Przy nieczynnych torach by Mensor
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP43A1

[Info] ^ @

Multicache / Mala
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2011-11-05
Ost. log: 2017-06-15 [ :-) ]
Trudnosc: 40%
Teren: 40%

Atrybuty: # Benchmark - punkt geodezyjny; # Dostepna tylko pieszo; # Dostepna rowerem;


N 50 29.414
E 18 54.583
(50.49023 18.90972)
Polska
1.3: Miasteczko Slaskie
5.9: Swierklaniec
5.9: Naklo
6.5: Tarnowskie Gory
6.7: Miotek

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

punkty geodezyjne - Typ 36a

Wytyczne techniczne G-1.9 Katalog znakow geodezyjnych i zasady stabilizacji punktow wydane w 1984 r. przez Glowny Urzad Geodezji i Kartografii opisuje 86 typow znakow geodezyjnych utworzonych z prawie 400 rodzajow znakow geodezyjnych wystepujacych na terenie Polski. Celem tego kesza jest pokazanie znakow geodezyjnych typu 36a, moim zdaniem jednego z ciekawszych wystepujacych na tym terenie. Kesz jest dwuetapowy. Pierwszy etap niebrudzacy i bardzo szybki, wystarczy odnalezc obiekt ze zdjecia nr 1. Przy drugim etapie moga przydac sie rekawiczki. Obiekt ze zdjecia nr 2 jest 5m na polnocny-zachod od miejsca ukrycia kesza. Prosze starannie zamaskowac miejsce ukrycia skrzynki.


