Wiadukt Smierci by mszasz
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP4A6A

[Info] ^ @

Tradycyjna / Mala
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2012-03-17
Ost. log: 2016-10-02 [ :-) ]
Trudnosc: 20%
Teren: 40%

Atrybuty: # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Skrzynka niebezpieczna;


N 52 8.648
E 15 30.165
(52.14413 15.50275)
Polska
2.2: Darnawa
2.2: Palck
2.6: Niekarzyn
3.5: Glogusz
3.6: Radoszyn

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Wiadukt bez barierek

Nieczynna linia kolejowa z Sulechowa do Swiebodzina przebiega przez wiele mostow i wiaduktow ukrytych w lasach. To jest jeden z nich, ciekawy nie tylko dlatego , ze jest tu cicho i nastrojowo, ale tez niebezpiecznie. Jadac ta lesna droga za bardzo nie widac ze jedziemy po wiadukcie, a barierek brak! Zarosniety trawa sprawia wrazenie wzgorka. A gdyby tak ktos przy slabej widocznosci chcial zjechac na bok, np. na grzyby... Oczywiscie wyolbrzymiam zagrozenie, ale w takim razie warto samemu to zobaczyc. Po za tym to element historii kolei. Skrzyneczka w scianie od strony zachodniej


[Wpisy w logu] ^ @

2016-10-02 [ :-) ] night_time :: Smaczne jablka rosna przy wiadukcie Keszyk ma sie dobrze. Dzieki, pozdr.
2016-08-14 [ :-) ] mateuszAZL :: Juz jeden taki wiadukt widzialem, dlatego nie zdziwilem sie zbytnio ale i tak robi wrazenie. Razem z barabara9299. Dzieki.
2016-08-14 [ :-) ] barabara9299 :: Pierwszy keszyk w tym dniu :) Miejsce zajebiste, bardzo mi sie podobalo :) Juz wiem teraz czemu wiadukt smierci ;p Wpis dokonany wraz z mateuszemAZL. Dzieki!
2015-04-18 [ :-) ] Cwir :: Oj tak. Na sucho droga w miare znosna. Musialem zdmuchiwac pyl z tylnej szyby, poniewaz nic nie widzialem. :D Nie wyobrazam sobie dojazdu tedy po deszczu. ;) Az z wrazenia popuscilem kreta... :D Pola, lasy, a tu taki obiekt... Normalnie jadac dalej droga bym nigdy go nie zauwazyl. :) A tu taki kolos. :)
2015-03-15 [ :-) ] aniolekdiabelka :: Bardzo ciekawe miejsce, jednak dojazd... uffff... (w suchy dzien nie ma problemu z dojazdem, jednak po opadach... nie poznaje drogi) :) Dzieki! :)
2014-08-21 [ :-) ] ptasznik :: Dotarlem tam od strony szosy na Darnawe, caly czas starymi torami, ktore juz po killkudziesieci u metrach okazaly sie malo przejezdne. Prawdziwa walka z zywiolem ale dalem rade, rowerek tylko cos skrzypi. Szybki wpis na wiadukcie i dalej w droge. Dzieki.
2014-02-15 [ :-) ] ykso :: Relikt przeszlosci, tej lepszej przeszlosci dla kolei zwiedzony przy okazji poszukiwan keszyka. Super miejsce, dzieki.
2013-06-16 [ :-) ] ELF-HUNTER :: 14.45 w ciszy i spokoju.Out amulet,in strzelec.
2012-06-10 [ :-) ] pool_s :: Wyprawa rowerowa - ciekawy teren.
2012-05-26 [ :-) ] Arishia :: Znaleziona podczas zwiedzania okolicy w super towarzystwie podczas MURjowki, dzieki.
2012-05-26 [ :-) ] alex22 :: Dojazd keszowosem do wiaduktu bardzo mi sie podobal, wszystko latalo jak by tornado przeszlo. Jest i przykra wiadomosc, droga asfaltowa zostala posypana grysem, jeden z takich kamykow trafil nam w szybe. Tak wiec teraz dodatkowo wozimy ze soba pajaka.
2012-05-05 [ :-) ] art_noise :: Fajne miejsce w srodku lasu. Pozdrawiam Art_noise
2012-04-06 [ Kom ] iria_01 :: TFTC :)
2012-04-01 [ :-) ] iria_01 :: TFTC:)
2012-04-01 [ :-) ] iria_01 :: TFTC:)
2012-04-01 [ :-) ] avekosta :: Dokladnie tak jak napisal wilk
2012-04-01 [ :-) ] wilk75 :: Analogiczny objekt znajduje sie kolo Krosna Odrzanskiego ;)
2012-03-21 [ :-) ] :: Ciekawa skrzynka, choc zmiescilaby sie tam wieksza ;) STF :)
2012-03-18 [ :-) ] k.mil :: Takie miejsce to prawdziwa perelka w opencachingu. Kesz zmienil kat mojej, niedzielnej podrozy o ponad 90stopni i nastawil kierunek na FTF. Podjety w piekny, wiosenny dzien. Dzieki!


[Tipy] ^ @

cegla


[Obrazki] (tu) ^ @

na wiadukcie
wiadukt
na tej scianie
widac chyba..


[Najblizsze] ^ @

3.5: OP666E Che_24 Opu
5.4: OP6505 Bunkier na
5.7: OP4E5F Na Cyplu
5.9: OP6506 Maly bunki
6.5: OP4E60 Ciborz
6.7: OP6507 Bunkier pr
6.9: OP3E85 Forteczny
7.3: OP4DB1 Jaz taktyc


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
na wiadukcie
wiadukt
na tej scianie
widac chyba..

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@