Aleja Sredzkich Olimpijczykow by manymanymoons
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP7B2F

[Info] ^ @

Tradycyjna / Mala
Zarchiwizowana
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2014-01-29
Ost. log: 2016-10-25 [ ]
Trudnosc: 40%
Teren: 40%

Atrybuty: # Mozna zabrac dzieci; # Dostepna rowerem; # Zalecane szukanie noca;


N 52 13.582
E 17 16.556
(52.22637 17.27593)
Polska
0.3: Sroda Wielkopolska
2.1: Kijewo
2.4: Topola
2.5: Petkowo
3.6: Janowo

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

I w Smrodzie znajdziesz herosow! (No i kesza)

30 pazdziernika 2010 roku deptak prowadzacy od Liceum Ogolnoksztalcac ego im. Powstancow Wielkopolskich do ulicy 20 Pazdziernika otrzymal nazwe Alei Sredzkich Olimpijczykow. Propozycja nazwy zostala wysunieta przez Zarzad Stowarzyszenia "Ziemia Sredzka", ktorej nazwa ma na celu wyeksponowanie sylwetek sredzkich uczestnikow Igrzysk Olimpijskich. Glownym punktem imprezy bylo uroczyste odsloniecie szesciu pamiatkowych tablic. Dokladnie tylu sredzian bralo do tej pory udzial w Olimpiadzie. 1. Jozef Kiszkurno - strzelectwo do rzutek (trap) - uczestnik Igrzysk Olimpijskich w Helsinkach w 1952 r. - 9. miejsce 2. Grzegorz Korcz - pilka koszykowa - uczestnik Igrzysk Olimpijskich w Meksyku w 1968 r. - 6. miejsce i w Monachium w 1972 r. - 10. miejsce 3. Dariusz Marcinkowski - hokej na trawie - uczestnik Igrzysk Olimpijskich w Sydney w 2000 r. - 12. miejsce 4. Dariusz Malecki - hokej na trawie - uczestnik Igrzysk Olimpijskich w Sydney w 2000 r. - 12. miejsce 5. Rafal Wieruszewski - lekkoatleta - sztafeta 4 x 400 m - uczestnik Igrzysk Olimpijskich w Atenach w 2004 r. - 10. miejsce i w Pekinie w 2008 r. - 5. miejsce 6. Hans Walter Schadler - reprezentant Lichtensteinu w narciarstwie alpejskim w Innsbrucku w 1964 r. i w Grenoble w 1968 r. Zrodlo: Uzasadnienie do Uchwaly Nr XXXIX/659/2010 Rady Miejskiej Srody Wielkopolskiej z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie nadania nazwy ulicy w Srodzie Wielkopolskiej - Aleja Sredzkich Olimpijczykow. KESZ: Niewielki pojemnik ukryty przed wzrokiem mugoli. Podejmujac zachowaj ostroznosc, miejsce jest niezwykle ruchliwe ze wzgledu na bliskosc szkol i marketow (szczegolnie wystrzegaj sie ciekawskich licealistow!). W skrzynce znajdziesz logbook, olowek z temperowka, fanty na wymiane i CERTYFIKATY.


