Wierch nad Kamieniem by matilis
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP691F

[Info] ^ @

Tradycyjna / Mala
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2013-05-29
Ost. log: 2017-08-16 [ :-( ]
Trudnosc: 40%
Teren: 80%

Atrybuty: # Mozna zabrac dzieci; # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Dostepna tylko pieszo;


N 49 29.067
E 20 47.646
(49.48445 20.79410)
Polska
2.4: Baranowiec
3.9: Skladziste
4.2: Zlotne
4.5: Czaczow
4.5: Homrzyska

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Wierch nad Kamieniem (1084 m n.p.m.) - szczyt w Beskidzie Sadeckim, w Pasmie Jaworzyny Krynickiej. Znajduje sie w glownym grzbiecie pasma, pomiedzy Hala Pisana a Hala Labowska. Poludniowy stok opada do doliny Lomniczanki majacej tu zrodlo. W polnocnym (a dokladniej NNE) kierunku opada od jego wierzcholka dosc dlugi grzbiet oddzielajacy doline Skladziszczansk iego Potoku od doliny potoku Feleczyn (obydwa sa doplywami Kamienicy). Poczatkowo obniza sie on lagodnie, ale od wysokosci ok. 1050 m n.p.m. stromo opada o ok. 200 metrow w dol, zas na 800 m n.p.m. znowu wyrownuje sie i ciagnie az do doliny Kamienicy. W gornej czesci jego stromego fragmentu znajduje sie skupisko jaskin, wraz z najwieksza w calym Beskidzie Sadeckim Jaskinia Niedzwiedzia, i skalnych ostancow, z ktorych najwyzsza jest Czarcia Skala. Od nich pochodzi nazwa gory. Szczyt i stoki sa zalesione z wyjatkiem kilku hal: grzbietowych Barnowskiej i Krajni oraz Hali Turbacz na poludniowym zboczu (Wiki). Skrzynka Maly klipsiaczek na kordach. W srodku na starcie logbook, olowek i kilkanascie certyfikatow. Znalazlo sie tez miejsce na kilka kretow. Zapraszam na szlak.


