby tylko odpoczywac na plazy ale zeby poruszac sie po jakze pieknej okolicy ;) Osobne podziekowania dla organizotora calego evetu za to ze mu sie chcialo poswiecic czas i srodki na przygotowanie calej imprezy :) Mam nadzieje do nastepnego spotkania :) PS. podobalo mi sie podanie danych do keszy konkursowych na osobnych kartkach , moim skromnym zdaniem dawalo to rowne szanse wszystkim uczestnikom zabawy :)
2012-07-05 [] Cebulka :: Tego jeszcze nie nie bylo. Nie wiem, co najpierw chwalic. Miejsce fantastyczne, zwlaszcza na takie upaly. Gadzety swietne. Organizacja jak w zegarku. Ogniska nie pamietam. Zabytki interesujace. Okolicznosci przyrody piekne. Naprawde szkoda bylo wyjezdzac. Bardzo dziekujemy Organizatorowi za wszystkie atrakcje. Co prawda nie wzielismy udzialu w zawodach, ale to dlatego, ze preferujemy bunkry, wode i lenistwo... Mamy nadzieje za rok to powtorzyc. No i oczywiscie wielkie dzieki Marvetowi za przygarniecie nas do keszowozu na genialne, przewesole dwudniowe keszowanie w dream teamie.
2012-07-05 [] lila :: Co tu duzo mowic, to byl bardzo udany weekend. Bardzo dziekuje organizatorowi za mozliwosc uczestniczenia w staszowskim spotkaniu oraz za prace wlozona w jego przygotowanie. Wszystkim uczestnikom dziekuje za stworzenie przyjaznej atmosfery i milo spedzony czas. Pozdrawiam wszystkich, do zobaczenia :)
2012-07-03 [] jabco :: Jak to zwykle bywa przy uczestnicwie w jakimkolwiek zlocie po raz pierwszy mialam pewne obawy czy uda sie zintegrowac z zupelnie mi nieznanym towarzystwem. Na szczescie okazalo sie, ze keszerzy to norlamalni ludzie i szybko moje obawy zostaly rozwiane. Tradycyjnie w takim wpisie dziekuje Wojtkowi za trud, wklad i bezsenne noce wlozone w organizacje spotkania. Pozdrawiam, Darkcoki Team, czyli: Pani z dreadami
2012-07-03 [] Cherry_bomb :: hehe xD II SK zaliczam do a jakze udanych :D W "malzenstwie" od tej pory maly rozlam xD Podziekowac organizotorowi (kierownikowi, ktory caly czas mial na nasz team oko, a moze MY na niego? xD), wszystkim uczestnikom i niezastapionej druzynie KJRC ( w koncu zacne III miejsce), ale za rok uderzamy po I!!! Przygod co nie miara, to fakt. Ale czym bylby wyjazd bez nich? xD no wlasnie... Pozdrawiamy serdecznie goraco mrowki, muchy, komary, krzaki, drzewa i wszystko! P.S. AAaaa zapomnialabym przeciez. Podziekowania serdeczne, alez to bardzo dla kolegi "od fryzjera", gdyby nie on i moj maly fortel... xD Do przyszlego! :D
2012-07-03 [] :: Swietne spotkanie! Atmosfera, organizacja, przygody jakie nas spotkaly... Bedzie co wspominac. Ach te ogniska;) Szkoda,ze nie poznalysmy wiecej osob,aczkolwiek mialysmy do czynienia z osobami,z ktorymi raczej nie powinnysmy nawiazywac znajomosci, bo skutkuje to pozniej brawurowa, nocna akcja sil specjalnych. Na pewno bedziemy milo wspominac posiedzenia na naszej pieknej werandzie. Lodowke pelna zlocistego napoju bogow rowniez bedziemy milo wspominac. Za rok chyba otworzymy monopolowy. Bo za rok zamierzamy sie wybrac. W koncu III miejsce w konkursie zobowiazuje.;D Dzieki wszystkim,ktorz y sluzyli pomoca i podwozili nas tu i owdzie, rowniez dzieki za mile towarzystwo, wspozawodnictwo w konkursie, skrzynki w interesujacych miejscach, organizacje. Mam nadzieje,ze za rok nasza kielceka ekipa- Reisenden, Justin, Cherry_bomb i Kostucha znow pojawi sie na SK w Golejowie. PS zaklepujemy domek nr35
2012-07-03 [] Ham_Solo :: Pierwszy zlot i od razu podium w konkursie...boj ta sie ludzie Do nastepnego
