III Staszowskie Keszowanie 28-30 czerwca 2013 by MasterGraba
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP58F2

[Info] ^ @

Wydarzenie / Bez pojemnika
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2013-06-28
Ost. log: 2015-03-27 [ ]
Trudnosc: 20%
Teren: 20%

Atrybuty:


N 50 33.200
E 21 13.000
(50.55333 21.21667)
Polska
2.8: Rytwiany
3.7: Staszow
4.2: Wisniowska Wola
4.9: Wisniowa
5.0: Dobra

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

28-30 czerwiec 2013 rok

Nazwa spotkania: III Staszowskie Keszowanie Miejsce: Staszow i okolice Dlugosc spotkania: 72 godziny Obecnosc: !!! OBOWIAZKOWA !!! Start spotkania: 28 czerwca 2013 roku Zakonczenie spotkania: 30 czerwca 2013 roku Glowna baza i miejsce ognisk III Staszowskiego Keszowania to kompleks Jezior Golejowskich w Staszowie. Wspolrzedne wskazuja na OW Wilga. Wiecej informacji o rezerwacji ponizej. Plan Spotkania Plan jest podobny do spotkania ktore odbylo sie w zeszlym roku ;) nie chcial bym aby terminarz byl zbyt napiety ale dojda do tego na pewno jeszcze jakies atrakcje (pracujemy nad nimi z Marvetem ;)) Piatek 28 czerwca: od rana przyjazd, zakwaterowanie, rozbicie namiotow itd przez uczestnikow spotkania 8:00 zostanie opublikowana w serwisie przeze mnie moja nowa skrzynka nocna ;) (na OW Wilga beda dostepne tez jakies informacje o niej w wersji papierowej dla tych ktorzy nie zdaza lub nie beda miec mozliwosci zgrania GPXa) okolo 20:00 pierwsze z ognisk Sobota 29 czerwca: od godziny 9:00 rejestracja uczestnikow i druzyn na III Staszowski Konkurs Keszowy 10:00 oficjalne otwarcie oraz rozpoczecie III Staszowskiego Konkursu Keszowego (konkurs przebiegac bedzie prawdopodobnie na nieco innych zasadach a wiecej informacji bedzie tu zamieszczonych blizej imprezy) 16:00 zakonczenie III Staszowskiego Konkursu Keszowego ok 20:00 rozpoczecie drugiego z ognisk Niedziela 30 czerwca: 11:30 ogloszenie wynikow i rozdanie nagrod III Staszowskiego Konkursu Keszowego czesc osob na pewno wyjedzie w niedziele, Ci ktorzy zostana beda mogli w godzinach wieczornych uczestniczyc w grillu Rezerwacja Miejsc Noclegowych: Nasza glowna baza jest Osrodek Wypoczynkowy Wilga ktory nalezy do jednego z naszych partnerow - Osrodka Sportu i Rekreacji w Staszowie. OW Wilga byl osrodkiem na ktorym odbywalo sie juz SK 2. Dla bardziej wymagajacych w okolicy znajduja sie jeszcze inne osrodki takie jak Lotnik. Golejow stanowi dobra baze wypadowa do wielu miejsc, ktore warto odwiedzic w swietokrzyskim. Wkrotce bedzie mozna dokonywac rezerwacji do czego zachecam, bo oblozenie w sezonie jest w okolicach 100%. Ceny sa niskie, ale warunki rowniez (ale w domkach nie bedziecie chyba spedzac za duzo czasu ;) ). Oczywiscie mozna rezerwowac noclegi w innych miejscach (w Golejowie jest kilka osrodkow), jesli kogos interesuje cos o wyzszym standardzie to najlepiej narpiew skontatowac sie ze mna (kontakt do mnie na dole strony). W Wildze mozna rowniez rozbic namiot. Pelny cennik podaje ponizej. Rezerwacje prosze dokonywac telefonicznie pod numerem telefonu 15 864 54 84 (od poniedzialku do piatku do godziny 15:00) lub 510 623 807 (codziennie w rozsadnych godzinach). Prosze ponadto dodawac, ze chodzi o III Staszowskie Keszowanie, Geocaching lub po prostu Zlot. Wszelkich informacji dotyczacych zakwaterowania udzieli wam mila Pani pod wskazanymi numerami telefonow. Jak dojechac do Staszowa? Na ostatniej edycji bylo juz sporo osob wiec mysle, ze problemow wielkich z dojazdem nie bedzie ;) Czesc z was na pewno bedzie chciala skorzystac z komunikacji zbiorowej. Niestety do Staszowa prawie nie jezdza pociagi osobowe. Alternatywa jest tutaj PKS chociaz nie ze wszystkich regionow mozna dojechac do Staszowa bezposrednio. Ci ktorzy beda chcieli wybrac sie do Staszowa pociagiem najlepiej zrobia wysiadajac w Kielcach a pozniej przesiadajac sie w busa (dworzec firmy przewozowej Orlik Bus (N 50? 52.550' E 20? 37.040') znajduje sie kilkadziesiat metrow od dworca PKP (przejscie podziemne) Rozklad jazdy busow firmy Orlik Bus: Kielce - Staszow: 07:25 17:15 09:45 05:40 14:50 13:30 11:35 12:40 15:50 18:30 Kielce - Polaniec (przez Staszow): 19:30(L) 14:25(L) 09:25(L) W tym sezonie obowiazuje zakaz palenia lawek, krzeselek oraz innego mienia nalezacego do OW Wilga. Postaram sie aby byla dostarczona odpowiednia ilosc drewna i sytuacja taka nie byla wymagana.


