Osiedle Wilga - Tylko dla Orlow by mototramp
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP8DHJ

[Info] ^ @

Skrzynka nietypowa / Bardzo duza
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2015-12-07
Ost. log: 2017-07-09 [ Kom ]
Trudnosc: 100%
Teren: 60%

Atrybuty: # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Wymagany dodatkowy sprzet; # Dostepna rowerem; # Skrzynka niebezpieczna;


N 51 50.911
E 21 25.935
(51.84852 21.43225)
Polska
1.7: Cyganowka
2.3: Olszynki
2.6: Trzcianka
3.5: Zabieniec Nowy
3.6: Holendry

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Jeszcze wyzej! Czy dasz rade?

Kesz tradycyjny, na kordach. Haslo dla zabezpieczenia przed wpisami typu: Dla mnie za wysoko, na dowod ze tam bylem fotka kesza. Co do powszechnej metody: jeden wlazi, dziesieciu sie wpisuje - mam bardzo zle zdanie na ten temat. Jednak zostawiam to juz Waszej ocenie i moralnemu osadowi. Przyjmijmy ze pozwalam na wpis maximum dwoch osob towarzyszacych. Zdecydowanie NIE toleruje "grupowego zdobywania" - tak wiec wpisy powyzej 2 osob bedacych obserwatorami beda kasowane! Zadne tam "eventowe zdobywanie". OK. Kilka slow co do techniki. Zastanawialem sie nawet czy nie umiescic video-poradnika , jednak zrezygnowalem z troski o Wasze bezpieczenstwo. Jesli czujesz ze lubisz i chcesz lazic po drzewach - znajdziesz na to sposob. Ja zaczynalem od zera, jestem samoukiem, zrodlem mojej wiedzy byl/jest Internet i praktyczne doswiadczenie/e ksperymenty w terenie. Caly czas sie ucze i nabieram praktyki. Opracowalem swoja technike, ktora jest w 100% skuteczna i bezpieczna, ma tez niestety swoje minusy: nie zadziala na bardzo grubych drzewach i jest bardzo czasochlonna. Niewatpliwa zaleta jest to, ze jest nieinwazyjna - nie niszczymy "przy okazji" drzewa! Oczywiscie nie robie tajemnicy ze "swojej" metody i chetnie ja prezentuje osobom znajacym sie choc troche na rzeczy. Lubie takie spotkania i wymiane swoich technik i doswiadczen. Prosze w takim przypadku o wczesniejszy kontakt w celu umowienia sie - nie gwarantuje niestety ze bede mial czas, jednak sprobowac mozna. Dobrze, jednak ja tu gadu gadu a mial byc konkret. A wiec podpowiedz dla juz obeznanych w temacie. Do zdobycia kesza wystarczy (i to jest raczej lista maximum, hardcore pewnie zrobi to bez wiekszosci rzeczy - tylko po co - dla popisu? Lepiej bezpieczniej!) - lina dlugosci 60m (moze i krotsza, ja mialem 70m i byla duzo za dluga) - 2 kawalki liny dlugosci okolo 3m - uprzaz - malpa (planieta) + karabinek + 2 petle nozne - 2 lockery + 2 karabinki - reverso + karabinek - lonza protekt 3m (dla wiekszego komfortu psychicznego) Wypada tez uzyc Cambium Saver! Caly sprzet miesci sie w plecaku (sprawdzone), mozna przyjsc tu na spacerek lub podjechac rowerkiem. Oczywiscie NIE UZYWAMY drzewolazow!!! Mozna tez sprobowac szybszej opcji - wtedy proca wedkarska lub Big Shot. Jak masz Big Shot-a koniecznie dzwon! Chetnie zobacze (i sie poducze co i jak) w akcji! Co z tym wszystkim zrobic juz pewnie wiesz, a jak nie wiesz - kombinuj! Skarb widac z Gorskiej Sciezki. Spojrz w gore. Haslo jak i literki do finalu w keszu na pokrywce. Prosze nie zgubic nakretki! Przy skrzynce zachowujemy sie spokojnie, dokladnie i powoli. Sprawdz czy dobrze zakrecone! Pamietaj i badz swiadomy: Kesz jest niebezpieczny, mozna spasc z wysokosci i sie polamac/zabic. Podejmujesz na wlasne ryzyko! Powodzenia! Dla trzech pierwszych znalazcow nagroda - mozecie wziac po JEDNYM fancie ze skrzynki. Prosze nie szabrowac, niech bedzie dla innych na wymiane. PAMIETAJ O HASLE! Jesli skrzynka Ci sie spodobala zarekomenduj ja prosze!


