S-L: Kombinat Nowa Huta by meteor2017
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP7533

[Info] ^ @

Multicache / Mala
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2013-11-03
Ost. log: 2017-09-22 [ :-) ]
Trudnosc: 60%
Teren: 80%

Atrybuty: # Wez cos do pisania; # Offset cache; # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Dostepna rowerem; # Skrzynka niebezpieczna;


N 51 58.965
E 20 22.660
(51.98275 20.37767)
Polska
1.7: Studzieniec
1.9: Puszcza Marianska
2.0: Zator
2.1: Olszanka
3.3: Waleriany

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

S-L przecina wsie o nazwach Nowa Huta, Stara Huta, Rudka... a gdzie kominy? gdzie szyby kopalni? dlaczego pociagi z weglem sie tu nie zatrzymuja? No coz, byc moze kiedys eksploatowano tutejsze zloza rudy darniowej (czytaj o niej w OP2562) i wytapiano z niej zelazo, ale to bylo dawno, dawno temu i tylko nazwy wsi po tym procederze zostaly. A w ogole w okolicy bylo jakies zaglebie przemyslowe, bo wedrujac palcem po mapie na poludnie/poludn iowy-wschod natrafiamy na Hute Partacka, Gzdowska, Zawadzka, Piekarska. Przy okazji skrzyki odwiedzisz wsie Rudka (z ktorej zostaly tylko 3 stare gospodarstwa), oraz Nowa Huta (gdzie mozna znalezc kilka budynkow, w ktorych jako budulca uzyto rudy darniowej). UWAGA! Bedziesz przechodzic/prz ejezdzac przez przejazd kolejowy bez sygnalizacji, zachowaj maksymalna ostroznosc! A teraz do rzeczy - przyda sie kartka i dlugopis do notatek. Ze wspolrzednych startowych ruszaj przez Nowa Hute do Rudki. Po drodze zlokalizuj budynek ze zdjecia: AB - jaki jest numer tego budynku? C - ile ma okien od strony ulicy? D - a ile kominow na dachu? E - dach kryty jest: 1. dachowka ceramiczna 2. papa 3. eternitem 4. gontem 5. blacha / blachodachowka 6. sloma Kolejny etap znajdziesz na wspolrzednych, w relikcie kombinatu: N 51? 58.(A+E)(B-A)(E +C)' E 20? 24.(D+E)(B-D)(B +A)' (tutaj mozesz zastosowac podpowiedz kodowana)


