[OS] Byrna by Mario&Monia
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP753C

[Info] ^ @

Multicache / Normalna
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2013-11-09
Ost. log: 2017-03-19 [ :-) ]
Trudnosc: 80%
Teren: 40%

Atrybuty: # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Dostepna w okreslonych godzinach lub platna; # Potrzebna latarka; # Zalecane szukanie noca;


N 50 9.479
E 19 3.413
(50.15798 19.05688)
Polska
4.3: Ledziny
6.5: Tychy
8.2: Bierun Stary
9.2: Imielin
10.4: Bierun

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Projekt Oberschlesien #60

O KESZU: nocny multak, musicie go robic jak bydzie cma BYRNA to je zorta lampy na sztrm, we keryj swjotlo dowo kunsek przewodu rozhajcowany bez sztrum do wysokij tymperatury. Coby sy tyn przewod ny utlynil, umjyszczo se go we kugli s glasu, we keryj ni ma luftu yno pruzna abo miszung gazow uobojyntnych. Kesz jest czescia Projektu Oberschlesien. Nie zapomnij o spisaniu kodow do skrzynki finalowej [Link] Projekt zalozony za zgoda i w porozumieniu z Nadlesnictwem Katowice


[Wpisy w logu] ^ @

2017-03-19 [ :-) ] Losena :: Niezbedny byl telefon do przyjaciela, zaraz po nim wszystko stalo sie oczywiste.
2017-03-19 [ :-) ] crazy_baby :: po przeczytaniu logow jak na kordach nic nie dojrzelismy, wykonalismy ten sam telefon co poprzednicy i wtedy stalo sie jasne ze musimy sie troche wrocic do charakterystycz nego obiektu a tam juz szybko kesza namierzylismy.
2016-11-08 [] fredzio :: Brak startu.
2016-03-13 [ :-) ] coosiek :: Wspolnie z KT & SL. Skrzynka znaleziona tylko dzieki telefonicznej pomocy Norbinorka gdyz nic co w polaczeniu z latarka mogloby byc przydatnego nie dostrzeglismy. Dzieki.
2015-11-14 [ :-) ] andymysky :: Znaleziona, ale przyznam, ze jestem zawiedziony. Bylem tu 3 razy. Za pierwszym razem w dzien - wiele osob mimo nocnego typu skrzynki znalazlo ja wiec czemu nie sprobowac? Szukalem i szukalem, ale nic co mogloby byc jakims tropem nie chcialo sie ujawnic. Pomyslalem, ze widocznie musze ja zdobyc tak jak przystalo, w nocy. Bylem zatem tutaj tydzien temu calkiem po cimoku i niestety tez frytki - nic poza zywymi zwierzetami w okolicy nie swieci. Na czuja doszedlem az do Hamerli gdzie znalazlem 15cm malze (ke?!). Poddalem sie. Dzieki uprzejmosci poprzednikow dzis trafilem w dobre miejsce. Reasumujac, liczylem na superowego nocnego kesza, wyszedl tradycyjny. Tftc!
2015-10-25 [ :-( ] lukasbank1993 :: Nie wiem o co chodzi na I etapie, niczego nie znalazlem. Pokrecilem sie po okolicy ale tez bez skutku.
2015-10-11 [ :-) ] Tris :: Na kordach lekka utarczka z treserami psow mysliwskich, na szczescie zakonczona pokojowo. Tele do Dega i skrzyneczka jest. Dzieki.
2015-10-11 [ :-) ] unkas :: Podjazd w srodku dnia. Jakies karteczki porozwieszane na drzewach. Czy one swieca ? Moze i swieca, ale czemu poprzednicy mieli jakies problemy? Przeciez to latwizna , tylko hmmm czemu one takie nowe ? Eee, moze przeserwisowali . A tu podchodza jacys ludzie z pieskiem i on cos szuka, a oni do nas ze nie powinnismy tu stac i czy mozemy sobie isc. Zbaranialem. Po wyjasnieniu sobie paru spraw, kto gdzie moze stac w miejscu publicznym, nieporozumienia , ze nie jestesmy od nich, przeprosinach itd. rozeszlismy sie w pokoju. Okazalo sie, ze mysliwi maja jakies spotkanie i trenuja pieski w tropieniu, a te karteczki to oni porozwieszali. Sporo ich pozniej spotkalismy na trasie. Po kilku nieudanych probach odnalezienia jakichs innych sladow postanawiamy dzwonic do Dega. Chlop juz sie chyba modli o to, abysmy juz w koncu skonczyli ten projekt. Niby nic nie pamieta, ale jego wskazowki dla nas sa bezcenne. Dzieki.
2015-05-04 [ :-) ] BUMAG :: za pierwszym razem odbicie od skrzynki pomimo ze w dzien i bylem kilka metrow od niej, dzisiaj juz bogatszy w doswiadczenia i malutka podpowiedz bez problemu odnaleziona
