Tu Es Petrus by miksta
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP82XX

[Info] ^ @

Skrzynka nietypowa / Mikro
Tymczasowo niedostep
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2014-07-07
Ost. log: 2015-10-04 [ ]
Trudnosc: 40%
Teren: 20%

Atrybuty: # Szybka skrzynka; # Mozna zabrac dzieci; # Dostepna dla niepelnosprawnych; # Offset cache; # Dostepna rowerem;


N 52 21.016
E 16 52.683
(52.35027 16.87805)
Polska
2.2: Lubon
3.4: Czapury
3.6: Wiry
4.7: Babki
4.8: Leczyca

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

glaz narzutowy

,,A wy za kogo Mnie uwazacie?" Odpowiedzial Szymon Piotr: "Ty jestes Mesjasz, Syn Boga zywego". Na to Jezus mu rzekl: "Blogoslawiony jestes, Szymonie, synu Jony. Albowiem nie objawily ci tego cialo i krew, lecz Ojciec moj, ktory jest w niebie. Otoz i Ja tobie powiadam: Ty jestes Piotr [czyli Skala], i na tej Skale zbuduje Kosciol moj, a bramy piekielne go nie przemoga. I tobie dam klucze krolestwa niebieskiego; cokolwiek zwiazesz na ziemi, bedzie zwiazane w niebie, a co rozwiazesz na ziemi, bedzie rozwiazane w niebie". Mt.16.15 Tak powiedzial Jezus do Piotra - jednego ze swoich uczniow. Piotr mial objawienie tego kim byl Jezus. Czy ty rowniez o tym wiesz? Ten sam Piotr trzyma klucz w herbie Poznania. Slowa zostaly wypisane na glazie narzutowym w Luboniu, ktory jest najwiekszym glazem w powiecie poznanskim. Znajduje sie na terenie Lubonianki, w poblizu miejsca, gdzie budowany jest osiedlowy kosciol. Obwod glazu wynosi ok. 14 m, dlugosc 5,3 m, wysokosc ok. 3,5 m, szerokosc ok. 3 m; objetosc ok. 24 m3, waga po oczyszczeniu 62 tony (pomiar dzwigowy). Charakterystycz na cecha okazu jest duza - ponad 12 m2 - powierzchnia gladka. Odkryty przypadkowo we wrzesniu 2007 roku podczas wykopow na podziemne garaze jednego z blokow w lubonskim srodmiesciu (ul. Wschodnia 21 - teren nowego centrum Lubonia) eratyk z ciemnoszarego granitu, przyniesiony zostal przez ladolod ze Skandynawii. Do wyciagniecia kamienia z wykopu inwestor wynajal najwiekszy dzwig samochodowy w wielkopolsce o nosnosci ponad 250 ton. 26 pazdziernika 2007 w wyniku celowo zorganizowanej akcji. Glaz przetransportow any przez samochod ciezarowy z siedmioosiowa naczepa na ul. Zrodlana, kilka tygodni pozniej stanal na specjalnie wybudowanym fundamencie, w poblizu nowopowstalej swiatyni. Zdaniem proboszcza zabikowskiej parafii, poswiecony ma byc Papiezowi Janowi Pawlowi II. O keszu: Wieksze mikro ukrylo sie on przy trzeciej sadzonce drzewa (nie krzewu) od glazu (kierunek NNE). Maskowanie dosyc nietypowe, powiedzmy, ze lesne. Prosze o dyskretne i bardzo delikatne podejmowanie kesza, wystarczy podniesc gorna czesc maskowania. Niczego nie wyrywamy, nie niszczymy, nie ucinamy, nie rozkrecamy. Maskowanie jest bardzo podatne na uszkodzenia jak sie okazuje. Raczej uzywamy glowy (oczy i szara substancja wewnatrz :-) ). Podejmujac zdejmij maskowanie i nie wyciagaj skrzynki tylko zawartosc. Przyjrzyj sie dokladnie jak jest wlozone maskowanie aby odlozyc tak samo. Odkladajac mocno wcisnij gorna czesc maskowania tak aby obie czesci sie zespolily i aby nie bylo widoczne wnetrze, mozesz rowniez przekrecic. Uwazajcie przy podejmowaniu bo jestescie w dosc ruchliwymi miejscu i o kazdej porze kreci sie tu sporo osob. Przy podejmowaniu prosze o przestrzeganie zasady ZERO. W srodku logbook, olowek, fanty i informacja gdzie znajdziesz certyfikaty dla pierwszych trzech znalazcow. Po zapisaniu sie prosze o dyskretne odkladanie. EDIT: 2014-07-14 na niebiesko


