Maly bunkier? by mszasz
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP6506

[Info] ^ @

Tradycyjna / Mala
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2013-04-22
Ost. log: 2017-06-22 [ :-) ]
Trudnosc: 20%
Teren: 40%

Atrybuty: # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Miejsce historyczne; # Potrzebna latarka; # Dostepna rowerem; # Skrzynka niebezpieczna;


N 52 10.126
E 15 25.606
(52.16877 15.42677)
Polska
2.5: Skape
2.8: Rokitnica
2.9: Ciborz
2.9: Lakie
4.1: Olobok

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

PZW631

Fortyfikacje MRU, odcinek poludnie. To wlasnie na Odcinku Poludniowym mozemy podziwiac wiekszosc wybudowanych na OWB jazow. Budowle te konieczne byly do spietrzenia ciekow wodnych tak aby staly sie one dodatkowa zapora dla nieprzyjaciela. Kazdy taki jaz czy most forteczny musial byc oslaniany przez zespol schronow bojowych. Bunkier Pzw 631 wcale nie jest taki maly jak by sie wydawalo, natomiast niebezpieczny jak zreszta wiekszosc. Po prostu trzeba zachowac minimum ostroznosci. A skrzynka w bunkrze jest w pomieszczeniu ktore jest szczegolnie oznaczone, ponadto znaki przydadza sie do znalezienia skrzynki BONUSA :(Tajemnica podziemia).


[Wpisy w logu] ^ @

2017-06-22 [ :-) ] Mili vanili :: Super
2017-04-02 [ :-) ] Ciachol :: Nie taki maly
2017-03-27 [ :-) ] Nefryt+ :: Taki maly to on nie byl - wchodzilem gdy bylo jeszcze widno, a wyszedlem gdy juz bylo ciemno :) Dzieki za pokazanie miejsca.
2016-08-14 [ :-) ] mateuszAZL :: Wchodzimy a tam ktos w srodku. Szybko okazalo sie, ze to sam zalozyciel skrzynki. Milo bylo poznac i pozdrawiamy. Razem z barabara9299. Dzieki.
2016-08-14 [ :-) ] barabara9299 :: Jeszcze przed wejsciem do bunkra slyszelismy ze ktos jest w srodku. Fajnie bylo spotkac zalozyciela skrzyneczki - milo bylo poznac :) Znaki znalezione, keszyk znaleziony. Wpis dokonany wraz z mateuszemAZL. Dzieki!
2016-06-03 [ :-) ] gustaw55 :: Skrzyneczka zlapana Podczas akcji czerwcowe MRUczenie w mocnej kujawsko pomorskiej grupie
2016-06-03 [ :-) ] MaciekBDG :: Skrzynka znaleziona w doborowej keszerskiej ekipie:)podczas Czerwcowego MRUczenia ! Dziekuje !
2016-06-03 [ :-) ] natibul :: Weekend w dziurze z wesola ekipa w skladzie Wrzos, Zaboja, MaciekBDG oraz Gustaw55. Dzieki! #26 Czerwcowe MRUczenie
2016-06-03 [ :-) ] Wrzos :: Skrzyneczka znaleziona w wesolej brygadzie podczas szalonego wypadu na Czerwcowe MRUczenie. Pozdrawiam i dziekuje Wrzos:-)
2016-05-08 [ :-) ] MI 888 :: Nie taki maly
2016-03-06 [ :-) ] martus :: Podczas urlopowania z r00t7 Dzisiaj dzien na MRU.
2016-02-25 [ :-) ] Niebrzydki-haja :: Bunkier niezly a cala jego okolica sliczna.
2016-02-21 [ :-) ] Niebrzydki-Azzi :: Znaleziony! HT poleca ;)
2016-02-20 [ :-) ] DzemikZG :: Skrzynka znaleziona bez problemu ;).
2015-07-17 [ :-) ] Wolki.Lca :: Wyjazd na "Weekend" w dziurze 2" postanowilismy rozpoczac dzien wczesniej Oczywiscie w wiadomym celu W ten oto sposob dotarlismy do piatego PzW na MRU dzisiejszego dnia Dziekujemy za keszyka i pozdrawiamy
2015-04-18 [ :-) ] * Cwir :: Wow! Siec pomieszczen powala. Niesamowite miejsce. Szybki wpis, lecz zwiedzanie dlugie. ;)
2014-09-28 [ :-) ] angel349 :: Znaleziony bez problemu, bunkier jak zwykle, robi razenie :) TFTC
2014-04-21 [ :-) ] Skyqen :: Podjety w towarzystwie dwoch mugoli ktorzy wybrali sie na eksploracje bunkrow. Znalezione bez problemu. Dzieki za pokazanie kolejnego bunkra, TFTC
2014-04-14 [ :-) ] ogicbf :: Fajny duzy bunkier, dobrze zachowany w srodku (jak na standarty MRU), Dzieki za kesza.
2014-04-12 [ :-) ] wuzet :: Fajna miejscowka dzieki za cecha, pozdrawiam.
2014-04-12 [ :-) ] alex22 :: Maly bunkier zdobyty silna grupa , dzieki.
2014-04-12 [ :-) ] PaniMaga :: Nie taki maly ten bunkier:) Zdobywany ekipowo.
2014-04-12 [ :-) ] art_noise :: Kolejny ciekawy bunkier, grupowo zexplorowany. PozdrawiamArt_n oise
2014-04-12 [ :-) ] aniolekdiabelka :: Kolejna szybka akcja :) Dzieki za skrzynke :)
2014-04-06 [ :-) ] wojtekso :: --------------- --------------- --------------- -Logged from my android phone using columbus


[Tipy] ^ @


[Obrazki] (tu) ^ @

nie wchodzimy tedy
tylko tedy
to tu


[Najblizsze] ^ @

0.5: OP6505 Bunkier na
0.8: OP6507 Bunkier pr
1.5: OP4DB1 Jaz taktyc
1.6: OP650A Tajemnica
2.2: OP4E5F Na Cyplu
2.9: OP4E7B A533- Krzy
3.0: OP4E60 Ciborz
3.9: OP67A5 Most w Olo


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
nie wchodzimy tedy
tylko tedy
to tu

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@