CMK Polnoc #2 by meteor2017
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP4A4F

[Info] ^ @

Tradycyjna / Mala
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2012-03-16
Ost. log: 2017-10-21 [ Kom ]
Trudnosc: 40%
Teren: 60%

Atrybuty: # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Skrzynka niebezpieczna;


N 52 5.102
E 20 30.946
(52.08503 20.51577)
Polska
1.3: Budy Grzybek
1.4: Budy Zosin
2.2: Stare Budy
2.5: Jaktorow
2.6: Chylice

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

CMK North #2

Going from CMK North you will find another interesting object. Theres a nice picnic glade on the top of embankment. Hide the geocache deep, and make sure it on't fall out of the hiding place.


[Wpisy w logu] ^ @

2017-10-21 [ Kom ] meteor2017 :: Skrzynka jest na miejscu. Troche mokro w srodku, totez wytarlem do sucha, podsuszylem, a na koniec wlozylem chusteczke jako pochlaniacz wilgoci (jak zrobi sie mokra, prosze ja zutylizowac).
2017-06-26 [ :-) ] Morienti :: potencjalne miejsce ukrycia udalo sie znalezc bez problemu... gorzej z dotarciem tam.... ale i to sie udalo :)
2017-01-22 [ :-) ] ogor :: Znaleziona z Aneta i Rudym.
2017-01-21 [ :-) ] rubin :: Tutaj latwo nie bylo, ale sie udalo ( troche dzieki podpowiedzi jednego z poprzednikow. Keszowanie w szeroko pojetych rodzinnych okolicach wraz z Zonka i Ogoreczkiem. Dzieki za kesza.
2016-06-11 [ :-) ] lec :: Zdobyta poczas psio-wedrowki. Z uwagi na obecne zakrzaczenie wcale nie latwa do zdobycia. Polecam, mojego Waypointa rowniez
2016-03-21 [ :-) ] vejo :: Bylem na gorze, bylem na dole i tu i tam, ale znalazlem. Teraz wiem gdzie jest ,,papowa zaslonka ". Dzieki za keszyk
2015-05-24 [ :-) ] pawel666 :: Znaleziona dopiero za drugim podejsciem :) Dzieki za kesza :)
2015-04-14 [ :-) ] tygryskris :: Tu szukanie nie sprawilo mi klopotu i skrzynka szybko wpadla w moje rece. Dziekuje
2015-02-21 [ :-) ] Brym :: Tu jeszcze nie bylo tego widac bardzo mocno, ale po drugim to mialo sie wrazenie, ze te wielkie rozne cementowe czasami cos, nie wiem co i po co w tym miejscu, to sa jakies poniemieckie. Ciekawe ile w kraju jest takich pozostalosci po porzuconych projektach. Oczywiscie one nie zasmiecaja, tylko sprawiaja, ze krajobraz robi sie lekko ksiezycowy. :/ TFTC. :)
2015-02-21 [ :-) ] Azymut :: Potwierdzam, grzecznie na nas czekala. :) Dziekuje za kesz.
2014-10-26 [ Kom ] meteor2017 :: Skrzynka grzecznie siedzi na miejscu :-)
2014-04-13 [ :-) ] Marule10 :: Mniej smieci niz przy CKM Polnoc #1, ogolnie przyjemniej. Skrzynki troche trzeba sie naszukac, jednak w koncu-odnalezio na. Dziekuje :)
2014-04-12 [ :-) ] rommyraf :: Wiosna zawitala, wiec najlepiej spedzic czas poza domem. Calodniowa wyprawa krajoznawczo-ke szerska w towarzystwie Pen-y-Cat. Przed skretem w droge prowadzaca do skrzynki z daleka zauwazylem budowle. Poczatkowo pomyslalem o bunkrach, ale po jakies chwili okazalo sie, ze to niedokonczone przyczolki mostu. Dojazd pod skrzynke juz bez atrakcji, ciekawe czy jest to jedyna droga dojazdowa do tych posesji, ktore znajduja sie po jej prawej stronie? Sama skrzynka macana na cztery rece. Po chwili postanowilem sprawdzic drugie z poczatku malo prawdopodobne miejsce ukrycia, i co? i bingo. Potem postanowilismy sie troche pobyczyc w cieplejszych juz promieniach slonka. Jakie widoki rozciagaly sie z wierzcholka przejazdu (WOW!) Z takiej perspektywy swiat wyglada zupelnie inaczej. Szkoda tylko, ze tyle smieci ludzie wywoza do lasu.
