Rydzyna - Rynek by mrlotos
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP5662

[Info] ^ @

Tradycyjna / Normalna
Tymczasowo niedostep
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2012-08-07
Ost. log: 2014-04-13 [ ]
Trudnosc: 40%
Teren: 20%

Atrybuty: # Szybka skrzynka; # Mozna zabrac dzieci; # Przyczepiona magnesem; # Miejsce historyczne; # Dostepna rowerem;


N 51 47.167
E 16 40.073
(51.78612 16.66788)
Polska
0.1: Rydzyna
1.6: Kloda Duza
2.4: Moraczewo
3.8: Tworzanice
4.1: Dabcze

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Miasto Rydzyna jest miastem - zabytkiem, objetym opieka konserwatorska z uwagi na zachowany XVIII wieczny uklad przestrzenny oraz liczne zabytkowe budowle. Rydzyna nazywana jest ,,perla polskiego baroku" i uznawana jest za najwieksza atrakcje regionu leszczynskiego. Miasto zalozyl na poczatku XV w. Jan z Czerniny, wywodzacy sie z rodu Wierzbnow rycerz Wladyslawa Jagielly. W koncu XVII w. Wlascicielami miasta i dobr rydzynskich byly najwybitniejsze rodziny magnackie Rzeczpospolitej : Leszczynscy i Sulkowscy. Rynek Uklad miasta, wedlug barokowego rozplanowania urbanistycznego oparty jest na promienisto-osi owym ukladzie ulic wychodzacych z rynku. Jedna z osi (ul. Zamkowa) laczy zamek z rynkiem. Posrodku rynku rokokowa rzezba wotywna sw. Trojcy wykonana przez Andrzeja Schmidta upamietniajaca epidemie dzumy, ktora dotknela Rydzyne w 1709. Rynek (i jego okolice) zabudowany barokowymi i neobarokowymi kamienicami szczytowymi i kalenicowymi, wsrod nich, na zachodniej pierzei, ratusz z 1752 z drewniana wieza. Skrzynka to pojemnik o pojemnosci ok 0,5 litra przyczepiony magnesem Ukryty jest na obrzezach rynku przy publicznej bibliotece niedaleko tablicy na ktorej mozna poczytac o historii miasta


