Duze dzieci by michael50
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP440A

[Info] ^ @

Tradycyjna / Mala
Zarchiwizowana
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2011-11-09
Ost. log: 2013-08-23 [ ]
Trudnosc: 20%
Teren: 20%

Atrybuty: # Szybka skrzynka; # Mozna zabrac dzieci; # Potrzebna lopatka; # Dostepna rowerem;


N 52 27.897
E 21 1.475
(52.46495 21.02458)
Polska
0.2: Zegrze
1.2: Zegrze Poludniowe
1.6: Dosin
1.9: Borowa Gora
2.3: Jadwisin

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Zegrze Wojskowe

Wiekszosc chlopcow, gdy zapytamy ich, kim chcieliby byc w przyszlosci, w ktoryms momencie swego zycia odpowiada: "Zolnierzem!". I dzis trafia sie gratka dla wszystkich duzych chlopcow, ktorzy w glebi duszy wciaz planuja wskoczenie w moro i zalozenie opinaczy :). Chodzi mianowicie o Centrum Szkolenia i Lacznosci w Zegrzu. Co prawda, budynki sa raczej pustawe, ale od czasu do czasu jakis zolnierz sie przemknie - mozna wtedy spojrzec na niego z zazdroscia i fascynacja... A gdy sie komus uda, moze nawet trafic na przejezdzajaca prawdziwa wojskowa CIEZAROWKE! Skrzynka zakopana jest przy parkingu, z ktorego mamy dosc ladny widok na Centrum. Dokladniej rzecz biorac pod nieczynnym slupem elektrycznym. Kilka krokow od skrzynki znajduje sie boczna brama do jednostki, a tuz obok - dawny internat dla zolnierzy, ktory aktualnie stoi pusty. W glebi po prawej - budynek dawnego Kasyna, obecnie w rekach wojska, ale nie za specjalnie uzytkowany. Jeszcze dalej szkola podstawowa i gimnazjum - jak mozna sie domyslic, im. Wojska Polskiego. Historia Centrum jest, oczywiscie, na Wikipedii. Poniewaz skrzynka jest dla duzych dzieci, wkladamy do niej tylko zabawki - na poczatek gk CD, kilka kinder-niespodz ianek i wyscigowka. EDIT: Zmieniony podtytul, by kesz komponowal sie z reszta skrzynek w okolicy.