2012-07-03 [] dags :: Hej Ho :) a i ja sie dokulalam wraz z Hamem_Solo i Mariosami w "klimatyzowanym " pandowozie. Bylo to moje pierwsze Staszowskie keszowanie i bylam pod wrazeniem tych okolic. Dzieki za fajnie spedzony, czas, byly kesze, byly kajaki, byly pogaduchy, bylo chrapanie Maria :D. Aaaa i musze sie pochwalic III miejscem w konkursie zmotoryzowanych :D wraz z Elvisami i Hamem_Solo, ktorym wielkie dzieki za tak sprawna nawigacje od kesza do kesza (a nie wierzyli ze da sie drive-iny robic). Z moja integracja w grupie jest ciezko ale bylo mi i tak niezmiernie milo :) czy to przy ognisku na ktorych bywalam po 5min ;) czy to na szlakach. Dzieki wielkie i SZACUN dla MasterGraby!!! CHCEMY 3 STASZOWSKIE! :) aaa i karteczki na konkursie tez mialy swoj urok :) chociaz lacina stosowana rzucalam gdy sie okazalo ze dwa razy wbijalam te same kesze do garmina i zdziwko robilam gdy Elvisi mi mowili ze jestesmy 25m od kesza :D pozdrawiam dags
2012-07-03 [] Cichy :: Po raz drugi juz bylem na SK (ziemi moich dziadkow) i po raz drugi sie nie zawiodlem. Ognisko, przygotowanie, nawet jednorazowa oplata za wjazd byla ok (pan parkingowy ostrzegl nawet przed policjantami i powiedzial aby jechac przez last bo inaczej zaplacimy mandacik - to juz rdugi, ktorego uniknalem na tamtej ziemi). Ciesze sie ze spotkania dawno niewidzianych wspanialych osob. Dziekuje za pomoc (Agacie, Anecie, Uli, Krzyskowi, i wielu innym) w byciu "Cichym" przy ognisku. Nastepnym razem "Lejdis Fingers" takze sie pojawi :) Pucharu tym razem nie zdobylem ale skrzynki dla zmotoryzowanych mi sie podobaly. Szkoda ze zniknal kesz z wysepki (i tak bylo swietnie - przypomnialem sobie czasy gdy w mlodosci tez tam plywalem). Coiny, certyfikaty bardzo nam sie podobaly, zapomnielismy tylko odebrac kubka od MG. Pozdrawiamy Michal Magdalena i Kacperek Ps. Na kolejne SK III tez sie piszemy Ps. Jednak szukanie keszy nieopublikowany ch - z kartek to nie jest to co lubie. Prosze nastepnym razem o przygotowanie GPXa i zmiane "sportingcachin gu" na cos innego. Gdy znajduje kesze to lubie dokladnie i nie spieszac sie poogladac miejsca, w ktoych sa ukryte, porobic zdjecia a czasem odpoczac TAM)
2012-07-03 [] marvet :: Spotkanie wyczekiwane od dawien dawna, frekwencja dopisala na tyle, ze nie sposob bylo poznac wszystkich uczestnikow! Szacun dla MG za stworzenie eventu i za cala organizacje! Pewne rzeczy sa do poprawienia, bardziej ze strony lokalnych keszerow, (w szczegolnosci chodzi o dokladnosc kordow - bardzo duzo kordow przestrzelonych ). Ogolnie calosc oceniam bardzo pozytywnie, spedzilem bardzo mile chwile nawet jako kierowca (i tu podziekowania dla moich wspanialych towarzyszy - nie dali mi sie nudzic). POZDRAWIAM i do szybkiego zobaczenia!
2012-07-03 [] OKRUCHIROBAK :: Bylam. Dziekuje wszystkim za swietnie spedzony czas, za wspolne keszowanie, kapiele, opalanie i spiewy przy ognisku. Glownie za spiewy przy ognisku :) Do zobaczenia! Pozdrawiam, Agata.
2012-07-02 [] Jedek :: Uczestniczylem jako jeden z czlonkow Jed teamu.
2012-07-02 [] Jed team :: Pomimo bardzo duzej odleglosci przybylismy na spotkanie i oczywiscie nie zalujemy. Wielkie podziekowania dla organizatora za przygotowania wspanialego spotkania. Wszystko dopracowane i dopiete na ostatni guzik. Miejsce nam sie bardzo podobalo i juz rezrwujemy domek na przyszly rok. Konkurs rowniez nam sie bardzo podobal szczegolnie, ze udalo nam sie zajac pierwsze miejsce w kategorii samochodowej. :) To, ze opisy byly na kartkach w ogole nam nie przeszkadzalo. Wrecz przeciwnie mialo to swoj urok i wyrownywalo szanse. Kesze konkursowe tez byly bardzo dobre i pokazywaly ciekawe miejsca. Jednak mimo tego co napisalem powyzej mysle, ze formula konkursowa sie juz chyba wyczerpala. Ciekawych miejsc tez juz pewnie coraz mniej w okolicach. Moze na przyszly rok jakis maly projekcik na przyklad w lasach na wschod od miejsca zlotu? Bez cisnienia konkursowego kazda z ekip moglaby go sobie zaliczyc w dowolnym momencie. Szczegolne podziekowania dla harpusa za towarzystwo i wspolne keszowanie a takze dla wszystkich pozostalych za wspaniala atmosfere, pogaduchy, owny i integracje.
