[PK]Skarb Emeralda by miecix50
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP8BP1

[Info] ^ @

Multicache / Mala
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2015-08-28
Ost. log: 2017-05-20 [ :-) ]
Trudnosc: 60%
Teren: 80%

Atrybuty: # Mozna zabrac dzieci; # Potrzebny kompas; # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Potrzebna lopatka; # Dostepna rowerem;


N 54 25.642
E 18 30.147
(54.42737 18.50245)
Polska
4.1: Sopot
5.2: Barniewice
5.7: Chwaszczyno
7.1: Tuchom
7.3: Banino

Dodatkowe wpty:
54.42737 18.50245 :: Etap: 0: Parking : Tu najlepiej zaparkuj swoj powoz
[Opis] ^ @

Znajdz klucze do skarbca zanim zlodzieje znow zmienia polozenie!

Kesz nalezy do projektu Wylosowane kategorie:Rozmi ar kesza: malyTyp: multicacheMiejs ce ukrycia: lono naturySposob ukrycia: jokerWitaj! Jestem Emerald- straznik tego oto lasu. Mieszkam w gospodzie nieopodal. Jezeli to czytasz to wiedz, ze jestes jedyna osoba, ktora moze mi pomoc. Wraz z listem przyslalem ci zaznaczone miejsce (na mapie) - tam zostalem ograbiony. Pewnego razu przechadzajac sie po mych pieknych, zalesionych terenach czterech zbirow napadlo na mnie i wykradlo mi dwa klucze do lesnego skarbca. Jest w nim caly moj dobytek, schowalem wiec go w lesie aby nikt oprocz mnie go nie znalazl. Niestety, bandyci odkryli i schowali w inne miejsce moj skarbiec a wraz z nim klucze (kazdy w inne miejsce). Musisz mi pomoc je znalezc, bowiem jestem juz za stary na taka wyprawe. Byc moze bedziesz musial stoczyc zaciety boj z bandytami jednak przestrzegaj sie ich.Spiesz sie zanim zabiora skarb do miasta i znikna z nim na zawsze! Kilka slow technicznych Pojemnik od samego loogbooka jest ,,zaklodkowany, , . Moze byc maly problem z zapieciem. Wystarczy kombinowac . Na wieczku i po bokach znajduja sie 2 dziury. Powinny one znalezc sie mniej wiecej w tej samej lini aby moc zablokowac kesza. Prosze to robic bardzo ostroznie . Wiadomo, ze mozna dostac sie do niego mimo klodek ale mozna przez to zniszczyc pojemnik a przeciez nie o to chodzi. Ponadto w skrzynce znajduja sie rozne monety. Prosze o wymiane 1:1 i koniecznie prosze o zapisanie monet wzietych i wrzuconych w logu.HASLEM DO LOGU JEST IMIE JEDNEGO Z BANDYTOW WYSTEPUJACE JAKO PODPIS LISTU W JEDNYM Z ETAPOW. SCHEMAT I INSTRUKCJA DO DALSZEJ CZESCI ETAPOW ZNAJDUJE SIE W PIERWSZYM ETAPIE.(JEZELI BEDZIESZ MIAL Z CZYMS PROBLEM TO PISZ DO MNIE NA miecix50@gmail. com )