[Wpisy w logu] ^ @

2015-03-27 [] Agatha :: Niemozliwe... dopiero ostatni weekend uswiadomil mi, ze tego tez nie zalogowalam... i bardzo mi glupio. Cudowne spotkanie, fantastyczna atmosfera, a pamiatke z kina caly czas mam w domu:) Dziekuje i pozdrawiam!
2013-07-01 [] marvet :: Swietne spotkanie, swietnie bylo sie spotkac ze stara ekipa!Jak rowniez poznac osobiscie wielu nowych keszerow, ktorych znalem tylko z nickow, czekam z niecierpliwosci a na kolejne Swietokrzyskie spotkanie..
2013-07-01 [] Carbon19 :: dzieki za spotkanie, w koncu mialem okazje poznac kilka osob. udalo sie zlapac tez wiele skrzynek. jak najbardziej pozytywnie, dzieki!
2013-07-01 [] l0lek13 :: wspaniala okazja zeby w koncu poznac zaawansowanych keszerow dowiedziec sie o nowych sposobach maskowania. wiecej takich spotkan. wielkie dzieki za organizacje.
2013-07-01 [] angouleme :: Swietne spotkanie, fantastyczna atmosfera i mnostwo rewelacyjnej zabawy w doborowym towarzystwie! Dolaczam sie do wszystkich podziekowan wpisanych przez Regisa, bo wlasnie dzieki MasterowiGrabie , marvetowi, dzejbiemu, Leone,matilisow i i Doktorowi P. moglismy rozpoczac wakacje w najlepszy mozliwy sposob . Pozdrowienia dla wszystkich!
2013-07-01 [] dzejbi :: Wielkie dzieki za mozliwosc spotkania znajomych i poznania wspoluczestniko w zabawy wczesniej znanych tylko z nickow. Przy okazji odszukanie kilku miejsc i keszy w Staszowie i okolicy. Na nastepne SK zamawiam fure chleba :) Dzieki i do zobaczenia
2013-07-01 [] art_noise :: Fajnie bylo troche odpoczac na gluszy, pokeszowac nieco ;) Wprawdzie jak obiecal MG - drewno bylo, mimo tego celem utrzymania tradycji - male conieco sie spalilo ;) Niestety wiecej sie nie udalo - MG czuwal ;) PozdrawiamArt_n oise
2013-07-01 [] Emiel Regis :: Wielkie dzieki za ten zlocik. Dzieki MasterowiGrabie za organizacje! Bylo super i ciesze sie, ze moglem wraz z angouleme w tym uczestniczyc. Doskonala okazja, zeby wzmocnic wczesniejsze znajomosci i nawiazac nowe (choc nie z kazdym byla okazja pogadac dluzej). Szczegolne dzieki - za zyczliwosc okazana nam poczatkujacym - dla marveta, MasteraGraby, dzejbiego, Leone, matlilisa, Doktora P. Pozdrawiamy wszystkich serdecznie.
2013-07-01 [] Leone :: Bylo wporzo. Co prawda bylem zbyt zmeczony i zbyt malo zmotywowany do kajakow, ale i tak bylo wporzo. Swietnie bylo spotkac znajomych i poznac dotad nieznajomych.
2013-06-30 [] Namarie :: To juz nasze drugie Staszowskie Keszowanie. Nam jak raz pomysl keszerskich wyscigow bardzo sie podobal i szkoda, ze w tym roku nie wypalil. Nie mniej - bylo milo poznac nowych i nie-nowych keszerow, pogawedzic przy ognisku. A prawdziwa rewelka byly kesze wodne i rowerowowodny event w evencie na srodku stawu . Dzieki!
2013-06-30 [] matilis :: Dzieki za spotkanie. Milo sie gawedzilo przy ognisku. Pozdrawiam