[Wpisy w logu] ^ @

2016-10-25 [] brasia :: Skrzynka zostala zarchiwizowana.
2016-09-04 [ :-( ] JACOL1983 :: wsteczne logowanie. Niestety niema przepadla bez sladu skrzynka raczej do archiwizacji. napisalem do wlasciciel czekam na odpowiedz 7 din i zglaszam do COG-u do archiwizacji
2016-03-05 [ Kom ] szabla_1984 :: szukalismy dosc dokladnie ale widac ze krzaki przyciete byly wiec poza pustymi flaszkami nie bylo nic.
2015-06-28 [ :-) ] Komosa :: Traumatyczne przezycie dla ludzi z arachnofobia ;) Dzieki za skrzynke :)
2015-04-15 [ :-( ] Wojciech.Wasiak :: w miejscu przezemnie zlokalizowanym bylo sporo tasmy izolacyjnej w kolorze czarnym, wiec wydaje mi sie ze jakic mugol skrzynke zabral.prosze sprawdzic.pozdr awiam
2015-03-19 [ :-) ] RochMich :: Szybko i sprawnie. Dzieki za kesza.
2014-09-27 [ :-) ] Pan i Pani Smith :: Skrzynka znaleziona, choc nie bylo latwo. Dupa z krzakow to najlepsze okreslenie ;-) Wpis dokonany, bez wymiany.
2014-07-31 [ :-) ] feniksh :: Znaleziona za trzecim podejsciem z pomoca grzejdbobaj wielkie dzieki :) i z globe-trotter27
2014-07-20 [ Kom ] manymanymoons :: Skrzynka caly czas czeka na znalazcow, sprawdzilem - jest na miejscu ;)
2014-07-18 [ :-) ] annamaria1063900 :: z malymi problemami ale zaliczona :D
2014-07-17 [ :-( ] annamaria1063900 :: znudzona ogladaniem hycajacych rowerzystow, skoczylam na Aleje podjac poraz enty skrzyneczke. jak zwykle ludzie i ludzie i ludzie :o troskliwa Sredzianka nawet zapytala czy czegos nie zgubilam. Krotkie "uhm" pomoglo by nie przystanela. radar pokazywal mi 1m przy bledzie 8 :3 jak juz sobie upatrzyla miejsce gdzie by mozna zanurkowac i akurat nikt sie nie pokazal, to kazdy najmniejszy papierek, folia dawala zludna nadzieje, ze to kesz. igly nie zachecaja a zaden olimpijczyk pomoc nie chce :( nie spoczne poki nie znajde!
2014-06-16 [ Kom ] krogulec :: Tak dla porzadku, to zaznacze, ze dzisiaj znowu tam bylem i znowu nie znalazlem. Nie wiem na ile razy starczy mi hartu ducha i kiedy przestanie mi zalezec abym byl godzien . Pozdrawiam.
2014-06-03 [ Kom ] manymanymoons :: @krogulcu! Tys niegodzien w pocie czola ducha hartujacych Olimpijczykow ze Smrody! Czymze jest buszowanie w zielonych igielkach w porownaniu z miesiacami, ba!, latami treningow i wyrzeczen! ;D Kesz jest na miejscu, sprawdzilem. Odlozony nawet lepiej niz pierwotnie, dzieki! ;) Dziwie sie, ze jeszcze nikt z tysieca postronnych smrodzian spacerujacych Aleja kazdego dnia go nie zgarnal...
2014-05-28 [ :-( ] krogulec :: Chwile poszukalem, ale kordy mi wariowaly, a przeszukiwanie calych polaci klujacych chaszczy to nie jest fajna sprawa wiec odpuscilem.
2014-05-06 [ :-) ] DeepSea :: Zalegly wpis. Razem z DeepBlue, dzieki :)
2014-05-06 [ :-) ] DeepBlue :: Widok mojego tylka bez glowy musial przynajmniej zdziwic pania, ktora mimo kul zasuwala jak motorek i mimo grubych szkiel na nosie swidrowala mnie sokolim wzrokiem. No co! Tak sobie lubie odpoczywac, nie inaczej. Ubawilem sie tu. Pozdrawiam.
2014-04-24 [] manymanymoons :: Skrzynka gotowa do szukania. Powodzenia!
2014-04-24 [] Pyra :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna.
2014-04-23 [] manymanymoons :: Skrzynka zostala zarchiwizowana.
2014-04-21 [ :-) ] DIRECTIONER_2500 :: niezle schowana...
2014-04-04 [ :-) ] Nati (ntu) :: Dwa podejscia do tej skrzynki w dniu dzisiejszym. Za pierwszym razem "too many many people". Kordy wariowaly, ludzie mnie wkurzali, wszystko inne tez. Za drugim razem juz duzo spokojniej. Na tyle duzo, ze aleja byla absolutnie pusta, przez 2 minuty, ktore potrzebowalam do wyciagniecia skrzynki, a potem jej schowania. Przydala sie tu pomoc, za ktora bardzo dziekuje! Zabralam ostatniego certa. TFTC. Pozdrawiam, Nati.
2014-03-29 [ :-) ] Ankor :: No, nie obeszlo sie bez wsparcia ronji. Do szukania wspolrzednych mialem tylko tablet i googlwska nawigacje. Mala podpowiedz i poszlo gladko. Dziekuje i pozdrawiam Andrzej.
2014-03-23 [ :-) ] Gerg :: Znaleziona z 3cim podejsciem
2014-03-13 [ :-) ] ronja :: Hello, No, nie obeszlo sie bez wsparcia. Kordy prowadza na rog lawki i nijak nie chca drgnac. Tutaj pewnie nie, na 100% w tych krzaczorach, nie ma sily. Przekopane, przeryte, jednak tak na pol gwizdka, bo ludzi sporo. I tak z pare razy, a strefa deczko rozlegla Gdy rozmawialem z Markiem i jednoczesnie kikalem w glab, pojemnik raczyl sie objawic. Po chwili byl juz w rekach, po kolejnej spakowany i gotow do ukrycia. Przebieglo ono spokojniej i cale szczescie. Zabralem 2 GK. Pzdr, Wojtek
2014-03-09 [ :-) ] gladiator :: Nareszcie znaleziono ;-) miejsce fajne ale dopiero za 2 podejsciem


[Tipy] ^ @

Kesz 'widzi' rozwidlone drzewo. W tle, po prawej, wejscie do lacznika. Szukaj wysoko.


[Obrazki] (tu) ^ @

Jestes na miejscu.


[Najblizsze] ^ @

0.4: OP43A0 Sredzka Ko
0.6: OP19E6 Szpital Sr
0.8: OP7B30 Zejscie Do
5.1: OP4D42 Wiatraki
5.4: OP4D41 Koszuty
6.8: OP3DDC Gruszki ni
6.9: OP42A6 Kosciol w
8.5: OP422C Urokliwa k


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Jestes na miejscu.

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@