[Wpisy w logu] ^ @

2017-05-20 [ :-) ] woyt :: Dzieki.
2016-07-23 [ :-) ] Adams :: Sympatyczna skrzynka, bardzo podobala mi sie otoczka fabularna wokol kesza. Znaleziona wraz z kojotami i bartoszem budyniem. Dziekuje!
2016-07-23 [ :-) ] kojoty :: Keszyk w koncu znaleziony - tzn. po serii "ale o co chodzi?" udalo sie nam namierzyc etapy konieczne do otwarcia finalu i sam final. Sformulowanie "maly wawoz" bylo rozczulajace :) Mialem pewne problemy z haslem, ale MSZU pomogla... Dzieki za keszyk.
2016-03-05 [ :-) ] * Qbacki :: jakis cza temu bedac na nartach biegowych w okolicy chcialem go zaatakowac. W sumie dobrze sie stalo ze odpuscilem :) dzis, tym razem po biegach na orientacje zmierzylem sie ze skarbem :) moze nie od razu, ale jakos sie udalo :) przejemny keszyk, dziekuje :)
2016-03-04 [ :-) ] niepauka :: Z areckisem i henrykp. Fajny pomysl, jednak, jak pisal areckis, po znalezieniu wszystkich potrzebnych elementow do finalu i samego finalu, wracanie po skrzynki fejkowe bylo zupelnie bezsensowne.
2016-03-04 [ :-) ] henrykp :: Znaleziona z areckis i niepauka. Dzieki za skrzyneczke!
2016-03-04 [ :-) ] areckis :: Znaleziona z henrykp i niepauka. Dzieki za skrzyneczke! Podobala mi sie historyjka oraz sposob dojscia do finalu - swietny pomysl. Mniej sie podobala potrzeba chodzenia na falszywe tropy po haslo. ;)
2016-01-02 [ :-) ] Agatha :: Sobota w terenie z Miskiem, mrozno i ciemno, ale dalismy rade:) Dziekuje i pozdrawiam!
2016-01-02 [ :-) ] misiek :: Skarb odnaleziony juz przy swietle latarek. Taka pora doprawia cala historie o fajny klimat. Skarbiec znaleziony wieczorowa mrozna pora z Agata. Dzieki i pozdrawiam.
2015-11-15 [ :-) ] Wiktorn :: Skarbiec odnaleziony, najtrudniej bylo z haslem ale i ono wpadlo w moje rece.
2015-11-13 [ :-) ] miki016 :: Fajna fabula wzbudza zainteresowanie dzieci ( 3 i 7 lat) troszke sie po lesie pokrecilismy i skradziony skarb odnalezlismy. Brawo My
2015-10-13 [] miecix50 :: Gotowa do szukania. Sprawa z haslem zostala raczej rozwiazana.
2015-09-27 [] miecix50 :: narazie zawieszam w zwiazku z haslem
2015-09-22 [ :-) ] Pajaki :: Fajna skrzyneczka. Z jednym z etapow troche byl problem, ale mail do zalozyciela i wszystko gra;) Dzieki
2015-09-19 [ :-) ] bamba :: Oprocz jednego miejsca ktore 3 szukajacym sprawilo niemalo problemow...i w sumie nici z tego..reszta fajna i zaskakujaca. Ocena znakomita sie nalezy. Dzieki.
2015-09-19 [ :-) ] MychaK :: Troche czasu tu spedzilismy. Bardzo nam sie podobalo! Dzieki!
2015-09-19 [ :-) ] triPPer :: Bardzo ciekawy pomysl na skrzynke :).Niestety, w pewnym momencie skrzynka nas przerosla i musielismy ratowac sie telefonem do przyjaciela.Dzi eki za lesny spacer.
2015-09-19 [ :-) ] Kubacki :: Z tatusiem (triPPer)
2015-09-14 [ :-) ] harpus :: Chyba za duzo z policja mialem do czynienia, bo ... szybko ogarnelismy = chlopy dziekuja za cert (TTF) :-) Dzieki za kesz! Ocena: znakomita! THX ps. po ew. uwagi prosze zglosic sie na priv;-)
2015-09-11 [ :-) ] * Verdant :: Godzina 9:00. Mam caly dzien na zalozenie swojego keszynowego kesza. Robie dokladny plan z szacunkiem ile ktory punkt moze zajac czasu. Wychodzi mi, ze zdaze podjac jeszcze na piechote nowego kesza miecixa. Niestety niezbyt dokladnie sprawdzam, gdzie on jest - wiem tylko, ze jest gdzies przy drodze na obwodnice. Po zakladaniu ide wzdluz drogi, ktora najpierw nie ma chodnika, tylko sciezke dla rowerow, a potem w ogole nie ma niczego. Troche zdezorientowany sprawdzam mape i dopiero wtedy orientuje sie jak to daleko :P. No nic, idziemy. Stwierdzam, ze o wiele przyjemniej bedzie sie szlo lasem i zbaczam na kesza "Grob Lesnika". Fajne miejsce, ale przydalby sie serwis.. Gdy docieram na miejsce najpierw dokladnie czytam fabule kesza. Okej, jest klimacik, to, co lubie. Dalej to juz tajemnica... Pierwsza podpowiedz i kolejne etapy tak dobrze zamaskowane, ze bylem pewien, ze ide po FTFa. Klucze wziete, niestety wpadlem w pulapki zastawione przez zlodziei. Wszystkie etapy oprocz tego z haslem bezproblemowe, idzie sie jak po sznureczku. Otwierajac final bylem pewny, ze robie to jako pierwszy, tymczasem moim oczom ukazal sie certyfikat STF Alez bylem zaskoczony. Az zadzwonilem do zdobywcy FTFa zeby pogratulowac :D Miecix, gratuluje debiutu. Kesz jak na pierwsza skrzynke jest dobrze dopracowany, nie ma problemow z etapami (poza tym, co opisalem w mailu). Pokazuje przyjemna czesc lasu. Troche sentymentalnie wrocilem myslami do zeszlorocznego Sukkuba, tam bylo bardzo podobnie (tylko ze w nocy). Z przyjemnoscia daje zielona gwiazdke :) Jesli taki jest poczatek, to jestem strasznie ciekaw co przygotujesz nastepnym razem. Dzieki!
2015-09-10 [ :-) ] eliksir :: Szybka wieczorna akcja z moim staruszkiem i FTF nasz. Jednak tak jak namierzenie finalu nie trwalo dlugo tak zdobycie hasla to istny koszmar. No ale jest. Fajny scenariusz a miejscowa tez spoko. Sie podobalo sie. TFTC
2015-09-09 [] szanto :: Skrzynka zostala zaakceptowana przez OC-Team


[Tipy] ^ @

Koordy to miejsce ograbienia. Po zostawieniu swojego powozu udaj sie szeroka sciezka wzdluz glownej drogi w strone duzego miasta. Po chwili zobaczysz duzy pien po prawej stronie . Tam widzialem podejrzanego nieznajomego. Byc moze tam zostawil wskazowke. Bywaj! Wskazowka do wariantu 2 w skrzynce z drugim kluczem: po dojsciu do skrzyzowania, spojrz polnocny-zachod . Szukaj okolo dwadziescia metrow od rozwidlenia , drzewo przy malej sciezce. Pamietaj o wskazowce z wariantu!


[Obrazki] (tu) ^ @


[Najblizsze] ^ @

0.6: OP13A0 Korona Tro
0.6: OP1DD1 Trojstyk -
0.9: OP85Y7 Kaszubskie
1.2: OP3C11 Skarb Duch
1.3: OP4569 Misia01 -
1.6: OP0953 Grob lesni
1.7: OP0A35 Na rozdroz
1.8: OP192A Kaszubskie


[Tam] (online) ^ @

Obrazki

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@