AFOLski kesz by misiek
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP6D3C

[Info] ^ @

Own cache / Mala
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2013-08-05
Ost. log: 2017-05-03 [ :-) ]
Trudnosc: 40%
Teren: 20%

Atrybuty: # Szybka skrzynka; # Mozna zabrac dzieci; # Dostepna dla niepelnosprawnych; # Dostepna w okreslonych godzinach lub platna; # Dostepna rowerem;


N 50 35.550
E 18 42.450
(50.59250 18.70750)
Polska
2.9: Gdansk
5.2: Kowale
5.9: Borkowo
7.1: Otomin
7.2: Jankowo

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

"LEGO z wora" cyt. kika

AFOL - (ang. Adult Fan of Lego) po polsku, po prostu dorosly fan klockow Lego. Klocki Lego sa moim glownym hobby od wielu lat. Modele ktore buduje odwiedzaja lokalne i ogolnopolskie wystawy organizowane przez LUGPol - Polski Klub Doroslych fanow Lego, oraz przez swiezo powstale stowarzyszenie Milosnikow Klockow LEGO Zbudujmy.to, ktorych jestem czlonkiem. Dlatego chcialbym zaprosic Was do powrotu do czasow mlodosci i pobawienia sie klockami :) LUGPol.pl Zbudujmy.to Aby zaliczyc skrzynke nalezy rozwiazac pewna manualna lamiglowke zwiazana z klockami. Kesza zaliczamy pojedynczo! Koordy pokazuja miejsce, gdzie najczesciej mozna mnie spotkac (po godz 16). Kesza mozna podejmowac na spotkaniach na ktorych bede, albo umowic sie osobiscie.


