Nowa sluza by Matatos
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP57DD

[Info] ^ @

Tradycyjna / Mala
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2012-08-23
Ost. log: 2017-06-24 [ :-) ]
Trudnosc: 20%
Teren: 20%

Atrybuty: # Szybka skrzynka; # Mozna zabrac dzieci; # Przyczepiona magnesem; # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Miejsce historyczne;


N 54 18.406
E 18 55.775
(54.30677 18.92958)
Polska
2.8: Przemyslaw
3.1: Drewnica
3.8: Mikoszewo
3.8: Zulawki
4.0: Trzcinsko

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Wisla Przekop

Sluza Przegalina Sluza Przegalina to sluza laczaca wody Martwej Wisly i glownego jej biegu, zwanego Wisla Przekop. Nazywana jest Sluza Poludniowa. Obok niej znajduje sie zabytkowa, nieczynna sluza, tzw. Sluza Polnocna, ktora stanowi w chwili obecnej punkt widokowy. Nad czynna sluza przebiega nowowybudowany (2012) most zwodzony, ktorego przeslo jest otwierane w czasie sluzowania wiekszych jednostek, aby nie bylo potrzeby skladania masztu. Godziny otwarcia sluzy Przegalina: - w sezonie 01.06 - 30.09: poniedzialek - piatek 7.00 - 19.00, sobota, niedziela i swieta 9.00 - 17.00. - poza sezonem 01.01 - 31.05, 01.10 - 31.12: poniedzialek - piatek 7.00 - 15.00, soboty i niedziele na zamowienie. Telefon na sluze: (58) 3239376 [Link] a dla zeglarzy: [Link] Kesz mozna odszukac pod podamymi wspolrzednymi +/- 3 m W poblizu znajduje sie kilka parkingow a dla podrozujacych bez auta przystanek autobusowy w kierunku Gdanska znajduje sie: N 54?18.592 ; E 018?55.520 Zycze udanych lowow i przyjemnej zabawy... P.S A i preparat na komary wskazany :)


[Wpisy w logu] ^ @

2017-06-24 [ :-) ] illuminat :: Jest szybko i sprawnie.Wpis rownolegle w drugim serwisie.
2017-06-18 [ :-) ] Pajaki :: Fajna i ciekawa okolica. Dzieki;)
2017-06-15 [ :-) ] Jazdzu :: Troche mi sie strony pomylily i pojechalem w kierunku Martwej Wisly. Jak juz dotarlem do miejsca ukrycia to nie bylo problemu ze znalezieniem logbooka w tym wypadku.
2017-06-15 [ :-) ] Badzia Gadzia :: Dzieki z Zamorska
2017-06-15 [ :-) ] Irek Laziski :: Malownicze piekne miejsce. Zdobyty z Beata.
2017-06-12 [ :-) ] Maciek_B :: Wraz z Katka_40, Nuka i Korso w ramach zwiedzania wyspy. Bardzo fajne miejsce, obfotografowali smy sobie dokladnie sluze i wszystkie odnogi Wisly. Co ciekawe na tym samym obiekcie (chociaz jest kilka podobnych wokol) jest tez skrzynka z GC, obie znalezione, chociaz ta z OC tylko w formie torebki w logbookiem i chyba troche nie tam gdzie powinna byc, tamta z GC za to na miejscu.
2017-05-14 [ :-) ] elvis_29 :: Szybko i sprawnie podczas niedzielnego wypady rowerowego
2017-01-28 [ :-) ] Coco Team :: Znaleziona podczas geocachingowej wyprawy na GC "Wzdluz Wisly". Zauwazylam, ze ta skrzyneczka jest mylona wlasnie ze skrytka z GC. W zwiazku z tym, ze ja i moja rodzinka szukamy w obu systemach, to kazde znalezisko powieksza nasze konto. Unkindangel pozdrawia ;)
2016-10-09 [ :-) ] Wskazowka :: Faktycznie nie magnetyk. Chociaz moglby byc. Moze pojemnik sie uszkodzil? Jest tylko woreczek z logiem. TFTC
2016-10-09 [ :-) ] stepujace-szparagi :: Tftc
2016-08-07 [ :-) ] MiszkaWu :: ale wialo ale wialo
2016-07-25 [ :-) ] smotek :: Z Maria Awaria...Skrzyn ka faktycznie nie jest juz magnetykiem - wazna wskazowka... ;) TFTC
2016-07-22 [ :-) ] olenka :: Dzieki
2016-07-21 [ :-) ] grubby :: razem olenka podczas wycieczki rowerowej po wyspie sobieszewskiej
2016-05-25 [ :-) ] * blobar :: Widok z mostu przepiekny. Reaktywacja na swoim miejscu. Ciekawa jestem gdzie byl pierwotny kesz? Czyzby na konstrukcji? TFTC Gwiazdka za widok z mostu.
2016-05-17 [ :-) ] zajc7 :: Sprawnie, wracajac z pracy :) Dzieki
2016-04-29 [ :-) ] Pawel86 :: Szybki podjazd i kesz w rekach :) pajkow malo a komary dopiero sie wykluwaja, upieklo mi sie :D
2016-02-20 [ :-) ] :: znaleziona
2016-02-20 [ :-) ] KurczakMaly :: Zdobyta
2015-12-30 [ :-) ] miecix50 :: W mrozie chlodzie i lodzie, zlapalismy kesza i przy okazji poznalismy nieznany nam dotychczas teren. TFTC :)
2015-10-02 [ :-) ] bamba :: Dzis czas na Wyspe Sobieszewska niestety nie jest to juz magnetyk. Dzieki.
2015-08-30 [ :-) ] krzysiekkkz :: Znaleziona. Dzieki
2015-08-23 [ :-) ] Kika :: tftc! Pierwsza na trasie do Krynicy Morskiej z przyjaciolmi. Widac wiele miejsc przyszykowanych do cumowania nawet duzych jednostek plywajacych - tylko statkow tu brak.
2015-08-23 [ Kom ] Kika :: kesza nie znalezlismy w miejscu w ktorym byl schowany. Agatha milosiernie reaktywowalala. Kesz obecnie niemagnetyczny w poreczy.
2015-08-09 [ :-( ] Sobota :: Skrzynka prawdopodobnie zaginela... :(


[Tipy] ^ @

uwaga na glowe i pajaki


[Obrazki] (tu) ^ @

wejscie
tablica
...


[Najblizsze] ^ @

2.5: OP59C5 Stary wiat
3.0: OP0B6B Promem prz
3.1: OP1A97 G33 - Prom
3.8: OP0DD9 Wyspa Sobi
4.8: OP05E6 Gora Orla
5.5: OP21C2 FORSTEROWK
5.5: OP4B61 Ptaki Jezi
7.2: OP1C6E Boisko spo


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
wejscie
tablica
...

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@