Nieco inna mapa centrum... by MarkusVisse
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP4D7E

[Info] ^ @

Quiz / Mikro
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2012-04-22
Ost. log: 2015-12-31 [ :-) ]
Trudnosc: 60%
Teren: 20%

Atrybuty: # Szybka skrzynka; # Mozna zabrac dzieci; # Wez cos do pisania; # Przyczepiona magnesem; # Wymagany dodatkowy sprzet; # Zalecane szukanie noca;


N 52 28.556
E 16 56.243
(52.47593 16.93738)
Polska
3.3: Czerwonak
4.1: Suchy Las
5.1: Owinska
5.3: Kozieglowy
6.0: Bolechowko

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

a sami zobaczcie

Przechodzicie obok mnie codziennie. Zabiegani, zamysleni - nie majacy czasu by sie zatrzymac i spojrzec w gore. Jesli juz stoicie to czekajac tylko po to by jechac dalej. A ja tu jestem od dawien dawna, zolkne, blakne i zanikam z wolna niczym mapa rzucona w kat, zapomniana przez wszystkich. Ratusz dawno ze mnie zniknal. Slady zakladow lotniczych jeszcze gdzies widac jednak ledwo co mozna odczytac. Czasem jakas pani reklamujaca ciuchy mnie zasloni, przyslaniajac tym samym widok z okien domownikow. Niegdys szare stragany przedemna staly, teraz zielenia mienic sie bedzie. Gdzies tam na granicy, na samym koncu miejsca waszego postoju w oczekiwaniu na dalsza podroz chowa sie mikursik. Pod mym czujnym okiem nie stanie mu sie nic, a wy pedzacy co dzien moze przystaniecie na chwile i rzucicie okiem na krzyzujace sie ulice, ktore soba prezentuje oraz ksztalty domostw na nich stojacych? Moge wam pokazac jak kiedys okolica wygladala tylko... spojrzcie gdzies wiecej niz na rozklad jazdy.