[Wpisy w logu] ^ @

2017-05-03 [ :-) ] AeternumRegnum :: Lego na propsach, klocki na wypasie! Dzieki wielkie! AER
2016-01-10 [ :-) ] Mkomko :: Przy okazji SSAK #4 Super zabawa :)
2016-01-10 [ :-) ] greg273 :: Super zabawa. Podjeta na spotkaniu w Poludniku. Przypomnialy sie dawne czasy. Dzieki za kesza.
2016-01-10 [ :-) ] Emisza :: Dzieki za kesza:) Lego niesie w sobie wiele wspomnien:) przy okazji SSAK #4
2016-01-10 [ :-) ] * bamba :: Poszlo dosc sprawnie. Przypomnialy mi sie dawne czasy pozdro
2015-11-07 [ :-) ] * Aris :: Pamietam gdy bylem maly nie bylo zbytnio pieniedzy na takie bajery jak LEGO. :D Szczesliwie mozna bylo sie pobawic nimi u kolegow, a teraz dzieki miskowi znow sie udalo. :D
2015-06-21 [ :-) ] bartek-111 :: Jak bylem mlodszy to strasznie lubilem bawic sie Lego :) Dzieki za przypomnienie mi tego :)
2015-06-20 [ :-) ] unkas :: Zaliczone podczas SIO 4. Dzieki.
2015-06-20 [ :-) ] Chochlik. :: Przez chwile wrocilem do dziecinstwa, chociaz klockow w taki sposob wtedy nie ukladalem. Dzieki
2015-06-20 [ :-) ] Tris :: Zlapany na 4 SIO. Dzieki.
2015-06-20 [ :-) ] ankos :: Zaliczona podczas SIO w Piekarach Slaskich - dzieki za zabawe.
2015-06-20 [ :-) ] Nannette :: Kesz robiony przez prawie trzy lata;) Zawsze cos stawalo mi na przeszkodzie, glowne na przeszkodzie staway mi wymowki i brak cierpliwosci. Tym razem bylo inaczej. Przysiadlam, zrobilam huuraaa;) Bardzo fajna zabawa;) Dzieki !
2015-06-20 [ :-) ] nudel :: Za mojego "mlodu" Lego nie bylo, choc byly pierwowzory. Nadrobilem braki wychowujac syna. Skladalo sie roznosci, bionicle, transformersy i takie tam. Z corami tosmy mieszkanka urzadzali i farmy. Ale najwiecej uciechy bylo z kolejka Duplo. Tory skupowalo sie to tu to tam, mosty, rozjazdy, zwrotnice. W koncu mozna bylo posylac niespodzianki z jednego pokoju do drugiego. Ba! Kazdy ludzik byl odpowiednikiem innej osoby z rodziny... Oj bylo... A teraz zostalo tylko: odrobiles lekcje?
2015-06-20 [ :-) ] Raven4555 :: Dawno nie ukladalem klockow LEGO, chyba czas na mala podroz do przeszlosci. Dzieki. P.S. czarny woreczek musi kiedys byc !
2015-06-20 [ :-) ] R-Sol :: Tu oczywisci honoru teamu bronil Mati. W koncu LEGO te jego swiat. Dziekujemy i oceniamy znakomicie.
2015-06-20 [ :-) ] * anka221 :: Fajnie, ze jest wiecej LEGOwych zapalencow. Ja swoje klocki z dziecinstwa mam do dzis :) i ndal czasem sa uzywane! Dzieki za kesza! A dla fanow LEGO pytanie zagadka - czy pamietacie z jakiej serii klockow sa te figurki?
2015-06-20 [ :-) ] ajka :: Pobawione na SIO nr 4. Dzieki :)
2015-06-06 [ :-) ] Geogosia&kaczix :: Ulozone, poskladane i pobawione podczas IX Ogolnopolskiego Zlotu Geokeszowego. Fajny pomysl, podobalo sie. Dziekujemy i pozdrawiamy
2015-06-05 [ :-) ] xlud :: Na IX Ogolnopolskim Zlocie Geokeszowym nie moglo go zabraknac. Zaczelo sie sciemniac, a napoje nie pomagaly w precyzyjnym skladaniu, ale spokojnie, krok po kroku z swiatelkiem keszerskim i nawet utrudniacz nie pekl! Woz bojowy moze wyruszyc do akcji. Dzieki za fajnego kesza :D
2015-06-05 [ :-) ] Pipelki :: Zlapany podczas IX OZG ! :) Swietny pomysl na keszyka. Pipelkowa miala niesamowita frajde podczas ukladania klocuszkow Dziekujemy i pozdrawiamy !
2015-06-05 [ :-) ] Kobex :: Zlapana na ogolnopolskim zlocie geokeszowym. dorzucilem od siebie 2 zlotowke okolicznosciowa ministerstwa spraw zagranicznych. Nie zbieralem nic. Dzieki za kesz :)
2015-04-26 [ :-) ] kazio i lila :: Dzieki za zabawe
2015-04-26 [ :-) ] Dallas :: Bardzo fajny pomysl. Tu akurat przylapalem Karola jak probowal obejsc system i ukladal poza woreczkiem. Tlumacze mu, ze to nie fair, ze psujesz sobie cala zabawe i w ogole. Ale gdzie tam przegadasz czlowiekowi. Potem sie tlumaczyl, ze brakowalo czesci i chcial policzyc. Wiec i ja sprawdzilem, wysypujac zeby potem nie bylo. Dobrze ze w koncu przyszedl Misiek i zrobil porzadek :) No i takiej wersji sie bede trzymac. Dzieki Ps. Moj mlody caly czas pozadliwie spogladal na zawartosc.
2015-04-25 [ :-) ] * karwdo :: Zacznijmy od tego, ze Mlody Dallas, juz od roku mnie meczy, zebym mu klocki Lego kupil, bo "zlego tate" ma, co mu nic kupowac nie chce...biedne dziecko musi po ludziach sie prosic! Sprawa sie wyjasnila, gdy Dallas powiedzial ile ma lat! Ponoc w Sosnowcu Pewexu w tych czasach nie bylo i musial jezdzic z rodzicami do Katowic! "ja nie mialem, mlody tez nie musi!" - Taki moral (smutny lecz prawdziwy) wyciagnalem z tej historii. A z keszem meczylem sie dobre 15 minut, kiedy to Pany Dallasy z dloni wyrwaly (asysta Keisora tez zostala odnotowana) i orzekly "Ty sie juz nie bawisz, teraz to nasze klocki". Siadlem na trawniku i rozbeczalem sie jak dziecko! Dobre 10 minut kwililem, sluchajac szyderstw ze strony wspomnianej wczesniej brygady, ktora dodatkowo popsula opakowanie wierzchnie i calosc mojej roboty w niwecz obrocila:( Na cale szczescie przyszedl "dobry Misio", co to "do gimnazjum chodzil" i obronil mnie przed ta wstretna wataha, dajac notesik do reki. Bardzo lubie DOBRE MISIAKI:) Gwiazdka za pomysl... ;););) PS. Juz mi lepiej, trauma minela;);)
2015-04-25 [ :-) ] 5nip3r :: Zaliczony na SIO2 :) Z "drobna" pomoca :)


[Tipy] ^ @


[Obrazki] (tu) ^ @


[Najblizsze] ^ @

0.9: OP5B78 kurier1-st
1.7: OP55C1 rogatek_1
1.8: OP1D8F Slimak Twa
1.8: OP26CD H24 - Wojs
1.8: OP6F45 kurier2-sz
1.9: OP12C9 Akademia
2.1: OP18B9 Ujescisko
2.1: OP7388 PRZEDWOJEN


[Tam] (online) ^ @

Obrazki

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@