Osiedle Wilga - Na niebieskim szlaku by mototramp
[Inf|Opis|Log|Tip|Obr|N]
OP8EEK

[Info] ^ @

Multicache / Mala
Gotowa do szukania
Ocena: 0 (0 gl)
Ukryta: 2016-05-07
Ost. log: 2017-08-09 [ :-) ]
Trudnosc: 40%
Teren: 40%

Atrybuty: # Szybka skrzynka; # Mozna zabrac dzieci; # Offset cache; # Umiejscowiona na lonie natury, lasy, gory itp; # Dostepna rowerem;


N 51 49.133
E 21 25.419
(51.81888 21.42365)
Polska
1.1: Skurcza
2.3: Holendry
2.4: Olszynki
3.2: Tarnow
3.4: Przewoz Stary

Dodatkowe wpty:

[Opis] ^ @

Szlak "Czterech Pancernych i Psa"

Nie kazdy wie, ze przez teren Osiedla biegnie niebieski szlak turystyczny Czterech pancernych i psa. Cytujac pana Lechoslawa Herza z przewodnika "Podwarszawskie szlaki piesze - Wilga i Lasy Garwolinskie": Szlak "Czterech Pancernych i Psa", wiodacy m. in. przez miejscowosci zwiazane z Brygada Pancerna im. Bohaterow Westerplatte, koncentrujaca sie tutaj w sierpniu 1944 r. przed przeprawa przez Wisle. Na trasie bory, wydmy, dolina Promnika, pomnik ofiar terroru hitlerowskiego w Wanatach. Szlak interesujacy o kazdej porze roku, najciekawszy w marcu oraz latem. Caly szlak to temat na innego kesza (multi 22 km!), tu skupimy sie na odcinku zaczynajacym sie na granicy Osiedla, na skrzyzowaniu ulic Gajowej i Dzieciolow. Z miejsca startu udaj sie na spacer niebieskim szlakiem w kierunku Woli Rowskiej. Po drodze bedziesz mijal drzewa z zachowanymi jeszcze (czasem ledwo widocznymi) oznaczeniami szlaku. Dla potomnych oznaczylem je w sposob bardziej widoczny. Przyjrzyj sie i poszukaj oryginalnych znakow. Przejdz szlakiem okolo 435 metrow. Kesza szukaj po lewej stronie, za skrzyzowaniem (min brzozki) w jamce pod sosna. Przylozona kawalkiem brzozy. Zauwazysz jak pojdziesz za daleko. Powodzenia! p.s. A przeciez w okolicy jest swiezo wymalowany niebieski szlak? To herezja, profanacja swietosci. Szlak poprowadzono inaczej niz w oryginale, skrocono go takze. Jedynie fragmentami pokrywa sie ze stara trasa. Tak wiec: szanujmy stare, mowmy stanowcze NIE nowej prowokacji.


[Wpisy w logu] ^ @

2017-08-09 [ :-) ] Dombie :: No i wreszcie pierwszy dzis (przynajmniej dla mnie, bo Mi-Mi juz mial cos wczesniej) keszyk Mototrampa. No i od razu doskonaly poziom - szczegolnie ze wzgledu na element zabawy w terenie. My sobie ten element troche przyspieszylism y, ale przyjemnosc i tak byla wielka, bo trzeba bylo miec oczy dookola glowy. Na szczescie w kupie sila, wiec sie udalo . Dzieki wielkie!
2017-05-01 [ :-) ] unieski :: Pogoda dopisala, wiec spacer byl nad wyraz udany Spojlery nie chcialy sie zaladowac, ale poradzilismy sobie i bez nich Kesz znaleziony z Zyfika In: GK
2017-05-01 [ :-) ] Zyfika :: Pierwszomajowy wypad z Unieskim na Wilge Nie ma to jak przyjemny spacerek po lesie w piekna sloneczna pogode Dziekuje za kesza
2016-12-27 [ :-) ] Michu4000 :: z michaelem50Tuta j dla odmiany zostawilismy auto i przeszlismy kawalek
2016-12-27 [ :-) ] michael50 :: Z Michem4000 na keszowo-wilgowe j trasie. Poszlo nam zupelnie sprawnie, choc chwila spaceru byla. Dzieki!In: GK B&B's Fox & Mouse.
2016-11-05 [ :-) ] dzejbi :: Zolty, wislany piach ... Skrzyneczka sucha i ... czysta. Dzieki za kesza.
2016-10-30 [ :-) ] Serengeti :: Kolejny dzien dlugiego weekendu tym razem na Osiedlu Wilga,razem z Bamba, dzieki :)
2016-10-30 [ :-) ] bamba :: Widze ze tek kesz ma nie tak duzo znalezien w porownaniu z innymi...a my na spacer sie wybralismy..Nie dzielne buszowanie wraz z Serengeti, dzieki.
2016-08-25 [ :-) ] kramek23 :: Bardzo przyjemny spacer, znaleziono przy okazji kilka grzybow ale zostawilem je na miejscu bo nie po nie tu przyjechalem.
2016-08-25 [ :-) ] nonamed :: Znaleziona przejazdem przez Wilge.
2016-07-04 [ :-) ] LadyMoon :: Ostatnia juz, na pozegnanie z urocza Wilga. Takie miejsca bardzo lubie, gdzie jest historia. Wielkie dzieki!
2016-07-04 [ :-) ] Charon7 :: Juz na wyjezdzie z Wilgi. Jak zwykle starannie przygotowana skrzyneszka, jak wszystkie pozostale. Mily spacer, tuz przed wspolna podroza z LadyMoon Dzieki za skrzynke
2016-05-15 [ :-) ] Maleska :: Opis tak zawijly, ze nas troszke zakrcilo przy tym kesz. Pomysl super. Biegales z drabiona tam? Hihi Dzieki.
2016-05-15 [ :-) ] Skyqen :: FTF, ile bylo przy tym przygod to nie bede nawet pisal! Szybki wpis i dalej w droge, tyle keszy przed nami... TFTC
2016-05-15 [ :-) ] hobbbysta :: Dojazd na miejsce startu bezproblemowe,a le w ktorym kierunku sie udac oto jest pytanie nam sie udalo za trzecim razem.Potem poszlo szybko.Dzieki
2016-05-15 [ :-) ] komstuch :: Miejsce ukrycia od razu rzuca sie w oczy - fajna miejscowka i dobrze zamaskowana. Ktos mnie uprzedzil dzis - wiec tylko STF tym razem :) Tftc ;)


[Tipy] ^ @


[Obrazki] (tu) ^ @

Trasa do przejscia
Tu szukaj
Tu szukaj
Superspojler


[Najblizsze] ^ @

0.7: OP685E Cmentarz w
0.9: OP864F Osiedle Wi
0.9: OP88BN Osiedle Wi
1.3: OP880B Osiedle Wi
1.5: OP88BH Osiedle Wi
1.6: OP8091 mt26 - Int
1.6: OP874E Osiedle Wi
1.6: OP880R Osiedle Wi


[Tam] (online) ^ @

Obrazki
Trasa do przejscia
Tu szukaj
Tu szukaj
Superspojler

---

Paczka na oc.achjoj.info
Paczka na oc.pl
^|@