Podmokly Aquapark by matchless
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP5A7F

[Info] ^ @

Tradycyjna / Mala
Tymczasowo niedostep
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2012-09-27
Ost. log: 2015-03-17 [ ]
Trudnosc: 40%
Teren: 60%

Atrybuty: # Dostepna tylko pieszo; # Dostepna rowerem; # Skrzynka niebezpieczna;


N 49 47.127
E 19 1.723
(49.78545 19.02872)
Polska
3.1: Bystra Krakowska
4.0: Bielsko-biala
4.1: Bystra Slaska
5.0: Meszna
5.2: Wilkowice

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Woda jest, lecz grama chloru w niej nie znajdziesz ;)

Od dawna interesowaly mnie miejsca opuszczone, niedokonczone. Obojetnie czy to obiekty byly sakralne, przemyslowe czy tez nie. W Bielsku-Bialej jest ich kilka. Najbardziej znane to oczywiscie Browar i Stalownik. Moja skrzynke jest w miejscu mniej znanym. Niedokonczony Aquapark niedaleko Word-u. Finanse pozwolily jedynie na zakotwiczenie fundamentow i postawieniu scian z ktorych wystaja powyginane druty. Uroku dodaja sprejowe malunki, wszechobecne szklo z tanich trunkow i podmokle sektory. Pojedyncze filary na platformach sprawiaja wrazenie wysepek z jedna palma. Wejscie do obiektu nie stanowi problemu. Przy zatoczce autobusowej lini nr 8 jest wielka dziura w plocie. Aby dojsc do celu nalezy isc na wprost majac mur po lewej stronie. Gdy miniemy odkryta studzienke kanalizacyjna skrecamy za rogiem w lewo. Dalej wzdluz drucianego murku gdzie skrecamy ponownie w lewo. Majac niski murek po swej prawej trzeba isc po ukosie za filarami. Tylko nie za daleko...bo miniemy lezaca policje... Prosilbym o duza ostroznosc. Sa miejsca zdradliwe, zaskakujace (negatywnie). Doswiadczylem tego, kiedy bedac pewny stalego podloza zatopilem buty w styropianowo-gl onowej zupce. Stad zacznie swoja przygode GK Krazownik Szos


[Wpisy w logu] ^ @

2015-03-17 [] :: Automatyczna archiwizacja - 6 miesiecy w stanie "Tymczasowo niedostepna"
2014-09-11 [] Agatha :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna.
2014-01-15 [ Kom ] Mxtu :: Bylem tu dzisiaj ale nie ma ni poza dosc spora dziura w ziemi... Kesz przepadl...
2013-07-27 [ :-( ] Dallas :: Mysmy wbijali przez stare dziury od drogi pod szyndzielnie. Kamer nie zauwazylismy, skrzynki na koordach rowniez :(
2013-07-02 [ Kom ] targosh :: Chcialem dzisiaj podejsc po skrzynke, ale niestety dziury w plocie juz nie ma (wiem mozna przeskoczyc plot). Zaraz obok fundamentow aquaparku buduje sie teraz nowoczesny prywatny szpital wiec sie narazie tam nie pchalem. Sprobuje w niedziele jak nie bedzie roboli/ciecia. Dodatkowa informacja od znajomego: od strony gdzie byla dziura w plocie sa zamontowane kawery, wiec uwazajcie.
2013-06-20 [ :-) ] Mr.ogorek. :: Spoko miejsce. Pelno tam huliganskich wybrykow. W skrzynce wilgotno.
2013-05-01 [ :-) ] Doc with the dog :: Wraz z Mariosami. Fajne echo rozlega sie po obiekcie :) Poszlo szybko. TFTC
2013-05-01 [ :-) ] Mario&Monia :: Szybko i sprawnie. Dzieki
2013-02-16 [ :-) ] :: Kesz podjety bez problemow.
2013-02-16 [ :-) ] yabay :: Miejsce calkiem niezle. Z gotikiem09. TFTC
2012-12-01 [ :-) ] talmk :: Dala popalic :) Miejsce ma klimat... TFTC!
2012-12-01 [ :-) ] Smilla :: Znaleziona. Super miejsce, takie z charakterem:), a i wyzwanie spore, bo skrzynka wcale nie taka latwa do znalezienia;) TFTC! Out: moneta, in: 9 mm
2012-11-16 [ :-) ] Art_Bi :: Wiele razy przejezdzalem kolo tej budowli, ale teraz mialem okazje ja zwiedzic. Dzieki za skrzyneczke!
2012-10-03 [ :-) ] puzior :: Skrzynka znaleziona, chociaz zajelo to troche czasu. Nie zeby byla taka trudna, tylko...ile tam bylo grzybow!!! :-) Lokalnych pijaczkow nie zauwazylismy, ale mozliwe ze kozaczki zbyt przyslonily nam swat ;-) Miejsce...no nie powiem ze malownicze, ale z pewnoscia ciekawe. TFTC :-)
2012-10-03 [ Kom ] matchless :: Buduja wielofunkcyjny obiekt medyczny. Ale "park wodny" jest nie zagrozony ;)
2012-10-03 [ :-) ] freney :: FTF-ik zgarniety . Teren byl troche okupowany przez lokalnych drinkersow. Na szczescie byli zajeci soba, wiec nie zwazajac na mugoli oddalem sie poszukiwaniom. Przydala sie podpowiedz, od razu wpadla mi ta miejscowka w oko, ale wydawalo sie, ze nalezy szukac czegos innego. Po kilku minutach wrocilem w to samo miejsce i bingo . A tak BTW, za plotem cos buduja - moze aquapark . Out: GK FTF/TFTC
2012-10-02 [] OKRUCHIROBAK :: Skrzynka zostala zaakceptowana przez COG


[Tipy] ^ @

Wsrod szarosci i zgnilej zieleni mozna znalezc skorke pomaranczy.


[Obrazki] (tu) ^ @

Wejscie na obiekt
Studzienka
Druciany murek


[Najblizsze] ^ @

1.0: OP65B1 freney 52
1.2: OP64E9 freney 48
1.3: OP64BE freney 43
1.3: OP64E8 freney 47
1.3: OP65BC freney 56
1.3: OP6AF7 Nad Schron
1.4: OP271D Stara skoc
1.4: OP64C8 freney 44


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Wejscie na obiekt
Studzienka
Druciany murek

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@