*GeoHOTEL* SABAT by marvet
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP6414

[Info] ^ @

Tradycyjna / Normalna
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2013-05-15
Ost. log: 2015-09-18 [ Kom ]
Trudnosc: 60%
Teren: 40%

Atrybuty: # Szybka skrzynka; # Mozna zabrac dzieci; # GeoHotel; # Dostepna rowerem; # Zalecane szukanie noca;


N 50 53.426
E 20 39.956
(50.89043 20.66593)
Polska
2.7: Dabrowa
3.2: Kielce
3.3: Maslow
3.5: Domaszewice Radowe
3.5: Kopcowa Wola

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Kino - Dom Kultury a w nim Dyskusyjny Klub Filmowy ...

* GeoHOTEL * Kino - Dom Kultury "SABAT" W odpowiedzi na skrzynki: - " PHENOMEN " - OP62EC - "Moskwa" wiecznie zywa... - OP62ED jako ciekawostke, podam, ze w latach 1986-1990 istnialo jeszcze jedno KINO, w ktorym obejrzalem nie jeden film w dziecinstwie :D Dyskusyjny Klub Filmowy po licznych perypetiach lokalowych znalazl wreszcie swoja stala i piekna siedzibe w Osiedlowym Domu Kultury "Sabat" na osiedlu Swietokrzyskim. Dysponowal tam nowoczesna i wygodna sala kinowa na 160 miejsc (wg moich informacji bylo to 185 ). Byl to jedyny DKF w ponad 200-tysiecznym miescie. Spotkania i projekcje odbywaly sie dwa razy w miesiacu - w kazdy pierwszy i ostatni czwartek - a na projekcjach prezentowane byly przynajmniej dwa filmy (cena miesiecznego karnetu wahala sie w granicach 300-400 zl.). Bedac na miejscu odnalazlem oznaczenia wejscia i wyjscia, ktore sa jedynymi slady funkcjonowania Kina! Pod Kinem funkcjonowala bardzo dlugo kawiarnia "Spolem", gdzie mozna bylo zjesc wszelakiego rodzaju lody, desery, ciasta. To tam wlasnie pilem po raz pierwszy swoja Pepsi w szklanej butelce! Dom Kultury "Sabat" funkcjonuje do dzis. Choc po zamknieciu kina, zlikwidowano rowniez poboczne schody (dawne wyjscie z kina), pozostala tylko klatka na pietrze (dobrze widoczna z zewnetrznej strony budynku, od srodka zaslonieta jest kotara i pelni funkcje PALARNI). Na miejscu kina powstala sala bankietowa, na miejscu kawiarni do dnia dzisiejszego funkcjonuje MDS Elektronik - serwis RTV i AGD, choc od niedawna dzieli pomieszczenia z tania odzieza. Szatnia wykorzystywana jest do dzis. Skrzynka:Umiejs cowiona na kordach, raczej nie powinno byc z nia problemow. Warunkiem zaliczenia skrzynki jest wymiana geokreta co najmniej w stosunku 1:1, 2:2, 3:3, 4:4, prosze o stosowanie sie zalecen! WAZNE!!!! Patrzac na fotografie, uwazam, ze u nas juz w tamtych czasach funkcjonowalo KINO 3D :P Chcialem rowniez podziekowac za udostepnienie swoich kronik Domu Kultry "Sabat", to stad pochodzi wiekszosc informacji, jak rowniez zdjecia. Podejmuj ostroznie, panuje tam spory ruch mugoli! Zapraszam do regularnych odwiedzin!


