BOSKO by mateuszAZL
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP89A9

[Info] ^ @

Wydarzenie / Bez pojemnika
Zarchiwizowana
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2015-05-18
Ost. log: 2015-05-19 [ ]
Trudnosc: 20%
Teren: 20%

Atrybuty: # Mozna zabrac dzieci; # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Dostepna tylko pieszo;


N 51 56.413
E 15 28.467
(51.94022 15.47445)
Polska
2.1: Zielona Gora
3.3: Wilkanowo
3.6: Przylep
5.4: Slone
6.1: Ploty

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Wielkie Grillowanie

Witajcie towarzysze! Chcialbym Was zaprosic na wydarzenie B.O.S.K.O czyli Bachanaliowe Opencachingowe Spotkanie Keszerow Odjechanych. Swietowanie zaczynamy od Grilla bo jakze inaczej. Oczywiscie nie zabraknie zlocistej ambrozji. Pakujcie manatki, bierzcie kielbaske i przybywajcie. Obecnosc jak na zajeciach - obowiazkowa! Nie ma zwolnien lekarskich i innych bzdetnych tlumaczen. Bedzie puszczona lista obecnosci! Zaczynamy o 18:00. Spotykamy sie na kordach przed wejsciem na stolowke, potem razem uderzamy szukac sobie miejscowki. W programie przewidziane sa rowniez inne atrakcje! Do zobaczenia. Bedzie BOSKO :)


[Wpisy w logu] ^ @

2015-05-19 [] k.mil :: Trzeba przyznac, ze bylo BOSKO ;) Dzieki za spotkanie!
2015-05-19 [ Kom ] Cwir :: Lepiej zeby sie nie wpisywali. Bedzie nieswiadomy atak DDoS.
2015-05-19 [] aniolekdiabelka :: Dzieki wielkie za spotkanko. Potwierdzam Cwir uczestniczyl. Kielbaski dobrze upieczone przez Mateusza :) Dzieki i do nastepnego! PS. Ciekawe czy Ci wszyscy ludzie co wczoraj byli wpisza sie na stronie...
2015-05-18 [] d.ana88 :: Spotkanie jak najbardziej udane, milo spedzony czas, kielbasa zjedzona, kesze znalezione Dzieki i czekamy na nastepne!!!
2015-05-18 [] jarekj0212 :: Gdyby nie spotkanie nie wiem czy w ogole pojawilbym sie na grillowaniu..;) A tak dzieki za motywacje i milo spedzony czas..;)
2015-05-18 [] barabara9299 :: Dzieki za super i przesympatyczne spotkanie ! :)
2015-05-18 [] CiemnozielonySmok :: Niestety "ucieklem" jako pierwszy, ale ktos w koncu tym pierwszym byc musi. Do nastepnego!
2015-05-18 [] Cwir :: Swietna atmosfera, grill, kielbaski, muzyka, nowe kesze. Dziekuje bardzo za milo spedzony czas z keszowymi wariatami. :) Do nastepnego! :)
2015-05-18 [ Kom ] Cwir :: "Uczestniczy"
2015-05-18 [] jarekj0212 :: Wpadne na chwile..;)
2015-05-18 [] d.ana88 :: D.ane wskazuja ze jest cien nadzieji pozdro
2015-05-18 [] mycha92 :: Bede ;)
2015-05-18 [] DYMEK :: moze sie pojawie.. pracuje do 19.00 ale szefa nie ma, licze ze sie uda wczesniej wyrwac :D
2015-05-18 [] CiemnozielonySmok :: Najpewniej bede, ale nie zostane dluzej niz 2 godziny ;)
2015-05-18 [] Slajter :: Najpewniej zjawie sie z CzS ;)
2015-05-18 [ Kom ] d.ana88 :: niestety nie bedzie nam dane przybyc moze nastepnym razem pozdrawiamy
2015-05-18 [] barabara9299 :: Chyba sie zjawie :D
2015-05-18 [ Kom ] aniolekdiabelka :: A tak w ogole to ten... Chyba bede ;)
2015-05-17 [ Kom ] aniolekdiabelka :: Co za Ciolki... FTF jest tylko jeden... Moj.
2015-05-17 [] aniolekdiabelka :: FTF! (k.mil oszukiwal...i Cwir tez...) Oszusci wszedzie.
1901-12-13 [] Cwir :: FTF. (Chyba Ty...) (Bo bedzie flara. :D)
1901-12-13 [] k.mil :: FTF i juz!


[Tipy] ^ @

szescset siedem - czterysta szescdziesiat szesc - piecset trzynascie


[Obrazki] (tu) ^ @


[Najblizsze] ^ @

0.0: OP89B4 M-22. Klub
0.1: OP85ZU KUZ - Huma
0.2: OP85ZX KUZ - Bibl
0.2: OP89B7 Br-10 Klub
0.3: OP86CU Park Zacis
0.8: OP3CE6 GNZ-003 Tr
1.0: OP3341 K.4 Dawna
1.0: OP397B K.23 MW: P


[Tam] (online) ^ @

Obrazki

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@