[Wpisy w logu] ^ @

2017-09-22 [ :-) ] lec :: Znaleziono podczas 6 psio-wedrowek (GPS Free). W sumie przechodzone ok. 150 km w poziomie i kilkanascie m w pionie. Najlepsze w tym multaku to ciekawa okolica, ktora mozna bylo przedreptac na wiele sposobow i koncowy bonus w postaci dorodnych grzybow. Ciag wysokosciowy wydal mi sie zbyt monotematyczny. Logbook nieco wilgotny ale podsuszyc nie bylo jak. Zdobywanie tego kesza zajelo mi prawie rok i jest on jak do tej pory najdluzej szukanym i najbardziej wyczerpujacym z wszystkich zdobytych.
2017-07-09 [ :-) ] hobbbysta :: Latwo nie bylo.Juz z pierwsza lokalizacja mialem problem. Przejechalem wies w ta i z powrotem zanim wybralem.Nie moglem znalezc trzeciego etapu i musialem sie posilkowac telefonem do przyjaciela.Fin al to juz prosto do celu.Dzieki
2017-06-20 [ :-) ] Psikiszek :: Nalatalem sie za ta skrzynka jak za malo ktora. Nie patrzylem na zegarek, ale pewnie od punktu pierwszego do ostatniego z godzina zleciala. Zeby to chociaz dwa etapy posrednie normalnie ukryte, ale nie, trzeba narazac mnie na cierpienia Prawde mowiac gdybym nie znalazl wczesniej innej skrzynki z eselki to bym nie wpadl na pomysl, ze te punkty posrednie sa tak ukryte. Nawet teraz skupilem sie w bardziej przyjaznych miejscach, ale prozne me nadzieje. Z finalem tez nie bylo latwiej. Ide na kordy, GPS zapiszczal ze zblizam sie do celu, wiec sie rozgladam i widze miejsce z podpowiedzi. Niestety puste, a w srodku dziura akurat na skrzynke. Juz sie zmartwilem ze jakis zwierz pociagnal kesza, ale wsrod zieleniny zobaczylem inne potencjalne miejscowki i w koncu jest. Zmeczyl mnie ten kesz niemilosiernie, ale i radosc po znalezieniu ogromna.
2017-04-15 [ :-) ] Serengeti :: Ten mulciak byl wyzwaniem i do konca nie wierzylismy w sukces bo w miejscu finalowym troche sie naszukalismy ,a latwo dostepne to ono nie jest, na szczescie sie udalo,swiateczn e keszowanie czas zaczac, razem z Bamba, dzieki :)
2017-04-15 [ :-) ] bamba :: Przyznam sie, ze dawno nie robilem takiego w sumie ciezkiego albo inaczej wymagajacego mulciaka. 1 etap i pozostale sa na miejscu. (nie wiem jak z zapasem, n ie sprawdzalam) A na finale troche sobie nogi pomoczylem, ale co tam pelen sukces. Sobotnie przedswiateczne wloczenie sie po okolicach Rawki i Bzury wraz z Serengeti, dziekuje.
2017-03-19 [ Kom ] meteor2017 :: Zakladam ze chodzilo o etap z wyliczonych wspolrzednych - sprawdzilem dzis ze jest na miejscu, zapasowy tez. Przejezdzajac sprawdzilem ze reszta multaka tez jest (tylko finalu nie sprawdzalem).
2017-01-22 [ Kom ] lec :: Nie jestem pewien czy skrzynka jest na miejscu i zapasowa tez.
2016-04-24 [] meteor2017 :: Skrzynka wraca do gry
2016-03-21 [] meteor2017 :: Etap drugi zginal
2016-03-13 [ :-) ] Mi-Mi :: Dlugo, dlugo zdobywalismy ten skarb, no ale sie w koncu i nam udalo. Dziekuje za ten skarb!
2016-01-12 [ :-) ] * Dombie :: To byl naprawde szczegolny dzien i nie mogl on znalezc bardziej szczegolnego finalu! Niespieszna mglisto-dzdzyst o-sniezna wycieczka w towarzystwie Lavinki i Meteora (zeby bylo jasne - aura idealnie pasowala do dzisiejszego dnia i w najmniejszym stopniu nam nie przeszkadzala - wprost przeciwnie), okraszona wieloma rozmowami na rozmaite tematy, a gdzies jakby przy okazji odwiedzinami w kilku bardzo urokliwych i ciekawych miejscach (w niektorych nawet trafily sie kesze . A na deser Meteor dal sie namowic na male wsparcie w dokonczeniu pewnego dziela, ktore rozpoczalem razem z Hobbitami jeszcze w sierpniu poprzedniego roku. Uporalismy sie wowczas bez klopotu z etapem pierwszym, a nastepnie - z wielgachnym (jak dla mnie) dreszczorem emocji rowniez z etapem drugim, gdzie przezwyciezajac swoje zwykle leki wlazlem tam, gdzie za zadne skarby swiata z wyjatkiem keszy Meteora nie wlaze. Wtedy nie udalo sie kontynuowac. Dzis Meteor otworzyl mi furtke do dalszego ciagu i bardzo bardzo pomogl w przejsciu ta furtka. Dzieki temu dalsza droga