[Wpisy w logu] ^ @

2015-09-18 [ Kom ] KEISOR :: Bedac w okolicy chcialem przesiedlic jakies krety. Wydaje mi sie, ze w miejscu gdzie ostatnio znalazlem skrzynke dzisiaj nic nie bylo. Chyba, ze ktos przeniosl obok, dalej nie szukalem. Moze warto by bylo sprawdzic?
2015-08-15 [ :-) ] Peter Wolf :: Rowerowo razem z Partix i MarGaret - krotka wycieczka po okolicach. Sama skrzyneczka znaleziona bez zadnego problemu - takie duze to lubimy . OUT: Szczecin 6, Pierwszy zawsze uradowany i Gumka Hipcio IN: Cis, Blobla i Wesoly Muzykant Poznan pozdrawia. TFTC !!!
2015-07-19 [ :-) ] Mysza. ::
2015-07-17 [ :-) ] olilouka ::
2015-07-17 [ :-) ] Krykiet :: Tak prosta i przyjemna, ze az dziwne. W okolicy duzo mlodziezy, ktora pokazuje, jak milo jednak byc soba. Pozdro TFTCCHWDP
2015-07-17 [ :-) ] mundoriginal :: Juz mielismy sie wlamywac do srodka ale komentarze nam pomogly :P krecik wymieniony ;)
2015-07-01 [ :-) ] KEISOR :: Podczas wizyty w Kielcach. Uczciwa wymiana w stosunku 6:6. Ale lokatorow to tak 3 x mniej niz wpisanych jako gosci. Dzieki za skrzynke.
2015-06-30 [ :-) ] atena.pl :: Rowerowe po(i)ventowe Kielce. Szybko i sprawnie. Dziekuje
2015-04-09 [ :-) ] skobar :: Super tylko mlodziez rykowisko zrobila ale po zjedzeniu drozdzowki z biedronki i wlozeniu pelerynki niewidki zakonczono z powodzeniem zadanie
2015-04-06 [ :-) ] Kiejstut :: znalezione, wymienione 1:1, dzieki :)
2015-03-19 [ :-) ] blackcoffee :: Podjecie z efferusem ;) istne kretowisko! Dzieki;)
2015-03-19 [ :-) ] efferus :: podjeta z blackcoffee! wymienilismy kreta. ciekawy logbook:) dzieki!
2015-03-16 [ :-) ] damari11 ::
2014-11-23 [ :-) ] cien :: Znaleziona juz kiedys, ale przegapiona w logowaniu ;p Wymiana 2:2. Przy podejmowaniu krotka rozmowa z policjantem i straznikiem miejskim, dla ktorycyh wygladalem podejrzenie krecac sie tutaj ;d TFTC!
2014-09-30 [ :-) ] Picklock :: Namierzona juz dawno jednak jakos zadnego kreta nie miala pod reka. Jestem pelna podziwu ze ten kesz sie trzyma bo jest wrecz widoczny jak dobrze spojrzec a ludzi dookola kreci sie sporo. TFTC! :)
2014-09-26 [ :-) ] L4M :: zabralam chmurke^^ wrzucilam zyletke z Jury :)
2014-09-16 [ Kom ] karol wiraszka :: Coz, nie pisze znaleziona, bo nie mialem ze soba geokreta, ale bardzo mi sie podoba Jednak bylem zdziwiony, bo w srodku znalazlem tez kesza palacyk zielinskiego
2014-08-28 [ :-) ] trabant :: Szybciutko znaleziona mimo odpowiedniego ukrycia...
2014-08-27 [ :-) ] Kavper :: nie bylo problemu ze znalezieniem, fajna skrzynka ;p
2014-08-17 [ :-) ] Tisia :: Jeronie! Najpierw w poszukiwaniu kesza Whatever dokopal sie do pochowanego rozkladajacego sie psa a potem na samej skrzynce znalezlismy martwego weza :o W keszu natomiast znalezlismy zarchiwozowany Palac Zielinskiego- takie cuda ;) Dzieki za kesza i pozdrawiam!
2014-08-17 [ :-) ] Whatever :: znaleziona podczas Kielcowania, obok kesza w krzakach zdechly przysypany piachem pies :-\ na samym keszu zdechly waz, jaka strefa ;-) ps. w skrzynce znalezlismy pojemnik z logbookiem "palac Zielinskiego" nie wiem co tu jest grane. tftc
2014-07-03 [ :-) ] MaMoc93 :: Hotel 5 * duzo naszych a mugoli wg ;) TFTC ;)
2014-03-22 [ :-) ] night_time :: Zalegly wpis plus wymiana gk 1:1.teraz juz wiem, dlaczego znalezienie logbooka w keszu pelnym gk-zabawek nie wypalilo...taaa . Dzieki i pozdrawiam.
2014-01-08 [ :-) ] l0lek13 :: znaleziona z milym zaskoczeniem wymiana 1:1. jutro zaloguje wymienine krety. tftc;)
2014-01-08 [ :-) ] l0lek13 :: znaleziona z milym zaskoczeniem wymiana 1:1. jutro zaloguje wymienine krety. tftc;)


[Tipy] ^ @


[Obrazki] (tu) ^ @

1
2 Kino 3D :D
3
4
wejscie/wyjscie
Echo Dnia 30.01.1985
Slowo Ludu 24.05.1985
Echo Dnia 03.12.1986
Szatnia


[Najblizsze] ^ @

0.2: OP64AE Silownia n
0.7: OP127D Lakowe Slu
0.8: OP4868 Reper - pa
0.8: OP64B0 Dab Jana P
0.9: OP65B7 Grota Hipo
1.1: OP5CE3 Co ma wisi
1.1: OP5CE6 Bibloteka
1.2: OP4B55 Obserwator


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
1
2 Kino 3D :D
3
4
wejscie/wyjscie
Echo Dnia 30.01.1985
Slowo Ludu 24.05.1985
Echo Dnia 03.12.1986
Szatnia

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@