(Byla) Publiczna Szkola Specjalna by makulo
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP5088

[Info] ^ @

Skrzynka nietypowa / Mikro
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2012-05-22
Ost. log: 2017-05-15 [ :-) ]
Trudnosc: 40%
Teren: 40%

Atrybuty: # Szybka skrzynka; # Mozna zabrac dzieci; # Wez cos do pisania; # Przyczepiona magnesem; # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Miejsce historyczne; # Dostepna rowerem; # Zalecane szukanie noca;


N 52 14.920
E 15 31.898
(52.24867 15.53163)
Polska
0.8: Swiebodzin
1.8: Grodziszcze
2.3: Lubinicko
3.9: Rozlogi
4.0: Lugow

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Tereny bylej fosy

Jest to miejsce gdzie kiedys byla fosa Swiebodzinska gdzie nie gdzie mozna zobaczyc fragmenty muru. obecnie jest to teren Publiczna Szkola Specjalna gdzie znajduje sie podstawowka i gimnazjum. Po poludniu na boisku nieraz gra w pilke mlodziez z okolicy. Kesz: od wjazdu na lewo Prosze o niepodejmowanie skrzynki w godzinach lekcyjnych


[Wpisy w logu] ^ @

2017-05-15 [ :-) ] starletka :: Znaleziona wspolnie z grafenem, zalegly wpis. Dzieki za kesza i pokazanie tego miejsca.
2017-05-02 [ :-) ] grafen :: Reaktywacja w starym miejscu.
2016-08-03 [ :-) ] alpezl :: Ok. Mylace sugestie pokonane.
2016-06-19 [ :-( ] lukooo :: Niedzielne rowerowe MRU i Swiebodzin rowerowo Miedzyrzecz - Swiebodzin - Lubsko - Bledzew - Gorzow 129 km No i tu zaczely sie Swiebodzinskie wtopy - kesza nie ma THX ZA CACHE !!!
2014-10-17 [ :-) ] Geogosia&kaczix :: nie rozumiem koncepcji nadania tej skrzynce typu: "nietypowa". Czyli nie pod kordami. Czyli wszedzie i nigdzie. A miejsc ciut, ciut i troche... wiec szukamy co i gdzie sie da. Mozliwosci wiele. Tylko kesza brak. Powtorna analiza podpowiedzi. "Od wiazu na lewo". Czym zatem jest wiaz? Wjazdem, czy moze wiazem...? keszyk znaleziony podczas kolejnego keszowego maratonu wspolnie z dulus-ami. Dziekujemy i pozdrawiamy
2014-10-17 [ :-) ] dulus-y :: Skrzyneczka zlapana razem z Geogosia & Kaczixem podczas wypadu w okolice Swiebodzina i Zielonej :) Dziekujemy za pokazanie miejsca i kesza.
2014-09-26 [ :-) ] miloszundkacper :: Znaleziona!
2014-08-28 [ :-) ] wicia2000 :: nie spodziewalam sie w tym miejscu magnetyka
2014-04-05 [ :-) ] aniolekdiabelka :: Kesz szybko wpadl nam w lapki. Wedlug mnie jest troche za bardzo widoczny. Pozdrawiam i dziekuje za skrzyneczke.
2014-02-28 [ :-) ] Wiedzma911 :: TFTC
2014-01-03 [ :-) ] Qbacki :: Dlugo nam zeszlo. Kordy slabe. Atrybut magnetyczny jak sie okazalo zupelnie bez znaczenia, bo znaleziony w malo metalowym miejscu. Miejsce odwiedzone podczas sylwestrowego powrotu z Liberca z AGaK, MSZU i Sadkiem. Dzieki za kesza :)
2014-01-03 [ :-) ] Sadek. :: W drodze powrotnej z wypadu sylwestrowego - skrzynka znaleziona w skladzie: AgaK, Szu, Qbacki i ja :). Dzieki za kesza i pozdrawiam!
2014-01-03 [ :-) ] agak :: Znaleziona z Qbackim, Szu i Sadkiem podczas wypadu na Sylwka:)
2014-01-03 [ :-) ] SZU. :: Keszobranie podczas sylwestrowego wyjazdu do Liberca z Agak, Sadkiem i Qbackim.
2013-12-28 [ :-) ] olsta :: dzieki
2013-12-28 [ :-) ] miksta ::
2013-12-28 [ :-) ] luksta :: znalezlismy
2013-12-28 [ :-) ] jansta :: dzieki za kesza
2013-12-27 [ :-) ] oskarro99 :: TFTC
2013-11-30 [] makulo :: Skrzynka gotowa do szukania. Powodzenia!
2013-09-25 [] makulo :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna.
2013-08-30 [ :-( ] baroku :: Podobnie jak kolega nizej. My poleglismy.
2013-08-29 [ :-( ] CzaroSW :: Niestety tak jak poprzednicy - nic nie znalazlem.
2013-07-26 [ :-( ] FishBeat :: Niestety poleglismy. Niby skrzynka tradycyjna, ale nie na kordach. Skarpa i dawne drzewo znalezione, ale sa wakacje i mnostwo dzieci sie tam kreci wiec aby nie spalic kesza opuscilismy miejsce. Po zmroku bylo tylko gorzej - moze dlatego ze to byl piatek? Pozdrawiamy. EDIT: sugerujemy zmiane skrzynki na nietypowa lub wyznaczyc kordy np. wg google maps i zostawic jako tradycyjna.
2013-07-18 [ :-) ] Skyqen :: Troche pomarudze Skrzynka tradycyjna powinna wskazywac miejsce ukrycia, zdjecia satelitarne okolicy nie sa najgorsze wiec nie widze problemu dokladnego wyznaczenia. Przyczepie sie jeszcze do pojemnika i logbooka. W tym miejscu mozna schowac normalna skrzynke w ktorej zmieszcza sie jakies fanty, kilka kretow, porzadny logbook. Jak dla mnie skrzynka slaba i raczej niewarta odwiedzenia. Mam nadzieje ze Zalozyciel nie bedzie mial za zle ze napisalem co mysle. Nie robie tego ze zlosliwoscia, kesza mozna przerobic niewielkim wkladem pracy na calkiem niezla skrzynke Pozdrawiam i dzieki za pokazanie miejsca.


[Tipy] ^ @

W jednym z dwoch


[Obrazki] (tu) ^ @


[Najblizsze] ^ @

0.1: OP4EEE Byly antyk
0.1: OP4A1D Baszta Pac
0.2: OP521E Ratusz Mie
0.2: OP52FA Peschel Br
0.2: OP3ED4 2 parki w
0.2: OP362A Zabytkowy
0.3: OP4EA9 Swiebodzin
0.3: OP5086 Glogowska


[Tam] (online) ^ @

Obrazki

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@