do finalu byla juz prosta. Final ucalowalem - doslownie! Po cichu liczylem na to, ze bedzie to moja skrzyneczka numer 800, ale wydawalo mi sie, ze jednak brakuje jeszcze jednej i ze trzeba bedzie cos tam rzezbic. Teraz okazuje sie, ze nic rzezbic nie trzeba. To po prostu jest moja osiemsetna. Dzieki tej dzisiejszej wyprawie, dzieki spontanicznej reaktywacji, na ktora sie zdecydowalismy wczesniej tego nie planujac. I dzieki przychylnosci Ojca Zalozyciela. Dziekuje Ci Meteorze - to najlepszy keszerski prezent, jaki moglem od Ciebie dzis otrzymac! Dziekuje Wam obojgu - Lavinko i Meteorze - za dzisiejszy wyjatkowo udany dzien! EDIT: PS. Ach - i tak przy okazji to nie tylko moja skrzynka numer 800, ale jednoczesnie moj piecdziesiaty multak .
2015-09-27 [ Kom ] art_noise :: Niestety nie udalo mi sie ogarnac tematu. Wlasciwa chatka chyba odnaleziona ale nie znalazlem nr posesji. Na podstawie numeru innej posesji wykminilem nr wlasciwej ale czy dobrze? Nie wiem. Po obliczeniach pojechalem na kordy ale nic interesujacego tam nie znalazlem, tym bardziej ze kordy dzis bardzo krecily. Poogladalem pare drzew, slupow i odpuscilem nie wiedzac nawet czy jestem we wlasciwym miejscu. PozdrawiamArt_n oise
2015-08-13 [ Kom ] Dombie :: Reszta dzisiejszej wyprawy polegala na wizytowaniu kolejnych miejsc na trasie SLki . Zaczynamy tutaj i pierwszy etap rozpykujemy rach-ciach-ciac h. Potem jedziemy do etapu drugiego i kiedy docieramy do celu juz wiem dlaczego trudnosc terenu to 3,5 . Mimo to zakasuje rekawy i dzialam... Oj nie bylo to latwe... Im blizej celu, tym bardziej drzaly mi rece i nie tylko... W koncu jest - choc az trudno mi w to uwierzyc! Kiedy wracam (do zywych!) zapisuje co trzeba i jedziemy dalej, a tam... No wlasnie... Czy to upal, czy te emocje zwiazane z dotarciem do etapu drugiego, ale cos jednak chyba musialem pokielbasic i w rezultacie szukanie etapu nastepnego (finalu?) konczy sie niepowodzeniem . Nie mialem juz tych... no... jak im tam... "bolsow", zeby cala operacje powtorzyc... Nie dzisiaj... Innym razem... Dzis jedziemy na kolejne etapy SLki - te bardziej... w zasiegu rak .
2015-05-23 [] meteor2017 :: lavinka szukala, a ja sprawdzalem czy wszystko w porzadku... podczas gdy lavinka szukala juz finalu, ja naprawilem jeden z etapow, bo sie naderwal. Zniknelo tez maskowanie w finale, trzeba bylo wiec uzupelnic.
2015-05-23 [ :-) ] lavinka :: Nie wiem o jakim sprzecie mowili Wallson i Konstancik, moim zdaniem multaka da rade zrobic z buta. Ostatecznie partner moze stanac na czworaka jako podporka ;) Szukanie tej skrzynki to prawdziwa przygoda.
2015-03-22 [ :-) ] konstancik :: krotki wypad z Wallsonem celem zdobycia kilku keszy, dziekujemy! to bylo nasze drugie podejscie do tego multaka, przy pierwszym odpuscilismy i postanowilismy wrocic ze specjalistyczny m sprzetem; tak czy inaczej sprawil nieco problemow, choc finalnie sukces
2015-03-22 [ :-) ] wallson :: Za drugim podejsciem, ale sie udalo. Tym razem uzbrojeni po zeby w sprzet dodatkowy wybralismy sie pod etap drugi, gdzie poprzednim razem odpuscilismy. Tym razem bez problemu. Dalej juz nie bylo tak latwo, bo mielismy z Olga troche watpliwosci ile ten multak ma etapow. Dojscie do finalu o tej porze roku wybitnie wilgotne ;)
2014-10-25 [ :-) ] * Brym :: Znaleziona na szlaku keszowo-rowerow ym z Azymut. To jest prawdziwy multak - nie - to, tamto ! A na dodatek jest z niespodzianka - nie powiem jaka ! ;) I za emocje - zielone. :) Niech inni tez to poczuja. :) TFTC. :)