[Wpisy w logu] ^ @

2017-06-15 [ :-) ] LordArnoth :: Znalezione po chwili szukania.Fajna wycieczka po opuszczonej linii.
2016-08-27 [ :-) ] Gruby1991 :: Bogowie caching'u zrobili wszystko, zebym tej skrzynki nie podjal, najpierw mnie zmylili, potem zmienili ustawienia w telefonie przez co pokazywal mi odleglosc od srodku mapy do skrzynki zamiast z mojej lokalizacji, nastepnie rozladowali mi telefon a na koniec zepsuli dlugopis . Dzieki za kesza, pzdr.
2016-05-07 [ :-) ] LadyMoon :: Znaleziony oczywiscie pierwszy etap czyli slupek, potem 2 etap - tak jak autor podal w opisie - okolo 5 metrow od kesza no i oczywiscie bezblednie znaleziony przeze mnie keszyk w czasie, gdy Charon rozgladal sie za slupkiem. Swietna zabawa, wielkie dzieki! Zdobyty podczas Swieta i drogi na misje.
2016-05-07 [ :-) ] Charon7 :: Piekny krotki spacer stara linia. Kordy drugiego etapu idealne, jak zyleta. Nawet drugi znak geodezyjnych typu 36a znaleziony, choc spryciarz mocno sie schowal Jak zwykle, Lady zrobila mi psikusa, w czasie kiedy szukalem slupka Razem z LadyMoon
2016-02-24 [ :-) ] deg :: Hmm... Cos moja matematyka chyba nie teges ;) kordy drugiego etapu wyszly mi 32m na poludnie wzgledem kesza. Ale po dluzszych poszukiwaniach, przy zapadajacym zmroku, udalo sie dopasowac spojler do odpowiedniego drzewa i odnioslem sukces! Dzieki!
2015-10-11 [ :-) ] lowca_losi :: Skrzynka podjeta razem z URBEX_BAMBER.
2015-10-11 [ :-) ] Urbex Bamber :: Drzewo i kesz namierzony, ale drugiego slupka nie widzialem ;)
2015-08-29 [ :-) ] BACTERIAL01 :: Naszukalismy sie ale jest
2015-02-28 [ :-) ] ankos :: W domu zglebilem temat geodezyjny; policzylem kordy a na miejscu szybko i sprawnie - dzieki.
2015-02-06 [ :-) ] Alex97 :: Fajny kesz troche sie nachodzilem zanim go znalazlem. Oba slupki tez znalezion. Bardzo przydatna podpowiedz.
2014-11-11 [ Kom ] Urbex Bamber :: Pierwszy etap namierzony bezproblemowo. Z powodu braku pomyslow gdzie szukac drugiego etapu odpuscilismy.
2014-10-26 [ :-) ] sebastian :: Czwarte podejscie do tej skrzynki, a wszystko przez zamotanie przy pierwszym etapie. Dzis poszlo w miare sprawnie i kesz w koncu znalazl sie w moich rekach. Pozdrawiam i dziekuje - Sebastian
2014-07-05 [ :-) ] :: Dosyc trudno znalezc :)
2014-05-18 [ :-) ] marjan :: Bardzo fajny pomysl ukrycia skrzynki... Dojscie do niej dwuetapowe...Dz iekuje i pozdrawiam...
2014-04-25 [ :-) ] atena.pl :: Wszystko opisal Bogus z Polska. Do tej pory nie mam pojecia jak udalo nam sie to odnalezc przy bardzo niesprzyjajacyc h warunkach atmosferycznych . Jedynego hinta, a moze wlasnie tego najistotniejsze go jakiego otrzymalismy od Mensora to okolo 400m torami. Nam tez nie udalo sie odnalezc tego drugiego punktu. Dziekuje
2014-04-25 [ :-) ] Bogus z Polska :: Dziwny multak to byl, bo nie wiedzielismy, ale to zupelnie, jak szukac drugiego etapu. Dzieki rozmowie z wlascicielem przy okazji Skansenowych Odjazdow, zalozylismy sobie pewien scenariusz do wykonania (nie, nie zaspoiluje!), ktory raczej fartem doprowadzil nas na final. Dzieki. P.S. Drugiego znaku tez nie znalezlismy, ale bylo ciemno, i padal deszcz, wiec poszukiwania sila rzeczy byly ograniczone do minimum.
2014-04-02 [ :-) ] norbinorek :: tu akcja dowodzil Sthomas70 , po obliczeniu finalu doszlismy okrezna droga na kordy , ja szukalem bezskutecznie drugiego znaku a towarzysz uskutecznil poszukiwania tylko reszki podkladow kolejowych uswiadomilo nam ze to stary nasyp kolejowy , tak juz zarosniety dzieki
2014-04-02 [ :-) ] sthomas70 :: Choc drugiego znaku nie znalezlismy to keszyk padl naszym lupem
2014-03-08 [ :-) ] janzow :: Przy okazji znalezienia skrzynki, przeprowadzilis my konserwacje znaku, bez wymiany, TFTC
2014-03-08 [ :-) ] Holka :: Dawno sie zabieralam do tej skrzynki, ale nigdy nie bylo po drodze. Tym razem musiala byc na liscie:) Znaleziona i skrzynka i drugi znak. Dziekuje.
2014-01-11 [ :-) ] Driver :: Szukalem, szukalem, skrzynke znalazlem, ale drugiego znaku juz nie... Dzieki :)
2014-01-11 [ :-) ] Dallas :: Driver sie poplakal, bo nie znalezlimy drugiego znaku :( Dzieki
2013-09-02 [ :-) ] mefik666 (TGteam) :: Bardzo szybko odnaleziona na koniec Miasteczkowego poszukiwania TFTC :)
2013-08-27 [ :-) ] linfallas :: Znaleziona na wycieczce z zona. Dzieki :)
2013-08-23 [ :-) ] MM8 :: W koncu sie zachcialo i skrzyneczke znalazlo ;) dzieki wielkie ;D


[Tipy] ^ @

pod kamieniami


[Obrazki] (tu) ^ @

osnowa
1
2
nie zagladaj!


[Najblizsze] ^ @

0.1: OP474B K-TZT stop
1.0: OP29A8 Drewniany
1.4: OP66AF Karmnik dl
1.6: OP5012 Miejsca pa
2.0: OP5640 Nie wiadom
2.1: OP66AC Spichlerz
2.4: OP5B0C Final popu
2.8: OP49E2 Kosciol w


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
osnowa
1
2
nie zagladaj!

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@