2013-06-30 [] sajmon :: warto bylo przyturlac sie na to spotkanie. kilka twarzy znanych, wiele nowych. super atmosfera przy ognisku, o ktora dbal Art_noise ;) bardzo fajna okolica (mimo komarow, ale te sa wszedzie) a dla wszystkich obecnych w tym czasie na OW WILGA (a zwlaszcza naszych sasiadow zza sciany) dedykuje utwor muzyczny zespolu Weekend (tytul znacie, nie przechodzi mi przez klawiature) chetnie pojawimy sie znow na 4SK
2013-06-30 [] Katarzyna :: Udalo nam sie z Semenkiem zawitac na chwile w okolice Staszowa i przy okazji pojawic sie na evencie. Chwile pobylismy, pare osob spotkalismy, cos tam znalezlismy, takze nie jest zle. Pewnie kiedys wrocimy. Pozdrawiam!
2013-06-30 [] Wk007 :: Ciesze sie ze jednak przyjechalismy, dobrze bylo poznac osobiscie grupke keszerow.
2013-06-30 [] x1992x :: Kiedys musi byc to pierwsze spotkanie. Fajnie bylo razem pokeszowac i mam nadzieje spotkac sie na kolejnych eventach. Dzieki!
2013-06-30 [] MasterGraba :: Dzieki wszystkim za przybycie :) Milo bylo sie z Wami spotkac po raz kolejny raz :) Pozdrawiam
2013-06-30 [] gagu :: Jako swiezak pierwszy raz uczestniczylem w spotkaniu. Udalo podjac sie sporo keszy, ale zostalo jeszcze troche, wiec za rok pewnie tez sie stawie. Dzieki dla ekip ktore sciagnely mnie z hanaja w wodzie i moglem podjac wspolnie kilka wodych skrzynek. Przede wszystkim milo bylo sie poznac i wspolnie dobrze bawic. Dzieki.
2013-06-30 [] MED :: Wspolnie z LiM Team. Jakos ta impreza slabo przygotowana ;)
2013-06-30 [] Cherry_bomb :: Dzieki za spotkanie, przygody na wodzie, i mile sasiedztwo! :D
2013-06-30 [] :: Tak tak uczestniczylem jako wsparcie organizacyjnie. Dzieki wszystkim ktorzy sie zjawili. Co prawda nie bylo takiego patosu jak rok temu ale przygody fajne tez byly. pozdrawiam
2013-06-30 [] LiM Team :: Wspolnie z MED. Dzieki za spotkanie.
2013-06-30 [] Semenek :: Odwiedzilismy z Katarzyna. Poznalem kilka nowych twarzy i dopasowalem do nickow, znalazlem kilka keszy, a zeby bylo po co wrocic to cos tam nie znalazlem i nie szukalem wszystkiego co bylo ;) Dziekuje i pozdrawiam, Semenek
2013-06-29 [] goldenfish :: Dziekuje. Szkoda, ze tak krotko...
2013-06-29 [] Justin :: Milo bylo znow zawitac w Staszowie, spotkac sie ze znajomymi keszerami i poznac nowych pozytywnych keszerow! :)Szkoda tylko, ze troche krotko ale i tak sporo wrazen pozostanie w pamieci. Dozobaczenia na kolejnych spotkaniach i na szlaku!
2013-06-29 [] wio-laa :: bylo fajnie:)


[Tipy] ^ @


[Obrazki] (tu) ^ @


[Najblizsze] ^ @

0.0: OP42BA II Staszow
0.1: OP149A Golejow Je
0.1: OP52C1 Wehikul Cz
0.1: OP53AC SK2 - Wilg
0.1: OP6ADB ,,Perla-ta
0.1: OP6B04 Lesnik Hen
0.2: OP415B Knockout
0.3: OP6A94 Gniazdo me


[Tam] (online) ^ @

Obrazki

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@