2014-10-25 [ :-) ] Azymut :: Rowerowo, w te i we w te, w szerokim tego slowa znaczeniu. ;-) Mialo byc "nie najwyzej", ale rozne sztuczki ojca zalozyciela juz troche znamy, a na poszczegolnych mozliwych do skitrania miejscowkach nic nie bylo. Choc rozsadek mowil mi, ze to przeciez nie moze byc tam, to slepa zadza zdobycia kesza pchala mnie coraz wyzej i wyzej. W ktoryms momencie sytuacja stala sie patowa, bo wyzej wejsc juz sie nie dalo, u Brym na dole nastapila rownoczesnie nagla utrata glosu, a w zamian za to stopy zaczely mi sie bardzo glosno buntowac. Najgorsze bylo zas to, ze mimo sterczenia tam pod chmurami, ciagle nie moglem nic namacac. I wtedy nagle stal sie cud - tak, one naprawde sie zdarzaja, a to jest tego potwierdzenie. Bo gdy tylko w tych okolicznosciach bliskiego kontaktu z niebem, z mojej piersi wyrwalo sie samoistnie cos w rodzaju charakterystycz nego westchnienia, w odpowiedzi na nie uslyszalem swiezo odzyskany glos Brym: "Schodz na dol, jest tutaj". Tak, to byl nasz keszyk posredni, ktory jak sie okazalo spadl i lezal na glebie. Po telefonie do poznanego dzis kilka godzin wczesniej Meteora, umiescilismy go na odpowiednim miejscu, zabezpieczajac dodatkowo kawalkami patyka (dzieki czemu byc moze nie wyfrunie ponownie ze swego lokum). Po uporaniu sie z tym etapem, potem byla juz latwizna. Jeszcze tylko male to i tamto i niedlugo po tym tamtym, z finalnego kesza moglismy wyjac sobie certyfikaty, ktore tam na nas grzecznie przez caly rok czekaly. Satysfakcja z zaliczenia tego wymagajacego multaka byla duza, podobnie jak radosc, ze mozemy wreszcie jechac do kolejnych keszy. :) Dzieki! :)
2014-09-04 [ :-) ] mototramp :: Zaczeta 3 wrzesnia w pelnym skladzie, dokonczone poszukiwania 4 wrzesnia w skladzie ja + 2/3 (albo 2/4?) druzyny biesy. Final ja znalazlem, dzieciakom bardzo sie podobalo, dokonaly wymiany fantow.
2014-08-03 [ :-) ] * humback :: Drugi atak na S-Lke, tym razem pieszo-rowerowo -samochodowy. Upal chyba wiekszy niz przed tygodniem, ale czlowiek juz sie troche przyzwyczail. Ten mulciak byl dla mnie najtrudniejszy na S-L, tak sie skladalo, ze zawsze robilem go poznym wieczorem, a po calym dniu bylem juz mocno zmeczony. Tydzien temu etap 1 bez zadnego problemu. Natomiast mialem duze problemy z etapem drugim, na usprawiedliwien ie dodam, ze w lesie bylo juz prawie ciemno. Wczoraj mimo tego, ze juz wiedzialem czego szukac to tuz przed zmrokiem tez nie wypatrzylem w pierwszej chwili. Etap 2 niedokladnie odczytalem/zapi salem wskazowki, wiec musialem tu wrocic ponownie z pod etapu 3. Na koncu bylo juz tak ciemno, ze finalu szukalem z latarka, na szczescie udalo sie. Dzieki za super przygotowany multi-kesz.
2014-07-26 [ :-) ] Kao :: Haha, pani, ktora spytalismy o droge byla naprawde mocno zdziwiona :D Chata zlokalizowana podczs przemierzania wioski na rowerze, a pozniej do akcji wkroczyl czlowiek od TAKICH zadan, chociaz costam mowil, ze troche niewygodnie ;) Kao znalazla, Budget podrzucil, Skygen ulokowal. Final poszedl juz sprawniej , podobalo mi sie :)
2014-07-26 [ :-) ] budget-lodz :: Projekt S-L zdobywany z Kao i Skyqenem. I kolejny dluzszy multak ;-) Pierwszy etap znaleziny szybko, pozniej tez raczej bez problemow, choc przy trzecim etapie wskazowka lezala na dole - spadla ? Dobrze ze znalezlismy, oczywiscie odlozona tam gdzie byla ;-) Przy wskazowce znalezlismy tez okulary rowerowe "zlote" z Lidla ;-) Dzieki za calosc.
2014-07-26 [ :-) ] Skyqen :: Podjeta z buget-lodz i Kao podczas zdobywania SL'ki. Upal nie pomagal, ale nie poddawalismy sie. -Przepraszam, ktoredy dojedziemy do Rudki? -A do kogo z Rudki jedziecie? -O sama wies chodzi -??? Szybki wpis i dalej w droge, tyle keszy przed nami...
2014-06-23 [] meteor2017 :: Sprawdzilem calego multaka... etap spadl i lezal grzecznie na dole, teraz wszystko jest na miejscu.


[Tipy] ^ @

mikro, wysoko, ale nie najwyzej... tak z boku (jesli zaginie, to cofnij sie C00m do kopii zapasowej etapu)


[Obrazki] (tu) ^ @

Budynek ceglano-rudowy
Mapa okolicy


[Najblizsze] ^ @

0.7: OP1F3B Zaklad pop
1.3: OP7410 S-L: Ile z
1.9: OP7462 S-L: Przej
2.5: OP33A3 Kryptonim:
2.6: OP37DF S-L: Pocia
2.7: OP751C Hydraulik
3.0: OP06E6 filips102:
3.0: OP341E Jeziorko L


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Budynek ceglano-rudowy
Mapa okolicy

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@