MJ-8- Dwor w Lancuchowie by emyot2
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP52F0

[Info] ^ @

Tradycyjna / Normalna
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2012-06-23
Ost. log: 2016-03-16 [ :-) ]
Trudnosc: 40%
Teren: 40%

Atrybuty: # Szybka skrzynka; # Mozna zabrac dzieci; # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Miejsce historyczne; # Potrzebna lopatka; # Dostepna rowerem;


N 51 15.882
E 22 55.998
(51.26470 22.93330)
Polska
0.6: Lancuchow
1.8: Ciechanki
2.8: Ciechanki Kol.
3.2: Milejow
3.5: Ostrowek

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

"Jest w Lancuchowie (woj. Lubelskie, nad rzeka Wieprz) obiekt wzniesiony na poczatku XX w. w niezwyklym jak na lubelszczyzne stylu. To dawny murowany palac "zakopianski" Steckich projektu Stanislawa Witkiewicza. Polozony w bardzo malowniczej okolicy, nad samym Wieprzem, ktorego wyniosle brzegi stwarzaja rozlegly widok na zalesiona pradoline rzeki. Jedyny murowany palac w stylu zakopianskim jaki do dzis zachowal sie w naszym kraju. Wpisany razem z rozleglym (4.82 ha) parkiem do rejestru zabytkow klasy A. Na ciekawy drzewostan parku skladaja sie m.in. pomnikowe lipy z czasow Sobieskiego, deby, swierki, modrzewie, graby, buki i jesiony. Palac zbudowany w latach 1902-1904 na fundamentach starego dworu w Lancuchowie - siedziby rodu Kuropatwow. Po II wojnie Swiatowej wykorzystywany jako budynek uzytecznosci publicznej - poczatkowo jako "Dom Plastyka" SARP a nastepnie, do czasu odzyskania przez spadkobiercow, jako obiekt sluzy zdrowia ZOZ w Jaszczowie i Lecznej. Obecnie, wyremontowany, sluzy jako rezydencja prywatnej rodzinie." Zrodlo: stecki.prv.pl Skrzynka plytko zakopana przy ogrodzeniu ale nie przy tej glownej bramie. Przykryta malym kawalkiem cegly. Obiekt prywatny wiec nie wiem w jakich terminach jest dostepny i czy w ogole jest dostepny. Jednak z miejsca gdzie schowany jest kesz takze dosc dobrze widac dworek. Bardzo prosze o dyskretne poszukiwania i staranne ukrycie kesza po wisaniu sie do logbooka. Wspolrzedne moga byc troche niedokladne. Prosze o ewentualna korekte.


[Wpisy w logu] ^ @

2016-03-16 [ :-) ] MGK Leczna :: Na poczatku poszedlem od zlej strony i spotkalem sarne ale pozniej zawrocilem i znalazlem kesza :)
2015-05-03 [ :-) ] Usagi&J :: Juz mielismy rezygnowac, gdy okazalo sie ze probowalismy zupelnie nie od tej strony :) Szybka zawrotka i kesz podjety. Szkoda ze dworu nie mozna obejrzec z bliska bo juz z daleka robi wrazenie. IN: Czerwony samochod.
2015-03-09 [ :-) ] art_noise :: Bez sensu sie zamotalem bo nie przeczytalem podpowiedzi a szukalem miejsca z cegla. Po przeczytaniu podpowiedzi juz poszlo sprawnie - aczkolwiek cegly nie bylo. Po wpisie i zakopaniu skrzynki przytargalem cegle i polozylem na miejscu kesza. Niestety po ciemku dworu nie bylo widac. Szkoda ze nie trafilem tu za dnia. PozdrawiamArt_n oise
2014-10-09 [ :-) ] RTTEAM :: Bardzo fajny pomysl z odliczaniem, jakies urozmaicenie od zwyklych lezacych skrzynek pod spojlerowym zdjeciem :) Tego typu podpowiedzi wiecej!Keszyk bardzo solidny. Duzo ciekawych i 'innych' rzeczy niz te, ktore widuje sie przewaznie w skrzynkach (przynajmniej my, do tej pory, a to dopiero poczatki)Skrzyn eczke odrestaurowalis my, bo dlugo nikt do niej nie zagladal, szmatka przeczyszczone wszelkie elementy i scianki, dodana dodatkowa folia zabezpieczajaca . Dodane kilka roznych fantow, ledwo sie domknela :)OUT: Karteczki, akurat mi sie przydadza.A dworek bardzo ladny, szkoda, ze brama nie pozwolila go obejrzec...____ _______________ _______________ _______________ ____________RT TEAM: Zagadki z haslem do logow / Skrzynki w innym stylu! Sprawdz je!
2014-05-01 [ :-) ] Kawka :: Znaleziona razem z Wrzosem uzupelniam wpisy pozdrawiam Kawka
2014-05-01 [ :-) ] Wrzos :: Skrzynka znaleziona z rodzinka podczas pierwszego dnia lubelskiej majowki. Pozdrawiam Wrzos.
2013-10-19 [ :-) ] Elvis7 :: Szybko poszlo. Keram wszystko napisal
2013-10-19 [ :-) ] keram58 :: Trwaja prace remontowe. Ogrodzenie wymalowane. Czesc chaszczy wycieta. Juz myslelismy, ze skrzyneczki nie ma ale okazalo sie, ze jest na miejscu choc niczym nie zamaskowana. Widocznie nie przeszkadzala malarzowi :). Nieco ja zamaskowalismy
2013-08-24 [ :-) ] Witold Kliza :: Znaleziona Witold Kliza
2013-05-30 [ :-) ] Andrzejj :: TFTC
2012-08-24 [ :-) ] lobo621 :: Znaleziona bez problemow. Zero komarow :) Wymienilem worek bo byl troche sfatygowany. In: pilka golfowa, out: pingwinek.
2012-07-15 [ :-) ] :: Dziekuje za kesza. Epicke spotkanie z Jankesem i Karola - ponad 20 keszy ;) uuuu ciely komary jak szalone.
2012-07-15 [ :-) ] jankes&karola :: No, ladna chalupka, ladna :) Znaleziona i znowu stado latajacych potworow...
2012-07-15 [ :-) ] LiM Team :: DPS ( Drudzy Przy Skrzynce): Znaleziona wspolna grupa z Jankes&Karola, Duch Miasta, LiM Team. Dziekli za kesza.
2012-07-02 [ :-) ] Pizmak :: skrzynka wykonana wzorowo , miejsce (u kogos pod plotem) ,teren prywatny zero wstepu.dzieki za kesz.


[Tipy] ^ @

Do dwunastu odlicz !!!


[Obrazki] (tu) ^ @

Brama glowna
Widok na dwor
Tutaj


[Najblizsze] ^ @

0.3: OP52F1 MJ-9- Kosc
2.0: OP7A16 Kopiec w C
2.5: OP5472 MJ- 12- Pr
3.4: OP7A38 Zbiorowa m
4.3: OP523F MJ-7- Kopi
4.5: OP7A17 Kopiec T.
6.0: OP7A32 Akwedukt w
6.2: OP7A19 Ruiny dwor


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Brama glowna
Widok na dwor
Tutaj

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@