[Wpisy w logu] ^ @

2015-12-31 [ :-) ] Miciold :: No w koncu.
2015-12-31 [ :-) ] Sokole Oko :: Po tylu latach poszukiwan w koncu sie udalo...
2015-11-03 [ :-) ] luksta :: mapa juz po malu nie daje rady. nie bije po oczach w kazdym badz razie. Pojemnika nie bylo wiec podrzucilem nowy. Dostepny od zewnatrz.
2015-06-02 [ :-( ] Sokole Oko :: Chyba z godzine lazilem po przystanku w te i z powrotem, szukajac kesza we wszystkich mozliwych miejscach. Biorac pod uwage, ze ostatnie znalezienie w listopadzie, mozliwe, ze go nie ma. A sam quiz rozkminilem juz 3 lata temu, krotko po zalozeniu, ale jakos nigdy nie moglem sie zabrac za szukanie.
2014-11-04 [ :-) ] szalith :: Quiz rozwiazany dawno temu. Choc czesto bywalem w okolicy odwlekalem szukanie kesza, bo czasu nie ma, bo ludzie, bo blisko i zawsze mozna. Dzis w koncu udalo sie.
2014-06-26 [ :-) ] Liriela :: Po drodze na [spojler] - skoro @Zabel zreaktywowal to czemu nie podjac? :)
2014-06-24 [ :-) ] Zabel :: Kesz na miejscu, dzieki za fajna zagadke :))) Mapa jeszcze daje rade :)
2013-01-29 [ Kom ] MarkusVisse :: keszyk mial maly serwis, bo odbylo sie cos co sprawilo ze go zabrano. W kazdym badz razie nowy powedrowal parenascie-pare dziesiat cm obok poprzedniej lokalizacji, nawet lepiej ukryty bym rzekl. W kazdym badz razie byc powinien. Jak bede przejezdzal to jeszcze upewnie sie na 101% ;)
2013-01-26 [ Kom ] etna&mars :: Jeden z poprzednikow zostawil w internecie sporo sladow, po jego tropach, jak po sniegu dotarlismy do rozwiazania. Miejsce zidentyfikowane - kesz niestety nie - do tego brak aktywnosci od lipca nie zadzialal motywujaco. Jeszcze tu wrocimy
2013-01-05 [] MarkusVisse :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna. Wcielo razem z ukryciem. Ale juz miejscowka na nowe jest, nie mialem pod reka wiec moze jeszcze dzis bedzie nowy ;]
2012-07-30 [ :-) ] buniaczek :: No dobra, przyznaje ze nigdy, ale to przenigdy, wielokrotnie stojac w rzeczonym miejscu nie spojrzalam tam gdzie powinnam, za co bije sie w piers, a nawet i dwie! Dlatego tez rozwiazanie quizu nadeszlo przypadkiem podczas spaceru z Naruu, Ntu i Prjd, ktorzy to podstepem posluzyc sie musieli bym spojrzala w gore... i tu zaswiecily mi sie gwiazdki, oko lekko z orbit wyszlo na znak zdziwienia, no bo jakiz to czlek nieuwazny i roztrzepany bywa na co dzien, bo ze slepy to chyba dodawac nie musze
2012-07-22 [ :-) ] Hellrider9559 :: Znaleziona razem z prjd. TFTC
2012-07-22 [ :-) ] prjd :: Szybko znaleziona podczas jak sie pozniej okazalo slabego dnia keszowania :( z Hellrider9559
2012-07-20 [ :-) ] :: Hmm mapa wyglada imponujaco a co do samego kesza to zdecydowanie zajal nam najwiecej czasu tego dnia!! Pozdrawiam :)
2012-07-20 [ :-) ] sniperad :: Quiz rozkminiony jakis czas temu, ale dzis bylismy w okolicy to sprobowalismy swoich sil razem z netavx - ludzi sporo, ale sa momenty w ktorych kesza spokojnie mozna podjac. Dzieki za pokazanie miejsca, wczesniej nie zauwazylem mapy a warto sie przyjzec.
2012-07-15 [ :-) ] brasia :: Mapa gdzies tam siedziala w swiadomosci. Rozmowa z autorem wiele nie dala, az do pewnego dnia, kiedy odkrylem co skrywa sie pod farba (dobrze, ze farba slaba). Znalezienie mikrusa tez nie bylo bez problemu, schowal sie tak, ze znow byla konieczna pomoc.
2012-07-08 [ :-) ] Pyra :: Gdyby nie parka chlopakow siedzaca na laweczce poszloby szybciej... a tak musielismy sie maskowac ... Miejsce raz sprawdzone nie ujawnilo co skrywa, dopiero macanie za drugim razem dalo rezultaty :) Swietna miejscowka... przyznam ze nie wiedzielismy wczesniej o tej mapie ...
2012-06-27 [ :-) ] Darasek :: W rozkminieniu tej zagadki pomogl tradycyjnie wujek google, a konkretnie to pewne forum :) A samo miejsce bardzo fajne, dopiero na miejscu przypomnialo mi sie, ze nie raz ogladalem je jak bylem dzieciakiem :) TFTC!
2012-06-25 [ :-) ] poszukiwacze zaginionej wiertarki :: Podjeta razem z dptak, najlepsze sa te skrzynki ktora zwracaja uwage na cos co mijalo sie setki razy a nie zauwazalo nigdy
2012-06-25 [ :-) ] dptak :: Toz to mural Zabytek, az sie ma checi odmalowac go w czynie spolecznym, Oj czekalo sie kiedys na tym przystanku troche dluzej niz teraz i kazdy chcial przeleciec sie tym samolocikiem... ..wielkie dzieki za przywolanie wspomnien
2012-06-21 [ :-) ] Moccia :: Szukam i szukam tej skrzynki, bo ponoc latwa do odnalezienia. W sumie racja, troche sie zlewa z otoczeniem, dzieki czemu przez obcych jest niezauwazona ;)
2012-06-02 [ :-) ] RoDaJJ :: W ramach likwidacji zaleglosci - samolot, jeszcze w kolorach, wryty przed laty w pamiec, dopiero teraz byl czas podjechac po 'zaliczenie', na miejscu tylko chwila dyskusji o przebiegu granic i juz. TFTC
2012-05-28 [ :-) ] * :: Staramy sie takich miejsc nie przeoczyc, ale to gdyby nie kesz chyba nigdy nie zostaloby przez nas dostrzezone. W lokalizacji zbawienne okazaly sie wskazowki Marcina przy imieninowej kawie, a na miejscu poszlo juz bez klopotow. Mimo popoludniowego ruchu skrzyneczke mozna podjac bo kazdy faktycznie skoncentrowany na tramwajach, autobusach i rozkladach jazdy:) Za pokazanie nam tej mapy dziekujemy gwiazdka:)
2012-05-21 [ :-) ] Armis :: Znaleziona szybciutko wraz z Naruu ktoy dzielnie "staral" sie nie podpowiadac. Na widoku(prawie) ale jednak w miejscu gdzie trudno by "mugolowi" go zabrac.DziekiP. S.
2012-05-07 [ :-) ] ronja :: Hello, Mimo stosunkowo szybkiego rozszyfrowania zagadki, kesz dlugo czekal na wpis. Dzisiaj poswiecilismy odrabianie lekcji i podjechalismy dopelnic formalnosci. Formalnosci, jak to one, nie chcialy sie dopelnic tak "od reki". Wprost przeciwnie - igraly sobie z reka w najlepsze. Kilka razy przejechalem po skrzynce nie czujac jej. A Markus i naruu gapili sie i sycyli oczy - pewnie w zemscie za "Daj...". Nic to, ten kesz jeszcze przed nimi A wtedy .... Pzdr, Wojtek i Kosma


[Tipy] ^ @

PEZETEL WARSZAWA POLAND


[Obrazki] (tu) ^ @


[Najblizsze] ^ @

0.6: OP4F60 Mostek
0.8: OP0D01 Kaczuszki
1.2: OP11E5 NAD STRUGA
1.2: OP3B8F Kampus UAM
1.4: OP76B6 Geokeszer
1.7: OP76B0 Formy ochr
1.9: OP52E8 Osiedle Ja
2.0: OP52DF Szlakiem P


[Tam] (online) ^ @

Obrazki

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@