2014-04-12 [ :-) ] Pen-y-Cat :: Pierwsza prawdziwie wiosenna wyprawa w tym roku w towarzystwie zlosliwego dzis rommyrafa. Tutaj uparcie szukalismy nie tam, gdzie trzeba. Dopiero po chwili rommyraf poszedl sprawdzic inna miejscowke.Mete or jak zwykle wynajduje miejsca pelne magii i zawieszone poza czasem. Z "polanki piknikowej" ladne widoki, sloneczko swiecilo wiec postanowilismy w tym miejscu nieco odsapnac przed wyruszeniem do kolejnego punktu wyprawy.------- --------------- ------Dzisiejsz a wyprawe sponsorowal cytat: Jak to - foka? Z ogonem?
2014-02-28 [ :-) ] Plebek :: Glowny cel dalszej przejazdzki rowerowej, pieknie ! Dzieki ! :)
2013-12-20 [ Kom ] meteor2017 :: Przejezdzalem obok, to zajrzalem, skrzynka jest na miejscu.
2013-07-18 [ :-) ] * Dombie :: Drugi etap CMKi chyba jeszcze bardziej niesamowity! Tutaj pomoc Werrony okazala sie absolutnie bezcenna - bez niej mialbym - delikatnie mowiac - troche klopocikow :) Jeszcze raz dziekuje Meteorze! Jak zwykle Twoje miejsca sa zupelnie magiczne, wiec tym razem gwiazdeczka - troche za caloksztalt, ale tez i za tego kesza w szczegolnosci, bo takie kolejowe miejsca potrafia mnie zaczarowac!
2013-06-25 [ :-( ] pawel666 :: Niestety nie udalo sie znalezc kesza. Szukalem z pol godziny i nic. Albo jestem gapa albo kesza nie ma. Za to bylo troche puszek po piwie. A miejsce bardzo ciekawe
2013-04-25 [ :-) ] lavinka :: Nie powino sie szukac keszy z kanapka w reku, bo to rozprasza. Patrzylam sie na skrzynke i nie widzialam. Dopiero jak zjadlam kanapke i poszlam szukac drugi raz - znalazlam. Zabralam geokreta, ktory chyba nie byl tu zalogowany.
2013-02-09 [ :-) ] mr.klemi :: Dzieki za kesza
2013-02-09 [ :-) ] dziwakus :: Kesz znaleziony podczas rodzinnego spaceru.
2013-02-09 [ :-) ] Werrona :: grupa uderzeniowa dotarla i tu...Rozowka, ktora jest na etapie czytania wszystkich napisow przeczytala wszytskie i zarzadala wyjasnien rowniez do tego na k... My natomist snulismy sobie wizje zamieszkania pod mostem - wystarczy zrobic tylko 2 sciany i mozna juz mieszkac :).
2013-02-02 [ :-) ] jaculo :: Jest, i ma sie dobrze.
2012-12-31 [] meteor2017 :: Skrzynka gotowa do szukania. Sposob ukrycia w zasadzie taki sam (tyle, ze teraz bardziej w krzakach) wiec opis niezmieniony, zmieniam tylko wspolrzedne. Reaktywacja przy okazji wycieczki na zakonczenie sezonu rowerowego :-)
2012-06-04 [] meteor2017 :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna.


[Tipy] ^ @

Behind tar paper curtain


[Obrazki] (tu) ^ @

Wiosna na CMK
Skrzynka


[Najblizsze] ^ @

0.7: OP2D07 CMK Polnoc
1.6: OP095A WLF1: Osta
2.0: OP069B filips96:
2.2: OP7659 Stare Budy
2.6: OP109C Gorki Mied
2.9: OP4C5C Przestrzen
3.0: OP2FCF Wierzby Ma
4.4: OP2B14 Taka sobie


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Wiosna na CMK
Skrzynka

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@