Klasztor OO. Kapucynow w Krosnie by matek10000
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP8DY0

[Info] ^ @

Tradycyjna / Mikro
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2016-01-05
Ost. log: 2017-10-06 [ :-) ]
Trudnosc: 40%
Teren: 40%

Atrybuty: # Szybka skrzynka; # Mozna zabrac dzieci; # Dostepna dla niepelnosprawnych; # Wez cos do pisania;


N 49 41.518
E 21 46.167
(49.69197 21.76945)
Polska
0.6: Krosno
2.9: Sporne
3.2: Kroscienko Wyzne
4.0: Glowienka
4.2: Korczyna

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Muru klasztoru Kapucynow w Krosnie

Klasztor OO. Kapucynow w Krosnie Klasztor Kapucynow w Krosnie powstal dzieki ofiarnosci licznych dobrodziejow, szczegolnie zas wojewody krakowskiego i hetmana wielkiego koronnego Jana Klemensa Branickiego, rejenta sanockiego Aleksandra Jaworskiego oraz biskupa przemyskiego Waclawa Hieronima Sierakowskiego, ktory ofiarowal kapucynom XVI-wieczny kosciol pod wezwaniem sw. Jakuba. Dzieki zlozonym ofiarom w 1753 r. zakupiono teren na przedmiesciu Krosna, nazywany ,,przed Brama Wegierska", przylegajacy do wspomnianego, nie istniejacego juz dzis, kosciola. Po uzyskaniu pozwolen od wladz zakonnych, koscielnych i swieckich na osiedlenie sie Kapucynow w Krosnie, 22 kwietnia 1757 roku zakonnicy zostali uroczyscie wprowadzeni do swiatyni, objeli w posiadanie posesje i zamieszkali tymczasowo w hospicjum.? Zrodlo : [Link] Witam na moim drugim keszu :) Zostal on schowany w niewielkiej dziurze w murze. Kesz jest zakryty niewielkim kamieniem. Prosilbym o dokladne odlozenie kamienia w miejsce X.Kesz nie jest wielki , wiec znalezienie moze zajac kilka minut. Podpowiedz jest w formie krotkiego wierszyka. Skrzyneczka jest dostepna przez caly dzien !!! Nie zawiera ona zadnych fantow , poniewaz latwo sie domyslic jest mikro :) PROSZE O ZACHOWANIE OSTROZNOSCI , PONIEWAZ KESZ JEST 2 METRY OD DROGI !!!


[Wpisy w logu] ^ @

2017-10-06 [ :-) ] Maniunie :: Znaleziona ! Kolejna na dzis! Pierwsza na Open! Tftc !
2017-10-01 [ :-( ] Qsiaki :: Niestety naszukalismy sie i nic.
2017-08-25 [ :-) ] KluskizRosolem :: 25 sierpnia 2017 15:23 TFTC :)
2017-08-16 [ :-) ] atropa :: Znaleziona z sokoli. Tutaj tez troche chodzilismy wokol, sokoli wyniuchal. TFTC.
2017-08-16 [ :-) ] sokoli :: Szybko podjeta z atropa w trakcie miesiaca miodowego, TFTC! :)
2017-07-10 [ :-) ] grafen :: Dwie wypuklosci i kamyczek, a pod nim pustka. Reaktywacja.
2017-06-29 [ :-) ] bodek73 :: Na miejscu
2017-05-01 [ :-) ] Rogas :: Spoko skrzynka.
2017-05-01 [ :-) ] miczu001 :: Swietny pomysl na kryjowke.
2017-04-02 [ :-) ] sony619jr :: TFTC
2017-03-11 [ :-) ] Olusia. :: Dzieki za kesza. Druzyna Wiewiorki.
2017-03-11 [ :-) ] Rzeznik124 :: Dzis nasz Druzyna w powiekszonym skladzie uderza na Krosno. Puntek pokonal ponad 130km bez zajakniecia (jak ja kocham to auto). Oprocz podstawowego skladu Druzyny Wiewiorki jechali z nami Einsztein27 oraz mugol Mikchus. Zaczelo sie fatalnie przez pozakopywane skrzynki z OC w okolicach Przadek i Odrzykonia. Same pudla. Ale w Krosnie juz troche lepiej. Na pewno tu wrocimy bo nie wszystko wylapane. Pierwsza skrzynka z nieszczesnego OC. Wczesniej Cztery pudla. W logbooku miala premiere nasza nowa pieczatka. Dziekujemy za skrzynke. Druzyna Wiewiorki.
2016-10-14 [ :-) ] geryint :: TFTC
2016-08-28 [ :-) ] MsAbsinthe :: Podczas wieczornego spacerku :) dodany nowy logbook :) TFTC :)
2016-08-15 [ :-) ] gargus :: Tftc. Szybki cache. Trzeba wymienic logbook bo caly zapelniony
2016-08-03 [ :-) ] Bulwiec :: Mimo lekkich problemow z internetem, nie bylo klopotow ze znalezieniem skrytki. TFTC
2016-07-19 [ :-) ] Ewa21 :: Zalegly wpis
2016-06-03 [ :-) ] grzecho83 :: Znaleziona, dzieki
2016-05-20 [ :-) ] jabort :: Znaleziony ekipa z Siedlec
2016-05-13 [ :-) ] duszan68 :: Znaleziona,byla zbyt na widoku wiec ja troche zamaskowalem
2016-05-01 [ :-) ] Niebianin :: Szybko podjeta, TFTC :3
2016-02-24 [ :-) ] Saphira01 :: TFTC :)
2016-02-20 [ :-) ] mackand :: POszlo calkiem latwo, ale wpis na necie dopiero po pol roku. TFTC!
2016-02-20 [ :-) ] tomgos76 :: Samochod zaparkowany niemal przy samej skrzyneczce. Troche obserwacji otoczenia i samego muru i...jest! Fajnie, ze miasto staje sie coraz bogatsze na keszerskiej mapie Polski . Brawo tez dla nowych uczestnikow zabawy i wielkie dzieki.
2016-02-17 [ :-) ] Rafalstr :: TFTC :)


[Tipy] ^ @

Tam , gdzie dwie wypuklosci widnieja ... GeoCache czeka z nadzieja ...


[Obrazki] (tu) ^ @

Gdzies tutaj!!
Zdjecie Klasztoru z 1907r.
Cmentarz


[Najblizsze] ^ @

0.2: OP6865 SDK: Dom L
0.3: OP8BFS SDK: Gmach
0.4: OP8CYM SDK: Rynek
0.5: OP8BEK SDK: Budyn
0.6: OP8BGK SDK: Dawny
0.6: OP86GH Stadion Ka
0.7: OP82US CHWALA BOH
1.1: OP8APE Park linow


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Gdzies tutaj!!
Zdjecie Klasztoru z 1907r.
Cmentarz

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@