2012-07-02 [] Sumer-PL :: Dzieki za kolejne udane spotkanie. Za nieprzespana pierwsza noc, za mozliwosc poznania nowych osob, za konkurs. Chociaz podeszlismy do niego z przymruzeniem oka to i tak zajelismy drugie miejsce (podobno ) teamem rowerowym. Jak zwykle bylo wspaniale. Do zobaczenia niebawem.
2012-07-02 [] r00t7 :: Wielki Szacun dla Graby za organizacje ! milo bylo uczestniczyc :) 4 dni odpoczynku,kesz owania i plazowania - tego bylo mi trzeba ! do zoabczenia za rok ! ps: podziekowania dla ekipy keszowej : Bedekkk, czary_mary, chinczyk,okrzyk ,rubeus za wspolne walki z keszami ziemi swietokrzyskiej dla Jeda i harpusa - za mozliwosc obejrzenia meczu :) wyjechalismy z osrodka jako ostatni, gaszac swiatlo razem z MG
2012-07-02 [] martus :: Dziekuje pieknie Grabie za organizacje spotkania i zaciagniecie nas w te nieznane dotad rejony! Bardzo nam sie podobalo i pomimo paru niedociagniec niezaleznych od autora (np kesze ktorych nie bylo), samo spotkanie wszystko nam zrekompensowalo . No dobra, kapiele w jeziorku tez sie do tego przyczynily :) Miejscowka jest zajebista pomimo braku zasiegu, szerszeni i platnego prysznica ;) Czas pokaze, ale moze zawitamy i za rok :)
2012-07-02 [] Nannette :: I ja uczestniczylam w spotkaniu;) Malo tego pierwszy raz mialam tez okazje zwiedzic teren i piekne miejsca okolic Kurozwek (czy jak mawia Monia k**awek ;) I Szydlowa. Zal troche keszy, ktorych nie bylo, ale mam nadzieje, ze jeszcze bede miala okazje powrocic w ten rejon i poprawic statystyki ;) Mastergrabie dzieki za wrecz pedantyczne przygotowanie spotkania. Wielkie wrazenie zrobila na mnie wizyta w UM;) A co najwazniejsze - jak sama nazwa wskazuje spotkanie tworza ludzie i tutaj wielkie pozdrowionia dla Darkmoorow, ktorych lata nie widzialam ;)Calej gwardii regularnej ekipy spotkaniowej, na ktora zawsze mozna liczyc i ktora zawsze umila zloty. I dla Cichego, ktory nie byl cichy. Bardzo tez sie ciesze, ze poznalam pare osob z odlegleszych regionow, gdzie nie bywam czesto i nie ma okazji to spotkania. Jednym slowem lub kilkoma: bylo cudownie;)
2012-07-02 [] Bedekkk :: Dzieki wielkie za tak sympatyczny zlot ;-) Dla mnie i Czary_Mary to debiut i bardzo milo bedziemy go wspominac. Szkoda, ze juz koniec ...gdzie mozna sie zapisac na SK 3 ?? albo jakis abonament na domek na coroczna serie SK wykupic? ;) Pozdrawiam.
2012-07-02 [] Qbacki :: Gdansk rowniez dotarl ;) Dzieki za wszystko, szczegolnie organizatorowi, a takze tym, co przyczynili sie do stworzenia pozytywnej atmosfery. Do nastepnego :)


[Tipy] ^ @


[Obrazki] (tu) ^ @

Logo II Staszowskiego Keszowania
jednym ze spotkaniowych gadzetow beda geocoiny
coiny cd
trasa z dworca PKP w Kielcach do dworca OrlikBus
Coiny grawerowane
kubki okolicznosciowe z okazji SK2
coiny z rozmachem ;)


[Najblizsze] ^ @

0.0: OP58F2 III Staszo
0.1: OP149A Golejow Je
0.1: OP52C1 Wehikul Cz
0.1: OP53AC SK2 - Wilg
0.1: OP6ADB ,,Perla-ta
0.1: OP6B04 Lesnik Hen
0.2: OP415B Knockout
0.3: OP6A94 Gniazdo me


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Logo II Staszowskiego Keszowania
jednym ze spotkaniowych gadzetow beda geocoiny
coiny cd
trasa z dworca PKP w Kielcach do dworca OrlikBus
Coiny grawerowane
kubki okolicznosciowe z okazji SK2
coiny z rozmachem ;)

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@