WGW 12 - W gore wzrok by MPG
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP8C8X

[Info] ^ @

Quiz / Mikro
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2015-09-30
Ost. log: 2017-01-23 [ :-) ]
Trudnosc: 60%
Teren: 20%

Atrybuty: # Mozna zabrac dzieci; # Wez cos do pisania; # Miejsce historyczne; # Dostepna rowerem;


N 54 28.050
E 17 2.200
(54.46750 17.03667)
Polska
0.9: Slupsk
4.1: Kobylnica
4.7: Kusowo
4.8: Plaszewko
4.9: Wlynkowko

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

By ujrzec piekno Slupska

Idac ulica czesto nie zauwazamy piekna, ktore znajduje sie ponad naszymi glowami. Czasami warto podniesc w gore wzrok. Kolejny widok, ktory zasluzyl na wyroznienie skrzynka. Wspolrzedne falszywe, wskazuja jedynie ulice, na ktorej nalezy szukac. Gdy juz znajdziesz pozadany obiekt, stan naprzeciw niego po drugiej stronie ulicy. Oprzyj sie o mur i wyciagnij reke w prawo. Masz juz skrzynke. Hasla szukaj na budynku, na ktorym znajduje sie poszukiwany obiekt. Skrzynka nalezy do serii "W gore wzrok" Spisz litere i cyfre niezbedna do otwarcia skrzynki finalowej. Znajdziesz ja na poczatku logbooka.


[Wpisy w logu] ^ @

2017-01-23 [ :-) ] niepauka :: Sprawnie podjety. Dzieki. Znaleziona podczas trzydniowego keszowania z Miki., areckis oraz Wloczykij.
2017-01-23 [ :-) ] Wloczykij. :: Podczas trzydniowego wypadu do Slupska z niepaukami ,areckisem i mikimkropka ;p Dzieki!
2017-01-23 [ :-) ] areckis :: Element architektury namierzony sprawnie za dnia w domu. Teraz obejrzany live. Calkiem ciekawy. Dzieki za pokazanie. Skrzynka znaleziona w silnej ekipie: miki., niepauki, wloczykij. i ja. Dzieki!
2017-01-23 [ :-) ] Miki. :: Szybko go zlapalismy. Dzieki Znaleziona z wesola druzyna Niepauka, Areckis i Wloczykijzkropk a
2016-08-07 [ :-) ] Jawor1 :: Wielkie uzupelnianie wpisow z wypraw keszowych z tata. Dziekuje.
2016-08-07 [ :-) ] Hr. Jan Usz :: Ladne. Razem z Jaworem. Dzieki.
2016-07-09 [ :-) ] veg1 :: Skrzyneczka podjeta szybciutko , opis dokladny. Haslo jak sie okazuje wyszlo nam nie do konca wlasciwe....... .szczegol ale istotny :)
2016-07-09 [ :-) ] AldonaH :: W sumie skrzynka na widoku, rzucajaca sie w oczy a ja jakos nie widzialam. Jak to ja :) Szybka akcja, gorzej z haslem ale w koncu zesmy dali rade ...zapomnielism y o malym szczegoliku.... TFTC.
2016-07-03 [ :-) ] dagomir :: Ale bezczel~~ XD
2016-06-29 [ :-) ] Klementyna :: Wypatrzona, chwila czekania az mugole przejda i jest!
2016-06-14 [ :-) ] Driver :: Skrzynka z serii W gore wzrok daje ciekawe przezycia, ciekawy element architektoniczn y i bardzo ciekawy sposob na ukrycie skrzynki :) Dzieki :)
2016-06-14 [ :-) ] GFS :: Wlasciwy budynek odnalazlem juz w domu. Na miejscu udalo sie znalezc kesza i haslo. Dziekuje.
2016-06-02 [ :-) ] MSZU :: Skrzyneczka zlapana podczas spontanicznego urlopowego wyjazdu do Slupska. Nie spodziewalam sie, ze to miasto tak bardzo sie zmienilo. Z wielka przyjemnoscia spacerowalam i podziwialam jego zabytki. Z tym wyjazdem, to byl dobry pomysl. Dziekuje bardzo za czas i prace wlozona w przygotowanie skrzynek.
2016-05-23 [ :-) ] pichu. :: No,niezle mozna sie tutaj zakrecic Ostatecznie poszlo sprawnie z zachowaniem najwyzszej konspiracji. TFTC!
2016-05-17 [ :-) ] Jacek.T :: Zagadka rozwiazana szybko, element na tyle charakterystycz ny, ze nie bylo problemow. Logbook znaleziony bez problemu, reper takze, gorzej poszlo z haslem, ale z pomoca Szanownego Zalozyciela udalo sie i je ustalic. Dziekuje za pokazanie kolejnego ciekawego miejsca. Wynika z tego, ze im wiecej patrzy sie w gore, tym ciekawsze rzeczy mozna zobaczyc.
2016-03-06 [ :-) ] Gefcio :: wspanialy budynek, diky
2016-02-29 [ :-) ] Templi01 :: Zdobyta podczas dojscia na obrady Sejmu Czteroletniego.
2016-02-28 [ :-) ] hobbbysta :: Skrzyneczka znaleziona bez problemu.Chocia z ladnie ukryta.Podjeta szybko i sprawnie.Dzieki
2016-02-13 [ :-) ] Renifer59 :: Znaleziona wspolnie z Reniferowa. Udalo mi sie to wczoraj, ale z tej radosci zapomnialem odszukac hasla.
2016-01-29 [ :-) ] dulus-y :: Skrzyneczka zlapana na szybkim wypadzie do Slupska. Dziekujemy za pokazanie miejsca i skrzyneczke :)
2015-12-19 [ :-) ] greg273 :: Podjeta w czasie wypadu na kregle do Slupska w towarzystwie Bamby. Dzieki. Po "odkreceniu" sie znaleziona dokladnie z opisem.
2015-12-19 [ :-) ] bamba :: Podczas akcji "Dzis odwiedzamy Slupsk" polaczonej z eventem w Aquaparku razem z greg273. Chwile sie zakrecilismy, zanim doczytalismy ze to nie tu ;) dzieki
2015-12-12 [ :-) ] baloniarz :: Kesz znaleziony podczas zwiedzania miasta w towarzystwie Harpusa. Poszlo w miare sprawnie. Dziekuje za pokazanie miejsca i skrzyneczke.
2015-12-12 [ :-) ] harpus :: W ramach kolejnego zwiedzania miasta Slupska:-) Dzieki za pokazanie miejsca i zalozenie keszyka! THX
2015-11-20 [ :-) ] abigeo :: Podziekowania za skrytke!Ciag dalszy przedeventowej rozgrzewki juz w towarzystwie Baloniarza i Qbackiego :)


[Tipy] ^ @

Skrzynka - 1,7 m Haslo - Nisko


[Obrazki] (tu) ^ @

Sianokosy
Haslo


[Najblizsze] ^ @

0.1: OP8AJE Znak Wielk
0.1: OP8C8U WGW 11 - W
0.2: OP89WE Mury miejs
0.2: OP87QQ Pomnik Pow
0.2: OP87QS Starostwo
0.3: OP7B5D Kino Milen
0.3: OP84TM Mlyn Zamko
0.3: OP87W6 Kosciol Sw


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Sianokosy
Haslo

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@