mushin76 - Twierdza Boyen - Podziemia by mushin
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP57D6

[Info] ^ @

Tradycyjna / Mikro
Tymczasowo niedostep
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2012-08-23
Ost. log: 2015-10-07 [ ]
Trudnosc: 40%
Teren: 60%

Atrybuty: # Mozna zabrac dzieci; # Wez cos do pisania; # Przyczepiona magnesem; # Miejsce historyczne; # Dostepna w okreslonych godzinach lub platna; # Potrzebna latarka;


N 54 1.839
E 21 45.099
(54.03065 21.75165)
Polska
1.2: Gizycko
1.8: Piekna Gora
2.3: Wilkasy
3.6: Sulimy
3.7: Antoniowo

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

XIX-wieczna twierdza w Gizycku

O miejscu: Twierdza Boyen (Festung Boyen) - twierdza o ksztalcie gwiazdy, zbudowana w latach 1844-1856 z rozkazu krola Fryderyka Wilhelma IV. Ten wazny obiekt strategiczny polozony jest w zachodniej czesci Gizycka, na waskim przesmyku pomiedzy dwoma duzymi jeziorami mazurskimi - Kisajno (poludniowa czesc kompleksu Mamr) i Niegocin.(Wikip edia) Niewatpliwie obowiazkowe miejsce do odwiedzenia! Wiecej informacji: [Link] Godziny otwarcia, bilety wstepu: [Link] O skrzynce: Magnetyk ukryty pod wspolrzednymi w podziemnej komnacie. Jest to pomieszczenie, ktore w centralnej czesci sufitu posiada otwor, natomiast pietro wyzej w tym miejscu jest w podlodze 5 otworow.


[Wpisy w logu] ^ @

2015-10-07 [] mushin :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna.
2015-09-08 [ :-( ] MED :: kesza brak...
2015-09-07 [ :-( ] LiM Team :: Niestety, kesza brak, potrzebny serwias.
2015-08-21 [ :-( ] andrzej1961 :: Niestety ale wszystkie metalowe elementy przeszukanie i kesza brak ; (
2015-08-15 [ :-( ] blobar :: Reaktywacja raczej tez spoczela w czelusciach. W kazdym razie po skupulatnym obmacaniu wszystkie co metalowe, kesza nie znalazlam.
2015-08-14 [ :-( ] ankh :: dalej brak :(
2015-08-01 [ :-( ] ratowniczka :: Podsluchalam pana przewodnika - twierdzil, ze te piec otworow to latryny :) Nie wiem, czy zadzialala autosugestia, ale na dole wyraznie zaczelam odczuwac stosowne zapachy ;) Keszyka niestety nie znalazlam...
2015-07-29 [ :-( ] kiler2k :: Ni Mo ;(
2015-06-02 [ :-) ] erykradek :: Rok temu, kilka dni po rozpoczeciu przygody z OC, szukalem tej skrzynki bez powodzenia. Napisalem nawet @ do zalozyciela proszac o podpowiedz. Dzis poszedlem jak po swoje, zlapalem skrzynke i dalem ciala: wpadla w czeluscie... Akcja ratunkowa nie przyniosla skurku, wiec zrobilem reaktywacje. Prosze tylko o zmiane logbooka, bo poswiecilem certyfikat z mojego owna i blagam o uwage w podejmowaniu - uczcie sie na moim bledzie. TFTC
2015-05-16 [ :-) ] Kociambra :: Szybko znaleziona podczas Nocy Muzeow :) TFTC
2015-04-12 [ :-) ] przylu :: TFTC znaleziona ;-)
2015-01-18 [ :-) ] Ulan_Madridista :: Veni Vidi Vici Wspolnie z 4szperacze
2015-01-18 [ :-) ] 4szperacze :: Znaleziona wspolnie z Ulanem_Madridis ta na jednej z ostatnich mazurskich eskapad :-) Miejsce fantastyczne i az prosi sie o cos wiekszego;-) TFTC
2014-09-14 [ :-) ] asiczy :: Po odnalezieniu pomieszczenia z 5 otworami chwila zadumy - wtf, jak sie przecisnac na dol..udalo sie dotrzec innym sposobem ;) ale pietro nizej kibelek i chyba nie tylko... klimat niezly - zwlaszcza jesli sie zchodzi i przemyka bez latarki :) dzieki za keszyka
2014-09-02 [ :-) ] Aynsley :: Totalna toaleta tam na dole. I moment konsternacji "jak to na dol?!". super pomysl, TFTC :)
2014-08-22 [] mushin :: Skrzynka gotowa do szukania. Powodzenia!
2014-06-17 [] mushin :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna.
2014-06-16 [ :-( ] marass1111 :: Podobnie jak u wolnego. Porazka. Pzdr.
2014-05-25 [ :-( ] wolny :: Nie udalo mi sie...
2014-05-03 [ :-) ] Xenu :: Zmyslnie ukryta :) Pozdrawiam Xenu (Artixen)
2014-05-03 [ :-) ] Wiesiol :: Super, uwielbiam klimaty twierdzy i innych fortow. Ale mugoli tyle ze az musialem czekac w tym pokoju zeby cztery pary innych poszukiwaczy i zwiedzaczy opuscilo to miejsce. Wypelnilem ten czas ogladajac zahibernowane dziesiatki zab ukrytych po katach. Logbook mokry i porwany, przydalby sie serwis. TFTC :)
2014-05-03 [ :-) ] Power :: Super miejsce jak i cala twierdza :)
2013-09-18 [ :-) ] Selinowie :: 18.09.2013 12:00 Znaleziona podczas urlopu na Warmii i Mazurach. Twierdza rewelacyjna i miejsce ukrycia rowniez. Dziekujemy i pozdrawiamy, Selinowie (Pepino&Zaba)
2013-08-29 [ :-) ] darc :: Super;-)
2013-07-26 [ :-) ] A&L team :: Fajne, ciekawe lecz smierdzace miejsce. TFTC


[Tipy] ^ @


[Obrazki] (tu) ^ @

Makieta twierdzy
Okolica nad skrzynka
Szukaj pietro nizej
Skrzynka jest tuz tuz


[Najblizsze] ^ @

0.1: OP0F96 mushin14 -
0.3: OP1204 mushin26 -
0.4: OP0F93 mushin13 -
0.8: OP3A4F mushin66 -
0.9: OP0597 ted_v15_Gi
1.0: OP12E5 LOVEBOX -
1.0: OP0DD3 04.Coobe -
1.2: OP0C3C Gizycko-ob


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Makieta twierdzy
Okolica nad skrzynka
Szukaj pietro nizej
Skrzynka jest tuz tuz

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@