[Wpisy w logu] ^ @

2017-07-09 [ Kom ] isior :: O... wypatrzona przy okazji zbierania pobliskich skrzyneczek. Wow! Teraz sie juz nie musze ludzic, moze jakbym miala 10 lat mniej, wiecej doswiadczenia lub mniej rozsadku.
2017-02-22 [ Kom ] michael50 :: Z Michem4000. Drzewo obejrzelismy, ale tym razem jeszcze odpuscilismy z racji braku sprzetu. Mysle jednak, ze bedzie kiedys nastepny raz :)
2016-11-06 [ Kom ] dzejbi :: U la la .. to nie dla mnie skrzyneczka. Niebieska a dla mnie niebianska - tam nie siegam. Gdyby byl ze mna gagu (gdzie On lazi ??), moglby podjac swojego "Zbieracza szyszek" :)
2016-07-04 [ :-) ] * LadyMoon :: Wypasiony kesz, widac juz z dolu ze ogromny. Chyba najwiekszy jaki widzialam z serii nadrzewnych, no i na pewno najwyzej zawieszony z dotychczasowych , jakie przyszlo mi podejmowac. Dzielnie kibicowalam Charonowi, ktory musial ( no i chcial ) tam wlazic, a ja w roli fotografa badz tez filmowca. Wielkie dzieki za fajna zabawe. P.S Przytulilismy kultowa mape mototrampa z dawnych lat
2016-07-04 [ :-) ] * Charon7 :: WOOOW FTF!!! Ponad pol roku czekal na nas FTF, to niesamowite Lady juz nie mogla sie doczekac, kiedy przyjedziemy do Wilgi i zdobedziemy ta skrzynke. Jak Charon obieca, to slowa dotrzyma i jestesmy. Prawdziwe Orly przyjechaly do Wilgi Bardziej myslalem ze skrzynka tez ma duzo wspolnego z filmem pod tym samym tytulem, ktorego jestem fanem. Niestety, pozostal tylko haaardkor , ale wyzwanie jest i nie dla kazdego. Trafilismy na idealna pogode, nie padalo, nie wialo. Z samego rana, kiedy promienie sloneczne jeszcze sa malo dotkliwe . To chyba jest najwyzsze drzewo w okolicy , a na nim nasze gniazdo Mototramp piekna wymyslil dla keszerow ucieche Bez zadnych lin i drzewolazow (ktore sa zabronione) pierwszy wdrapalem sie na drzewo, zeby zbadac teren. Piekna powolna wspinaczka, coraz wyzej i wyzej, prawdziwa bajka. Widok na okolice coraz piekniejszy. A z gory widac tylko czubki innych drzew , blekitne niebo i morze zieleni Gniazdo ogromne. Zdobywanie go to pikus, zamontowanie czegos takiego, na takiej wysokosci to jest dopiero wyzwanie Przez chwile zawial wiatr, troche bujnelo drzewem jak na karuzeli: swietna doznania Takie skrzynki to prawdziwa frajda i nalezy sie zasluzona REKOMENDACJA P.S. Pokrywke zeby nie spadla, dobrze wlozyc sobie pod koszulke.
2016-04-24 [] mototramp :: Zamontowalem oznaczenie kesza bo ktos zerwal. Potrzebne aby antyterrorysci nie interweniowali co takiego zrzucili z samolotu i zawislo na drzewie.


[Tipy] ^ @

W naglych przypadkach: 603 dwiescie czterdziesci cztery 82 szesc


[Obrazki] (tu) ^ @

NIE UZYWAJ DRZEWOLAZOW !!!
top
Juz niedaleko!


[Najblizsze] ^ @

0.1: OP86CP Osiedle Wi
0.2: OP880X Osiedle Wi
0.3: OP8DHH Osiedle Wi
0.4: OP86EB Osiedle Wi
0.5: OP26F5 mototramp0
0.6: OP8DGP Osiedle Wi
0.6: OP8DFM Osiedle Wi
0.7: OP880Z Osiedle Wi


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
NIE UZYWAJ DRZEWOLAZOW !!!
top
Juz niedaleko!

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@