Krolestwo Opencaching w Rzeszowie by milos12345
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP4BDE

[Info] ^ @

Tradycyjna / Duza
Zarchiwizowana
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2012-04-03
Ost. log: 2012-04-12 [ ]
Trudnosc: 80%
Teren: 80%

Atrybuty: # GeoHotel; # Potrzebna latarka; # Dostepna tylko pieszo; # Skrzynka niebezpieczna; # Zalecane szukanie noca;


N 50 2.287
E 21 59.291
(50.03812 21.98818)
Polska
0.8: Rzeszow
3.0: Milocin Nowy
3.0: Pustki
3.9: Przybyszowka
4.1: Zwieczyca

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Skrzynka dla specjalistow

Skrzynka to plastikowy pojemnik zwiera logbook , 4 dlugopisami , 3 olowki ,temperowka i gumke owe fanty nie sa na wymiane. Zamiescilo sie duzo fatow na wymiane dla geokeszera. Prosilbym zeby mimo wszystko fanty te wymieniac a nie zabierac, bo inaczej skrzynka szybko bedzie swiecic pustka .Skrzynka pozwolila umiescic 14 geokretow prosto z moje fabryki :) Ukrycie Skrzynki ukrta oczywiscie po za terenem Koli. informacja jest napisana po Angielsku kesz znajduje sie pod ziemia ale nie jest zakopany ale wlozony do wkopanego na stale wiadra Wspolrzedne ustalone na stronie opencaching.pl nie sa zbyt dokladne za co przepraszam. skrzynka zrobiona w stary sposob :) Prosze o odkladanie skrzynki dokladnie tak samo jak ja zastaliscie Zapraszam do zdobywania skrzyni :)