2015-05-02 [ :-) ] deg :: Jestem sobie na OSie po drugim dniu keszowania, przegladam co mam zrobic jutro, a tu Byrna - do zrobienia noca. To sru w las na dodatkowe 4km. Problem w tym, ze idac na start znalszlem final i tak popsulem sobie radoche... Loguje zly na siebie, ze srodka lasu... Dzieki za skrzyneczke
2015-04-10 [ :-) ] norbinorek :: kolejna skrzynka ,, nocna ,, robiona za dnia ( nabieram juz wprawy ;) ) , tutaj byc moze natchniony niespodziewanym , wczesniejszym spotkaniem z Karwdo po prostu szedlem wprost do schowajki i bingo ! od strzalu :) jako ze kesz sporawy to zostawilem kreta , bytomska naklejke oraz klej biurowy a zabralem pewne korale ktore naprowadzily mnie na pewien pomysl , na przyszlosc ;) TFTC
2015-01-24 [ :-) ] HCkid :: Info o keszu nocnym - popsulo nam troche nastroje, bo byl srodek dnia i zero szans na odblaski... Karwdo ruszyl szare komorki i wytypowal lokalizacje na pewniaka. Doglebna inspekcja nie wykazala prawidlowosci tej dedukcji... Zrezygnowani chcielismy mimo wszystko pojsc na wspolrzedne startowe, ale wczesniej ostatnia opcja awaryjna - tel. do przyjaciela. Hint Rubina pozamiatal wszystko - posmarkalem sie ze smiechu. ;) Mimo tego latwo nie bylo, bo liscie i snieg utrudnily poszukiwania. Ostatecznie - kesz sie poddal. Uffff. Dzieki za skrzynke!
2015-01-24 [ :-) ] mangus27@ :: Ciekawy keszyk :) Nie czuje sie upowazniony by pisac o hincie - ale dla mnie mistrzostwo. TFTC
2015-01-24 [ :-) ] karwdo :: Uwielbiam nocne multaki:) "Tu bedzie final prosze Panstwa" - nie wierzyli!!!!! No nie wierzyli!!! Hint Rubina okazal sie absolutnie bezcenny :))))) HaCeK fachura zalatwil temat;) OS w ramach akcji: zdazyc przed pierwszym sniegiem! Z Mangusem i HCKidem! Piekne dzieki i uklony dla autorow:)
2014-03-23 [ :-) ] unieski :: No niestety nie wiem o co chodzilo w tym multi, bowiem Zyfika z cala pewnoscia stwierdzila juz z daleka, ze kesz ukryty bedzie wlasnie tam i jak sie po chwili okazalo, miala racje
2014-03-23 [ :-) ] Zyfika :: Poszlo nadzwyczaj sprawnie, zdobylismy z Unieskim od razu final
2014-03-22 [ :-) ] Glan :: Znalezione w teamie ForgottenSilesi a loguje z data znalezienia.
2014-03-22 [ :-) ] ForgottenSilesia :: pierwsza wskazowke odnalezlismy. pozniej juz bylo gorzej (ze wzgledu na pore). tele do przyjaciele pomoglo. mimo publicznosci udalo sie wpisac niepostrzezenie . Podjeta z Lesnikiem i Chochlikiem. Dzieki
2014-03-22 [ :-) ] Chochlik. :: Troche nie trafilismy z pora dnia. Krazenie wokol kordow zaowocowalo znalezieniem pierwszego drogowskazu. Jak sie potem okazalo byl to nasz pierwszy i zarazem ostatni znaleziony drogowskaz. Skonczylo sie na telefonie do przyjaciela i dalej juz poszlo z gorki. Kesz znaleziony razem z ForgottenSilesi a i lesnikiem. Dzieki
2014-03-22 [ :-) ] lesnik (szymsajm) :: Znaleziona ale dopiero po telefonie do przyjaciela :-) Skrzynka niestety obserwowana. Ale dalo rade.
2014-03-22 [ :-) ] kazio i lila :: Znaleziona podczas pieknej slonecznej pogody dzieki.
2014-02-23 [ :-) ] BEATKA76 :: Znaleziona z Ryskiem.dzieki.
2014-02-23 [ :-) ] rysieks1973 :: Dalem rade nawet za jasnoka. Dzieki
2014-01-19 [ :-) ] * Bucki :: Znaleziona jako ostatnia dzisiejszego dnia, niby nie planowana ale latarke mialem ze soba. Szkoda tylko ze ze starymi bateriami i przy swietle telefonu musialem zmieniac :) Co tu duzo mowic - patent znany, dobrze pomyslany i wykonany to i zabawa super :) Wielkie dzieki.
2014-01-11 [ :-) ] Holka :: Znaleziona na zakonczenie dnia:D Dziekuje.


[Tipy] ^ @

final blisko miedzy dwoma " blizniakami "pod kadlubkiem


[Obrazki] (tu) ^ @


[Najblizsze] ^ @

0.3: OP75A9 [OS] Dings
0.5: OP75CC [OS] Fersz
0.7: OP75A7 [OS] Bajte
0.7: OP75AA [OS] Knefe
0.7: OP75C2 [OS] Wajze
0.8: OP7585 [OS] Tasz
0.8: OP758F [OS] Ziher
0.8: OP75A4 [OS] Hazie


[Tam] (online) ^ @

Obrazki

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@