Weduta by masaj
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP7614

[Info] ^ @

Tradycyjna / Mikro
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2013-11-11
Ost. log: 2017-10-04 [ :-( ]
Trudnosc: 40%
Teren: 40%

Atrybuty: # Szybka skrzynka; # Mozna zabrac dzieci; # Wez cos do pisania; # Przyczepiona magnesem; # Zalecane szukanie noca;


N 50 1.880
E 21 0.232
(50.03133 21.00387)
Polska
2.5: Tarnow
3.2: Brzozowka
4.1: Pawezow
5.0: Wola Rzedzinska
5.3: Smigno

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Nie ma co zbytnio sie rozpisywac :-) Cache z przyjemnym widokiem na miasto. W skrytce nie ma pisadla - BYOP. Przypominam, ze warunkiem zaliczenia znalezienia jest wpis do logbooka. Powodzenia!


[Wpisy w logu] ^ @

2017-10-04 [ :-( ] dzejbi :: Ponad rok od czasu poprzedniego odnalezienia. Na miejscu nowe elementy sugerowane atrybutami. Skrzyneczki brak
2015-12-28 [ :-) ] Semenek :: Znaleziona po krotkiej chwili w miejscu, ktore obstawialem jako pierwsze. Z Katarzyna podczas Tarnow-Tour.Poz drawiam, Semenek.PS. No i od tej chwili jestem 4-cyfrowy ;)
2015-12-28 [ :-) ] Katarzyna :: W sumie poszlo szybko i sprawnie :) Dzieki!
2015-10-17 [ :-) ] TakToJa111 :: Ekstra kesz brawo za oryginalnosc :-D
2015-09-26 [ :-) ] * ForgottenSilesia :: w zeszlym roku sie nie udalo. tym razem rowniez nie bylo latwo, ale sukces.. sprytna skrzyneczka :) znaleziona z Chochlikiem i Bartkiem :)
2015-09-26 [ :-) ] * Chochlik. :: Tym razem sie udalo, ale dopiero po podpowiedzi zalozyciela. No normalnie masakra. Czegos tak sprytnego jeszcze nie widzialem. Znalezione razem z ForgottenSilesi a i Bartek111. Dzieki
2015-09-26 [ :-) ] Bartek111 :: Bieszczadowy urlop z ForgottenSilesi a i Chochlikiem :-)Kesz znaleziony w deszczu i po telefonie do zalozyciela. Trzeba przyznac ze sprytnie zostal ukryty. Dzieki :)
2015-04-29 [ Kom ] fredzio :: Myslalem ze juz sukces, tymczasem logbook mnie przechytrzyl. Dzis dnf.
2015-04-08 [ :-) ] alpateam :: szalony byl ten kesz .... wlasnie postanowilem troche pouzupelniac zalegle wpisy
2015-01-23 [] masaj :: Skrzynka gotowa do szukania. Powodzenia!
2015-01-22 [ :-) ] Krzosz :: Kiedys tam
2014-12-08 [] masaj :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna.
2014-12-03 [ :-) ] Tomasz.B :: Mysle, ze w lecie byloby ciezko, chyba, ze nad ranem. Stolika tylko brakuje ;) Pozdrawiam i dziekuje.
2014-10-04 [ :-( ] ForgottenSilesia :: nie udalo sie zlokalizowac. szkoda.
2014-10-04 [ :-( ] Chochlik. :: Troche tam pokrazylismy, ale kesza nie udalo sie znalezc. Pozdrawiam
2014-08-09 [ :-) ] PeCha :: Chwilka nerwow, a potem malo gleby ze smiechu nie zaliczylem :) swietny pomysl :D Dzieki
2014-08-09 [ :-) ] cirilla :: Dobre, dobre:) widoczki fajne i usmielismy sie. Z PeCha po drodze do Rzeszowa.
2014-06-19 [] masaj ::
2014-06-04 [] masaj :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna.
2014-05-05 [ :-) ] 3grona :: Znaleziona podczas majowki wspolne z milos12345 !TFTC !
2014-05-02 [ :-) ] Milos12345 :: Przyjemny widok dla oka , Polecam ! Dziekuje i Pozdrawiam
2014-04-06 [ :-) ] kacpriok :: Szybka latwa przyjemna
2014-03-07 [ :-) ] tiomek :: Piekny widok. TFTC!
2014-03-01 [ :-( ] NERoch :: Lazilem w kolko przez 10 min, ale niestety nie znalazlem :(
2013-12-14 [ :-) ] :: Szybka skrzyneczka :)


[Tipy] ^ @


[Obrazki] (tu) ^ @


[Najblizsze] ^ @

1.3: OP743B Jaka to me
1.4: OP61DA Mikrus w l
1.4: OP6EC1 Menlo Park
1.8: OP44CF Strzelcow
1.8: OP7185 Zielono mi
1.9: OP4277 Tarnowski
1.9: OP4343 Kolory jes
2.3: OP732E Wsrod mies


[Tam] (online) ^ @

Obrazki

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@