[Wpisy w logu] ^ @

2012-04-12 [] milos12345 :: Skrzynka zostala zarchiwizowana.
2012-04-12 [] milos12345 :: Skrzynka gotowa do szukania. Powodzenia!
2012-04-11 [ :-) ] :: Znaleziona zaraz przed likwidacja
2012-04-11 [] milos12345 :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna.
2012-04-11 [ :-) ] she. :: dobry skrzynka, tylko jest cala przemoczona. Ledwo udalo mi sie dokonac wpisu do logbooka ; ) wiec zalecam serwis . Dzieki ;p
2012-04-09 [ :-) ] bezTitalin :: zdazylem przed wiekszym deszczem, potem moze byc podwodna :) tftc
2012-04-08 [ :-) ] adi2622 :: znaleziona
2012-04-08 [ :-) ] mandrake13 :: Znaleziona razem z Adrianem, ktorego spotkalem w drodze po skrzynke. Generalnie skrzynka dobra, ale nieszczelna. Wierzchnia warstwa skrzynki byla przepalona ogniem, co sugeruje dzialalnosc wandali. W srodku bylo mnostwo wody, logbook byl przemoczony, ale czytelny. Dokonalismy szybkiego serwisu - zalozylem gumke recepturke jako prowizoryczna uszczelke, a do woreczka z logbookiem wlozylem pochlaniacze wilgoci. Zalecany porzadny serwis. A co do jakosci skrzynek - oby tak dalej! OUT: GK "Szkola uczy" Pozdrawiam - mandrake13
2012-04-06 [ :-) ] elales :: Pomysl mi sie podoba, obawiam sie tylko, co zostanie po keszu po jakiejs wiekszej ulewie. Spojlery niepotrzebne (akurat nie zepsuly mi zabawy, bo nie znalam). Dziekuje za kesza.
2012-04-05 [ :-) ] masaj :: Znalazlem juz kiedys tego kesza, ale pod inna nazwa. Zostala zarchiwizowana zanim zdazylem zalogowac. W logbooku nie znalazlem dzis mojego wpisu. Samo maskowanie i wyposazenie skrzynki calkiem w porzadku. Jednak miejsce to jedno z mozliwie najgorzej wybranych miejsc w jakich mozna zalozyc skrzynke. Pojemnik predzej czy pozniej zostanie zalany i nie pomoze owijanie go czapka (sic!), i duza iloscia workow. Juz teraz podczas wyciagania wylewa sie dosyc duzo wody... Niepotrzebne sa tez napisy w formie graffiti. Zabralem trzy kreciki. TFTC, Pozdrawiam!
2012-04-05 [ Kom ] milos12345 :: postaram cos zrobic z ta skrzynka narazie pomysle skrzynka bedzie przeniesiona za niedlugo
2012-04-05 [ :-) ] Andrew78 :: Skrzynka znaleziona oczywiscie z Kumkwat'em, skrzynka bardzo fajna. Zabralem dwa krety "Plakat Hemp gru" i "PZM" jednemu z nich byl potrzebny serwis, lecz juz sie tym zajalem, woreczek byl lekko uszkodzony. Jak sie wpisywalismy do loogboka to niespodziewanie zajechala radiolka, lecz odjechali tak szybko jak przyjechali. TFTC!!!
2012-04-05 [ :-) ] Kumkwat :: Znaleziona z Andrew78. No no, widze poprawe. Obstawiam ze ktos bardziej doswiadczony ci pomogl, ale to dobrze, bo jakosc sie polepszyla. Daje ocene Znakomita bo taka ona jest. Nie obylo sie tez bez niespodzianek bo policjanci zainteresowali sie nami :D Mysleli ze tam cpamy albo gorzej ;) Pozdrawiam Kumkwat
2012-04-04 [ :-) ] matilis :: Znaleziona bez problemu. Zabralem kilka kretow. Niestety wpis bez mojej pieczatki...Skr zynka bogata, nie rzucona w krzaki:)- widac poprawe. Nie zapominaj o ciekawych miejscach ukrycia skrzynki, oraz o opisaniu tych miejsc. TFTC!
2012-04-04 [ Kom ] look :: Bardzo duzo niestety nic nie wymienialam :( kiedys przy okazji dorzuce pare drobiazgow, ale na prawde swietne miejsce :)
2012-04-04 [ Kom ] milos12345 :: dziekuje prawda ze duzo fantow
2012-04-04 [ :-) ] * look :: Na prawde swietna skrzynka i miejscie ukrycia rowniez ! :) TFTC
2012-04-03 [ :-) ] KROBOS.ZHR :: znaleziona w sumie spoko, bez wymiany. A ktory bylem to nie wiem
2012-04-03 [ Kom ] Kumkwat :: Sorry Dude, nie wiem jak ty ale ja jutro mam szkole i troche nauki, wiec odpada. Pozdrawiam Kumkwat! PS. Takie propozycje zazwyczaj sie wysyla na e-maila zeby nie zasmiecac niepotrzebnymi komentarzami skrzynki. :P
2012-04-03 [ Kom ] milos12345 :: kumkwat mam propozycje chcesz jutro isc na skrzynki ze mna i z mat.b292
2012-04-03 [ Kom ] Kumkwat :: Milo ze przepraszasz tylko nie wiem za co :) A tak pozatym to Kumkwat jak juz :P I z checia ja znajde. Pozdrawiam Kumkwat
2012-04-03 [ Kom ] milos12345 :: przepraszam kumkwat ja znam ich ale oni znaleziono skrzynke (wpis w logbook) i sami dali gwiazdki jak chcesz to znajdz skrzynke i ocen sam
2012-04-03 [ Kom ] Kumkwat :: Haha... Dobre, nie ma to jak polepszanie swojej samooceny. Ledwo co sie skrzynka pojawila i juz 2 rekomendacje od kolegow z przedszkola. Pozdrawiam ;) Edit: 28 marca 2012 mat.b292 Znaleziona Data utworzenia: 03 kwietnia 2012 Skill !
2012-04-03 [ :-) ] danieotros :: znaleziona jako 1 ;d
2012-04-03 [ :-) ] * mat.b292 ::


[Tipy] ^ @

box is near the warehouse of the Ark box is in the tunnel where the river flows mikoska


[Obrazki] (tu) ^ @


[Najblizsze] ^ @

0.6: OP468F Pomnik gen
0.6: OP70C0 Stadion Re
0.7: OP73F1 Pomnik Swi
0.8: OP4A1A Pomnik Czy
0.9: OP1C2D ARJ-03 Bez
1.0: OP00FE Pod Kaszta
1.0: OP109F Platan na
1.0: OP1A58 B1- Sponso


[Tam] (online) ^ @

Obrazki

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@