[Wpisy w logu] ^ @

2017-08-16 [ :-( ] kongbong :: Tak jak pisali poprzednicy - miejsce mocno "zagalezione' poprzesuwalem, ponaginalem galezie, na kordach znalazlem dwa pniaki ale niestety skrzynki nie znalazlem. Dzieki.
2017-05-30 [ :-) ] elf19586 :: Razem z R-solowa ekipa dzieki:)
2017-05-27 [ :-) ] norbinorek :: jak w gory to tylko z taka ekipa a najlepiej pod egida Rsola :) pieknie dzieki
2017-05-27 [ :-) ] p_nowik :: Keszyk zdobyty silna ekipa podczas gorskiego eventu organizowanego przez R-sola. Dzieki za skrzynke!
2017-05-27 [ :-) ] Seamair :: Szybko poszlo i dalej w droge.
2017-05-27 [ :-) ] R-Sol :: Zdobyty podczas www.gory.oc razem z wyjatkowo mocna ekipa. Poprzednie wpisy pomagaja w wydobyciu skrzyneczki. Dziekujemy.
2017-05-27 [ :-) ] crazy_baby :: kesz podjety w pieknych okolicznosciach przyrody razem z innymi keszerami na evencie gorkowym.
2017-05-06 [ :-) ] wilczyca :: W drodze na Hale Labowska z Cyrli. Zalapalam sie na ostatni certyfikat #14 :)
2017-05-01 [ :-) ] Zemynele :: Nie bylo to latwe zadanie ;) ale udalo sie dzieki wpisowi i wskazowkom poprzednika, dzieki ktorym nie zrezygnowalam z poszukiwan. :) dzieki!
2016-08-08 [ :-) ] freney :: Kesz na kordach, ale pniak mocno przykryty sterta galezi po jakiejs malej siekierezadzie. Niemniej jednak, stojac przodem do pniaka, majac szlak z tylu za plecami, z lewej strony da sie dotrzec do kesza i go wyciagnac. Pozniej wrzuce fote. Skrzynka zdobyta z yabayem podczas przemierzania Glownego Szlaku Beskidzkiego. Dzieki za kolejnego gorskiego kesza na trasie :)
2016-08-03 [ :-( ] NGT goleniow :: Pod koordynatami pelno scietych galezi. Szlak jest mocno remontowany.
2015-08-17 [ :-) ] wicias :: Bywam tu regularnie, ale kesza jeszcze nie mialem okazji podjac. Znalezione bez problemu, ladny, szkoda tylko, ze taki maly. W gorach troche miejsca jest..
2015-05-28 [ :-) ] natibul :: Glowny Szlak Beskidzki 2015, 24/26 Dzien 9Tu dobijamy do szlaku po krotkiej wedrowce poza szlakiem. Zagadalysmy sie i nawet nie zauwazylysmy kiedy zniknely czerwone znaki. Powoli jednak poruszalysmy sie dalej zupelnie nie przejmujac sie brakiem szlaku i, jak sie pozniej okazalo, nasza droga byla w o niebo lepszym stanie. Stad na Labowska juz rzut beretem. Nasz ostatni nocleg... Dzieki!
2015-05-28 [ :-) ] mirtis :: Podczas wedrowki glownym szlakiem beskidzkim : )
2014-10-27 [ :-) ] sputbik :: Znaleziona! W cache wyladowal krecik :)
2014-07-11 [ :-) ] tocen :: Fajnie pobawic sie w poszukiwacza skarbow :) niestety, skrzynka byla celem dodatkowym wyprawy i nie wzialem zadnego fanta... Pozdrowko dla zalozyciela :)
2014-07-01 [ :-) ] TolBoy :: Pogoda deszczowa ale dla skrzyneczki warto wyjsc w gory.
2014-06-19 [ :-) ] vonStirlitz :: Podjeta w drodze na Labowska. Fajne miejsce, dzieki wielkie!
2014-02-04 [ :-) ] s-artur :: Znaleziona podczas zimowej wedrowki po Beskidzie Sadeckim. Skrzynka w dobrym stanie, az dziwne ze tak rzadko odwiedzana. Dzieki
2014-01-04 [ :-) ] * rowerempogorach.pl :: Super kesz, siedzi dokladnie na kordach, ukryty jest na Glownym Szlaku Beskidzkim (czerwonym) biegnacym Pasmem Jaworzyny w Beskidzie Sadeckim. Miejsce doskonale nam znane, po odnalezieniu kesza warto odrobine zboczyc ze szlaku i pobuszowac po okolicznych wychodniach skalnych i jaskiniach, ktorych na zboczach Wierchu nad Kamieniem jest mnostwo. Eksplorowanie pobliskich wychodni skalnych i jaskin polecam wytrwalym outdoorowcom (z zachowaniem szczegolnej ostroznosci). Naprawde WARTO. Udalo nam sie zdobyc certyfikat z numerem 2, skrzyneczka w super stanie technicznym. Ponizej kilka zdjec, aby ci, ktorzy sie wahaja wiedzieli po co sie idzie w to miejsce.
2013-06-17 [ :-) ] gustaff-ns :: Zapraszam na szlaki Beskidu Sadeckiego, super skrzyneczka, no i FTF sie trafil. TFTC
2013-05-25 [ :-) ] uncle_cox :: Dziabnieta podczas zakladania TFTC :)
2013-05-25 [ :-) ] JakubZ :: Zaliczona podczas zakladania. Super skrzynka.


[Tipy] ^ @

Pniak


[Obrazki] (tu) ^ @


[Najblizsze] ^ @

1.4: OP1D02 druzynowy
4.5: OP269F Jaskinia w
6.0: OP104F Gora Makow
6.4: OP58E9 Cudowne Zr
6.7: OP52EA Cerkiew w
6.9: OP269D Ooowce - #
7.4: OP59CE Lesny Park
7.7: OP59CF Most Nad G


[Tam] (online) ^ @

Obrazki

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@