GO WRO - U zrodel Amazonki - letterbox - MikloBit by miklobit
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP89XD

[Info] ^ @

Skrzynka nietypowa / Normalna
Tymczasowo niedostep
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2015-06-07
Ost. log: 2016-10-10 [ ]
Trudnosc: 40%
Teren: 40%

Atrybuty: # Mozna zabrac dzieci; # Letterbox; # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Dostepna rowerem;


N 51 2.063
E 16 57.047
(51.03438 16.95078)
Polska
1.4: Bielany Wroclawskie
2.5: Zabrodzie
2.7: Domoslaw
2.7: Tyniec Maly
2.8: Sleza

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Skrzynka nalezy do projektu - Geocachingowa Obwodnica Wroclawia

Zaczynasz u ujscia Amazonki. Idziesz w gore rzeki (na poludnie). Do zrodel a tym samym do kesza doprowadza Cie precyzyjnie wspolrzedne obiektow: 2035872671 2382067635 3534788560 3534788568 1615776137 3534788569 Pamietaj, ze pieczatka nalezy do wyposazenia skrzynki. Nie zabieraj jej. Dla pierwszych FTF-PWG na magnesach, dla reszty cos na wymiane. Nie wkladaj do pojemnika nic ciezkiego. Wymieniaj uczciwie. Odkladaj dokladnie. Nie spojleruj w logach...


[Wpisy w logu] ^ @

2016-10-10 [] :: Automatyczna archiwizacja - 6 miesiecy w stanie "Tymczasowo niedostepna"
2015-12-25 [ :-) ] LENSER1 :: Znaleziona szybko i sprawnie. Dziekuje.
2015-12-24 [ :-) ] LENSER1 :: Bardzo fajna skrzynka. Magnesik troche slabo trzyma skrzynie. Dziekuje.
2015-12-15 [ :-) ] legowojtas :: Krotka wycieczka zoltym geo szlakiem po okolicach Wroclawia. No i w zasadzie to byl glowny cel. Podobalo mu sie zadanie do wykonania i od razu po publikacji przygotowalem sobie co trzeba. Dzisiaj atak terenowy. Troche sie rozpadalo a ja dluzsza chwile krazylem na miejscu coraz wiekszymi okregami. Z tej petli wyrwal mnie Janek (dzieki). Tftc
2015-11-12 [ :-) ] * Laurunia :: Wspolne keszowanko z rodzicami i Seek'iem TFTC
2015-11-12 [ :-) ] * MalyWolek :: Fajna pieczatka TFTC
2015-11-12 [ :-) ] Wolki.Lca :: Fajna skrzyneczka Dziekujemy i pozdrawiamy
2015-07-12 [ Kom ] dadzios :: .
2015-06-17 [ :-) ] * dadzios :: Bylem tutaj wczoraj, czyli 16 czerwca 2015 roku. To byl wyjazd rodzinny na kesze z serii GO WRO. Ten byl i jest wyjatkowy. W koncu to pierwszy letterbox w okolicach Wroclawia. Teraz sie dowiedzialem, ze kesze Miklobita sa dosyc technologiczne. To mi sie podoba. Tutaj nie poszlo tak szybko jak mogloby sie wydawac, a ponoc te kesze od Pana Bronislawa mialy byc latwe :) Podjalem tego letterboxa troche na chama, bo ogladnalem tylko dwa punkty z opisu a potem to juz tylko na czuja. Od kiedy szukam letterboxow to zawsze mam dzieki nim niezla frajde. Nie dosc, ze trzeba przejsc sie zazwyczaj troche dalej niz zwykle, to tajemnicze wskazowki lub punkty prowadza cie do celu. Pamietam bardzo dobrze podchody z dziecinstwa... W letterboxie zazwyczaj na wyposazeniu jest logbook, pieczatka i jakies fanty. Osobiscie preferuje opcje odbijania wlasnej pieczatki w logbooku lub kciuka ( gdy ktos takowej nie posiada). Wpisy nickow w logbooku letter po prostu wygladaja brzydko.? Sam pojemnik posiadal takze od spodu kody qrcode, niestety nic z tym nie wskuralem. Chcialem zobaczyc czy to jakis bonus moze, ale niestety nic sie takiego nie stalo. Kesz bardzo mi sie podobal, za niego, wklad, prace i pieniadze daje Niebieski order zajebistosci IN - TB OUT - Magnes na lodowke i mini PWG
2015-06-16 [ :-) ] * dareckis :: Tym razem poszlo zdecydowanie szybciej niz rozwiazanie 'MB26 Broadcasting" ale nie oznacza to iz frajda byla mniejsza :) Dojscie w punkt i samo podjecie juz bez problemu. Dzieki za zabawe i profesjonalnie przygotowany final. Bylo male IN-OUT, dorzucilem olowek oraz GK w droge ...
2015-06-08 [ :-) ] xlud :: 20:33 TTF Gdy dowiedzialem sie o nowym keszu wracajac z IX ogolnopolskiego zlotu geokeszowego bylo juz po FTFie - jak sie pozniej okazalo. Na szczescie wtedy odpuscilem. Zadanie szybko rozpracowalem- pomogly doswiadczenia z OSM. Na drugi dzien wieczorem Lumenik wyciagnela mnie w dzungle niepodal Amazonki. Dziwna ta dzungla Amazonska- kilkaset metrow od "rzeki" mozna samochodem podjechac- maczeta nie byla potrzebna. Zeszlo nam troche na szukaniu wiec przydala sie chwila odpoczynku na lonie natury. Potrzebna mi byla taka odskocznia po ciezkim dniu pracy i wspinaniu sie na okoliczne drzewo, bo dziwnie zmeczony bylem. Mimo pobliskiej autostrady w okolicy bujne okazy fauny i flory probowaly popsuc nam cisze i spokoj "z dala od zgielku miasta". Na szczescie im sie to nie udalo. Dzieki za mojego pierwszego lettera i chwile relaksu. IN:naszyjnik, czarownica i Geokret "smerf pracus" Out:PWG
2015-06-08 [ :-) ] * Lumen :: Spontaniczny wypad z xlud, tak nagle po 2 dniach mnie naszlo by wyruszyc w podroz do Amazonii. Przepiekne lasy, wspaniale widoki, przeprawa przez laki, dzungle i wielka Amazonke pelna piranii zaliczona powodzeniem. Wyprawa byla tak dluga, meczaca i ekscytujaca, ze po wszystkim braklo nam tchu i padlismy z wycienczenia w wysoka po pachy trawe. Ta skrzynka dlugo zostanie w mojej pamieci. :) TTF... Pieczateczke zrobilam sobie na dloni, dwa dni schodzila - dobry tusz ^^ Dziekuje za piekny wood cert :)


[Tipy] ^ @

osm.org


[Obrazki] (tu) ^ @

FTF


[Najblizsze] ^ @

1.6: OP5A9F Ewentualno
2.3: OP44E2 MB26 Broad
2.6: OP572C Kesz na wy
3.5: OP438C 5 x 11
3.6: OP7DC2 Strzelnica
3.7: OP77A7 Zamordowan
3.8: OP80AK A moze wie
3.9: OP5AC3 Skarb zlom


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
FTF

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@