[Wpisy w logu] ^ @

2013-08-23 [] michael50 :: Skrzynka zostala zarchiwizowana.
2013-05-17 [] michael50 :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna. Niestety, wsiakla - bylem dzis i sprawdzalem...
2013-03-04 [ Kom ] michael50 :: Wiem, wiem, musze go glebiej wkopac i zmienic reklamowki...
2013-03-03 [ :-) ] ZalewHK :: Kordy mi falowaly i potrzebowalem wsparcia Zalozyciela, ktorego serdecznie pozdrawiam...
2013-03-02 [ :-) ] EB13 :: Wspolne keszowanie z Zalew(em)HK Dzieki
2013-03-02 [ :-) ] Elvis7 :: Kolejnykesz Michaela na szlaku. Przydalaby sie wizyta serwisowa.
2013-03-02 [ :-) ] keram58 :: Kesz nr 5 sobotniej wyprawy z Elvisem . Dziekuje za kesza.
2013-02-04 [ :-) ] Kwasiek :: Bardzo mi sie tu podobalo, chociaz skrzynka w kiepskim stanie (jak to po zimie). Podczyscilem z grubsza i ruszylem w dalsza droge. in: auto, mis. out: zolnierz, karta.
2012-10-18 [ :-) ] Ankor :: Wyjazd z Wielkopolski 6 rano na spotkanie w Centrum. Samochod zostawilem specjalnie na parkingu obok skrzynki. Podjeta bez problemu po poludniu przed droga powrotna. Na inne w okolicy zabraklo juz czasu. Dziekuje i pozdrawiam.
2012-08-25 [ :-) ] messier :: Dzieki za kesz. ;) Razem z ddevilll'em i Krzychem.
2012-08-08 [ :-) ] ddevilll ::
2012-07-26 [ :-) ] Krysiul :: Bardzo fajny klimat skrzynki, miejsce ukrycia tez w porzadku, chociaz te kable ze zdjeta izolacja mimo, ze ewidentnie nieczynne, budza niepokoj ;) No i po ciemaku odnalezienie tego slupa i odroznienie go od drzewa troche mi zajelo, zwlaszcza, ze koordy mi troche poczatkowo poplynely. Spotkalem tez grupe wojakow wracajaca do jednostki. TTF i TFTC.
2012-06-17 [ :-) ] Johnny224 :: W czasie keszobrania z Kukulkami.
2012-06-17 [ :-) ] Kukulki :: Znaleziona bez problemu.Mila odmiana po dzikich tlumach nad Zalewem Zegrzynskim-tu pusto i cicho.Dzieki za kesza.
2012-04-07 [ :-) ] :: Olac swieta paczki zbierac! Dzieci nie widzialam, ale skrzynke znalazlam. ;] Razem z michael50. Dzieki
2012-04-07 [ :-) ] maryush :: Tak samo jak Polref - tez opis mowi "mala" a tu przynajmniej dwa litry jak w morde strzelil. I albo mi sprzet sie stawial, albo koordy cus nie teges. Ale keszyk fajny, szkoda ze nie mialem przy sobie wojskowych fantow. Ale, co sie odwlecze... itd. Dziekie za kesz!
2012-03-18 [ :-) ] awokado :: Glazow brak , okolica wyglada na wymarla. Kesz zdobyty. Za kinder jajko dalismy jakiegos inszego ludka tez chyba z jajka . Dodatkowo przechwycilismy Geokreta kompasa. Czuwaj.
2012-03-04 [ :-) ] coza :: Znaleziona w ramach parowania czterech liter z siodelkiem przed sezonem rowerowym. Jeszcze tak zapakowanego logbooka nie widzialem. Kiedys, tuz obok chcialem posadzic kesza. Znajdowaly sie tam glazy upamietniajace lacznikow i laczniczki z 2 WS. Jednego dnia zrobilem zdjecia /jak znajde to wrzuce/ i pojechalem do domu zrobic skrzynke. Gdy przyjechalem dwa dni pozniej z glazow zniknely tabliczki. Po kilku dniach zniknely tez same glazy. Przyznam, ze nie bardzo rozumiem dlaczego tak sie stalo. Dzieki za skrzynke.
2011-12-06 [ :-) ] Sylwia&Peter :: Pod latarnia najciemniej;)
2011-11-24 [ :-) ] milew :: Zdobyta z REUS. Bez wymiany.
2011-11-24 [ :-) ] :: Znaleziona z milew . Polecam.
2011-11-21 [ Kom ] :: Wahalem sie, co do rozmiaru, ale ostatecznie postawilem na "mala" . Kordy spisywalem z Garmina, sprawdzalem 2x, ale mozliwe, ze wkradl sie jakis blad. Z gory dziekuje za poprawki wspolrzednych.
2011-11-20 [ :-) ] martus :: gdybysmy nie przeczytali opisu w aucie, to uparcie brnelibysmy pod koordy ;) na szczescie slupek w okolicy jest jeden jedyny wiec problemu z namierzeniem nie bylo. Zabralam krecika ktory byl w srodku, wrzucilam dwa inne :) A skrzyneczka jest rozmiaru normalna! :)
2011-11-20 [ :-) ] r00t7 :: Razem z martus podczas wycieczki po okolicy ;) kordy tak ze 30 metrow walniete ;) wrzuce potem swoje. Rozmar na moje oko to normalna a nie mala. pozdrawiam i dzieuje za kesz
2011-11-12 [ :-) ] osil ::


[Tipy] ^ @

Od strony ogrodzenia jednostki.


[Obrazki] (tu) ^ @

Herb Centrum
Jak to na wojence ladnie...


[Najblizsze] ^ @

0.2: OP61A9 Szkola i K
0.2: OP61AA Fort NBP
0.4: OP61A8 Przedszkol
0.6: OP6F4E Mewi poste
0.8: OP63D5 Gniazdo tu
0.8: OP6F4F Carskie Wr
0.9: OP61AF Kosciol ga
0.9: OP6F50 Spontan na


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Herb Centrum
Jak to na wojence ladnie...

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@