[Wpisy w logu] ^ @

2015-10-04 [] miksta :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna.
2015-04-04 [] miksta :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna.
2015-03-21 [ :-( ] ash83 :: Zajechalem na miejsce, odnalazlem trzecia sadzonke drzewa i niestety nic. Na razie nie zostala przeze mnie znaleziona ale na pewno wroce, a tymczasem poczekam czy komus innemu sie uda. :)
2015-01-25 [ :-) ] sebaldo :: Szybko poszlo. Mam tylko pewne watpliwosci co do rozmiaru. Specjalnie zabralem kreta i sie tylko przejechal. Dzieki
2015-01-12 [ :-) ] TROL ::
2014-12-27 [ :-) ] FILIP123 :: Dzienki. Za skrzynke
2014-11-29 [ :-) ] * RoDaJJ :: "Tu es capsula" - dobre, dobre. Cale szczescie, ze bylo ciemno i mozna bylo bez problemow prowadzic operacje wydobycia logbooka. Dziekujemy
2014-11-10 [ :-) ] adzior :: zle schowana wlazlam w ... butem zle schowalam loogbooka bo jestem niska
2014-10-20 [] miksta :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna.
2014-10-20 [ Kom ] miksta :: zawieszam skrzynke poniewaz w luboniu grasuje niszczyciel skrzynek...
2014-10-06 [ Kom ] luksta :: @Tomad24 - nie wierze, chyba ci zalozyciel za bardzo pomagal ;-). Ma nauczke.
2014-10-04 [ :-) ] tomad24 :: ten kesz byl slabo ukryty
2014-10-03 [ :-) ] MORDERCZE TRIO ::
2014-08-30 [ Kom ] luksta :: w domu oczywiscie ;-)
2014-08-29 [ :-) ] * johnyn :: Fajne maskowanie :D razem z masloo5000
2014-08-29 [ :-) ] * masloo5000 :: troche zeszlo, glaz bardzo sie podobal, maskowanie swietne, ciekwaw jestem tylko jak je zamontowaliscie
2014-08-28 [ Kom ] miksta :: ostatni znajdujacy (chyba) zle odlozyl maskowanie i nie docisnal go dobrze z tego powodu kesza bylo go widac z jednej strony. Wyjmujcie tylko zawartosc, reszta niech sobie siedzi spokojnie w maskowaniu.
2014-08-28 [ :-) ] Tischner :: Wyslane przez OCFun
2014-08-08 [] miksta :: Udalo sie zreanimowac kesza. Skrzynka gotowa do szukania. Powodzenia!
2014-08-04 [] miksta :: Skrzynka bedzie czasowo niedostepna. Niestety ostatnia nawalnica nadszarpnela skrzynke, ktora w ostatecznosci zaginela.
2014-07-26 [ :-) ] * luksta :: W koncu znalazlem ;-) Okazuje sie, ze kesze najblizsze podejmuje sie z duzym opoznieniem. Daje zielone dla konstruktora-za lozyciela.
2014-07-20 [ :-) ] * Algida :: Reko, bo naprawde starannie wykonane maskowanie. Gratuluje! Swietny! :)
2014-07-20 [ :-) ] DruhWoj :: Bardzo fajny kesz. tata mi pokazal rodzinne osiedle. Dzieki!
2014-07-20 [ :-) ] buniaczek :: Substancja szara i oczy porobily mnie kilka dni wczesniej, a przeciez mielismy dokladna mape do skarbu spod rak samego przedszkolaka!! ! Stukam sie w dynke oficjalnie. Cos switalo, ale ta sama substancja dzialania blokowala i jedyne sluszne wzgledem obiektu wydawaly sie falszywe. No i trzeba bylo Rredana, ktory na szczescie potwierdzil rzetelnosc map rysowanych przez Hanie Znakomita!
2014-07-20 [ :-) ] Glauberyt :: Okolica znana doskonale z dziecinstwa (o czym zalozyciel skrzynki doskonale wie). Jednak wowczas tego "kamyszka" jeszcze tu nie bylo, kosciola rowniez. Byl za to mostek nad smierdzaca rzeczka, stary zapuszczony park z zarosnietym stawkiem posrodku i nieopodal wielka cegielnia, do ktorej chodzilo sie po gline na lekcje z plastyki. Fajnie wrocic po latach w takie miejsce. Keszyk bardzo zgrabny, jednak DruhWoj wymaral go pierwszy DZIEKI ZA KESZA!


[Tipy] ^ @


[Obrazki] (tu) ^ @

glaz tuz po wydobyciu


[Najblizsze] ^ @

0.4: OP80D6 Sterefa re
0.7: OP4DA3 Swiatlo :)
0.7: OP648C Oryginalna
0.8: OP22E6 Farma Kret
0.8: OP3D39 Oboz w Zab
1.1: OP5365 Granica Po
1.2: OP81E8 Kociamber
1.6: OP5FD4 Cegielka -


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
glaz tuz po wydobyciu

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@