Tajemnice Lasu by MaMoc93
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP6A71

[Info] ^ @

Tradycyjna / Mala
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2013-06-18
Ost. log: 2015-08-31 [ :-) ]
Trudnosc: 20%
Teren: 40%

Atrybuty: # Szybka skrzynka; # Mozna zabrac dzieci; # Dostepna dla niepelnosprawnych; # Wez cos do pisania; # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Dostepna w okreslonych godzinach lub platna; # Dostepna tylko pieszo;


N 50 58.347
E 20 39.480
(50.97245 20.65800)
Polska
0.8: Zagnansk
1.2: Bartkow
1.2: Chrusty
1.7: Kaniow
1.9: Jaworze

Dodatkowe wpty:
50.97203 20.65743 :: Etap: 0: Parking : Parking przy Nadlesnictwie Zagnansk
[Opis] ^ @

Jest to park o nazwie " TAJEMNICE LASU "

Niedawno powstal na ulicy Przemyslowej park a zarazem punkt edukacyjny pod nazwa " Tajemnice Lasu". Prezetuje sie okazale i jest miejscem zwiedzania dla turystow. Miesci sie on przy siedzibie Nadlesnictwa Zagnansk. Kordy na parking N:50?58'19.32' E:20?39'26.79' W srodku jest ochroniarz ... trzeba sie spytac czy mozna wejsc lecz w godzinach 7:00-21:00 mozna bez problemu ... nie radze pozniej bo jest on denerwujacy i "Was" niegrzecznie wyprosi :P Pierwszych znalazcow prosze o potwierdzenie kordow z dokladnoscia !!!


