Czarna tama by Mariano Italiano
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP80CP

[Info] ^ @

Quiz / Mikro
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2014-04-02
Ost. log: 2017-08-07 [ :-( ]
Trudnosc: 40%
Teren: 40%

Atrybuty: # Mozna zabrac dzieci; # Przyczepiona magnesem; # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Dostepna rowerem; # Skrzynka niebezpieczna;


N 54 24.344
E 17 44.416
(54.40573 17.74027)
Polska
1.6: Siemirowice
3.2: Oskowo
3.4: Cewice
4.4: Karwica
4.6: Przeryte

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Dolina rzeki Bukowiny

Rzeka Bukowina plynie zalesiona pradolina. Ponizej Siemirowic sa laki, na ktorych zainstalowano urzadzenia irygacyjne, jeszcze przed wojna. Obecnie urzadzenia te stracily na znaczeniu. Niemniej sa pozostalosci, wsrod nich "czarna tama", jak mowia miejscowi. Dolina poprzecinana jest licznymi wawozami, jarami, ktore widoczne sa z drogi gminnej Kamieniec - Siemirowice. U wylotu jednego z wawozow znajduje sie owa tama. Powyzej tamy w rozwidleniu rzeki utworzyla sie wyspa, ulubione miejsce bobrow. Ciekawostka: na lace pod lasem jest psi cmentarz, 170 m NW od tamy. Szukamy mikromagnetyka. Haslo: jakie imie jest na kamieniu?


[Wpisy w logu] ^ @

2017-08-07 [ :-( ] TheJa14 :: Niestety nie znalazlem poniewaz nie ogarniam zbytnio bo jestem nowy Prosze o rozwiazanie
2017-06-28 [ :-) ] Rausz :: W tak uroczym miejscu sam chcialbym spoczac :) Tama i miejsce dzikiego "ogniskowania" tez spoko. Dzieki za zalozenie skrzynki, a reaktywatorom - za reaktywacje!
2017-04-22 [ :-) ] Charon7 :: Podczas organizacji na kolejnym Harpaganie Dzieki
2017-04-22 [ :-) ] JoannaLadyMoon :: Miejsce bardzo ladne i ciekawe, ale tama wyglada juz inaczej niz na zdjeciach z opisu. Kesza niestety nie bylo, wiec z tego co bylo pod reka udalo sie zreaktywowac niemagnetycznie w narozniku prawym, stojac na wyspie przodem do tamy. Zwierzece nagrobki zrobily wrazenie, zwlaszcza ten najwiekszy i najbardziej " wypasiony". Dzieki bardzo za pokazanie miejscowki.
2015-04-18 [ :-) ] Karol i Wera :: Kesz podjety na sobotnim spacerze z rodzina. Niestety logobok jest juz caly wilgotny a nie mialem przy sobie nic czym by mozna bylo go zastapic, wiec zalecam przyszlym znalazca jego wymiane oraz zabezpieczenie przed wilgocia. Miejsce ciekawe i spokojnie.
2015-03-08 [ :-) ] gokglowczyce :: Ciekawa wyspa, z tamy niewiele juz zostalo (brak widocznych na zdjeciach przegrod), kesza niestety tez nie zastalem. Wskrzesilem go z tego co mialem akurat do dyspozycji. Umieszczony jest w tym samym miejscu co poprzednio, ale teraz sklada sie tylko z logbooka w woreczku strunowym. Prosze ostroznie podejmowac zeby nie uczyc kesza nurkowac, podejrzewam ze moze byc srednio odporny na wilgoc. Jak ktos bedzie przejazdem to warto wymienic go na cos lepiej zabezpieczonego przed wilgocia i wypadnieciem. Po raz pierwszy widzialem prawdziwy smetarz dla zwierzakow z takim pomnikiem. Widac musial byc to bardzo zasluzony pies.
2014-10-19 [ :-) ] Qbacki :: sytuacja niestety podobna jak na schodach. Kesza ni ma. reaktywacja i jade dalej. Miejsce odwiedzone rowerowo podczas XVI Rajdu Lisc Debu. Dzieki z kesza :)
2014-08-20 [ :-) ] geolucy :: znaleziona
2014-06-22 [ :-) ] maliny69 :: Znaleziona podczas dlugiego weekendu :))
2014-05-10 [ :-) ] asiag0022 :: Z Pawlem, tata byl kilkanascie minut wczesniej ;p TFTC
2014-05-10 [ :-) ] PACANY :: Bardzo fajny spacer, zauwazalne efekty pracy bobrow. Ps. fajnie miejsce na niedzielny space i piknik zupelny brak problemu z mugolami :)------------- --------------- --------------- ---Logged from my android phone using columbus
2014-05-10 [ :-) ] gemmmir :: trafilismy bez problemu -szybko i sprawnie! Found it --------------- --------------- --------------- -Logged from my android phone using columbus
2014-05-02 [ :-) ] adriana90 ::
2014-05-02 [ :-) ] daygon_6 :: pomyslowo ukryta :)
2014-04-29 [ :-) ] halyna :: Wieczorny spacer.
2014-04-22 [ :-) ] Rudzix ::
2014-04-22 [ :-) ] zukson ::
2014-04-22 [ :-) ] baloniarz :: Szybko i sprawnie podczas samotnego, nocnego czyszczenia mapy OC. Sploszylem kilka saren, odszczekiwaly sie pozniej jak pies. Ktos musial bardzo lubic swojego pupila, pochowanego na skraju laki. Azymut to sie zgadzal ale odleglosc to o ok 40 m przesadzona. W nocy to istotne. TFTC
2014-04-21 [ :-) ] pichu. :: TTF! 21:39 Znaleziona pelnym skladem Night Cachers Team w towarzystwie Kriisa. A fajna miejscowka na skrzyneczke, czemu nie. Szybko poszlo. TFTC!
2014-04-21 [ :-) ] umyk-gaska :: STF! Mial byc FTF ale Myszky pokrzyzowal nam plany. Gdyby nie to wodowanie i szanty... :)
2014-04-21 [ :-) ] myszky :: FTF. Troche trudno znalezc nagrobek o tej porze . W towarzystwie sarn i jednego jelenia


[Tipy] ^ @

2T-ownik, od strony wyspy.


[Obrazki] (tu) ^ @

Czarna tama
Widok w gore rzeki
Wyspa na rzece
Od dolu
Psi cmentarz
Rowniez natura utwrzyla tamy zebami bobrow


[Najblizsze] ^ @

1.0: OP80CT Schody w l
1.3: OP4F42 Siemirowic
1.3: OP70BF Siemirowic
1.7: OP4E53 Cewice - k
1.8: OP4E54 Kamien Poc
1.8: OP4F41 Stary Cmen
2.4: OP751B Wieza w Si
2.6: OP713A Kon trojan


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Czarna tama
Widok w gore rzeki
Wyspa na rzece
Od dolu
Psi cmentarz
Rowniez natura utwrzyla tamy zebami bobrow

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@