[Wpisy w logu] ^ @

2014-04-13 [] :: Automatyczna archiwizacja - 6 miesiecy w stanie "Tymczasowo niedostepna"
2013-10-08 [] mrlotos :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna.
2013-09-29 [ :-( ] Blondo :: Chyba zniknela przy okazji remontu rynku i okolic, bo z noorbi nie moglismy jej namierzyc :(
2013-09-29 [ :-( ] noorbi :: W Rydzynie trwa wielki remont rynku, okolice skrzynki rowniez rozkopane, kable na wierzchu. Miejsce ze spojlera rozni sie od rzeczywistosci. Skrzynka raczej zniknela :(
2013-06-25 [ Kom ] Tomash49 :: Bylo swietnie, genialny pomysl.. Bylem raz z dziewczyna i po 20-25 minutach szukania zirytowani odjechalismy (nie zagladalismy do spoilerowej foty). Spojrzelismy do spoilerowej foty i stwierdzilismy ze musimy to znalezc. Wrocilismy i skrytke odnalazlem w sumie przypadkowo (tez po 15-20 minutach szukania;p) i wtedy wszystkie podpowiedzi staly sie jasne;) super zabawa, zabralismy sobie maly prezencik, zostawiajac w zamian nasza malutka paczuszke, mysle ze bardzo ciekawa;) nastepny odkrywca oceni;)
2013-06-24 [ :-) ] Tomash49 ::
2013-06-15 [ :-) ] * tomgos76 :: No fantastycznie!! ! Szczerze mowiac to juz nie pierwsza tego typu skrzynka na drodze mojego keszowania, a jednak znowu niejako dalem sie nabrac, szukajac przyslowiowej "dziury w calym", gdy kesz jest tak blisko... Wielkie gratulacje za pomysl ciekawe rozwiazanie z otwarciem dla zalozyciela. Brawo!!! Dzieki!!!
2013-03-22 [ :-) ] ronja :: Hello, Jedynym klopotem byli ludzie. Przespacerowale m sie z keszem na odlegly przystanek autobusowy, pod jakims domem towarowym. Tam, ze spokojem dokonalem reszty. Wymienilem GK 1:1. Odlozenie bylo juz tylko formalnoscia. Pzdr, Wojtek
2013-02-17 [ :-) ] * kawior&jardo :: Ostatni znalazcy dali popis ulanskiej fantazjI. Fajna skrzyneczka, ze sie podobalo, a zieleniny nie daje Czyzby to efekt jakiegos zwichrowania. A niby za co mamy dawac gwiazdki, jak nie za tak kreatywnego kesza. My za pomyslowosc i fajne maskowanie oraz pierwszoklasna miejscowke MAX PRZYZNAJEMY. TFTC
2013-02-16 [ :-) ] PTWG :: Fajny pomysl ze sposobem otwarcia skrzynki.TFTC
2013-02-16 [ :-) ] grzejnik :: Znaleziona z lenserem, k&j, wolkim i ptwg. Dzieki
2013-02-16 [ :-) ] Wolki.lca :: Kesz znaleziony Legnicko - Glogowsko - Wroclawska ekipa Nie znami te numery Pieknosc Rydzynie faktycznie trzeba przyznac !!! TFTC !!!
2013-02-16 [ :-) ] lenser1 :: Bardzo fajna skrzynka. Zdobyta wraz z grzejnikem i k&j Dziekuje
2012-12-13 [ :-) ] * marass1111 :: REKO obowiazowo za taki pojemniczek Maskowanie znane ale zawsze powoduje banana na buzi Dzieki za kolejna wizyte w pieknej Rydzynie. b/w. Pzdr.
2012-10-12 [ :-) ] klikon56 :: Podjety podczas pobytu na delegacji w Rawiczu i nie ukrywam ze takie kesze w orginalnych maskowaniach cenie najbardziej -spoiler bym usunal bo psuje efekt i bez tego latwo znalezc Dzieki i pozdrawiam
2012-10-12 [ :-) ] mr.motyllo :: Takie skrzynki to rozumiem:-) zdobyta z Paula;-) pozdr:-)
2012-08-26 [ :-) ] * brasia :: Nauczeni doswiadczeniem z Miejskiej Gorki obeszlismy caly rynek i oczywiscie jak zwykle skrzynka byla na koncu drogi, na kordach. Nastapila wymiana geokretow, zostawilem krople 400.
2012-08-23 [ :-) ] * Lo&Go :: Skrzynka genialna, bardzo komponuje sie z otoczeniem :)Niestety w srodku wszystko plywalo, wsadzilismy zawartosc w worek strunowy, teraz wilgoc niegrozna. Pomysl na skrzynke rewelacyjny... Dzieki za super skrzyneczke :)
2012-08-18 [ :-) ] * Algida :: Taaak, ta skrzynka jest swietna :) Pomyslowa, ladnie wykonana, bezczelnie acz bezpiecznie ukryta, no cudenko :) TFTC! Zielone!
2012-08-18 [ :-) ] * ntu :: Mr Lotos, Pan sie postaral :) Bardzo fajna ta keszynka :) i rowniez mam nadzieje, ze przetrwa. Z wrazenia, az poszlismy usiasc na pobliska laweczke :) TFTC! Podjeta wraz z Algida, kajetannem i rredanem.
2012-08-18 [ :-) ] * :: Oby przetrwala jak najdluzej. Gwiazdka za sposob ukrycia ;)TFTC!
2012-08-18 [ :-) ] * rredan :: Udalo sie, FTF! Znakomity pomysl - jestem ciekaw, czy przetrwa. Mam nadzieje, ze tak. Wymienilem GK.
2012-08-08 [] Pyra :: Skrzynka zostala zaakceptowana przez COG


[Tipy] ^ @

nie jestem tym co przypominam a kluczyk mam z tylu


[Obrazki] (tu) ^ @

Rynek
Rynek cd
Biblioteka
To tu


[Najblizsze] ^ @

0.3: OP6153 Powrot Kro
0.6: OP1958 Rydzyna -
6.9: OP305E Swiatynia
7.3: OP3063 Zoo T15
7.7: OP3064 Zuzel T16
7.9: OP305D Xtreme T9
8.0: OP3072 Trapez hal
8.4: OP3071 Szachy T22


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Rynek
Rynek cd
Biblioteka
To tu

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@