[Wpisy w logu] ^ @

2015-08-31 [ :-) ] atu22 :: Urocze, edukacyjne miejsce. Dzieki za skrytke.
2015-03-12 [ :-) ] jonasz777 :: Kordy przestrzelone o 40 m. skobar naniosl poprawki
2015-03-12 [ Kom ] skobar :: Takie mam kordy skrzynki 50 58.36 N 20 39.515
2015-03-12 [ :-) ] skobar :: Jonas 777 ciagle mnie zaskakuje dzisiaj robil za herkulesa
2014-11-24 [ :-) ] L4M :: Ani w godzinach, ani za oplata, ani ochroniarza. Wszystko na nie. Tylko furtka na TAK, bo stanela przed nami otworem :D a drzewa sie otwieraja! TFTC
2014-11-23 [ :-) ] Picklock :: Jakby to powiedziec? Ochroniarza nie zastalysmy, o zgode nie spytalysmy. Przez chwile byla mysl, ze moze jest zamkniete i by tak przez plot? Ale furtka jednak okazala sie otwarta. Pelna kkultura. Weszlysmy i sie wpisalysmy :) TFTC! :)
2014-08-18 [ :-) ] olkawesolka :: Bardzo fajne miejsce na schowanie skrzynki. Sama skrzynka jest spoko. Znaleziona z wujkiem, siostra, ciocia i braciszkiem ciotecznym.
2014-07-01 [ :-) ] uhuhu :: Dziekuje bardzo za zalozenie kesza w tym miejscu - bez tego nigdy bym tu nie trafil, a szkoda by bylo, bo miejsce fantastyczne, inteligentnie wykonane, no i moja corka miala tu mnostwo wysmienitej zabawy. Kesz zasilony mieszkancem lasu i herbikiem firmowym. Ocena znakomita, dziekuje bardzo i zdolnoslasko pozdrawiam.
2014-04-23 [ :-) ] Inveskill :: dobre miejsce :)
2014-04-23 [ :-) ] makler~ :: TFTC, fajne tablice informacyjne 3D :)
2014-04-21 [ :-) ] coleopter :: miejsce warte odwiedzenia. Nawet dorosli dowiedza sie wielu ciekawych rzeczy. TFTC
2014-04-21 [ :-) ] Scarabaeus :: Ciekawe miejsce. Kesz podjety tylko dzieki uprzejmosci Pana z portierni, bo ogolnie w swieta jest nieczynne.
2014-04-09 [ :-) ] cien :: Fajnie zrobione miejsce(drzewo z drzwiami - wow), a kesz z problematycznym dla nas otwarciem ;P TFTC! Razem z Shana
2014-04-09 [ :-) ] Shana :: ---> Wyprawa krajoznawcza:Ak mon,Cien,MaMoc9 3+plus rower "bez hamulcow. .." Twoja wskazowka byla za oczywista w zwiazku z czym nie mielismy frajdy przerzucic wszystkich znajdujacych sie tam kamyczkow ;P Otwierane drzewo genialne! Tftc.
2014-04-06 [ :-) ] hobbbysta :: Skrzyneczka znaleziona bez problemu podjeta szybko i sprawnie. Dzieki
2014-02-12 [ :-) ] Sara Wiklo ::
2014-01-04 [ :-) ] TrioPL :: fajna skrzynka ciekawe miejsce :)
2013-12-26 [ :-) ] magdalena97 :: znaleziona dawno wraz z grupa harcerzy w zimna, ale jak piekna i niezapomniana noc. jakos zapomnialam o wpisie, ale lepiej pozno niz wcale :) co do skrzyneczki bardzo sympatyczne miejsce.
2013-12-24 [ :-) ] Manax :: Hmm skrzynka . Skrzynka jak skrzynka fajnie umiejscowiona ciekawe miejsce szybko ja znalazlem ale warto bylo ;D
2013-10-19 [ :-) ] karol wiraszka :: Oj, ze ja zapomnialem o wpisie. Znaleziona jakies dwa miesiace temu (wpisuje dzisiaj, robiac porzadki - 23.12.2013) Na nocnym harcerskim spacerku w swietle latarek, zwiedzajac pokatnie tereny Lasow Panstwowych. Mam nadzieje, ze nie pomylilem daty.
2013-08-24 [ :-) ] desiek :: Calkiem przyjemny spacerek.
2013-08-11 [ :-) ] akmon :: Bardzo ciekawe miejsce. Powiem szczerze, ze o nim nie slyszalem. Odwiedzone z Zabulcem kretem Jesli chodzi o kordy to nie mialem sprzetu, ale na mapie na stronie opencachingu skrzynka jest zaznaczona w innym miejscu niz to ma sie w rzeczywistosci
2013-07-28 [ :-) ] * Wojciech Szczepan :: Miejsce swietne, to na prawde trzeba zobaczyc. A skrzynka taka sobie, Jakas wymodzona i lekko przekminiona. Nie pasuje charakterem do tego miejsca. Tez zgadzam sie z moim poprzednikiem - skrzynka nabierze wody po pierwszej ulewie.
2013-07-15 [ :-) ] marvet :: Samo miejsce godne uwagi. warto je odwiedzic, co do kordow nie moge sie wypowiedziec, poniewaz korzystalem z androida, i w ogole mnie prowadzil w inna strone :D Wymienilbym sam pojemnik na jakis szczelny, zimy na 100% nie przetrwa. Ocena znakomita...
2013-07-14 [ :-) ] Emiel Regis :: Wspolny TTF z angouleme i dzejbim. Super miejsce nie tylko dla dzieciakow, choc przede wszystkim polecam wycieczke w to miejsce z pociechami. Doskonaly pomysl na nauke poprzez zabawe. :) TFTC!


[Tipy] ^ @

Skrzynka jest ukryta pod jednym z kamieni (wielki kamien na malej wysepce) Prosze o zachowanie ostroznosci, uwazajcie na ochrone ... robcie tak ze niby podziwiacie :)


[Obrazki] (tu) ^ @

Tajemnice Lasu
Park edukacyjny
Kamien


[Najblizsze] ^ @

0.3: OP6474 Parowoz 11
0.3: OP6987 Swiatowid
0.4: OP4B56 PKP Zagnan
0.9: OP6A72 Jeziorko p
1.6: OP013A Dab Bartek
2.0: OP66E3 Rozalia i
2.0: OP77B5 URBEX Spal
2.2: OP2623 Lipa


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Tajemnice Lasu
Park edukacyjny
Kamien

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@