Lagisza - Krzyz w lesie by Michal_bn
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP87JX

[Info] ^ @

Tradycyjna / Mikro
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2015-03-09
Ost. log: 2017-06-29 [ :-) ]
Trudnosc: 40%
Teren: 40%

Atrybuty: # Szybka skrzynka; # Mozna zabrac dzieci; # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Dostepna rowerem;


N 50 21.572
E 19 8.885
(50.35953 19.14808)
Polska
1.7: Sarnow
2.3: Preczow
3.3: Psary
3.5: Malinowice
3.7: Grodkow

Dodatkowe wpty:
50.35947 19.14763 :: Etap: 0: Interesujace miejsce : Krzyz w lesie
[Opis] ^ @

Celem serii skrzynek jakie zakladam w Lagiszy jest pokazanie ladnych lub mniej znanych miejsc w Lagiszy, uwazanej powszechnie za najbrzydsza i najmniej ciekawa dzielnice Bedzina. Pora to zmienic;) Ufundowany przez pracownikow kolejowych odcinka drogowego Lagisza w 1932 roku. Krzyz betonowy, o przekroju ramion kwadratowym, nie pomalowany. Umieszczony na betonowym, cokole. Na jego frontowej scianie, ryty, barwiony srebrna farba napis: UFUNDOWANY PRZEZ PRACOWNIKOW KOLEJOWYCH ODCINKA DROGOWEGO LAGISZA W ROKU 1932. Nad nim rowniez namalowano niewielki krzyz. Cokol o podstawie kwadratu, popekany w kilku miejscach. Niegdys ogrodzony plotkiem (prawdopodobnie drewnianym) z ktorego do dzis ostaly sie tylko 4 betonowe slupki. Na krzyzu do niedawna znajdowala sie figura Chrystusa (skradziona) - odlew zeliwny pomalowany w kolorze srebrnym. W jej miejsce zawieszono maly, drewniany krzyzyk. Calosc ustawiona na niewielkiej skarpie. Do krzyza prowadzi 4-5 kamiennych schodow. Zrodlo: artman.ovh.org Kesz nie jest juz zakopany, bo nie chcialem bardziej rujnowac terenu.


[Wpisy w logu] ^ @

2017-06-29 [ :-) ] joutsen :: Woreczek strunowy z logbookiem znalazlam po chwili przeszukiwan. Niestety logbook bardziej przypominal zagrzybiale konfetti. W srodku chodzily robale i slimaki. Postanowilam zatem ow woreczek odstawic na miejsce i dolozyc nowy pojemnik z nowym logbookiem w suchym woreczku strunowym. Calosc zakrylam cegla tak jak bylo:) TFTC
2016-08-11 [ :-) ] quiet.girl :: Kolejny keszyk na naszej dzisiejszej kilkugodzinnej wyprawie :D TFTC :)
2016-08-11 [ :-) ] wspanialekonie :: Nawet szybko poszlo, dzieki :)
2016-05-30 [ :-) ] Agatha :: Powrot na Lagisze z Miskiem. Dziekuje i pozdrawiam!
2016-04-23 [ :-) ] art_noise :: Kesz znaleziony w czasie sobotniego wloczenia sie po Lagiszy. PozdrawiamArt_n oise
2016-04-02 [ :-) ] jamiko :: Bardzo fajne miejsce - w sensie lasku, ktorego wczesniej nie znalismy od tej strony. Spokojnie mozna isc na spacer z dziecmi, ktore maja gdzie sie scigac, czy przejazdzke rowerowa. Dojscie do samego kesza nieco ciezkie.
2016-01-02 [ :-) ] Urbex Bamber :: Z buciora przez krzaki i kesz zrobiony.
2015-09-18 [ :-) ] baloniarz :: Kesz znaleziony w czasie wolnym po przygotowaniu trasy maratonu rowerowego Skandia MTB. Czemu kesz tak daleko od krzyza nie mam pojecia. TFTC
2015-09-13 [ :-) ] hobbbysta :: Fajne dojscie do skrzyneczki.Dzi eki
2015-09-06 [ :-) ] vince.vega :: Fajne miejsce lubie takie rurowe sciezki TFTC
2015-09-06 [ :-) ] Ronin_Vincent :: Rurami do celu :) Kesz fajnie ukryty. TFTC
2015-08-20 [ :-) ] janzow :: Mialem nadzieje, ze jestem po wlasciwej stronie tych rur, a jednak sie mylilem, TFTC
2015-08-20 [ :-) ] Holka :: Miejsce znane z czasu, gdy jeszcze nie slyszalam o opencachingu :) Dziekuje
2015-08-18 [ :-) ] elf19586 ::
2015-08-13 [ :-) ] WROBEL. :: Dobrze ze maszyna zostala przy krzyzu bo szukajac cegiel zapomnialbym co ja tu chcialem wlasciwie zobaczyc ;)
2015-08-11 [ :-) ] baranek84 :: po przeprawie przed krzaki i pokrzywy znaleziona owa cegla:)
2015-08-11 [ :-) ] KEISOR :: Krzyz swoje, kesz swoje. Raczej slabe, dzienks.
2015-08-06 [ :-) ] 19Miki99 :: Znaleziona dawno temu, logowana dopiero teraz, z powodu bledu pliku Visit w Garminie i lenistwa :P Rowniez uwazam, ze skrzyneczka moglaby byc troche blizej krzyza. Dzieki! :)
2015-07-22 [ :-) ] BUMAG :: Rowerowy wypad do Lagiszy zastanawiam sie dlaczego kesz jest tak daleko od krzyza
2015-06-26 [ :-) ] misiek :: Kolejna odslona rajdu Tour de Lagisza with Agatha, tego dnia z Qbackim :). Jak zawsze odwiedzilismy najciekawsze zakatki tej pieknej dzielnicy :) Dzieki Michal :)
2015-06-26 [ :-) ] Qbacki :: troche czasu mi tu zeszlo. Co wiecej zostawilem tez tu polara. Nikt nie zakosil, hehe i po wielu godzinach odzyskany :) Miejsce odwiedzone podczas czerwcowego weekendu na Slasku:) Dzieki za kesza :)
2015-06-22 [ :-) ] linfallas :: Znaleziona na drugiej wycieczce po Lagiszy. Dziekuje za skrzynke
2015-06-19 [ :-) ] pmiszczak :: Znaleziona. TFTC
2015-06-19 [ :-) ] konrad626 :: Zaliczona TFTC
2015-06-16 [ :-) ] acer :: Acer


[Tipy] ^ @

za cegla


[Obrazki] (tu) ^ @

Krzyz


[Najblizsze] ^ @

0.2: OP87JW Lagisza -
0.5: OP87JN Lagisza -
0.6: OP87JP Lagisza -
0.6: OP87JR Lagisza -
0.6: OP87JZ Lagisza -
0.6: OP87KJ Lagisza -
0.7: OP87JU Lagisza -
0.8: OP87K6 Lagisza -


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Krzyz

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@