STADNINY - S J SZARZA w Popowku by Leo48
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP8CG2

[Info] ^ @

Tradycyjna / Mikro
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2015-10-06
Ost. log: 2017-09-22 [ :-) ]
Trudnosc: 20%
Teren: 20%

Atrybuty: # Szybka skrzynka; # Mozna zabrac dzieci; # Wez cos do pisania; # Przyczepiona magnesem; # Dostepna rowerem;


N 52 7.598
E 20 47.953
(52.12663 20.79922)
Polska
0.9: Granica
1.1: Strzeniowka
2.5: Kanie
2.5: Otrebusy
3.5: Suchy Las

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Wreszcie dowiesz sie, gdzie jest Popowek

Stowarzyszenie Jezdzieckie "SZARZA" nalezy do trojki polozonych tuz obok siebie stadnin w tej czesci Zachodniego Mazowsza. Wszystkie trzy, ze wzgledu na bliskosc mojego miejsca zamieszkania, odwiedzam dosc czesto podczas rowerowych wypadow. "Szarze" od bardziej znanej stadniny "Pa-Ta-Taj" w Kaniach dzieli tylko laka, przecieta rzeczka o nazwie Zimna Woda. Nieopodal brodu, gdzie konie z pastwiska schodza do wodopoju, jest wytyczone miejsce na ognisko. Ta stadnina ma wedlug mnie bardzo specyficzny klimat. Tutaj udalo mi sie nawiazac spontaniczny kontakt z pasjonatami koni i dowiedziec sie paru "konskich" ciekawostek. O wlasnie, z "pasjonatami" bo choc oni sa w kazdej stajni, to tu najwyrazniej odczulem prymat pasji nad biznesem. Tu pozwolono mi dosiasc wierzchowca i wykonac na nim pamiatkowe zdjecie, z asekuracja sympatycznej amazonki czuwajacej nad moim bezpieczenstwem . Tutaj tez jako kibic pewnych zawodow pucharowych uczestniczylem w bardzo urozmaiconym pikniku, stanowiacym barwna otoczke sportowej imprezy. Mialem duzy problem z ulokowaniem skrzynki. Przygotowalem magnetik a tu okazalo sie, ze w stadninie wszedzie wokol niepodzielnie panuje drewno. Metalowe barierki oraz masywna stalowa brama sa zbudowane z profili szczelnie zaspawanych. Mamy wiec kesz wyjatkowy, w odleglosci od obiektu, jakiej dotychczas nie spotkalem. Stadnina nazywa sie SZARZA, a kesz znajduje sie w najpierwszym miejscu, kojarzacym sie z ta nazwa, jakie w drodze do stadniny napotkasz.


[Wpisy w logu] ^ @

2017-09-22 [ :-) ] kamykiewicz :: Kama zbierala Kanie, a ja zebralem kesza. IN: szklany kamyk. Dzieki!
2017-02-19 [ :-) ] hobbbysta :: Skrzyneczka znaleziona bez problemu.Dzieki
2017-01-21 [ :-) ] lec :: Znaleziono podczas zimowej psio-wedrowki.
2016-10-31 [ :-) ] rubin :: znaleziona w mig :) oj pojezdziloby sie na rumaku :) dzieki za pokazanie miejsca i za skrzyneczke.
2016-09-01 [ :-) ] Pan_PudelkoPL_Team :: Cacha znalazlem dosyc szybko ale nie moglem go od razu wziac poniewaz ktos stal na przystanku autobusowym po drugiej stronie ulicy. Na szczescie autobus przyjechal dosc szybko i moglem spokojnie zdobyc skrzynke. Dzieki
2016-08-28 [ :-) ] Czajorek :: Rowerowa trzydziestka wraz z Puma, Rudym i Krzychem... miejsce znane, niedaleko super miejscowka ogniskowa... skrzyneczka ma sie dobrze, cala i zdrowa... dziekuje i pozdrawiam... czajorek
2016-06-21 [ :-) ] Herlawy :: Dzieki
2016-03-13 [ :-) ] mike83 :: Wszystko ok. Znaleziona z tymek08
2016-03-13 [ :-) ] tymek08 :: Fajnie ukryta skrzynka ale w dosc ruchliwym miejscu. Nie pozostawiono wpisu. Znaleziona z mike 83.
2016-01-10 [ :-) ] Brym :: Mrozne keszowanie cd. :D Kesz jakos sie odnalazl. Wygladalo jednak przez chwile, jakby chcial stamtad nawiac? ;) TFTC. :D
2016-01-10 [ :-) ] Azymut :: Keszyka w miejscowce nie bylo. Dzis jednak byl duzo bardziej fartowny dzien niz wczoraj i po chwili lukania udalo sie dostrzec go na ziemi. Po wpisie wrocil na swoje miejsce.
2015-10-17 [ :-) ] PeCha :: Czekala, czekala i w koncu sie doczekala. Szybka skrzynka. Jedyne co, to w takiej okolicy mozna bylo dac wieksza w lesnym maskowaniu np., ale Ogolnie jest OK. Mimo deszczu sucho w srodku, wiec czego chciec wiecej :-) Z Ciri. Dzieki!
2015-10-07 [] Leo48 :: Skrzynka gotowa do szukania. Powodzenia!


[Tipy] ^ @

Alejka do bramy to ulica Szarzy. Kesz za tabliczka z nazwa ulicy


[Obrazki] (tu) ^ @

Baner powitalny
Tutaj


[Najblizsze] ^ @

0.6: OP82QY Stary tor
0.8: OP7E09 300 lat
1.0: OP8CFU STADNINY
2.1: OP0E98 Mike.l_1 -
2.2: OP1FEC Kosciol w
2.8: OP5452 Park Zwiro
2.9: OP60E7 Wyzwolicie
2.9: OP6809 Komorowscy


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Baner powitalny
Tutaj

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@