Ekstremalny Wroclaw Spontan Event by MardoQ
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP69A5

[Info] ^ @

Wydarzenie / Bez pojemnika
Zarchiwizowana
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2013-06-07
Ost. log: 2013-07-28 [ ]
Trudnosc: 100%
Teren: 80%

Atrybuty: # Wymagany dodatkowy sprzet; # Skrzynka niebezpieczna; # Zalecane szukanie noca;


N 51 6.715
E 17 1.371
(51.11192 17.02285)
Polska
0.5: Wroclaw
7.4: Krzyzanowice
7.5: Mokronos Dolny
7.7: Wysoka
7.8: Radomierzyce

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Dolacz do "Adrenalina Team OC"

Jak to napisal lupi: Widze, ze zbiera sie silna ekipa PROJEKT EKSTREMALNY WROCLAW to wspolne przedsiewziecie Lensera1 oraz K&J. Kesze z tego projektu przeznaczone sa dla poszukiwaczy pragnacych mocniejszych wrazen i doznan. Wszystkie skrzynki sa skrzynkami niebezpiecznymi , a w kilku przypadkach ekstremalnie niebezpiecznymi . Projekt kierujemy do osob rozsadnych, zachowujacych trzezwosc umyslu, i potrafiacych rzetelnie ocenic swoje wlasne mozliwosci i umiejetnosci. W trakcie poszukiwan moga byc potrzebne dodatkowe sprzeta, ktore zawsze powinny znajdowac sie na wyposazeniu poszukiwacza. Sprzet alpinistyczny, wodery, maski przeciwgazowe, drabiny, szufle, latarki, pontony, spirala hydrauliczna, paralotnie i kalosze - moga byc nieodzowne w trakcie szukania naszych skrzyneczek. Do jednej i tej samej skrzynki, mozna bedzie dostac sie przy pomocy np; obiektu plywajacego, przy uzyciu sprzetu alpinistycznego , albo drabiny. Pod warunkiem ze ktos posiada 20 metrowa drabinke. Od Waszych umiejetnosci i kreatywnosci zalezy w jaki sposob dostaniecie sie do skarbu.W jednym przypadku udostepnimy Wam nasza wlasna prywatna scianke wspinaczkowa. O uszanowanie czyjejs wlasnosci prosimy, a w szczegolnosci o nieodkrecanie chwytow. Ponadto do kazdego kesza przypisana jest pewna liczba, ktora bedzie potrzebna do zdobycia skrzynki finalowej i znaczka "opencaching adrenalina team". Liczby te znajduja sie na drugiej stronie logbooka. Skrzynki beda zakladane sukcesywnie a caly projekt bedzie ukonczony najprawdopodobn iej do wrzesnia. A teraz to co najwazniejsze Skrzynka ukryta jest w niebezpiecznym miejscu. Kazdy szuka jej wylacznie na wlasna odpowiedzialnos c! Tworcy skrzynki, nie ponosza odpowiedzialnos ci za zadne nieszczesliwe wypadki ktore moga przydarzyc sie podczas jej szukania. Nie zachecaja rowniez do poszukiwan! Przy podejmowaniu kesza zachowaj rozsadek- pamietajac, ze nie kazdy kesz adresowany jest dla kazdego! Zalozylem wydarzenie spontanicznie i zeby nie dyskutowac w komentarzu pewnego cacha :) Zapraszamy smialkow i chetnych przygod! Sposob podjecia dostepnych skrzynek serii dowolny, w miare posiadanego sprzetu i pomyslow. Mysle, ze w miare mozliwosci pomozemy sobie nazwajem oraz unikniemy niebezpieczenst w. Pamietajcie bezpieczenstwo i dobra zabawa jest wazniejsza niz kolejne znalezienie, Spotkajmy sie na placu Jana Pawla przy fosie. Okoliczne cache rowniez mozemy odwiedzic. Mapa do trasy pomiedzy skrzynkami serii [Link] Spotkajmy sie ok 20:00, choc godzina jeszcze do ustalenia.


