Browar Sanguszkow by masaj
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP71EF

[Info] ^ @

Tradycyjna / Mikro
Zarchiwizowana
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2013-09-21
Ost. log: 2016-09-21 [ ]
Trudnosc: 40%
Teren: 40%

Atrybuty: # Szybka skrzynka; # Zalecane szukanie noca;


N 50 0.460
E 20 58.783
(50.00767 20.97972)
Polska
0.6: Tarnow
3.0: Tarnowiec
3.9: Zawada
4.2: Nowodworze
4.5: Koszyce Wielkie

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

CACHE Skrytka to maly pojemnik. Zawiera logbook, olowek oraz kilka drobnych fantow na wymiane Troche historii... W latach 1813-1826 wybudowano w Tarnowie pierwszy wiekszy obiekt przemyslowy. Byl nim ksiazecy browar Sanguszkow. Dla zaledwie kilkutysieczneg o wowczas Tarnowa moment ten byl wkroczeniem w kapitalistyczna gospodarke. Dawal zatrudnienie ok. 90 robotnikom, ktorzy tworzyli pierwsza klase robotnicza w miescie. Browar skladal sie z kilku budynkow i charakterystycz nego komina wentylacyjnego. W najwazniejszym budynku miescila sie suszarnia chmielu. Browar posiadal trzy miedziane kotly warzelnicze o pojemnosci 150 hl kazdy. W koncu XIX w. produkowal 30 tys. hl, po modernizacji w 1910 r. 50 tys. a w najlepszym okresie swej historii tuz przed I wojna swiatowa warzyl rocznie az 70 tys. hl. Specjalizowal sie glownie w produkcji piwa marcowego, jasnego, ciemnego bawarskiego i mocnego portera. W 1947 r. na miejscu browaru powstal Zaklad Przetworstwa Owocowo-Warzywn ego, w latach 90. znany jako ,,Owintar".


[Wpisy w logu] ^ @

2016-09-21 [] masaj :: Skrzynka zostala zarchiwizowana.
2015-12-28 [ :-( ] Semenek :: Szukalem... :( pozdrawiam.
2015-09-20 [] Wojciech Szczepan :: Skrzyneczke widac ale nie da sie wyjac
2015-08-13 [ :-) ] Ann_Mat :: Wybralismy po keszowaniu w gdansku ogarnac wlasne wlosci. Przerwa robi swoje i troche zajelo nam odnalezienie keszyka. Patent wysmienity :)
2015-06-13 [ :-) ] Tuniu :: Sobota, w sasiednich zakladach cisza, namiary prawidlowe, to zdjecie trzeba zrobic, tak by plot nie zaslanial. Tym sposobem kesz sam sie znalazl. Chwile z boku popatrzylem na artystyczne prace przy muralach. Staraja sie chlopaki. Szkoda, ze tak niewielu to oglada. Dzieki, to bylo ciekawe.
2015-04-17 [ Kom ] masaj :: Rzeczywiscie nie jest to magnetyk. Zapomnialem zaktualizowac opisu po zmianie pojemnika. Juz poprawione :-)
2015-04-14 [ :-) ] Gucio292 :: Dzieki za keszyka. Choc magnetyk to to nie jest :)
2015-03-01 [ :-) ] Silent A :: Podczas odwiedzin okolicy trafila nam sie ta skrzyneczka, raz dwa i podjeta. Gorzej jak komus sie omsknie reka ;-)
2015-01-22 [ :-) ] Krzosz :: Jest w kolekcji
2015-01-21 [ :-) ] rubin :: juz myslalem , ze sie stracil ale jak troszke lepiej poszukalem to wpadl mi w rece:) dzieki. fajny urbex ale nie bylo czasu na zwiedzenie.
2014-12-21 [ :-) ] Norberto-Uno :: znaleziona
2014-11-27 [ :-) ] Tomasz.B :: Zdaje sie, ze nabralem juz przekonania i odrobiny doswiadczenia, by siegac za pierwszym razem tam gdzie logika podpowiada :) Kolejny element do projektu zaliczony. Pozdrawiam i dziekuje :)
2014-10-04 [ :-) ] ForgottenSilesia :: szkoda ze nie bylo czasu na zwiedzanie bo to moje klimaty. skrzynka namierzona szybko. tylko o co chodzi z tymi wspolrzednymi? jakis wiekszy projekt? Podjete z Chochlikiem. Dzieki :)
2014-10-04 [ :-) ] Chochlik. :: Skrzynka znaleziona szybko. Szkoda, ze juz tam piwa nie warza. Znaleziono razem z ForgottenSilesi a. Dzieki
2014-09-19 [ :-) ] pm86 :: Tftc jaszczur out.
2014-09-15 [ :-) ] iga.pietrzak321 :: tftc :)
2014-09-06 [ :-) ] Klebek :: Dziw bierze, ze nikt jeszcze przez przypadek nie zmugolowal keszyka ;)TFTC!
2014-08-30 [ :-) ] Hern :: Mala wyprawa z Sowa do Tarnowa. Tu poszlo bardzo szybko i sprawnie. Dzieki za keszyka. PS: Dorzucilek krecika
2014-08-30 [ :-) ] Sowa7 :: Wielkie dzieki za kesza! Znaleziony razem z Sir Hernem podczas calodniowego wypadu do Tarnowa. pozdrawiam z Wieliczki :-)
2014-08-18 [ :-) ] atena.pl :: W drodze powrotnej z Bieszczad zalegle wpisy, przypomnial Milos12345 bo nie mialam ich na garminie. Dziekuje
2014-08-15 [ :-) ] rubeus :: Warszawiak na Wakacjach - dzien pierwszy: TarnowObjuczony ciezkim plecakiem, po wyjsciu z autobusu, udalem sie na keszo-zwiedzani e Tarnowa.Kieruja c sie w strone przystanku autobusowego, z ktorego mial odjezdzac autobus przystajacy nieopodal mojego hotelu, nieomieszkalem nieco zboczyc z trasy, by zgarnac tradycyjnego keszyka w nieco intrygujacym miejscu.
2014-06-23 [ :-) ] mackand :: Zalegly wpis. TFTC!
2014-06-23 [ :-) ] tomgos76 :: Intuicyjnie wytypowane miejsce ukrycia okazalo sie trafionym. Dzieki!
2014-06-06 [ :-) ] grzes1230 ::
2014-06-01 [ :-) ] ryn50 :: synchro GC


[Tipy] ^ @


[Obrazki] (tu) ^ @

browar


[Najblizsze] ^ @

0.3: OP71F0 Tarnowska
0.3: OP7625 Stadion MK
0.5: OP5242 Szyfrant I
0.5: OP748B Pan Trabal
0.6: OP45EE Kosciol na
0.6: OP70FF Panie Jani
0.7: OP2765 Najwiekszy
0.7: OP45F1 Kosciol na


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
browar

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@