[Wpisy w logu] ^ @

2013-07-28 [] MardoQ :: Skrzynka zostala zarchiwizowana.
2013-06-11 [ Kom ] A_TEAM_PL :: Az zaluje ze mnie nie bylo ale jednak uznalismy ze te skrzynki bedzie fajniej podejmowac w mniejszym gronie ;P Ja mam tylko pytanko z czytej ciekawosci Czy takie zjezdzanie na linach z mostu albo doplywanie na wysepke jest w pelni legalne? jakies mandaty czy cos mozna zgarnac?
2013-06-09 [ Kom ] pysiek :: Ciesze sie, ze film sie Wam podoba. To nie montaz jest jednak najwazniejszy, ale aktorzy i scenariusz ;) Rezyserem zostalo zycie. Dzazder, nie gniewaj sie za to zdjecie na koncu. Po prostu tak pieknego usmiechu szczesliwego czlowieka dawno nie widzialem. Mysle, ze jest ono dobrym podsumowaniem atomosfery, ktora panowala na tym spotkaniu. YouTube niestety plata figle. Strasznie "przekonwertowa lo" ten film i starcil nieco na jakosci (jak na nagrywanie komorka w nocy). Pod adres [Link] wrzucilem kopie w nizszej rozdzielczosci.
2013-06-09 [ Kom ] MMJ :: Udalo sie obejrzec filmik. Dziekujemy za relacje. Bardzo fajny montaz. PS. Czy ktos moze mi podeslac liczbe z logbooka? Z wrazenia zapomnialem spisac.
2013-06-09 [ Kom ] kawior&jardo :: Profesjonalny montaz filmiku z udzialem super dzielnych uczestnikow ewentu.Michal musisz troszke poczekac, bo filmik dluuuugo sie laduje. Dzieki wielkie Pysku, bardzo fajna robota.
2013-06-09 [ Kom ] dzazder :: Ale to koszmarne zdjecie na koncu zdecydowanie mogles sobie odpuscic :D
2013-06-09 [ Kom ] lupi :: Haha :) super montaz Pysku ;P
2013-06-09 [ Kom ] MMJ :: U nas cos filmik nie dziala. Pojawia sie komunikat z Youtube: Wystapil blad. Sprobuj ponownie pozniej. Wczesniej jakies 5 sekund udalo sie obejrzec. Moze za duzo chetnych do ogladania :)
2013-06-08 [] pysiek :: To byl wspanialy wieczor. Dziekuje wszystkim z ktorymi moglem pogadac i szukac skrzynek. Tyle odwagi, a jednoczesnie przezornosci i doswiadczenia w jednym miejscu rzadko sie spotyka. Szczegolne podziekowania dla zalozycieli skrzynek: Lensera, Kawiora&Jardo, ogranizatora eventu MardoQ oraz naszego pierwszego bohatera - Dzazdera. Czesc naszych wspomnien zawarlem w ktotkim filmiku. [Link] Niestety tego materialu nie bylo za duzo. Przepraszam tez za "maszyny Liczace", i wpuszczenie Was w maliny. Do zobaczenia nastepnym razem!
2013-06-08 [] ElSor :: Spontan to slowo jeszcze malo opisujace to, co dzialo sie po 19:15. 15 minut od podjecia decyzji o wyjezdzie do wyjazdu. Nie wiem jak to mozliwe ale zdazylismy razem z Zywcem na spotkanie na czas. Sam event uwazam za udany, nawet bardzo udany w porownaniu z tym co mialem robic tej nocy (jak dobrze miec 4x w roku mozliwosc wykonania telefonu do "przyjaciela"). Dziekuje za spotanie, poznanie i wspolne keszowanie !
2013-06-08 [] Zywcu :: To byl totalny spontan!!! ElSor do mnie zadzwonil, w sprawie planow na "za dwa tygodnie" i do slowa (byla 19.15) zapadla decyzja JEDZIEMY!!! No wlasciwie czekac na nas nie trzeba bylo, bo zdobywanie pierwszej skrzynki zajelo jakies cztery godziny. Bardzo spontanicznie i sympatycznie!!! Dzieki za spotkanie! Zywiecko pozdrawiam!
2013-06-08 [] Drangnel :: Dzieki za swietna zabawe. Oby czesciej takie spotkania sie odbywaly ;) (chociaz nie zaszkodziloby, jakbym nie byl przeziebiony - tak wiem, powtarzam sie ) Dzieki jeszcze raz.
2013-06-08 [] dzazder :: Dzieki za spotkanie :) Naprawde warto bylo sie pojawic ;)
2013-06-08 [] lenser1 :: Mile i wesole spotkanie,oby wiecej takich. Dzieki
2013-06-08 [] kawior&jardo :: Bardzo fajne spotkanie. Bylo troche wesolo i troszke strasznie, a sam zalozyciel zadbal o bezpieczenstwo uczestnikow. Dzieki wielkie za ewent w doborowym towarzystwie.
2013-06-07 [] jg-geo :: I my tam bylismy i swietnie sie bawilismy. Podziwiamy smialkowie, ktorzy wybrali sie po kesza i nie bali sie nam zaufac :-) . Najwiekszy podziw mamy dla Michala i jego determinacji - Michal, jestes WIELKI! Za Twoj wyczyn mamy dla Cibie order. Dziekujemy bardzo MardoQowi za zorganizowanie spotkania i Lenserowi za skrzykne i opieke podczas jej podejmowania i wszystkim uczestnikom - to byl fantastyczny wieczor. Dorota i Jarek djg-geo@pwr.pl
2013-06-07 [] ratowniczka :: Dziekuje organizatorowi i wszystkim uczestnikom za genialny event! Niezapomniane wrazenia, dreszczyk emocji, czarne historie, o-maly-wlos-pos miertne STFy, tajne drabinki, kulminacyjna fala - oj dzialo sie, dzialo ;) Fajnie bylo poznac nowe keszerskie twarze, nicki staly sie zywymi sympatycznymi czlowiekami - niesamowite :) Dziekuje bardzo rowniez k&j!
2013-06-07 [] MardoQ :: Dzieki wszystkim za obecnosc. Za dobra zabawe. Za nieopisana pomoc podczas spotkania. Bez was to nie bylo by takie samo. Takie wydarzenia upewniaja mnie, ze sa ludzie ktozy sa sklonni bezinteresownie pomagac, dzielac sie rzeczami ktore maja oraz wiedza z innymi. Nie spodziewalem sie, ze publikujac post tak pozno spotkam osoby ktore przyjechaly tutaj specjalnie z odleglych krain. Ale pamietajcie, nie raz padaly tutaj obietnice, ze to nie jest ostanie spotkanie przy ekstremalnie trudnych geokeszach.
2013-06-07 [] MMJ :: Na spotkaniu byla meska polowa MMJ. Bylem tylko przy zdobywaniu "2". Dziekuje bardzo za uzyczenie sprzetu do wspinaczki, za instruktarz i pomoc, zwlaszcza przy wchodzeniu na gore. Jak ktos bedzie sie wybieral na pozostale kesze z serii, to chetnie sie dolacze, jesli termin bedzie mi pasowal. Do zobaczenia na kolejnym spotkaniu.
2013-06-07 [] lupi :: Bardzo mile spotkanie :) Przybylismy razem z Ratowniczka;) Dobra zabawa;) Dzieki piekne :)
2013-06-07 [] Drangnel :: Co prawda przeziebiony dalej jestem, ale nalykam sie prochow, ubiore maske pgaz, zeby nie zarazac i przyjde przynajmniej na chwile, zobaczyc, co tam kombinujecie ;)
2013-06-07 [ Kom ] kuczol :: Ja tez chce! ...ale sa dwa powazne powodu, ktore nie pozwola dojechac na spotkanie: odleglosc i czas :( Ostrej zabawy zycze.
2013-06-07 [] MMJ :: MMJ bedzie reprezentowane przez meska polowe. Mam nadzieje, ze ktos pozyczy dodatkowe sprzety, bo nie posiadam takich.
2013-06-05 [ Kom ] smoq :: ze tez musze akurat jechac do Warszawy w ten weekend ;/ no nie mam szczescia co do tych eventow :D
2013-06-05 [] dzazder :: I ja wpadne tak spontanicznie! Maszyny liczace rozwalilem wirtualnie w nocy w 5 minut, mam nadzieje, ze na zywo to tez taka latwa sprawa :) I wezme OP67AC jakby ktos chcial podbic sobie statystyki. Do zobaczyska!


[Tipy] ^ @

own cache przy okazji wymiana geokretow


[Obrazki] (tu) ^ @


[Najblizsze] ^ @

0.3: OP4BF4 Arsenal -
0.3: OP60C1 Konigsbruc
0.3: OP676D Artyleryjs
0.3: OP692D PROJEKT EK
0.4: OP47D1 WITOLDOWY
0.4: OP633B Pasaz Poko
0.5: OP3243 Salonik -
0.5: OP3AB4 Most Pomor


[Tam] (online) ^ @

Obrazki

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@